Diskuse k článku

Snowboarďáci poslali na piráty policii

Úspěšný film Snowboarďáci bude mít policejní dohru. Jeho tvůrci podali trestní oznámení. Někdo ukradl kopii a dal ji na internet v době premiéry v kinech. Producenti jsou přesvědčeni, že zloděj je mezi lidmi, kteří se podíleli na výrobě filmu. V podezření je i Česká televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiří Taškář

chtiví peněz jsou průhlední
Mechápu proč se někdo může všimnout takové hlíny.
Smích patří hňupům
0/0
5.3.2005 3:48

Jiří Taškář

Re: chtiví peněz jsou průhlední
re::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
jsem četel pode mnou-----------------------
opravdu !!!!!! cena média je velmi přehnaná - vivat P2P
0/0
5.3.2005 3:54

Clar

.
Byl jsem zhnusen filmem a teď začínám být zhnusen vkusem českého národa... Kameňák, Snowboarďáci, Šárka Vaňková... Kdysi velmi kulturní národ je válcován spotřebním průmyslem. Obrozenci se musí obracet v hrobě!
0/0
4.3.2005 18:35

carda-petarda

snow....
ja sem se na snow....koukal zhulenej a docela se mi to libilo:)
0/0
4.3.2005 16:55

Clar

Re: snow....
Tak se zkus podívat na nějakej opravdu dobrej film a vůbec nebudeš vědět, co se děje ;o)
0/0
4.3.2005 18:35

f-sport

by mě zajímalo jak přišli na 399,- za DVD ???
výrobní cena a distribuce nemůžou překročit 25Kč (bo za tu cenu se distribuuji prázdné disky) a autorská práva už jsem platil v kině cca 100,- Kč (i s náklady cinestaru). Takže pokud dobře počítám je to 25,- Kč nosič a distribuce + 25-50Kč autorská práva.
Furt se vlezu do 100,- Kč, kam jde zbytek ? Není to náhodou monopolní chování ?
 
0/0
4.3.2005 16:32

carda-petarda

Re: by mě zajímalo jak přišli na 399,- za DVD ???
jestli ftom nebudou mit prsty ty nahore, Gross a spol........
0/0
4.3.2005 16:34

Mrfm

Hlavni hrdin
Jen bych chtel podotknout, ze hlavni hredina neni jen Vojta Kotek, ale i Jiri Madl, na ktereho se tak nak zomina!....
0/0
4.3.2005 16:16

Mrfm

Re: Hlavni hrdin
Hrdina; zapomina... ;-)
0/0
4.3.2005 16:18

carda-petarda

Re: Hlavni hrdin
plně souhlasim a myslim si, ze byl herecky minimalne na stejny urovni jako Kotek, .)
0/0
4.3.2005 16:25

carda-petarda

blbečkové:)
tak tenhle film jsem videl cca.pred dvouma mesicema, stacilo si ho ztahnout z DC++ :))
0/0
4.3.2005 15:57

JohnnyV

Vojta Šotek
byl jedním z prvních, co to měli stažený už před premiérou, takže jediné, čím by mohl být zhnusen je ten film samotný. Kde jsou časy Sněženek a machrů , to je teprve ta pravá horská zábava.....
0/0
4.3.2005 15:40

emajlova

Re: Vojta Šotek
tenhle film bohužel se zábavou nemá moc společnýho (pokud tedy někdo neupřednostňuje laciné vtipy a gegy, o kterých víme jak dopadnou a že vůbec přijdou..nebýt otevřený poklop na uhlí, autoři by nevěděli co s půllkou filmu )
0/0
4.3.2005 15:52

Ezóp

NO
tak já jsem na snowborďáky koukal na DVD již v prosinci. a byla to ta kvalitní kopie. a hlavně to prej bylo dotažený z ČT
0/0
4.3.2005 15:32

Pucmeloud007

Kdepak likvidace ceske kinematografie
ale likvidace parazitickych prijmu kravataku v distribucnich spolecnostech. A z toho muze mit clovek jen radost. Dokud bude cena tak neskutecne zlodejska, tak KDO STAHUJE A KOPIRUJE; ZASLOUZI POCHVALU !!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.3.2005 15:07

Josito de las Cienagas

Luxusní plast
     Až se budou plastiková kolečka s filmy prodávat za reálnou cenu, která dosahuje maximálně dvojnásobku ceny prázdného nosiče a až za vstupenku do kina s kyblíkem popcornu přestanou v pokladnách inkasovat tolik, jako ve slušných restauracích za večeři, poklesne zřejmě i počet nelegálních kopií zmíněných koleček.
     Osobně bych velice váhal, zda mám dvě hodiny svého času obětovat filmu, v němž účinkuje Kojta Votek, a to i v případě, kdy bych na takovou podívanou nemusel vynaložit žádné finanční prostředky.
     Ovšem každý má nějakou úchylku, takže i toto dílo si jistě najde dostatek příznivců. A ti inteligentnější zřejmě nebudou chtít sponzorovat přeplácené kašpárky, tím méně parazity z distribučních společností, pročež si opatří nepříliš legální kopii.
    A moudro na závěr? Lidi se bez kašpárků většinou obejdou. Naopak to ale neplatí...
0/0
4.3.2005 14:53

traveler

Re: Luxusní plast
Jo to bylo pěkně řečeno. U tohoto filmu jsem ocenil, že na DVDčku existuje Fast Forward.... mačkal jsem ho skoro pořád..
0/0
4.3.2005 14:57

Řezník I.

Re: Luxusní plast
 Kdyby DVD stalo tak kolem ceny vstupenky do kyna (100 - 150 Kc), tak by se to prodavalo jak housky na krame...
0/0
4.3.2005 14:58

sonaki

Snowborďáci
Viděl jsem Snowborďáky a musím konstatovat, že se mi tento film nelíbil. Jediný, co jsem si užil, byla hudba k filmu. Na moje gusto příliš odfláklý děj a sprosté. Ale musím konstatovat, že lidem se líbí. Byl bych raději, kdyby někdo natočil obdobu trilogie Slunce, seno... Jen né Trhala fialky...
0/0
4.3.2005 14:39

Monde2003

Snowboardáci v autobuse
Dne 21.01. jsem jel s cestovní kanceláří CEKARE s autobusem HS BUSSI na lyzarsky zajezd do Francie, Flaine. K memu velkemu prekvapeni byl v autobusu promitan film Snowboarďáci. Byl výborný! Smál se celý autobus. Jenže byla to bez diskuze černá kopie, autoři filmu nemaji z zadneho klienta v autobusu ani jednu korunu.
0/0
4.3.2005 14:01

vnd

Re: Snowboardáci v autobuse
bonzaku
0/0
4.3.2005 14:37

Pucmeloud007

Re: Snowboardáci v autobuse
praskacska svine
0/0
4.3.2005 15:05

RedsNews

v MAKRU se zbavují DVD za 299Kč!!!
... a jedná se o filmy typu MAT3IX Reloaded, TERMINATOR 3...apod. Myslíte si, že je to pod cenou  Že by Makro doplácelo na tyto DVD? A s takovýmito filmy se chtějí rovnat BEĎARATÍ SNOWBOARĎÁCI  P.S. Toto není zastávání ilegálních kopií, avšak u nás cena DVD je stále mimo realitu českých peněženek...
0/0
4.3.2005 13:14

René, já a Rudolf

Re: v MAKRU se zbavují DVD za 299Kč!!!
Nic proti, ale u Matrixu 3 jsem litoval tech peti minut, ktere mi zabralo stazeni ze site... a Terminator 3 se nechal vydrzet jen po peti pivech... Snowbordaci nebyli spatni, ale do kina bych na ne stejne nesel...
0/0
4.3.2005 15:12

Ezóp

Re: Re: v MAKRU se zbavují DVD za 299Kč!!!
chceš mi tvrdit že snowborďáci jsou lepší film než trojka Terminátora?
0/0
4.3.2005 15:34

René, já a Rudolf

Re: Re: Re: v MAKRU se zbavují DVD za 299Kč!!!
no, v podstatate jo :o)) Na Snowbordaky jsem vydrzel koukat strizlivej :o))
0/0
4.3.2005 16:46

deha077

Re: Re: Re: Re: v MAKRU se zbavují DVD za 299Kč!!!
Machrujes blbecku,po peti pivech bys ani neudrzel oci otevreny. Snowboardaci jsou prvotridni.....pi*ovina.
0/0
7.3.2005 16:45

pstrosss

zločin a trest
Souhlasím s tím, že každému, kdo se podílel na distribuci Kameňáku ( ať už legální či nelegální cestou), by měl být  přidělen trest odpovídající výše...
0/0
4.3.2005 13:02

Vasilanek

Re: zločin a trest
ale zavřít spíš do blázince než do kriminálu
0/0
4.3.2005 14:14

traveler

Re: zločin a trest
Totéž platí o snowborďácích... Ptákovina na druhou... PS: Kopie je opravdu dobrá, více než za cenu prázdného DVD bych však za film nedal.. vlastně bych na něj neplýtval ani tím prázdným DVD...
0/0
4.3.2005 14:39

René, já a Rudolf

8-15 let!!!
Milá iDNES, o pravnich znalostech vasich redaktoru vim uz dlouho sve, ale posledni dobou me presto dokazete prekvapit... JAK JSTE PROBOHA PRISLI NA TU SAZBU 8-15 LET TRESTU ODNETI SVOBODY??? To ze je moderni hovorit o kopirovani filmu ci hudby jako o "kradezi" jeste neznamena, ze se na to stejne diva i trestni zakon. A tim, ze nekdo ukradne 1DVD nezpusobi skodu 5 mil. Kc. Tu zpusobi az naslednym sirenim. Chapu, ze se v souladu s politikou nahravacich spolecnosti snazite lidi strasit, ale vsechno ma sve meze. Za tento cin hrozi max pet let vezeni (a to u kvalifikovane skutkove podstaty), ovsem v praxi si nedovedu predstavit, jak tomu prvnimu "zlodeji" prokazou, ze to tak masove rozsiril...
0/0
4.3.2005 12:46

Larrax

Re: 8-15 let!!!
Já myslím, že to není na trestní stíhání, to by museli prokázat, že ten "zloděj" dělal kopie a prodával je, samotné vynesení kopie ven nestačí. I tak to nelze posuzovat jako kráděž, ale jako porušování autorských práv. O 5 mil. může dpoškozený žalovat viníka v občansko právním sporu. Nejsem sice právník, ale dívat se na to jako na krádež 5 mil. je holý nesmysl. Já mám jednu kopii taky a rozhodně producenti o nic nepřišli, protože bych na to nešel ani do kina a nikdy bych za to nedal 400 Kč, i když film, to není špatný.
0/0
4.3.2005 14:24

m_a_r_c

otazka
Je to stejny trestny cin jako nahravani filmu co de v TV na video (jiny medium) ?
0/0
4.3.2005 12:40

Cislo 2

Re: otazka
Nahrát si můžeš co chceš, to není protizákonné. Stahovat můžeš taky co chceš (kromě trenýrek na veřejnosti) a není to protizákonné. Protizákonné je šíření a nepovolená veřejná produkce. Takže, pokud uplatňují škodu, tak proti tomu, kdo to zkopíroval první a dal někde na server ke stažení. 
0/0
4.3.2005 12:57

Pu239

Film pro lidi s nižším IQ
Tiskovou konferenci v sále kina Perštýn odlehčil herec Vojta Kotek. "Jsem zhnusen," prohlásil a rozesmál celý sál.
tenhle film byl ke stažení eště před premiérou
A Kotek má pravdu, jsem ze Snowboarďáků zhnusen....
0/0
4.3.2005 12:29

Pu239

Re: Film pro lidi s nižším IQ
jinak na P2P se dá stáhnout Letec, což je taky nic moc a Milion dollar baby,  což se chystám shlídnout
0/0
4.3.2005 12:32

real_goldie

Re: Re: Film pro lidi s nižším IQ
na P2P se da stahnout prakticky vsechno :-)
0/0
4.3.2005 12:39

jack_rupnick

.
jen ať je policie chytí, jako trest by stačilo zveřejnit jejich jména, ať se ví, kdo je takový idiot, že stahuje takovou sračku
0/0
4.3.2005 12:04

rigla

To ne!
Větší pakárnu sem ještě neviděl.Za vstupenku bych  nedal ani kačku.
0/0
4.3.2005 11:57

syslusus

Cena DVD
Chcete říct, že ukradnete auto a budete tvrdit, že bylo drahý a kdyby bylo levnější tak si ho koupíte ? Když na to nemám tak to přece nebudu krást. Je ale pravda, že DVD jsou pěkně drahý. Argument, že výrobní náklady jsou nižší než u VHS je taky zvláštní. Myslím, že většinou se platí za přidanou hodnotu a tou je větší kvalita, bonusy atd. A na to bohužel distributoři hřeší.
0/0
4.3.2005 11:50

real_goldie

Re: Cena DVD
Je to zlozitejsii nez jak si to popsal. Jestli to dobre chapu, tak si kupujes pravo ten film videt. Nevim proc by te mel nekdo trestat za to ze ho chces videt v klavite adekvatni pro 21 stoleti. Jestli ze vedi za to lidi chteji videt v dobry kvalite a proto to DVD prodavaji draz, je to nemoralni a proto se pak lidi chovaji nemoralne a tahaji to z webu. Jinak u filmu nefunguje volny trh, ale je to spis monopol. Kdyz si des koupit maslo, muzes si vybrat jestli si ho koupis od jihoceske mlikarny, nebo jestli si ho koupis od jihonemecky, nebo severoholandsky mlikarny, furt je to maslo. S filmama to tak nefunguje, nemuzes si koupit Terminatora 3 od Warner Bro, nebo trochu levneji v horsim balni id Columbie.
0/0
4.3.2005 12:01

Pocasi

Re: Re: Cena DVD
jen bych te popravil - pardon, poopravil. je to oligopol a ne monopol :)
0/0
4.3.2005 12:04

real_goldie

Re: Re: Re: Cena DVD
Je to asi na delsi diskuzi. Filmovy prumysl je oligopol (nekolik malo vyrobcu/prodejcu) na trhu. Kdyz se ale podivas z druhe strany, tak si urcity produkt - film nemuzes koupit od nekolika malo vyrobcu. Muzes si ho koupit jen od jedineho - coz naplnuje znaky monopolu.
0/0
4.3.2005 12:19

Larrax

Re: Cena DVD
Bonusy jsou k ničemu a snad nikdo je nekopíruje. Kvalita filmu na DVD je sice lepší, než u VHS, ale to nemá co dělat s náklady producenta, protože je to jen věcí média, na kterém je film prodáván, naopak náklad na lisování DVD i médium samotné je nižší než u VHS.. Na VHS by tedy naopak měla být dávána sleva, protože neumožňuje využít vše, co film nabízí. Distributoři to ale napak řeší nesmyslným zvýšením ceny u DVD. Navíc kvalita médií DVD není bohužel nijak valná a po nějakých 5 letech je doporučováno záznam zkopírovat na nové. Záznam VHS je i po 10 letech bezproblémový o DVD to rozhodně říci nelze.
0/0
4.3.2005 14:36

Hufo

Re: Cena DVD
to že se mi po deseti přehrátích nezhorší kvalita záznamu např. ošoupáním média, to by dneska při současných technologiích mělo bejt normální a ne jako přidaná hodnota. a na bonusy dlabu, a co vím z okolí, tak bonusy málokoho zajímají. já chci vidět film a co mi je do nějakýho dokumentu že natáčení bylo namáhavý apod. jediný co je dobrý, že se na dvd dá zkouknout film s nevystřiženejma scénama. i když některý filmy je mají nelogicky v bonusech a nedá se na začátku navolit že chci vidět komplet film i s nima.
a další věc, co se týká cen, je, že i některý starý filmy, co už vydělali v kině a v telce a na vhs, jsou drahý jak novinky.
distributoři holt nepochopili, že kdo chce moc, má pak většinou hnědý smradlavý.
0/0
4.3.2005 15:05

emajlova

film
viděla jsem to zrovna včera a   . Něco na způsob Blbý a blbější ve Špindlu
0/0
4.3.2005 11:47

real_goldie

Re: film
To je dobra charakteristika, to sedi!
0/0
4.3.2005 12:23

farous

Re: film
Aspoň jedna komedie, kde se neřeší invaze rusáků nebo život polit. vězňů, či život vrozených "idiotů" nebo feťáků...............i když jsem pesimista k tzv. českejm úspěšnejm filmům, tenhle mě příjemně překvapil jednoduchostí a solidním humorem srovnatelným ke komediím 70-let
0/0
4.3.2005 12:38

alarik

Re: Re: film
Přesně tak, ikdyž mi některý lidi říkali, jak je to skvělý, jiný, že je to hovadina. tak pro mě je to  taková ta oddychovka u který člověk nemusí vůbec přemýšlet a jsem rád, že něco takového tady vzniklo. No je pravda, že to i vypadalo, jako pokus udělat film na "americký" způsob, ale budiž...prostě diváky si to našlo...účel splněn
0/0
4.3.2005 12:48

traveler

Re: Re: film
Já bych to nepřeceňoval.. naposled jsem se  v tomto filmu zasml, když hlavní hrdina natíral své prkno... pak už to bylo ubohé... Jsem rád, že jsem nešel do kina, musel bych si pak nakopat ..A to jsem myslel, že nemůže být blbější film než Návrat idiota .. Může.
0/0
4.3.2005 14:55



Najdete na iDNES.cz