Diskuse k článku

Ženské tělo v reklamě je občas jako facka

Úderný název Jako facka provází novou výstavu, která dokumentuje využívání ženského těla v reklamě na pražských ulicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DrBlilbych

V česku o sexu diskutovat s Čechy
V Česku diskutovat o sexu a reklamě je asi tak smysluplné, jako o tom, že místo rohlíků je lepší celozrnný chleba.
0/0
6.9.2005 20:57

jahol

Nerozumíme si...
Nerozumíme si, srovnávat živou krásnou ženskou a "modrou barvu" nedokážu...to mohu srovnat zrovna tak živou krásnou ženskou a roztomilé růžové prasátko s mašličkou, které je pro někoho taky estetickým symbolem - vím, že vám jde o svobodu volby, ale moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda jiných, pravda je, že pokud se uvedená reklama líbí většině lidí, na které je cílená, asi bych měl být zticha....
0/0
6.9.2005 16:30

Brundi

Re: Nerozumíme si...
Neoznacovala bych ony zeny hned za zakomplexovane priserky bez inteligence. Krasne nahe zenske telo se mi libi, pusobi na me oko prijemne, ale je pravda, ze v prazsykch ulicich uz jsem tim ponekud presycena. To je cele. Clovek proste na to nechce koukat porad a cely den, vsude se mu to vnucuje, at chce nebo nechce. Krome toho, ze nektere lidi to urazi (a i kdyz to nejsme zrovna my, meli bychom je alespon respektovat), tak mnozstvi uvedene reklamy pak uz devalvuje samo sebe. Ceho je moc, nemuze uz pak pusobit takovou silou. A kde jinde pak ubrat nez u prave u takovych vyrobku jako jsou obkladacky a silikonove lepidlo? Damske pradlo se na necem jinem nez zenskem tele prodava asi skutecne spatne... ;-)
0/0
7.9.2005 0:10

Clar

.
Proboha, proč přejmenovali KULTURU na SHOW???? Další z mnoha kroků k bulváru...?
0/0
6.9.2005 16:16

Pjotr_Pjotrovic

Marketingově je jasné,
že reklama na výrobky, které kupují chlapi bude obsahovat ženu (více, či méně oblečenou). 96% chlapů ten obraz upoutá a kouknou se na to. Je ovšem otázkou, kolik z těch "čumilů" si s příslušnou holkou zapamatuje i výrobek a firmu. Ona sebekrásnější holka v reklamně, která totálně přehluší výrobek a firmu je špatná a neefektivní. Odborně se tomu říká "Vampír efekt".
0/0
6.9.2005 15:45

real_goldie

Re: Marketingově je jasné,
Ale kdyz se to podari, tak to stoji za to. Podivejte se na www.alice-dsl.de Tam nejenze spojili tu spore odenou modelku se sluzbou rychleho pripojeni k internetu, ale nazvali "jejim" jmenem celou sluzbu. Reklamni kampan se sloganem "Alice nikdo neodola", nebo hezka slovni hricka "Alice prichazi" zamavala trhem.
0/0
6.9.2005 16:18

zlou

To snad ne....
Uz mi opravdu začínaji lézt krkem všechny Beth Lazroeové, které k nám jezdí dělat osvětu, co je a co není přípustné. Ať si milá paní jde kázat o morálce do New Orleans, protože pokud si vzpomínám, tak u nás v době povodní žádné ozbrojené gangy obchody a byty nerabovaly.
0/0
6.9.2005 15:08

Lajtnant

Re: To snad ne....
0/0
6.9.2005 16:16

Brundi

Re: Re: To snad ne....
Tak to mate ponekud silne selektivni pamet... U nas se rabovalo take a to dost.
0/0
7.9.2005 0:12

werr

Re: Re: Re: To snad ne....
Opravdu? No sice byly zjisteny nejake pripady rabovani, urcite se i na ledacos neprislo, urcite se o povodnich naslo dost lidi statecnych i zbabelych. Dost lidi kteri sly pomoci i tech kteri sedeli v teple domova. Naslo se i dost blbcu kteri nerespektovali pokyny a mam dojem, ze na to nekdo doplatil. Urcite slo neco udelat lepe ale i hure. Ale nepamatuji si, ze by tu nekdo po nekom strilel, ze by musela byt nasazena armada ve zbrani a ty zbrane pouzit. Nepamatuji si z povodni 2002, kdy jsem jako dobrovolny hasic v Praze pomahal uz kratce po opadnuti vody, ze bych zazil nejaky pripad rabovani nebo neco vyrabovane.
0/0
7.9.2005 0:23

werr

Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Pardon, melo to samozrejme byt " Dost lidi kteri sli..."
0/0
7.9.2005 0:25

Brundi

Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Ja jsem ale nepsala, ze nebyl dostatek statecnych a pomahajicich lidi. Ani jsem nepsala, ze by nekdo po nekom strilel, ci musela byt povolana armada. Proste a jednoduse se v rabovalo a ja jsem to, narozdil od vas, zazila. Naprosto ucelove mi podsouvate extremy, pripadne neco, co jsem vubec nerekla. Nicmene myslim, ze nas rozhovor je trochu mimo tema diskuze. :-)
0/0
7.9.2005 0:32

werr

Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Nebyl jsem mezi zatopenymi protoze bydlim na kopci, byl jsem pouze pomahat s likvidaci vody a skod. Dobra, takze se omezim jen na to, ze s Vami souhlasim v tom, ze se rabovalo ale nesouhlasim v tom, ze dost. Jinak tema diskuse se stocilo k tomu at si jde nekdo o moralce kazat tam kde se prave projevilo, ze zadna neni a kde po sobe lide strileji, proto jsem tu o strileni a armade psal.
0/0
7.9.2005 0:45

herulinka

Re: To snad ne....
Ozbrojené asi ne, ale rabovalo se o sto šest, co si pamatuju...
0/0
7.9.2005 10:58

Mangoo

Strašné kecy v tom článku :-)))
Viděl jsem billboard s reklamou na plastová okna. Na billboardu je mladá, asi sedmnáctiletá kočka, otočená zády k "divákovi", je vidět její zadek v šortkách. Vypadá to skvěle. Nevím sice, co je to za firmu, nevím, jaké nabízejí benefiti a je mi ukradená söfistikovaná komunikační stategie.. Ale klidně se u nich zeptám, až budu nějaké plastové okna potřebovat. Pak je to stejně otázka cena/ výkon.  A ocením chlápka, který to schvaloval, protože je na něm vidět, že je v klidu a že to není nějaká potrhlá hysterka z marketingu, která při pohledu na hezkou holku dostane záchvat zuřivosti :-)))
0/0
6.9.2005 14:50

cufir-mufir

Re: Strašné kecy v tom článku :-)))
Kor kdy je pobliz jeste zrcadlo....
0/0
6.9.2005 15:05

Merk

Re: Strašné kecy v tom článku :-)))
No je vidět, že mozku jsi pobral ještě míň než ta údajná "hysterka z marketingu". Nemyslíš, že reklama, po níž nevíš jméno firmy, ale víš, že to modelce na ní slušelo, je jako reklama k ničemu?! A vo tom to je.
0/0
6.9.2005 15:48

Pjotr_Pjotrovic

Re: Re: Strašné kecy v tom článku :-)))
Naprostý souhlas.
0/0
6.9.2005 15:50

real_goldie

Re: Re: Re: Strašné kecy v tom článku :-)))
S tim se takle souhlasit neda. Jiste vite, jak reklama funguje. Takze pouze ve zkratce, az ten dotycny bude listovat Zlatejma strakama, a narazi na inzerat ty firmy bude mu povedoma, bude se mu vystupovat z ty rady firem co tam sou.
0/0
6.9.2005 16:35

madcap

Re: Strašné kecy v tom článku :-)))
NějakÁ plastovÁ okna ... jsi tatar, nebo co?
0/0
6.9.2005 17:44

gagaryn

každé 3 minuty
Je vidět, že ženský myslej na sex častěji než muži.
0/0
6.9.2005 13:57

vodic

O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Jezis, problemy tech .... bych opravdu chtel mit. Tyhle zensky toho v hlave mit opravdu moc nebudou. A navic jsou evidentne osklive jak noc, jinak by nevyrvavaly takove pitomosti. Hezke zeny svuj vzhled bezne vyuzivaji. Navic nepochybuji o tom, ze vetsine zen pohled na krasnou zenu nevadi, natoz aby je urazil. To leda tak tyhle zabskle lesby... Howgh
0/0
6.9.2005 13:51

herulinka

Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
A reklamy na dámské hygienické potřeby ti nevadí? Myslím, že těch by v TV až tolik být nemuselo...
0/0
6.9.2005 14:02

real_goldie

Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
a v cem ti jako vadi?
0/0
6.9.2005 14:07

herulinka

Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Nejsou mi příjemný. Podle mně jsou zbytečný, stejně jako reklamy na cigarety, pochybuju, že je tolik lidí touhle reklamou ovlivněno.
0/0
6.9.2005 14:09

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Mas pravdu, me reklamy na damske hygienicke potreby opravdu neoslovuji...... ;-)
0/0
6.9.2005 14:12

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
0/0
6.9.2005 14:13

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
A co te oslovuje? Mi rekni... prosim ;-)
0/0
6.9.2005 14:36

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Oslovuje mě lecos, co mě naopak neoslovuje, jsou zbytečné a nepovedené reklamy. Když se u nich člověk aspoň pobaví a zasměje, tak jako zpestření to jde, ale bohužel ne všechny jsou takové
0/0
7.9.2005 10:57

real_goldie

Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
to je teda odpoved, co ti na nich vadi? proc ti nejsou prijemny? je to reklama jako kazda jina! a srovnavat reklamu na cigarety - neco co evidentne nici zdravi s reklamou na vlozky (nemam informae o tom, ze by nicily zdravi) mi prijde minimalne divny!
0/0
6.9.2005 14:16

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Me tyhle veci nici nervy, protoze kdyz je zenska nosi, tak nejsem pripusten :-))))))))))))))))))))))))
0/0
6.9.2005 14:38

vodic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Moje informace mluvi o tom, ze pokud zena nema predsudky, sex behem mestruace se ji naopak libi.
0/0
6.9.2005 14:40

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
:-))))) ja vim, ale musim mu zaoponovat ;-))))) Na reznicka to jde, ale je pak paseka..... ;-))))) nejlepe zalezt do sprchy ;-))))
0/0
6.9.2005 14:49

xxsmasher

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
jaka paseka? holt nemuzes delat par dni zadnou velkou divocinu a kamasutru. hodis pod ni rucnik a jedes. pak date sprchu a pohoda  
0/0
6.9.2005 18:56

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Podle mého je reklama nástroj k tomu, aby prodejce lidi nalákal na svůj výrobek. Takže je jedno, jestli ničí zdraví nebo přírodu nebo co já vím, hlavním záměrem v tomhle případě je, aby si to někdo koupil.
Já nevím, tobě by třeba nebylo nepříjemný dívat se čtyřikrát za večer na reklamu na přípravek pro koupele na pánské přirození? Asi jsem moc citlivka, ale kdyby aspoň ty reklamy byly nějak slušně zpracovaný, že by se na ně dalo koukat, pak snad...
0/0
15.9.2005 14:58

vodic

Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Ne, nevadi. Je to uplne bezny konkurencni boj. Vyrobcu vlozek je nekolik a pouze se snazi na svoji stranu pritahnout zakazniky. Urcite by Allways nebyly tak oblibene, kdyby nebyly spotrebitelky pravidelne masirovany reklamni kampani. At chces nebo ne, lide jsou celkem snadno ovlivnitelne ovce. Kdyby to tak nebylo, neexistuje ani reklama.
0/0
6.9.2005 14:39

herulinka

Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
A ty máš vyzkoušený rozdíl mezi Allways a jinými vložkami? Z vlastní zkušenosti, já jsem došla ke spokojenosti metodou pokus - omyl, fakt nevím, jak se dá z obyčejné TV reklamy poznat, že něco je fakt dobré a zrovna mně to bude vyhovovat
0/0
15.9.2005 15:00

real_goldie

Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Souhlas, a krome toho i v zahranici je reklam, kde je nejaka polonaha holka vyobrazena i kdyz to s inzerovanym vyrobkem nema moc spolecnyho mraky. Je to uplne normalni.
0/0
6.9.2005 14:10

jahol

Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
A v kolika zemích jste byl, že to tvrdíte s takovou jistotou? --- Já tvrdím, že to normální není, alespoň na úrovni, v jaké se to projevuje u nás. --- A proč? Protože krásné ženské tělo je pro mne zosobnění estetického potenciálu (no zkrátka krásy), asi i eroticky podbarveného a jeho spojení s reklamou s ním nesouvisejících položek našeho konzumu mi přijde vulgární. Ale to Vám asi nevysvětlím.....---Takže bych se nakonec rád omluvil, že jsem tady zabral prostor nesrozumitelným, naivním blábolem, kterému stejně nikdo nebude rozumět.   
0/0
6.9.2005 14:49

kosta8

Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
omlouvám se že reaguji na něco na co jsem podle vás nepochopil ale opravdu nechápu co vám na tom přijde vulgární? pro mne může být například zosobněním estetického potenciálu modrá barva ale nepřišlo by mi vulgární kdyby ji ve své reklamě použil výrobce dejme tomu zmrzliny ačkoli jeho zmrzlina modrá není...jak chápu váš příspěvek, tak v reklamě by se měl objevit jen propagovaný produkt bez jakéhokoli estetického "obalu" ?  to bych vám tedy doporučil zkouknout pár starších reklam kterým předcházel "pan Vajíčko" aby jste si uvědomil jak vyapadá reklama která se nesnaží využít veškerých dostupných estetických "dobarvovaček"...
0/0
6.9.2005 16:05

real_goldie

Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Byl sem v hodne zemich, proto muzu srovanavat. V polovine zari bude treba IAA (mezinarodni vystava aut) ve Frankfurtu v Nemecku. Jdete se tam podivat, kolik holek tam bude postavat v mini az mikro suknich u aut a lakat navstevniky - a to je jeden z tech prikladu, kdy produkt (auto) nema nic spolecneho se spore odenou slecnou co vedle nej stoji. Podivejte se na www.alice-dsl.de Co ma asi ta modelka spolecneho s rychlym pripojenim k internetu? A tady zasli tvurci jeste dal, celou sluzbu nazvali zenskym jmenem a spojili s tou hezkou, spore odenou modelkou. Neveril byste co delaji se zakaznikem hesla, ktere se v kampani objevuji: "Alice nikdo neodola", a nebo moc hezka slovni hricka "Alice prichazi".
0/0
6.9.2005 16:14

jahol

Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
Napsal jste to hezky. Já jsem svoje pocity nevyjádřil přesně, ono je to ale docela těžké. U auta mi ta krásná holka v mini nevadí, protože estetický vjem z auta ještě posiluje, není s ním v konfliktu, navíc zde existují silné kulturně společenské vazby - krásná holka+hezký auťák  je dvojka, která pozitivně rajcuje každýho chlapa...Nemám problém. Vadí mi, a to jsem nezdůraznil, reklamy, kde je ženská krása devalvována - jako v reklamě na silikonové lepidlo.
0/0
6.9.2005 16:23

real_goldie

Re: Re: Re: Re: Re: O inteligenci techto zen se da pochybovat....
No musite si uvedomit, ze esteticke citeni je velice subjektivni vec. Vam prijde holka u auta jako akceptovatelna. No a ten, komu je urceno silikonove lepidlo, bude mit esteticke citeni tochu jine (abych byl politicky korektni :-)) a bude mu ta holka u lepidla pripadat taky rajcovne. Mimoto to splni svoji ulohy - monter se na to podiva a az bude nakupovat, tak se mu "todle" lepidlo bude zdat povedome (i kdyby si nevybavil, kde to videl - to je jak pusobi reklama)
0/0
6.9.2005 16:33



Najdete na iDNES.cz