RECENZE Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů: Kruh Hvězdných válek se čistě uzavřel

Obřad trvá už 38 let. Sotva se na plátně objeví titul Star Wars a zazní Williamsova hudba, kterou si tak rády půjčují ceremoniály, sál se roztleská. Na uvítanou. Podstatnější však je, jestli se tleská i v závěru toho kterého dílu slavné vesmírné ságy Georga Lucase.

Rinconn

...
Jaá jsem byl asi na jiném filmu.Pomsta Sithů byla naprosto úžasná.Půjdu rozhodně ještě jednou...
0/0
23.5.2005 14:52

clump

-
star wars jsou svym zpusobem brak a prave to je na nich svym zpusobem kouzelne:) proste kvalitni sracka:)
0/0
20.5.2005 10:49

petulynka

Očekávala jsem víc.
Bylo to vyloženě jenom rozuzlení....zkratkovité, samý střih, bez příběhu. Ale budiž, v kině se na to dá dívat vždycky...2,5 hodiny utekly jako nic : )))
0/0
20.5.2005 10:48

Trencherman

^^^
Kruh Hvězdných válek se uzavřel. Konečně. Po žádném ze stvoření, vzešlém z hravé Lucasovy fantazie, se mi nebude stýskat ani náhodou. :-(((
0/0
20.5.2005 9:33

santigo

pokračování 2
oidů proti Gunganům na vozíkách dokonce s gumídkama v lese z Epizody VI! Super :-) Ale to asi v tomhle filmu není důležité. Co je v něm vlastně to hlavní? No to mi někdo vysvětlete! Na druhou stranu nebýt SW, nebylo by co parodovat ve Spaceballs a neslyšel bych skvělé hlášky "Tohle je krize!" nebo "Tento spor nevyřešíme pouze s pomocí síly, ale spíše pomocí světelných mečů!", jejichž sdělnost překonává už jenom novinka z trojky "Nechci nic než lásku!". A nemyslím si že to je dabingem :-) Já osobně bych jako motto Jediů doporučoval "Nečum na mě, nebo ti useknu ruku!" Závěrem doufám, že brzo uvidím Haydena Christensena a Natalii Portman hrát zase v něčem pořádném.
0/0
20.5.2005 9:24

santigo

pokračování
to v kině dobře zní :-) a laserové paprsky se nešíří po metrových kouscích rychlostí 10 m/s (v kině to dobře vypadá). Co víc říct k "přelomovému filmu světové kinematografie", kde hlavní záporák s kotlíkem na hlavě funí zevnitř do chladiče a rozdává si to zářivkama s férovýma borcema, kteří mají společné zázemí v Síle, i když někteří z nich vypadají jako malý tupoun Stoupa z Gummi bears (kterého jsem měl upřímně rád!). Jaká geniální mysl musela stvořit tak úžasný svět! :-) Jediné co na SW obdivuju, je práce designérů, kteří navrhli všechny ty jezdící a lítající mašiny, a pomohli tak vytvořit opravdu ohromující širokoúhlé scenérie z cizích světů, které posunuly laťku digitálních efektů zase výš. Další výpravné sci-fi budou muset tenhle standard dorovnat. Počítače ale samy dobrý film ještě nenatočily a když pak skvěle vypadající a pohybující se droid bojuje s člověkem, který ho sejme jako nic, tak tomu prostě nevěřím. Měli by přece být daleko přesnější, silnější a rychlejší. Armáda dr
0/0
20.5.2005 9:22

santigo

Ať vás provází dešvorc!
Nejsem fanoušek SW (přestože jsem Lucasovo životní dílo viděl) a jediným smyslem mého příspěvku je všechny fanoušky pořádně vytočit! :-) Na Epizodu III jsem po zážitcích z I a II šel do kina jen proto, že jsem měl kupon do Palace Cinemas, který mi umožnil film vidět za pade, což jsem rád obětoval, abych se přesvědčil, že můj názor na fenomén SW bude posledním dílem potvrzen a zpečetěn. To se taky stalo! Triková a vizuální stránka je od roku 1977 o pár generací dál, stupidní scénář a infantilní akční scény zůstaly. Pokud někdo obdivuje (jako třeba Mirka Spáčilová) tu plejádu "stvoření vzešlých z režisérovy hravé fantazie", pak se asi nedíval v dětství na Studio kamarád, redakce pořadů pro děti a mládež v ČT má možná ještě větší sbírku mončičáků! Celé dílo je pro mě jedním velkým a drahým večerníčkem, který se sice odehrává v jedné předaleké galaxii, to z něj ale určitě nedělá kultovní a už vůbec ne sci-fi (aspoň pro mě ne!) Letouny ve vesmíru rozhodně nedělají vzzzzzzzum (beru že to
0/0
20.5.2005 9:20

animator

zajimave
Kde ze Spacilka videla ten treti dil, kdyz je premiera az 19. ?  A nebo jen obslehla nejaky americky clanek a nema o tom ani paru ?
0/0
14.5.2005 17:49

Johny128

Re: zajimave
Že by na novinářské projekci, která byla včera.
0/0
14.5.2005 19:30

casyy

Re: zajimave
No, ono jaksi existuji i novinarske premiery, ktere se konaji i nekolik tydnu pred tou svetovou.
0/0
14.5.2005 19:31

pavelthelong

Re: zajimave
nebo treba pani Spacilova umi nemecky a videla SW Epi III za hranicemi, kde jiz volne bezi........ne vsichni musi videt film v cestine
0/0
15.5.2005 19:37

Michal739

Mace Windli :)
Docela by mě zajímalo, kdo do MF Dnes sepsal takovou tu tabulku "kdo je kdo". Protože napsat, že postava Samuela L. Jacksona je Mace WindLI místo WindU je na jednu stranu úsměvné (že by to bylo přepisováno z rukou psaného "u", které někdo zaměnil za "li"?) na druhou stranu vypovídá o lennosti si alespoň ověřit fakta...
0/0
14.5.2005 17:09

animator