Diskuse k článku

Landa nutí přemýšlet a za rukáv netahá

Oproti "seznačním" muzikálovým výtvorům, které nabízí česká metropole, a které úrovní připomínají spíše předražené školní besídky populárních tváří, je Landovo Tajemství něčím jiným. Něčím zajímavým. A pravě ona jinakost osvěžuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

transalp96

Landa je legracni a doufam,ze to nemysli vazne.
Jeho texty jsem poctive louskal a prijdou mi hloupoucky.K.Kryl se stal jeho obeti a to co s jeho pisnickama provedl je naprosto strasny.Ty aranze sou obycejna duparna.Ten clovek ma podle meho pocitu nakej problem,jinak by takhle nemohl blbnout.Uz jen ta jeho web.stranka se lvem a tim jeho radem,to mu to fakt nekdo zere?????Lidi,premejslejte!Jako groteska je to dobry,ale verit tomu je nebezpecny.Tohle vas pomalu rozezere zevnitr...
0/0
16.4.2005 14:34

Sapphere

pff
Landa je bezpaterni blb a arogantni namyslene howado bohuzel "mam tu cest" s nim travit jakomu zikant az prilis mnoho casu.
0/0
16.4.2005 11:27

poslanec_termit

Re: pff
tomasi, dekujeme za pripevek
0/0
20.9.2005 1:47

ian69

hmm
Tajemství jsem neviděl a těžko kdy uvidím, jen bych připomenul, že je to jistě jiný muzikál než většina ostatních. Jen to ale neznamená, že musí být i dobrý, Je jen jiný. V recenzi zmiňované muzikály nejsou žádným měřítkem kvality, podle kterého by se dalo soudit. Pod ten článek v Reflexu bych se podepsal, z přístupu České televize mi je na blití.
0/0
15.4.2005 18:13

qwertz

Když mi tuhle...
synek řekl, že ty krylovky jsou od Landy lepší než od Kryla samotného, tak jsem málem spadl ze židle. Celou dobu jsem si Kryla schovával na páscích a přehrával na proslavené B4 a teď taková rána do zad . Na druhé straně to ukazuje, že sem Landa asi patří...
0/0
15.4.2005 17:55

Blackshield

Re: Když mi tuhle...
Tak to musela být rána  Já s ním souhlasím, Landa na to má prostě lepší hlas.
0/0
15.4.2005 18:05

Josito de las Cienagas

Re: Re: Když mi tuhle...
Promiň, že na tvůj příspěvek nedokážu reagovat textem, ale jenom takhle:      
0/0
15.4.2005 18:12

Blackshield

Re: Re: Re: Když mi tuhle...
Je to tvůj názor, já mám zase ten, že Kryl jako zpěvák za moc nestál a Landa je prostě lepší.
0/0
15.4.2005 18:17

Josito de las Cienagas

Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
Netvrdím, že by Kryl, byť v dobách největší slávy, byl nějaký Pavarotti, ovšem srovnání s leštěným bardem si jeho zpěv opravdu nezaslouží. Jestli ti po těch letech poslechu Orlíku na maximální hlasitost zůstalo alespoň jedno funkční ucho, musíš hravě rozpoznat ten rozdíl v hlasovém rozsahu - samozřejmě v neprospěch pana Landy, jenž navíc zhusta pěje zcela falešně. Úroveň zpěvu pana Landy bych ohodnotil asi tak, že to není taková katastrofa jako Leoš Mareš, ale nijak nepřevyšuje výkony umělců typu Maxim Turbulenc. Dodávám, že rozhodně nejsem příznivcem recitací pana Mareše, ani diskotékového chrochtání zmíněných likvidátorů potravinových přebytků,  pan Landa je sice  nepřekonává hlasově, ale aspoň se neveze na módních odrhovačkách a snaží se vytvořit něco jiného. Výsledky jeho činnosti se mi sice nelíbí, ale snaha se cení.
0/0
15.4.2005 18:39

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
Orlík si sem tam poslechnu,a le hluchnu na Iron Maiden, Manowar, Helloween, Judas Priest a podobně, tam snad pěvecké umění zpochybňovat nebudeš:) Jinak nedělám si iluze o Landově zpěvu ani o rozsahu jeho hlasu, jen jsem říkal, že na Krylovy písničky mi lépe sedne jeho zvláštní hlas. Konkrétně k tomu Morituri te salutant se Landův temně zabarvený chraplavější hlas hodí mnohem víc...
0/0
15.4.2005 18:43

Josito de las Cienagas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
V názoru na zpěv a hudbu pana Landy se zřejmě neshodneme, ovšem třeba ty Iron Maiden ti velice schvaluji. No, ale teď koukám, že je skoro večer a pátek k tomu. Tak se měj, já se odpoutávám...
0/0
15.4.2005 18:54

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
Ty se taky měj. A toho Landu mi promiň
0/0
15.4.2005 18:55

Jarka05

Re: Když mi tuhle...
Já mám Landu moc ráda,ale ten Kryl od něj mi těžce vadí.Kdo zažil tu dobu,zažil Kryla tak ví,že není přezpívatelnej.Mám k němu přesně ten vztah,leta jsem schovávala jeho zašmodrchaný pásky na cívkovej magneťák.Landa ho ve vší úctě může odzpívat,ale to je tak všechno.Kryl si to prožil,Landa ne.A je to jiná osobnoust,z jiného soudku.
0/0
15.4.2005 19:17

Blackshield

Re: Re: Když mi tuhle...
No a přesně o tom to možná bude. Kdo zažil tu dobu... Já ji nezažil, Dan Landa taky ne. A proto se to snaží "jen" odzpívat. Pro mě dobře, pro vás možná špatně. Ale pořád si myslím, že je to lepší, než kdyby na Kryla sedal prach...
0/0
16.4.2005 0:55

katone

Re: Re: Re: Když mi tuhle...
Myslím že Landa dobu kdy byl Kryl osobnost zažil a mám za to jak někdo řekl výše, že je nepřezpívatelnej (Kryl...  :-)   Landa určitě...).
A ať se Landa snaží sebevíc (i mě se líbí jeho hudba) jeho texty ho pokaždý odhalej jako rasistu - teď teda líp maskovanýho do ne tak ortodoxních textů jako v době Orlíku...
0/0
16.4.2005 9:00

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
No, vzhledem k tomu, že po revoluci jako mladý skinhead zpíval v Orlíku, tak předtím jako dítě nejspíš Kryla moc nežral. Nebo každopádně nemohl chápat, o co jde. A které nové texty jsou podle tebe rasistické?
0/0
16.4.2005 11:11

Jarka05

Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
Landovi je 35,čili rok narození 1970.Neměla jsem až tak namysli to,že Kryla ještě uviděl zpívat,jako to ,že neprožil tu dobu,která taky Krylovo zpívání ovlivnila.
0/0
16.4.2005 11:13

TomTTomT

Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
můžeš uvézt konkrétní příklady z tvorby Landy kde se ti zdá že je skrytý rasismus?samozřejmě nemyslim orlík...Takovýhle jsou nejlepší, co něco odsoudí a přitom ani neví o čem mluví...A ještě ke Krylovi...jako k člověku k němu mám úctu, ale jako zpěvák teda fakt nic moc...spíš nic než moc...texty dobré ale hlasový projev bléé...umíráček...
0/0
29.9.2005 13:57

Phetronius

Re: Re: Re: Re: Re: Když mi tuhle...
zdravim. Také by mne zajímalo o jaké texty se jedná (ty se skrytým rasismem) Nějak si je neumím vybavit... taktéž ke Krylovi- nevím, zda je v tom všeobecně rozíl, ale já bych ho tam cítil: Kryl byl (a v naších vzpomínkách je) podprůměrný zpěvák, ale jako PÍSNIČKÁŘ je jeden z nejlepších, ne?
0/0
29.9.2005 20:26

madcap

Pan Landa
Ten clanek v Reflexu me dost potesil, protoze konecne nekdo rekl/napsal (skoro) na plnou hubu, co si o panu Landovi mysli - podle meho nazoru - normalni lide, kteri maji trochu rozhled a aspon prumerne IQ. Ja sam za sebe musim rict, ze pana Landu a jeho umeni nemusim a od te doby, co jsem nestastnou nahodou zahledl na CT tu hruznou pseudo-religiozni show toho jeho "radu", tak muzu rict, ze ho skoro nesnasim. Asi me za to tady nekdo hodne nepochvali, ale mam a vzdycky jsem mel pocit, ze vetsina jeho pisni je psana tak nejak pro lidi, kterym to prilis nemysli. A tady pan Landa za ruku vodi a chce vodit, ne ze ne. V tom Reflexu to napsali vyborne!
La la la ... letadlo stoupa nad mraky, v nem deset muzu s padaky ...
0/0
15.4.2005 17:15

Blackshield

Re: Pan Landa
Jasně, lepší jsou duchaplnosti typu Lásku dát je nebezpečný nebo Hříšná těla křídla motýlí...  I ti Muži s padáky jsoua spoň o něčem.
0/0
15.4.2005 17:20

madcap

Re: Re: Pan Landa
Nikdo tady neopevuje Hrisna tela, ani nejaky Lasku dat je nebezpecny (to ani neznam) ...
Ale mas pravdu se o necem to je ... "ti dva co zbyli, plizi se vpred, z dalky je oslovil kulomet ..."
:-D
0/0
15.4.2005 17:33

Blackshield

Re: Re: Re: Pan Landa
Myslel jsem tím, že ten text dává smysl, ne že má nějaké hlubší poselství
0/0
15.4.2005 17:41

madcap

Re: Re: Re: Re: Pan Landa
Tak to ti staci malo ... to bys mozna ocenil i zhudebneny skolni rad, nebo tak neco :)
0/0
15.4.2005 17:53

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Landa
Překrucuješ to. Každopádně je to víc, než co se na nás valí od jiných zpěváků na naší scéně...
0/0
15.4.2005 18:04

Fikos

Re: Pan Landa
jak tak na tebe koukám jsi pěknej jouda,přečti si něco o těch "mužích s padáky" a pak to komentuj, ikdyž stejně si nejsem jistý že to pochopíš
0/0
15.4.2005 17:22

_m-

Re: Re: Pan Landa
To máte těžký. Komu není shůry dáno.........
0/0
15.4.2005 17:23

madcap

Re: Re: Re: Pan Landa
A komu je? Landovi? :-D
0/0
15.4.2005 17:35

_m-

Re: Re: Re: Re: Pan Landa
Jelikož toho o panu Landovi vím něco víc než ty, tak ti mohu říct že Ano. Je sice poněkud zvláštní, ale velice inteligentní, talentovaný a hlavně ví co chce říct a po zkušenostech s Orlíkem mluví jen sám za sebe. Člověk s tak jednoduchým odsudkem jako jsi projevil ty na něj nemá ani náhodou. Budeš muset hodně vyrůst - myslím tím schopnost rozlišovat a chápat - než budeš na jeho úrovni. A pokud se hodláš hádat - nenamáhej se, na hysterické výlevy nereaguju.
0/0
15.4.2005 17:41

madcap

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Landa
Hystericke vylevy? Jake? Kde? Moje snad?
Ja panu Landovi nijak neupiram jakysi talent na muziku(ja pisnicku slozit nedovedu, natoz muzikal) a jiste taky bude mit pruraznost a tah na branku. Muj rocni prijem je taky jiste mensi nez jeho, takze i ve vydelavani prachu je lepsi, priznavam to!!!!!!!!!!!!
Moje kritika pada jen a jen na jeho "vyplody", ktere jsou nejjasnejsim dukazem toho, ze na blbosti se da vzdy dobre vydelat :) Kazdy, kdo je verejne cinny, musi pozitat s verejnou kritikou, natoz kdyz vydava desky a pise muzikaly ... a chodi v prosteradle a bere mele nejaky radoby prisahy u hrobky ceskych kralu ...
0/0
15.4.2005 17:50

madcap

Re: Re: Pan Landa
A sakra ... Tys mi to ale natrel ...
0/0
15.4.2005 17:27

Blackshield

Re: Re: Re: Pan Landa
Má pravdu. Nebo snad chceš naznačit, že píseň jako je Vltava je psána pro blbce? Pro koho teda zpívají jiní naši zpěváci? Ale pokud ti přijde duchaplnější On my head nebo Somebody cliche, tak prosím...
0/0
15.4.2005 17:30

Blackshield

Re: Pan Landa
Jo, ještě k tomu řádu, přijde mi to o dost duchaplnější a upřímnější než dnešní móda "jsem cool a drsnej árenbíčkař, yeah!" . No a o Reflexu je škoda se zmiňovat...
0/0
15.4.2005 17:29

madcap

Re: Re: Pan Landa
Srovnavat se da leccos s leccims, ale nekdy je to pekna blbost, jako ted v tvem pripade. Tohle prece neni o srovnavani s nejakou modou ...
Jo ... ORDO LUMEN TEMPLI JE LEPSI NEZ R'n'B :-D
0/0
15.4.2005 17:39

Blackshield

Re: Re: Re: Pan Landa
Jen proto, že se to zrovna nenazývá řád, to nemusí mít společné prvky...
0/0
15.4.2005 17:43

gankiki

Re: Re: Pan Landa
je to asi tak duchaplný jako KKK,landa s vackem jako naše vzory :-)
0/0
15.4.2005 19:40

Josito de las Cienagas

Re: Pan Landa
     Když jsem viděl, jak pan Landa šaškuje v bílým prostěradle před dětským sborem, málem jsem se udusil smíchy. Smutné ovšem je, že takto prznil písně Karla Kryla a ještě smutnější, že se najdou jedinci, kteří pana Landu za tyto pokusy chválí, protože tak prý připomíná Krylův odkaz. Osobně se domnívám, že by Karla Kryla více potěšilo, kdyby se pan Landa místo zpěvu věnoval kroucení volantem při rychlostních zkouškách.
     A pokud se týká toho řádu, který založil, dlouho jsem nechápal jeho smysl. Když jsem ale viděl bardův úbor při zmíněném vystoupení, došlo mi, v čem je háček. Ano, stačí přidat háček a pochopíte pravý důvod existence onoho řádu - z rytíře se totiž pouhým přidáním háčku stane ŘITÍŘ
0/0
15.4.2005 17:32

gankiki

Re: Re: Pan Landa
he he he takt to mě fakt pobavilo řitíř Landa a řitíř exsmažka Vacek
0/0
15.4.2005 19:44

Josito de las Cienagas

Neberte traktoristům jejich kulturu!
   Panu Landovi bývá často vytýkáno působení v chlapecké skupině Orlík, která propagovala rasismus a nacionalismus. V této souvislosti si neodpustím jednu otázku: Když přijdete s kamarádem do hospody, kde není žádný volný stůl a nezbývá, než si k někomu přisednout, zvolíte stůl, u něhož sedí Romové, nebo další, obklopený Ukrajinci, nebo snad ten třetí, u kterého popíjejí tuzemští pantátové? Rasismus a nacionalismus je do jisté míry přirozený, jako sdělení hudební skupiny je to ale žalostně málo, zvláště, když úroveň skladeb, textů, zpěvu a instrumentální zručnosti je prachmizerná.
   Všichni kteří opovrhují tvorbou pana Landy by si měli uvědomit, že se jeho věci mnoha lidem líbí, ať chceme, nebo ne. A kdybyste vzali vašemu popeláři jeho denní příděl drsňáckých popěvků, třeba by vám ráno vysypal jenom půlku popelnice - a to by teprve byl důvod k pohoršení...
0/0
15.4.2005 17:11

Blackshield

Re: Neberte traktoristům jejich kulturu!
No jo, Orlík vůbec nebyl špatný a nejsmutnější na tom je, že se teď potvrzuje přesně to, o čem zpívali...
0/0
15.4.2005 17:21

gankiki

Re: Re: Neberte traktoristům jejich kulturu!
sorry,ale pevně doufám že : žádný bílí jezdci co jedou tmou se mi kolem baráku motat nebudou :-)
0/0
15.4.2005 19:47

gankiki

Re: Re: Neberte traktoristům jejich kulturu!
no já teda pevně doufám,že se mi žádný bílý jezdci co jedou tmou nebudou motat kolem baráku a kukly na hlavách taky nemám moc rád
0/0
15.4.2005 19:51

Blackshield

Re: Re: Re: Neberte traktoristům jejich kulturu!
No jo, mohlo mi být hned jasný, že někteří vytáhnou zrovna tohle. Slovo metafora nám asi nic neříká, že?
0/0
16.4.2005 0:57

katone

Re: Re: Re: Re: Neberte traktoristům jejich kulturu!
Metafora????!!!!    No zdá se mi, že metafory používá až dneska. Tenkrát s Orlíkem to byl čistej textovej rasismus...   Bohužel dneska je to jen trochu jinak zabalený totéž. Rasismus jakoby pro lepší vrstvy. (Ordo Lumen Templi). A ještě ke všemu s panem Vackem.....
0/0
16.4.2005 9:45

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Neberte traktoristům jejich kulturu!
Neřekl jsem, že to není rasistická metafora. A v případě Landy bych si nepletl rasismus s nacionalismem, být tebou. Aspoň to někdo dá najevo...
0/0
16.4.2005 11:09

glum77

Rasista
Kdo jednou kricel BILA LIGA , muze vyprodukovat cokoliv, ale pro me to bude jenom shora tolerovanej nácek. Prectete si Reflex z min. tydne, ten se do toho konecne trefil...
0/0
15.4.2005 16:19

zombice

Re: Rasista
a kdo jsou ti nahore??? a proc se muze v TV kazdy tyden ukazovat nacek Matasek???
0/0
15.4.2005 16:22

_m-

Re: Re: Rasista
Na pitomce NEREAGOVAT!!!!!!!!!!!! :-)))
0/0
15.4.2005 16:24

Flogger

Re: Rasista
jo, Reflex je opravdu ten pravy platek LOL
0/0
15.4.2005 16:22

jure23

Re: Rasista
Nastěhoval bych ti do baráku cikány, tvoje děti poslal do školy s malými romy a pak jsem zvědav na tvoje názory. Kdy už si společnost uvědomí, že je v této zemi rasismus na ruby. " Bílej čech neplatí nájem a letí z baráku - O.K. Cikán neplatí nájem, likviduje a znečišťuje i celé okolí a co uděláme ? Když pohrozí, no tak mu dáme nový byt, abychom si nekazili jméno u EU. A Landa je jedinej, kdo se nebojí říct, jak to v naší zemi vypadá. J.
0/0
15.4.2005 19:36



Najdete na iDNES.cz