Diskuse k článku

Zemřela herecká legenda Jiří Kodet

Ve věku 67 let zemřel herec Jiří Kodet. V poledne skonal doma na okraji Prahy po dlouhé nemoci. Hrál v desítkách filmů i divadelních inscenací. Proslavil se filmy Ostře sledované vlaky či Pelíšky. Od roku 1990 působil v Národním divadle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemník z letícího ostrova

.
je treba si pripomenout, ze Kodet pri krizi v Ceske televizi verejne podporil Hodace a Bobosikovou   :))
 
0/0
28.6.2005 8:09

KFL

Tak dalsi..
Dalsi herec pryc :(. Kolik jich uz jen zbyva? :(
Pan Kodet byl pro me aristokrat, vtipny a osobity clovek. Jako herce jsem ho moc nemusel, neprisel mi prilis vyrazny, rekl bych, ze jsme meli vetsi "formaty". Ale nevadi .. budiz mu zeme lehkou.
0/0
28.6.2005 8:00

chroustík

Doporučuji
http://www.cfn.cz/detail_osoba.php?oid=19907 Kompletní filmografie Jiřího Kodeta. Těch filmů nebylo málo, byly to filmy a role dobré, výborné a byly to taky s....y typu mjr. Zemana. Ovšem tam si můžete najít jednoho každého herce či herečku a budete možná překvapeni, v čem hráli a hlavně CO hráli. Kdos´ bez viny, hoď první kamenem.
0/0
27.6.2005 15:51

natex

Co na to CT?
Nechysta se nasadit nektery z kusu, kde hral hezkou roli???
0/0
27.6.2005 13:34

DAVIDKOP

Je mi tady z toho špatně
Jeden známý mi říkal...když se chceš jít vyblít, tak běž na idnes.A měl pravdu.Co si tady pod rouškou anonymity většina lidí dovolí vyblít  z vymaštěné makovice, je opravdu síla.Na druhou stranu jde 100% o slabochy, kteří pokud by se pod to měli podepsat a uvést adresu, nenapsali by nic.
0/0
27.6.2005 13:20

klara.nekolna

nezapominejme
a kdyztak si z archive.org stahnete nejakej horor pro uklidneni :) tady je prima soupis: http://www.extempore.cz/revue/kultura/bajecny_svet_archive_org1.html
0/0
27.6.2005 11:11

xvladah

Soudruh
Ja jsem si vzdycky myslel, ze to byl soudruh za komousu a po revoluci si hral na nejvetsiho pana pravicaka a bojovnika proti komunismu. Za komousu natocil tolik filmu, ze to musel mit dobre zapsane tak jako tak. Zkratka po boji je vzdycky kazdy general.
0/0
27.6.2005 10:34

lázeňská veverka

Re: Soudruh
A tím chceš naznačit co? Že všichni, co si zahráli za komunistů v nějakém filmu byli STBáci jako Brno?
0/0
27.6.2005 11:06

lázeňská veverka

Re: Re: Soudruh
Např. třeba taková Žaneta Fuchsová nebo Holý, ti byli v každém druhém filmu pro děti...
0/0
27.6.2005 11:07

herulinka

Re: Soudruh
A cos dělal za komunistů ty? Pochlub se!
0/0
27.6.2005 16:54

GENYUSS

brý
Děkuji za váš herecký život.... byl jste vynikající herec
0/0
27.6.2005 8:02

Frndis

Pan?
Pan herec?Myslím,že tahle republika měla a má daleko větší "pány herce" než byl Jiří Kodet-takový průměr to byl.Daleko víc mi šel na nervy tím jeho "klausovským pohledem na svět"......
0/0
27.6.2005 7:56

lázeňská veverka

Re: Pan?
Byl to Pan herec.
 
A ty jsi Pan blb
0/0
27.6.2005 7:58

Rinconn

Re: Pan?
"Klausovský" pohled na svět,jak to nazýváš,je rozhodně lepší,než pitomý pohled na vše.Kodet byl skvělý herec,kdo ho viděl např.v Hráčích,musel smeknout.
0/0
27.6.2005 8:46

bojovnik

Re: Re: Pan?
Sohlasím, hráči byli skvělí  
0/0
27.6.2005 9:12

papanikula

herec
pan herec
0/0
26.6.2005 22:04

idnesKROKODYL

Byl jste ten nejlepsi,
budete nam schazet...
0/0
26.6.2005 20:15

dislektik

JO PAN KODET
AT JE MU ZEM LEHKÁ A sv.PETR JEHO DUŠI MILOSRDNÝ
0/0
26.6.2005 17:37

abysser

Re: JO PAN KODET
tak tak... ja jsem rad, ze az to prijde na me, ze o tom nikdo nebude psat a nikdo diskutovat... to by byla vyhra teda ;-/
0/0
26.6.2005 17:42

GhorX

Re: JO PAN KODET
Doufám, že opět nedostanete pocit, že diskuze usíná a nezačnete nás "bavit" provokacemi.
0/0
26.6.2005 19:23

antigogo

ubohý
Když tady čtu některé příspěvky , tak se mi potvrzuje, jaký jsme , bohužel,ve větší míře ubohý národ.  Když někdo umře, je jedno, zda známý, či neznámý , tak zemřel člověk a určitě mu to nebudu přát, kydat na něho hnůj apod. To většina z nás Čechů umí  bezchybně, ale pořádně zabrat za práci u nás v ČR, tak to ne! V zahraničí jakž- takž, ale doma umíme jen kecat a pomlouvat.
0/0
26.6.2005 17:27

abysser

Re: ubohý
ale tak ja nevim... smrt mu tu zde nikdo nepral.. a pokud ano, tak ona globalni spravedlnost existuje, o to se neobavam.. na druhou stranu i glorifikace ma sve hranice a verim, ze ani pan Kodet by si nepral, abychom z nej delali svatouska...
0/0
26.6.2005 17:44

antigogo

Re: Re: ubohý
Ale to ani nechci. Vadí mi jen ihned to pomlouvání.......
0/0
26.6.2005 18:10

abysser

Re: Re: Re: ubohý
no jo, ale tak toto máš holt vox populi... a je to místní obyčej .... :-/... Jiřímu Kodetovi je to již jedno a příbuzní sem dozajisté nechodí....
0/0
26.6.2005 18:14

cvoque

Re: ubohý
bez obav, na tomhle foru se nevyjadruje cesky narod.
0/0
27.6.2005 10:49

celtic

Kodet...
nebyl to úplně nejhorší herec, znal jsem i horší...
0/0
26.6.2005 15:16

Dan 1

Re: Kodet...
Co ti na něm tak vadilo? Nebyl příliš pevný ve víře nebo snad v mládí onanoval? Ubožáku křižáckej národněfrontovní...  Tebe nebude škoda až zhasneš, Kodeta škoda je. Tys tady radost svými přiblblými přípěvky nikomu radost neudělal, pan Kodet svými rolemi ano. 
0/0
26.6.2005 15:51

abysser

Re: Re: Kodet...
Kodet byl katolik.. mas smulu...
0/0
26.6.2005 17:41

Dan 1

Re: Re: Re: Kodet...
Proč já? Smůlu měl bohužel on. Jen by mě zajímalo, proč tady fanatici celtík s milchamou neustále urážejí ještě ani nevychladlé herce.
0/0
26.6.2005 18:10

abysser

Re: Re: Re: Re: Kodet...
jasně souhlasím...
0/0
26.6.2005 18:15

Hyjena_

Re: Kodet...
Celtiku ti jsi fakt DEMENT!!! Podle mého ti nejvíce leží v žaludku uznání a obdiv p.Kodeta Klausem!
0/0
30.6.2005 11:01

Cimrboy

Pan Herec
I když pan Kodet byl hrubián, ožrala a sprost´ák, hrát skutečně uměl. A to je u herce nejdůležitější, takže
0/0
26.6.2005 14:19

František Koudelka 4.Kyju

Gentleman,
každým coulem odešel na věčnost, a lůza si tu pindá.
0/0
26.6.2005 13:26

sageorg

Pane Kodete....
děkuji Vám A pro úplnost - "proletáři a celtici všech zemí,vylište si.........
0/0
26.6.2005 11:54

roy_batty

Re: Pane Kodete....
a SGeorgové všech zemí - kupte si mluvnici českou a pravidla českého pravopisu
0/0
26.6.2005 14:27

sageorg

Re: Re: Pane Kodete....
ty si vyliš též.........
0/0
26.6.2005 19:17

MelSi

je ho škoda
byl skvělý...
0/0
26.6.2005 11:18

Sarka-3

Legenda ?
Glorifikujete zcela průměrného herce, který skoro celý svůj život úspěšně kolaboroval s bývalým režimem. Nic moc.
0/0
26.6.2005 10:31

sohačka

Re: Legenda ?
una putana (nebo jak se to píše)
0/0
26.6.2005 10:52

abysser

Re: Legenda ?
s byvalym rezimem kolaborovalo 15 milionu obyvatel cech, moravy a slovenska.... takze toto bych neresil... o mrtvych jen dobre.. takze glorifikovat, ale v mezich objektivity, souhlasim...
0/0
26.6.2005 10:59

buhvol

Re: Re: Legenda ?
Myslíš, že ti, co byli v Ruzyni, nebo v Jáchymově, nebo raději utekli, nebo byli v kotelnách, umývá s dvěma tituly okna, že také kolaborovali? Hm, možná ty ano, ale ne 15 mil. lidí !!!
0/0
26.6.2005 12:09

abysser

Re: Re: Re: Legenda ?
buhvole.... nedaval jsi pozor ve skole? bylo tu ponekud vice nez 15 mil. lidi a ten zbytek (radove desetitisice) trpeli, nebo bojovali... vetsina vsak zila sve zivoty... vylepovali vlajecky, rozdavali ruze na MDZ...
0/0
26.6.2005 12:12

abysser

Re: Re: Re: Re: Legenda ?
zas jako zustanme na zemi... ja byl mlady, v pionyru jsem tedy sice nebyl, ale prave proto, ze jsem byl mlady, jsem byl spokojeny... ono zase si musime uvedomit, ze v te dobe se proste zilo a na komunisticky stat jeste celkem dobre (opakuji pro nektere natvrdle: na KOMUNISTICKY)...
0/0
26.6.2005 12:19

buhvol

Re: Re: Re: Re: Legenda ?
Mno, takže podle tvé logiky jsou všichni Němci nacisté? V KSČ bylo přes MILIÓN LIDÍ... o zbytku nezle říct, že kolaboroval. Moje matka vychovávala děti, otec pracoval. Nikdo z rodiny nebyl v KSČ - jen děda, ale toho v roce 69 vyhodili. Chceš tedy říct, že KOLABOROVALI? Že udávali a že vědomě spolupracovali s režimem? TOHLE je totiž kolaborace! Ale to si možná nedával ve škole pozor ty...
0/0
26.6.2005 13:21

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Legenda ?
Bohužel je to úplně jinak. Bolševik by nemohl přežít ani týden, kdyby téměř všichni nehráli jeho hru. A my jsme ji hráli a ty jsi ji hrál také, byť vzhledem k věku třeba jen ve škole. Samozřejmě, někdo hrál víc, někdo méně a někdo hrál dvě hry. Ale jeli jsme v tom všichni.
0/0
26.6.2005 13:54

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Legenda ?
Nebylo mi odpovězeno: všichni Němci byli tedy nacisté? Takže platí kolektivní vina, i když odstupňovaná? S minulostí rozhodně nejsme vyrovnáni - nejsem ani já, i když jsem v roce 88 šel do první třídy (a teta v létě 89 emigrovala do Západního Německa).
0/0
26.6.2005 14:10

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Legenda ?
Ano, podle mého názoru odstupňovaná kolektivní vina nejlépe odpovídá historické skutečnosti. A to spíše u nás, kde bolševik byl opravdu dlouho, než v Německu, kde nacismus byl u moci relativně krátce.
Kapitolou pro sebe jsou ti, kdo s režimem zároveň nějak bojovali a proto trpěli a zároveň s ním kolaborovali. Obvykle šlo jedno po druhém, ale nebylo málo těch, kteří to dělali současně. Prostě to není jednoduché.
0/0
26.6.2005 14:47

abysser

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Legenda ?
Německá NSDAP vyhrála ve svobodných volbách de jure... Takže ano, z hlediska elementárního principu fungování demokracie většina Němců byli nacisté a dovršil to v 33 Hindenburg "korunováním" Hitlera na kancléře...
0/0
26.6.2005 15:51

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Legenda ?
Jseš na omylu. Ani komunisté v roce 48 ani nacisté v Německu nevyhráli 100%, takže nelze říci, že by celý národ byl komunistický, nebo nacistický. Jen se vyplatilo v jisté době zdrhnout, nebo držet hubu. Osobní statečnost za každou cenu se s ohledem na rodinu a příbuzné nevyplácí.
0/0
26.6.2005 17:58

Englishman

Re: Re: Re: Legenda ?
Jsem jeden z těch, co dobrovolně odešli do kotelny (v mém případě to nebyla přesně kotelna, ale na tom nezáleží) a bohužel musím konstatovat, že to bylo proto, abych kolaboroval MÉNĚ - nikoli VŮBEC.
0/0
26.6.2005 13:49



Najdete na iDNES.cz