Diskuse k článku

Dům hrůzy: hudební texty, které vyděsí

Dobrý český text je na tom jako Panda velká. Zato ty špatné připomínají slimáky po dešti. Varování: následující text obsahuje trochu vulgarit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ADukla

Ten clanek me opravdu VYDESIL !

boze, to je splaska balastu

0/0
21.8.2006 12:53

pajosh

No co k tomu dodat...

Opravdu (Y)"hodnotné"(Y) čtení. Považuji čas který jsem ztrávil nad jeho přečtením za svoji nejhorší investici. Nejsmutnější na tom je že tohle vyjde na iDnesu, který osobně považuji za kvalitu.

0/0
20.6.2006 9:29

Kresinka

Omlouvám se, ale vzpomene si někdo

jak Šlitr předříkával učebnici angličtiny pro začátečníky: My sister is home. Yes, my sister  atd.. atd.

Brečeli jsme smíchy;-D

0/0
24.5.2006 18:25

Stinin

Fakt hnus

Tenhle článek je vo ničem, je zajímavý, že autoři v tomto časopise stále jen kritizují poměrně kvalitní zpěváky a vytahávají dopředy takový močky jako je Super Clou, který sotva uměli spočítat do pěti, tak začali pouštět z úst takový rozumy, že bych si jima nenechal popsat ani záchod na hlavním nádraží.!!

0/0
18.4.2006 12:41

FW190A9

Re: Fakt hnus

Ty máš záchod na hlavním nádraží?

0/0
28.4.2006 15:41

zorro007

Mě děsí víc...

...než Landovy texty Landovi fanoušci v této diskuzi...

0/0
13.4.2006 16:36

jolly72

..

mě vystrašil autor tohoto článku8-o

0/0
13.4.2006 9:59

refill

Re: Přesně!

Nenapadá mne nic jiného, než Ivánkovo: "Vo co komu jde?" Jistě se tímto článkem zavděčí všem "drsným" posluchačům (nebo svým čtenářům), ale jinak je to článek napsaný asi za 10 minut (možná přeháním :-) a úplně o ničem!!! Dejte nám sem, prosím, nějaký ten dobrý text, ať máme jasno :-) Rv

0/0
14.6.2006 10:17

kofin

dan landa a jeho oblečky

Landa u nás rozjel hnutí, které vneslo mezi lehce ovlivnitelné mladé lidi spoustu pseudonenavisti,to že přezpíval kryla nebylo pěkné poněvadž síla textu spočívala v něčem jiném než to z jeho interpretace působí/myslím že si tomaš vartecky nechava od dana platit za to že ho obhajuje-jinak to nedovedu pochopit/..

0/0
7.4.2006 22:56

aither

hmm dělám do včel a kanadskýho medu
a k čemu to vlastně je? už zase bijou děti-byla bezprostřední reakce na NĚCO... hříšná těla... -byla píseň udělaná jenom proto, aby se talentovaná zpěvačka pouštěla v rádiích a udržela se v podvědomí(dnes je hudebně někde jinde)a zbytek? kdo si na to za pár let vzpomene? howg
0/0
2.3.2006 14:50

toomsan

... pokracovani
...ackovyho". Ja vim, ze kdo hleda najde a ze se vam to blbe cte, ale doufam, ze potrefene husy budou k memu prispevku reagovat s argumenty. Tot vse, zajimavy namet clanku, ale myslim, docela promrhana sance.
0/0
28.2.2006 0:19

toomsan

bude to nekdo cist ? :)
typicky vykonstruovanej clanek - ale neco na nem preci jenom je - to, jak se panove Honza Vedral a Tomáš Vyhnálek snazi "mudrlovat" - rad bych si precetl jejich sbirky poezie :) brat si do pusy Issu a Mumuland je blbost, tyhle pisnicky preci absolutne nejsou staveny na textech a tezko chteji souperit s Krylem nebo Kainarem (Strihali dohola...). Zvlastni je text od Oskara Petra, tady maji autori podle me pravdu, text je dost silenej a posledni co je, je lyrickej, byt nektery obraty jsou dobry - trochu mi nesedi to "udoli rozsklebene napetim" - napeti ve me evokuje spis stisneni... ale budiz. Nohavica to mohl vymyslet lip, ma na to, to je fakt, tohle je desna rikanka - ale co ten Landuv prechodnik hledajice? panove, fakt si zkuste precit nekdy nejakou basnicku (ja vim, ze je ctete kazdej den), mnohdy jsou v nich slova tak "prizpusobeny", az je clovek musi v tech pismenech hledat. Jinak doufam, ze muj vztah k Landovi je skutecne objektivni a tak myslim, ze v jeho textech vazne neni nic "n
0/0
28.2.2006 0:13

mish-au

kliiiid...
nechapu, co se vsichni tak rozcilujete, clanek mi prisel trefny a vtipny, nohavica je super, ale tady slapnul vedle, a ze landa si porad mysli, ze svymi texty spasi ceskou republiku, taky neni zadna novina:-)
0/0
20.2.2006 10:12

oligarcha

autora vyhodit nebo alespoň neplatiti
protože za toto(!!!) si nic nezaslouží. 1. článek je o ničem 2. jsou v něm ne ani tak lži, jako žvásty, které nejen že nesprávně vystihují ale navíc někdy neprávem pošpiňují daný text 3. autor má právo na svůj názor, ale když třeba toho nohavicu nechápe, měl by mlčet. příště si dobře rozmyslím, jestli si článek od tohoto jelita či třeba článek v této sekci nebo možná i článek na tomto serveru přečtu. grrrr
0/0
14.2.2006 2:34

honzikova-cesta

www.pavelbobek.cz
Podivejte se na oficialni web Pavla Bobka
0/0
10.2.2006 13:44

pavlik_smetik

Autor není moc normální
Ten kdo tenhle článek napsal asi vážně není moc normální. Nechápu jak může kritizovat texty a češtinu v nich. U toho Dana Landy mě autor nas... nejvíce. Už si představuju jak by se zpívalo "Hledajíce protivníka... ". Bože už raději nepiš nebo spíše piš texty k písním, ať jsou všechny jako Panda Velká
0/0
6.2.2006 9:32

kaarlgot

Trapne, trapne...
Tento clanek je presne v ramci moznosti lifestyloveho casopisu. Asi se hodil nekam mezi stranky "Jak cvicit pro posileni erekce" a "20 fakt vymazlenejch kytarovek". Uz sama koncepce je na urovni volebni kampane CSSD. Oskar Petr je moc slozity, Landa je debil, Kotvald buzerat a Nohavica mimo cilovou skupinu. Prumerny ctenar Filteru se asi bude placat do stehen, jaka je to prca, prumerne inteligentni clovek, ktery se zajima o hudbu (popripade sam pise pisnove texty) bude mit jiny pohled. Informacni hodnota clanku min nez nula. Nejsem priznivcem zadneho z vyse jmenovanych umelcu. Text Oskara Petra je minimalne zajimavy a dase vyborne zpivat i frazovat. Do Landova hajlovani je mi prd, jenom nevim proc do toho taha ostatni cechy. Mumu sem, mumu tam - je mi to volny, ale asi tim, ze je to presne ten slizky pop s primitivnim textem, se to hraje dodnes. Jestli Nohavice citil tlak ve strevech a uvolnil se odou na tema mlaceni fetaku gumovymi pyji je mi sumafuk. Zpracujte radeji nejake poutave
0/0
5.2.2006 0:29

JTB

Re: Trapne, trapne...
Ano, s tou průměrnou inteligencí jsi to vystihl. Ač jsem měl Filtr v ruce asi třikrát, tak myslím, že průměrně inteligentní človek ho není moc s to pochopit. To on přece z televize nezná...
0/0
6.2.2006 2:58

djsano

Re: Trapne, trapne...
eee Jesli ty pišeš texty, tak ja sem dalajlama. Blbe. Jak mužes hodnotit časák,kterej si ani nečetl. Radši se vrať do díry z kterej si vylez a nedelej machry kdyz mas hajzl na chodbe. Takovy IQ tykve jako ty samozrejme tenhle casak nemuze pochopit, takze se vrat ke slunicku a materidousce a ty prumernej inteligente
0/0
6.2.2006 18:47

refill

Re: Re: Trapne, trapne...

Ze by "vzorovy" ctenar FILTERu? ;-)

0/0
14.6.2006 10:25

chomolungma

všechno jde, jen ta Křídla motýlí jsou příšerná
text může děsit jakkoliv, proč by nemohl, často je to jeho účel, pokud dává smysl - v pohodě, ale když jde jen o snůžku nesmyslů,které nedokáže yvsvětlit ani autor ani zpěvačka, tak to je trapné
0/0
31.1.2006 14:48

JTB

Debata nekončí..
..a já bych nechtěl být v kůži obou, IMHO velmi zdatných novinářů. Je jen s podivem, že pozitivní reakce jsou vesměs psány gramaticky správně, stylisticky zdatně a s chladnou hlavou, což o reakcích opačných říci nelze.
 
Je asi pravda, že když sáhnete Pepovi Vomáčků na jeho idoly, rozčertí se. A že tak učiní bez ohledu na své chatrné vzdělání je vidět.
 
Když už se tu všichni nazouváte do obou autorů, kolik z vás zkusilo někdy psát? Minimálně dva z hysterických obránců Dana a spol. si vedou osobní weby mizerné úrovně, de facto o ničem a s přívažkem tuny pravopisných chyb. Raději si zameťe před vlastním prahem, ladies and gentlemen.
0/0
10.1.2006 22:54

refill

Re: Debata nekončí..

"Je asi pravda, že když sáhnete Pepovi Vomáčků na jeho idoly, rozčertí se. A že tak učiní bez ohledu na své chatrné vzdělání je vidět. " ano, ano, projděte si celou diskusi a uvidíte že stejným způsobem se někteří zastávají autorů článku, takže o vzdělání to asi nebude... IMHO co vlastně chcete říci?:-)

0/0
14.6.2006 10:30

freakd

???
James Cole, kterýho ste si pozvali na zdekování těhle textů, by se měl zamyslet zaprvé sám nad sebou stejně jako autoři.S většinou samozřejmě souhlasím, ale s tím, že někdo, kdo dokáže napsat něco takovýho jako je skladba "fotky z novin" , bude kritizovat dana landu, to je trochu moc...mimojiné s tim přechodníkem si asi děláte srandu, ne?Myslim, že autoři mají vůči landovi nějak moc velkou averzi, že si dali práci, aby na jeho textech našli takovouhle blbůstku...trochu trapný, ne?
0/0
10.1.2006 18:23

vaclavaki

:-O
Bych blil, hroznej clanek. Zvlast kritika na Landu. :-/
0/0
6.1.2006 12:54

Marmeladeee

UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT "ZLATÝCH PRAVIDEL", JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ
UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT "ZLATÝCH PRAVIDEL", JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI, a jak se jim jako občané - daňoví poplatníci můžeme ÚČINNĚ bránit...
0/0
5.1.2006 15:42

JTB

Re: UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT "ZLATÝCH PRAVIDEL", JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ
Cibulka, nechte toho, vy jste fakt zcvoknul...
0/0
10.1.2006 22:47

barris

mumu landa
Clanek neni spatny, ale mohl byt delsi. Tech spatnych textu se opravdu najde vice. Landa je ubohy a moc mne mrzi, ze ho jeho fanousci jeste neprokoukli a ze jich je tolik. Jinak o MuMu Landu "zpivali" uz KLF (vice na http://en.wikipedia.org/wiki/KLF)
0/0
5.1.2006 14:33

Liboa

Booože
no co tento článek psalo za blbce (omlouvám se páni autoři). No jo asi nevěděli co napsat tak stvořil první hovadinu co je napadla, ne? Pánové, raději obtěžkejte jelena s Landovsky patetickým výrazem na tváři a takovéto články si nechte od cesty.
0/0
4.1.2006 10:07

Usmolená štětina

Bijou nám Darmoděje
Nohavica si blábolem Zase bijou naše děti zadělal na pěkný problém u dost velkého počtu svých fanoušků, kteří nejsou zrovna příznivci hromadného fetování a válení se ve vlastních výkalech při technu. Jarku, už nikdy nepotkám tvého Darmoděje.
0/0
3.1.2006 14:42

refill

Re: Bijou nám Darmoděje

"Nohavica si blábolem Zase bijou naše děti zadělal na pěkný problém u dost velkého počtu svých fanoušků, kteří nejsou zrovna příznivci hromadného fetování a válení se ve vlastních výkalech při technu." Že vy moc koukáte na N*vu a čtete Bl*sk??? :-D

0/0
14.6.2006 10:33

Mr.Hype

...
Landa je samozrejme nacek porad, ta jeho sekta smrdi na 100 mil. Jinak ten clanek ve Filtru je top nejvetsi prdel a cista pravda
0/0
2.1.2006 14:14

alybabba

Landa world
Landa neni zadnej Buh, byl nacek, je nacek a bude nacek. Zkuste si poradne prelouskat jeho texty a uvidite!!!!
0/0
2.1.2006 11:11

hrebi

Re: Landa world
:) souhlas
0/0
2.1.2006 12:05

Mr.Hype

Re: Re: Landa world
nejde ani tolik o jeho texty jako o jeho sektarsky aktivity
0/0
2.1.2006 14:15

ant.

Re: Landa world

...zkus to také...asi nepochopíš, ale možná uvidíš!!!!...a pokud je Landa nácek,tak ať nácků přibývá-určitě je lepší mít více tzv."nácků" než zakomplexovaných páchnoucích blbečků hrajících si na levičáky....

0/0
11.6.2006 21:12

ajchman

co se serete do landy?
by me teda zajimalo co je spatnyho na danovich textech? si to nekdy skuste napsat sami, chytraci!
0/0
14.12.2005 19:51

dj_dury

Re: co se serete do landy?
je to totalni vylizanec...se trochu zamysli nad nim a tema jeho templarema...
0/0
21.12.2005 0:26

Mr.Hype

Re: co se serete do landy?
projdi si znova pravopis chytraku )))
0/0
3.1.2006 9:58

brick_top

a kde jsou takove spicky
jako treba chinaski, boooze ty jejich texty jsou bezduche p*co*viny. ale jinak souhlas s tim ze autor je totalni jelito, a toto neni clanek ale blabol. Sakra proc se k tomu vubec vyjadruju...? Asi proto aby autor zanechal svych pokusu o jakekoliv kritiky! dekuji
0/0
12.12.2005 17:54

poslanec_termit

souhlas - Mumuland je vrchol debility
Ale nechapu proc se autor otira do Landy, ktery jako jeden z mala u nas ma smysluplne texty. A ze jsou nekdy trochu pateticke nevadi
0/0
12.12.2005 17:15

in-flames

Re: souhlas - Mumuland je vrchol debility
není pravda, Landa si sere na hlavu, chodit v hábitu, hrát si na templáře a zpívat o vlastenectví. Je zcela zmatený.
0/0
17.12.2005 2:00

iuos

hmm
někdo chodí v hábitu a hraje si na templáře a někdo hcodí v kapuci a kalhotech s rozkrokem u kolen v rytmu mírně houpavém a hraje si na bojovníka za toelranci stylů (o tom, že texty hiphoperů jsou založeny na jediné toleranic - na toleranci hiphoperů - zato festově odsuzují "komerčáky" a "buzíky") ... tohle mi přijde jako větší paradox a zhovadilost než víceméně konzistentní chování landovo
0/0
20.12.2005 12:26

redtag

SOUHLAS
Za ty texty by se musel stydet i skleroticky dedek s alzheimerem v pokrocilem stadiu. A NEJvetsi ubohost predvedl Landa, jehoz texty nejsou nic vic nez POKRYTECKA DEMAGOGIE.
0/0
11.12.2005 9:58

ant.

Re: SOUHLAS

...rád bych si přečetl něco od tebe,nepochybně ti Landa nesahá ani po kotníky...:-)

0/0
11.6.2006 21:05

bulldok

Landa je bůh !!!!
Landa je bůh !!!!     
0/0
8.12.2005 15:49

_m-

No
nevím jestli Landa umí ppoužívat přechodníky, ale podobné a mnohem horší zkomoleniny se povedou i opravdovým velikánům mezi našimi textaři - a dokonce i mezi básníky - takže to je to poslední,, co by vyděsilo mne.
0/0
6.12.2005 16:07

doktor mobil

článek ubohý a landa ,
Musím souhlasit  s většinou příspěvků, že článek je ubohý.
Také musím říct na adresu Landy , že jeho přiznání že není bůhvíjaký zpěvák a přesto skončil ve slavíkovi na 2. místě , je pravda ,ale na druhou stranu jeho písně a melodie jsou chytlavé a snadno zapamatovatelné , proto takové ocenění jeho práce. Nejsem skin , poslouchám vše , co je melodické - to jen pro informaci. Myslím si , že například "muzikál Krysař se mu obzvlášť "povedl !
Navíc Landa je jeden z mála lidí v této republice , kromě sportovců , který je vlastenec , a snaží se v nás probudit češství a hrdost. Připadá mi dnešní eurodoba moc po anglicku a mi předlistopadové děti/studenti (je mi 30 let)co umíme jen československy + trochu rusky , nechápeme , proč a jakým způsobem se nyní učit anglicky , když už to  prostě hlava nebere. Také je mi u Landy sympatické , že většina textů , snad dokonce všechny , jsou česky. Také se mu povedlo připomenout  Karla Kryla a jeho hity.Je
0/0
6.12.2005 12:41

bzanda

Re: článek ubohý a landa ,
úplně s tímto názorem souhlasím.
Landa se musí poslouchat, ne jen opakovat monotonní anglické slátaniny.
0/0
6.12.2005 15:44

zlou

Re: článek ubohý a landa ,
jen poznamka mimo téma: připadá mi dost legrační označit sportovce za vlastence......v tom případě jsou vlastenci i ti "kdo neskáče není Čech", ale tak maximálně dvakrát za rok...
0/0
20.12.2005 11:48



Najdete na iDNES.cz