Diskuse k článku

Anděly ovládli Tata Bojs, Aneta a Bárta

Ostrava poprvé uvítala hudební ceny Anděl. Nejvíc sošek dostali Tata Bojs - hned čtyři. Objevem roku a nejlepší zpěvačkou se stala Aneta Langerová. Ze dvou Andělů se těší i zpěvák Dan Bárta. Do síně slávy vstoupila zesnulá Zuzana Navarová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

richty

no co
vždycky jsem anděli (grammy,..) považoval za celkem prestižní anketu oceňující většinou dle mého to nejkvalitnější z mainstreamu u nás (někdy trochu se zpožděním:)... vždycky jsem akademikům odpouštěl, že se do nominací dostávají některé úlety:), hlasujících je hodně a ne každý kdo má právo rozhodovat hudbě rozumí - to je fakt... loni to pro mě ale překročilo únosnou míru oceněním kabátů, důvěru nazpět budou těžko získávat... letos to bylo o něco lepší, jen bártova on my head a aneta byl asi přístupnej ústupek průměrnýmu teenagerovi.. jinak anetu mam rad, ale jeji prvni album stoji dle ocekavani za nic, lidi kolem sebe si musi vybrat sama... naštěstí landa ještě nic nedostal!!!!! - ještě že máme bártu a zpívá párkrát ročně s jary:)... to je můj názor na výroční ceny a co se týče večera tak mě moc nebavil a koukal jsem jen do půlky... jinak všichni poslouchejte co se vám líbí :)))
0/0
21.3.2005 9:54

jahol

co k tomu
Mám rád kapelu Divokej Bill, jejich muzika na mne před půl rokem dopadla jako zjevení, přestože možná trochu moc líbivé, v řadě věcí překvapivě silné a upřímné. A jejich vystoupení na DVD na mne spolehlivě funguje jako silný dobíječ energie a emocí....Ostatní kapely znám méně, nicméně bych dokázal unést, že to Billovi (prozatím) natřely. Co pro mne ale celou soutěž totálně devalvovalo a zašlapalo do země byla dárková kolekce Andělů pro Anetu Langerovou. Aneta je schopná, sympatická, ale stále ještě momentálně mnohem větší amatérka než například Billové. Nepřekvapilo by mne její vítězství v davové psychóze divácké volby, ale u odborné poroty?? Tahle soutěž se tvářila jako jiná, než například Zlatý slavík, ale totální vítězství Anety ji shazuje mnohem, mnohem níž. Protože Karel Gott a Lucka Bílá (na kterou Aneta objektivně nemá ani  deseti procenty) jsou alespoň velmi schopní profíci. Celá soutěž se tak pro mne stala naaranžovanou ubohostí. 
0/0
21.3.2005 9:03

Da_da

Re: co k tomu
"Nepřekvapilo by mne její vítězství v davové psychóze divácké volby" - Aneta neni profik se vsim vsudy, ale objev roku je OK, se zpevackou roku si taky nejsem uplne jistej...
0/0
21.3.2005 9:18

jahol

Re: Re: co k tomu
Vcelku souhlasím, jako objev roku bych ji unesl, už proto, že se necítím v tomto směru býti úplně kompetentním.
0/0
21.3.2005 10:02

digitalboy

jenneco nechapu...
TataBojs a rokove album roku????? to mi opravdu hlava nebere, to uz nikdo ani trochu neumi rozlisit zanry, v tom pripade nechapu, proc neni Traband popovou kapelou roku, ci Kabat nejlepsi ve funky.......
0/0
21.3.2005 8:34

co je vám do toho

Re: jenneco nechapu...
Jo, tak to mě taky dostalo do kolen..Tatabojs nazvat rockovou skupinou, to se snad ani nedá komentovat...No divim se, že se do nominace neprobojoval rapující hip-hopper Martin Maxa a country zpěvák Sammer Issa :-D
0/0
22.3.2005 0:15

Zux

A dost...
Jsem si to tu z nudy precetl, a uzaviram tuto diskuzi prohlasenim, ze jste vetsinou slabomyslni blbeci, coz jste bohate dokazali svymi prispevky. Napadam vas protoze jste nebezpecna individua, bez vlastniho mozku, v hlave mate nejspis vytapetovano texty Daniela Landy, ktery zrejme i u zdejsich chlapcu hraje znacnou roli v sexualnich fantaziich.
0/0
21.3.2005 0:23

Lokutus2

Re: A dost...
Teď polib plakát Standy Dolinka a mazej do školy!
0/0
21.3.2005 9:21

co je vám do toho

byl to brak
,,,,Nejlepší zpěvačkou Aneta Langerová (?), to ani omylem. Nebudu hodnotit ty strašné texty i nic moc hudbu, protože šlo čistě o projev zpěvačky. Nemá špatný hlas, ale stačí se podívat hned vedle třeba na Lucii Bílou (kterou nesnášim), porovnání, Bílá = labuť, Langerová = kachna-prozatím.. Pokud jde o písničku Dana Bárty: "On my head" - no to je snad vrchol nevkusu..Správně to nazval jeden kritik, když řekl, že BÁRTŮV HLAS ZNÍ, JAKO ŠPATNÝ POKUS MOLDAVANA O ZPĚV V ANGLIČTINĚ:-D..Ten videoklip v podstatě ani neni videoklipem-jsou to sestřihané sekvence z toho filmu..Tohodle zpěváka jsem měl hodně rád, ale to se tenkrát držel českých textů a jeho písně měli takové zajímavé kouzlo melancholie a osobnosti. Propůjčení k silně komerční písni "On my head" se totálně zazdil, škoda:-(
0/0
20.3.2005 22:14

Sonny23

Čau Nekomerčáci!!!
Ahoj Vsicni, jenom bych rád rreagoval na všechny,kteří se hrozně štítí všeho"komerčního".Jsem trochu alergický na to když se někdo tímto magickým slovem začne ohánět a rozhodovta o tom co je dostatečně nezávislý a tedy již jaksi autimaticky kvalitní že?!To že Bárta nazpívá pěknou povedenou písničku,která se rposrtě líbí snad není hřích.Kdyby ůplně stejnou písničku naspíval ějakký anonymní hypík s dredy a kapelou s garáže a vydal ji k nízkorozpočtovému filmu(což asi Sboardáci nejsou) tak by to byla asi superzáležitostm že Vy nezavisláci.Myslím že ste schopný přestat poslouchat kvalitní muziku,jen proto že ji hrajou v radiu apslouchá ji 80 procent národa,Vy nezavisláci holt potřebujete něco co je v Pohode a hlavně hrozně nekomrční i kdyby to měla bejt sklad´ba zahraná na činely a dřívka ::::
0/0
21.3.2005 16:33

co je vám do toho

Re: Čau Nekomerčáci!!!
Rozhodně ne...Anonymní hipíky s dredama beru taky s rezervou..Jak jsem psal..Komerce sama o sobě neznamená, že to musí být okamžitě blivajz, ale z 80% tomu tak je..V alternativní scéně taky nejsou jen samé kvalitní věci a příznivci alternativy to umí příznat, věř tomu nebo ne....On My head od Bárty každopádně sra*cka je. Mimochodem - Bárta se neřadí k popíku, ale k "nekomerční" scéně. Pominu-li "On my head", jsou jeho zbylé písně nekomerčního ražení a hodně z těch současných, které v rádiu ani neuslyšíš je naprostý brak..I člověk s velmi špatnou angličtinou pozná, že jeho zpěv v angličtině je prachsprosté mrvení toho jazyka a hodí se to leda tak do něaké zábavné estrády co by parodie.......Ale mě spíš mrzí počin akademiků, kteří se měli ocenit kvalitu, což se nestalo..V předchozím příspěvku jsem se zmínil o Anetě Langerové a nesouhlasu s výhrou nad Lucii Bílou. Vidíš to?? Poslouchám nekomerční hudbu a dokážu uznat kvalitu Lucčina zpěvu, další důkaz o tvém omylu..Bílá má prostě skvělý h
0/0
22.3.2005 0:08

co je vám do toho

Re: Čau Nekomerčáci!!!
hlas a Anetka se jí nevyrovná..Ber to jako názor člověka, který neposlouchá ani jednu z nich..Měla vyhrát Bílá, je pěkné, že chtěli podpořit hvězdičku Lanerovou, ale ona moc dobře ví, že jí ještě čeká kus práce..Třeba se zlepší a pak si to opravdu zaslouží
0/0
22.3.2005 0:19

nenápadně maskovaný Kei

Pro MICHALOVICe - pokracovani diskuse ze spoda...
To jo, určitě lze napsat dobré věci na málo akordech, to ti neberu, ale já prostě nemám rád takový ty mlejnky, že pořád točíš klikou a sype se to samý dokola. Mám rád změny, kontrast a to už ale nejspíš není pro každého. Třeba Wohnout nebo Buty (např. Trumpeta - live) mi ho nabízí, R'n'B typu Langerová, On my head, to je prostě odrhovačka... Ještě mne napad jeden příklad - Otherside od RHCP, to je klasika, ta funky část...
0/0
20.3.2005 20:59

michalovic

Re: Pro MICHALOVICe - a jedeme dál !!!
Tak takhle to beru, to víš, že kafemlejnky taky nemusím, ale občas žasnu, jakou změť akordů a tónů jsou někteří autoři ve snaze o originalitu napsat. Ono je to taky trochu skládáním přímo do počítače, což  technicky zvládá i cvičený šimpanz. Je to jako s grafikou. Dneska je každej, kdo umí zapnout počítač velkej grafik a výsledkem jsou na každým druhým plakátu vzorníky písem...  Je to jako s gumicukem na autozahrádce - mám krásnej citát: "Gumicuk je dobrý sluha, ale zlý pán"...
0/0
21.3.2005 19:05

OnTheOriginaldrey

Nihilists
Osobne gratuluju nejvice k Andelovi Mojmir Papalescu & The Nihilists - kapele, ktara si uznani rozhodne zaslouzi, ma pred sebou budoucnost a mne osobne vraci nadeji v uspech kvalitni ceske hudby nejen v nasi kotline ale i ve svete..
0/0
20.3.2005 19:30

OnTheOriginaldrey

Re: Nihilists
Ikdyz Trabandi mi udelali taky radost..
0/0
20.3.2005 19:37

Isabelle

Re: Re: Nihilists
0/0
20.3.2005 20:46

traband

Re: Re: Nihilists
0/0
21.3.2005 12:06

orkrist

...
Směju se a jdu si pustit Moonspell!!!
0/0
20.3.2005 17:46

sarin4

?????
no ja si myslim ze za usi by mel dostat hlavne ten zvukar ktery mu pekne vazbily mikrofony, Spinarova do toho pak rvala ja na jarmarku atd. na to ten chlap musi proste hned reagovat ! jinak zpev byl OK a co se tyce poznamky o ON MY HEAD a brecce je to normalni pisnicky s chytlavym refremem a otom jestli to hraji radia nebo ne nerozhoduje manazer skupiny ale napr. u radii KISS jeden jedinej clovek v OSTRAVE kterej urcuje co se bude hrat !!!!!!
0/0
20.3.2005 17:26

herp

des
Mozna ze jsem to napsal jinak nez si to myslim! ja si myslim,ze takoveto ankety jsou o zpevu a to mi tam nejak chybelo!O Navarove nevim skoro nic,tak ze to nehodnotim,ale vetsina vystopivsi neumeli ani spivat do mikrofonu,tak nechapu jak nekdo muze ric ze to bylo vcelku dobre!Estrady novy nemam taky rad!Ale nes Pochybny Andel a navic jeste s andelem,tak to se radci budu nudit u estrady nez si nechat ravat usi!
0/0
20.3.2005 16:35

herp

Re: des
omlouvam se za to s ve slove zpev!
0/0
20.3.2005 16:41

pidlos

Re: Re: des
Taky se omluv za to s ve slově než....a opravdu se raději dívej na ty estrády. Tobě dají víc...
0/0
21.3.2005 8:12

kolzig

Andělé = tragédie
Když pominu oceněné a budu hodnotit akci jako takovou dopadl by dobře i kaberet ve Spálené. Zvuk je lepší i při hokeji (můžete se přesvědčit až se tam přesune semifinále ze Zlína). Kamera při vystoupení kapel byla horší než záběry z Iráku (to měla bejt snaha o art???). Způsob moderování spěje k tomu, že příště si to odmoderujou nominovaní. Zkrátka neskutečnej diletantismus. Nejlépe z toho, paradoxně, vyšly České Dráhy.
0/0
20.3.2005 16:33

betullka

??
Ten přímý přenos docela ušel,a hlavně ocenuju,že si někdo vzpoměl na Zuzanu Navarovou,myslím,že si to zasloužila..A ani to nebylo trapné..
0/0
20.3.2005 16:27

zahorak

Nac ta trapnost - se zahranicni hvezdou?
Vcelku to nebylo nejhorsi. Moderovani  vecne a ne trapne estradni / a la Cesky Lev/.  Misto Bartu bych ocenil D. Landu - zaslouzi si to vic! Chybi tady vice objektivity a nezaujatosti. A uplne ve nastvala ta trapnost se "zahranicni hvezdou". Co to melo byt?  Nac to? Tolik sponzoru a nejsou prachy na nejakeho solidniho hosta ze zahranici?  Tohle byla neseriozni podpasovka - uz vice ne!
0/0
20.3.2005 16:26

mispulak

docela souhlasim
jsem vcelku spokojen ale nevim proc nebyly nominovane kapely jako Khoiba,Southpaw,Roe-Deer,Here.to zase budou za par let ocenene jako objev roku???az si jich akademie vsimne jestli si jich vsimne???
0/0
20.3.2005 16:06

ian69

Langerova
Proc by mela byt osobnost? Protoze ji byla Nova dost dobra na to, aby v jeji stupidni soutezi pricuchla k popularite, ale ted ji naraz Nova a jeji porady nevoni? Neni spis pozer?
0/0
20.3.2005 15:41

unqutus

nominovaní????
trošku mě zaráží proč se mezi nominované nedostala třeba khoiba, here nebo nana zorin jejichž desky mě docela dost překvapily a nadchly. myslím že ema brabcová si minimálně nominaci za zpěv určitě zasloužila...
jinak jsem se zasmál, když jsem zjistil ,že skladbou roku je /snowboardisté prominou/ prvoplánová snouborďácká břečka "on my head" a mezi nominovanými zpěváky se octnul daniel landa.
0/0
20.3.2005 14:43

Blackshield

Re: nominovaní????
On my head je břečka, to s tebou souhlasím, ale na naší scéně nevidím (nebo neznám) větší osobnost než je Landa, i když on sám se za dobrého zpěváka nepovažuje... Každopádně mám radši jeho zvláštní pojetí zpěvu, než Bártu.
0/0
20.3.2005 14:51

ropacek

Re: Re: nominovaní????
No nevím, proč se vám nelíbí Bárta, je to dobrej zpěvák, jen to, že natočil písničku k filmu a tu pak točej dokola, takže každýmu leze krkem, není přeci jeho chyba, ale chyba manažera, že to nechal takhle točit dokola, nebo chyba vydavatele, že si chtěj za každnou cenu nahrabat. Ale jinak Bárta je jeden z nejlepších zpěváků v Čechách a jen tak na něj nikdo nemá.
0/0
20.3.2005 15:09

Blackshield

Re: Re: Re: nominovaní????
O tu píseň ani tak nejde, mě prostě jeho zpěv nijak neoslovuje... I když to při mém hudebním vkusu není nic divného, páni zpěváci jsou třeba Bruce Dickinson, Eric Adams, Andy Deris (IM, Manowar, Helloween), R. Plant a tak. Samozřejmě F. Mercury nebo O. Osborne. S tímhle fakt Bártu srovnat nemůžu, to už mi líp vychází Landa.
0/0
20.3.2005 22:20

co je vám do toho

Re: Re: Re: nominovaní????
Nechci Ti brát iluze, ale Bárta rozhodně nepatří k dobrým zpěvákům..Jeho hlas neni nijak zvlášť vyjímečný. Je zpěvná angličtina je horor! A co se týče té písně. Moc dobře si uvědomoval, do čeho jde. Věděl, že půjde o komerční záležitost (což samo o sobě až tolik moc neznamená), ale když tu píseň nazpívával, jistě si uvědomoval, jak strašné to je a mohl z toho couvnout..Díky tomu má teď zástupy náctiletých tuctových fanynek, které ho vlastně poslouchaj jen proto, že je to teď "in" - on sám si na to postěžoval a jeho bývalí fandové ?-Početná část fandů se od něj odvrátila. Má jedinné štěstí, že účinkuje ve skupinách s Romanem Holým, díky tomu ty "normální" fanoušky má..Kdyby byl jen solo, je vyřízenej
0/0
20.3.2005 22:23

Blackshield

Re: Re: Re: Re: nominovaní????
No nevím, na Andělech mu hrála ještě jedna píseň a ta mi přišla teda ještě stokrát horší
0/0
20.3.2005 22:25

co je vám do toho

Re: nominovaní????
Souhlasim...Andělé mě něak přesvědčili o tom, že se vpodstatě neliší od Slavíků..Myslel jsem si, že společnost odborníků na slovo vzaté má lepší vkus, než ta široká veřejnost, ale opak byl pravdou..Méně známé kvalitnější skupiny byly zcela zazděny a vyhrála to komerce - Langerová a Bártův "on my head"..Nejspíš jde stále jen o rejžování peněz, protože skupinu Khoiba nebo Trabant zná možná tak 1% lidí :-/..Každopádně odborníci ukázali v jakém stavu hodlají prezentovat domácí scénu
0/0
20.3.2005 22:33

HonyaDj

Andělé
S letošním rozdáním Andělů jsem spokojen, oceněni byli ti, kteří vydali fakt slušné věci. Ti, kteří oceněni nebyli, však nejsou o nic horší. Lidi, řekněte, ovlivní vás nějak Andělé v tom, že přestanete poslouchat Landu a skočíte na Bártu nebo naopak, přestanete si pouštět Kryštofy, protože byli v jiné kategorii, než se vám zdá? Já myslím, že ne. Uznávám názor akademiků, protože to jsou lidi z branže, kritici, kteří se muzikou zabývají (a navíc jich je v akademii jak psů :-)), ale jejich ocenění mě někdy potěší, jindy ne, někdy mi doporučí, že bych si tohle a tohle měl poslechnout, protože to bude stát za to, můj oblíbený "playlist" mi to ale nijak neovlivní. Takže co, neřešte to a těšte se, co nám naše oblíbené skupiny zase tenhle rok dobrého uvaří...
0/0
20.3.2005 14:16

transalp96

Re: Andělé
No,je to divny,ze lidi mooooc pitvaj kdo vyhral a kdo ne.Hudbe je to uplne jedno,existuje si a bude existovat,vsem akademiim navzdory,vsemu skatulkovani taky.Andele,to je takova besidka,kterou si udelaj firmi a sponzori pro sebe.Vidime pak veeeelky zastup reditelu a presidentu cehosi,jak se zviditelnujou a muzikanti jsou kompars.Je to proste šourbyznys a hudba si zatim zije vlastnim zivotem.Vzdyt i tem ocenenym to musi prijit cely legracni.
0/0
20.3.2005 14:28

Dittule

Re: Re: Andělé
Ano, je to tak a mnozí z nich to dali patřičně najevo. Hudba bude žít, dokud se na ni bude chodit.
0/0
20.3.2005 16:39

Obraceč kalendáře

...
A kde jsou Maxim Turbolence , Vrásčitá Helča nebo Míša Davidů? A co božský Kája , a co Lucinka s pračkou na penisy ?jakto že na naše najlepší pěvce se s cenou zapomělo?
0/0
20.3.2005 13:03

Blackshield

Trapas...
Anetu vcelku beru, nic moc na výběr tu ani není, i když mi už pomaličku začíná lízt na nervy tím svým pozérstvím. ROCKOVÁ  kapela Tata bojs člověka donutí si leda tak odplivnout, klidně si jim dejte cenu za originalitu nebo za cokoli, ale proboha nenazývejte to rockem! To už si to mnohem víc zasloužil Divokej Bill. A naprosto nechápu, jak mohl rockovou desku nevyhrát Neofolk. Beru, že Landa není dokonalý zpěvák (i když Bárta by to vyhrál snad i kdyby nenazpíval vůbec nic), ale nic lepšího než Neofolk tu snad loni nevyšlo... No nic, stejně mi to může být putna
0/0
20.3.2005 12:46

argo

Re: Trapas...
Cha cha, no ty jsi teda neuvěřitelý blbeček...
0/0
20.3.2005 12:54

herp

Re: Re: Trapas...
ty jeste vetsi! Vam se to opravdu libilo?Slovo otresny je slabe!jestli si myslite ze langerova je lepsi zpevacka nez bila, tak mi je vas opravdu moc lito!Langerka nema rytmus, netrefi se absolutne do tonu atd. No a co predvedla Anna K., tak to byl des!a ta vase slavna akademie se nejdrive nauci poznavat styly a pak at nekoho hodnoti, ale hlavne ne za moje penize, protoze me to urazi!jediny scim jsem ochoten se smirit je s vitezstvim Barty,pac ten lneco umi,zbytek jsou sasci!!!!!!!
0/0
20.3.2005 13:22

transalp96

Re: Re: Re: Trapas...
No,dyt muzikanti jsou sasci,snazici se nas pobavit.Nekdy se jim to dari a nekdy zase ne.Ten,kdo se bere moc vazne,jako treba ty,ten nepobavi a jen tak zasmrada...
0/0
20.3.2005 13:51

peterudes

Re: Re: Re: Trapas...
pokud te tohle urazi tak by si mel neco delat se svym egem chudaku!!!
0/0
20.3.2005 14:13

Blackshield

Re: Re: Trapas...
Argument hodný debila...
0/0
20.3.2005 14:31

transalp96

Re: Trapas...
Posledni veta se ti povedla.ono je to totiz uplne jedno.
0/0
20.3.2005 13:54

Blackshield

Re: Re: Trapas...
No jo, stejně zůstanu u svých oblíbených Helloween, Manowar, Iron Maiden a podobně  A z české hudby zase u Landy, i když nevyhrál.
0/0
20.3.2005 14:30

ropacek

Re: Re: Re: Trapas...
Tak to já radši zůstanu u Psích vojáků, jsou tu už 25 let a stále se drží, jsem zvědavej, kdo z těch co něco vyhráli, budou ještě zpívat. 
0/0
20.3.2005 15:20

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Trapas...
No, ty moje kapely už taky nějaký ten pátek hrají  Mimochodem, slyšel jsi nové Judas Priest? Parádní album a to už jsou spolu snad třicet let... Holt kdo umí, ten umí a nemusí přezpívávat s*ačky z archivu BMG.
0/0
20.3.2005 22:24

Tomas!

Re: Trapas...
proč by měl rockovou desku vyhrát neofolk?! Vždyť ten název už říká, že to rock asi těžko bude.
0/0
20.3.2005 14:55



Najdete na iDNES.cz