Diskuse k článku

Bush dostal cenu pro nejhoršího herce

Z amerického prezidenta, jehož obličej na rozdíl od tváří hollywoodských herců pozná ve světě zřejmě víc lidí, se stala filmová antihvězda. George Bush se spolu s herečkou Halle Berryovou podělil o Zlatou malinu - cenu za nejhorší herecký výkon na filmovém plátně v uplynulém roce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
Pupiku ty srandysto proc vzdycky pockas pul hodiny z odpovedi ?Asi abys mel jistotu ze jsem to uz zabalil vid ty strategu? Tak teda na tech "dvou" Cesich nezalezi ale spis na tech 10milionech tech Cechu o kterych jak jsi psal 95% amiku ani nevi kde jsou a ze existuji? Tak uz chapu proc se tak zviditelnujete a proto se ti omlouvam hehe a uznavam ze jses chytrejsi!Nebudes me to verit ale proti tomu "EU "posledni dobou nemam vubec nic a naopak se domnivam ze ho nekteri Cesi budou potrebovat jako "prase" drbani!Hlavne ty jejich domaci zakony ktere jsou vetsinou saskarna made in Czech jen pro nekoho!Good Luck!
0/0
27.2.2005 22:54

fleret

doufam,ze Japonce nikdo nepovazuje za blbce
tak jako nekteri zde Americany...presto na skolach :  Například ve snaze ulehčit geometrické výpočty byla hodnota čísla pí 3,14 zaokrouhlena na 3,00.
Některé části matematiky se buď přestaly probírat, nebo byly přesunuty do osnov pro vyšší ročníky. Metoda biflování však opuštěna nebyla.
0/0
27.2.2005 20:49

vaclavj1

Re: doufam,ze Japonce nikdo nepovazuje za blbce
Jak s tim dokazou neco spocitat je mi zahadou.
0/0
27.2.2005 21:03

fleret

Re: Re: doufam,ze Japonce nikdo nepovazuje za blbce
a ted davej pozor,jak se ihned chytnou ti,co "miluji" Americany,ackoliv "uprava" c. pi je ryze Japonskou zalezitosti...co s takovou hodnotou vypocitavaji je i pro me zahadou...:-))
0/0
27.2.2005 21:45

ReginaIdo

Re: Re: Re: doufam,ze Japonce nikdo nepovazuje za blbce
Ministerstvo školství proto přišlo s reformou, která měla školákům nabývání vědomostí usnadnit.
Úřady zároveň chtěly zmírnit časovou i obsahovou náročnost vzdělávacího procesu. Inspirovaly se při tom americkým modelem.    
0/0
27.2.2005 22:19

fleret

Re: Re: Re: Re: doufam,ze Japonce nikdo nepovazuje za blbce
...:-))) ackoliv to opet  ( viz jina stranka s tvoji reakci )nema zadny vztah k uprave hodnoty c. pi ze 3,14_ na 3,00,prokazal si tentokrat znalost cteni...dale si projevil pozitivni a optimisticky pristup...udrzuj si ho i nadale,budes ho jeste hodne potrebovat...
0/0
27.2.2005 22:25

Thomatan

Lídrem světové ekonomiky jsou USA
Největší ekonomika na světě.
 
 
0/0
27.2.2005 20:23

jarini

Re: Lídrem světové ekonomiky jsou USA
a už!!!! utíkej si přehodit pampersky!
0/0
27.2.2005 20:25

honzajaka

většina
američanů rozhodně nejsou blbci, co jsem s nima tak mluvil tak vetšinou na všechno taky kašlou
0/0
27.2.2005 20:11

Ola_Dez

Shalom
Diverzní cinnost? Vo cem vrkáš?  Néseš ty náhodó príbuzné Slánskýho?
0/0
27.2.2005 19:40

Dan 1

Re: Shalom
McCarthy by ti to vysvětlil.
0/0
27.2.2005 20:13

Ola_Dez

Mošnade
 depak seš?
0/0
27.2.2005 19:07

Dan 1

Re: Mošnade
Kde bych byl, sleduju tvou diverzní neamerickou činnost.
0/0
27.2.2005 19:10

Ola_Dez

Génius Gedolf Bushtler
"A prosím vás, pane rechnungsfeldvébl, myslíte, ze Blbuš zblbne ješte víc?" "To je nabíledni." "Jázišmarijááá!"
0/0
27.2.2005 18:59

fleret

dalsi "herci" pro blba Moore
Podnikatelka Libuše Barková prodává dům v pražských Nuslích, v němž sídlí nevěstinec Escade. Píše o tom zítřejší Respekt. Zájem o dům už prý projevili nejmenovaní ruští podnikatelé.
...hehe,uz samo "rusti podnikatele" je vice komicke,nez to tlusty prase Moore...
0/0
27.2.2005 18:44

fleret

aspirace na dalsi dilko obeuniho kaspara Moore :
sobota 26. února 2005 : Rusko a Írán odložily podpis dohody o dodávkách ruského paliva pro íránskou jadernou elektrárnu v Búšehru na jihu země. ...neděle 27. února 2005 : Rusko a Írán podepsaly dohodu, podle níž bude Teherán Moskvě vracet vyhořelé jaderné palivové články, které mu Rusko dodává pro reaktor v jihoíránském Búšehru...neděle 27. února 2005 : USA musí usilovat o vyloučení Ruska z letošní vrcholné schůzky skupiny G8. V reakci na podepsání rusko-íránské dohody o dodávkách jaderného paliva to řekl republikánský senátor McCain....
...jenze tim se asi ten nechutne tlusty hokynar zabyvat nebude...
0/0
27.2.2005 18:40

Dan 1

Re: aspirace na dalsi dilko obeuniho kaspara Moore :
Levicový yntelektuál. 
0/0
27.2.2005 18:45

fleret

Re: Re: aspirace na dalsi dilko obeuniho kaspara Moore :
 :-))) u techhle rudych yntelktualu s typickym prasecim rypakem nemuze nic prekvapit...je to jen nechutne a podivne deformovana hmota...
0/0
27.2.2005 18:50

Dan 1

Re: Re: Re: aspirace na dalsi dilko obeuniho kaspara Moore :
Kathleen Glynnová, manželka a producentka, je jediný člověk, který s Moorem dlouhodobě spolupracuje. Ta musí mít žaludek...
Někdy se holt stane, že se vntřní zkaženost a ošklivost promítne navenek
0/0
27.2.2005 18:55

fleret

Re: Re: Re: Re: aspirace na dalsi dilko obeuniho kaspara Moore :
myslim,ze k sobe pasujou jako prdel na hrnec...oba dva jsou velice vypekneni...tady jednoznacne plati - forma je v souladu s obsahem...  to je hnus !!!
0/0
27.2.2005 19:10

Hrdý Budžes

Re: aspirace na dalsi dilko obeuniho kaspara Moore :
To je na jeho fanklub příliš složitý vztah, většina mlhavě tuší, že je jakési Rusko a Irán si pletou s Koránem.
 
Ale protože jsou proti Bushovi, považují se za velkolepé levicové inťoše .... 
0/0
27.2.2005 18:55

fleret

Re: Re: aspirace na dalsi dilko obeuniho kaspara Moore :
to je fakt ...
0/0
27.2.2005 19:11

Thomatan

Vyloučení Ruska ze skupiny G8
USA musí usilovat o vyloučení Ruska z letošní vrcholné schůzky skupiny G8. V reakci na podepsání rusko-íránské dohody o dodávkách jaderného paliva to řekl republikánský senátor McCain. 
 
0/0
27.2.2005 18:34

Thomatan

Komentáře: Bush vyhrál
Americký prezident G.Bush může podle německých médií hodnotit evropskou cestu jako úspěch. Aniž by se musel odklonit od svých cílů, získal znovu evropské spojence a poučil ruského prezidenta o demokratických hodnotách.  
 
0/0
27.2.2005 18:28

Ola_Dez

Re: Komentáře: Bush vyhrál
Takze Blbuš to nezjebal?
0/0
27.2.2005 18:31

Ola_Dez

Mošnád
Kdepak jste, vázený pane Palacký?
0/0
27.2.2005 18:11

Dan 1

Re: Mošnád
Moje bdělé oko je všude, Oláhu Dežo.
0/0
27.2.2005 18:25

Ola_Dez

Blbuš+Jebuš
Americani jsou neobycejne vzdelaní a proto si volí primusy za predstavitele. Jebuš pri návšteve Španelska podekoval slovy: "Dekuji Vám prátelé, za vrelé privítání ve vaší republice."
0/0
27.2.2005 17:58

fleret

Re: Blbuš+Jebuš
v severnich cechach starosta jisteho mesta privital Klause slovy : Vitame prezidenta Havla v nasem meste...
0/0
27.2.2005 18:01

Ola_Dez

Re: Re: Blbuš+Jebuš
Jsi úzasný, úplne jsi mne preboural argument!  Nejsi náhodou z Cech?
0/0
27.2.2005 18:06

fleret

Re: Re: Re: Blbuš+Jebuš
preboural argument ? ...co to je ? ...jo,jsem Cech a ty si ten z predvcerejska s "cesko americkou" klavesnici,ze ano ?...ten co se ohani hadrem a kyblem horke vody ve stanici Mustek na verejnych hajzlech,pokud si vzpominam...
0/0
27.2.2005 18:19

Ola_Dez

Re: Re: Re: Re: Blbuš+Jebuš
Ty's to vyfók, rybízku! Seš nejaká špica prez brégnování hantecu, mošnicko? Vyvrkni mne nejakó jinó válku, at se mne provrní bendzo!
0/0
27.2.2005 18:30

fleret

Re: Re: Re: Re: Re: Blbuš+Jebuš
proc ta krec chlapiku,neni cim by si upoutal,nejsi zajimavej...
0/0
27.2.2005 18:35

Ola_Dez

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blbuš+Jebuš
Máš naprostou pravdu, úplne jsi mne predorozbornil, rumním se a vzhlédám z prachu v tvúj orlí vzlet, mistre Blankytný (bez triakritiky).
0/0
27.2.2005 18:41

Dan 1

Re: Blbuš+Jebuš
To je toho. Já jsem napsal dopis, že potřebuju clony. Adresát mi pak telefonoval, na co ty slony chci. Překlep nebo chybička se vloudí...
0/0
27.2.2005 18:10

Thomatan

Celkové HDP v mil. $ v roce 2003
USA – 10 881 609
Rusko – 433 491
Rusáci mají 25x menší ekonomiku než Spojené státy americké.
 
 
0/0
27.2.2005 15:06

Dan 1

Hele, ty tapetáři,
když už tapetuješ, tak to dělej něčím, co dává nějaký smysl. Kecy o úpadku Ameriky slyšíme přes sto let od různých Leninů a podobných odborníků. A ono jaksi pořád nic, že?
0/0
27.2.2005 14:17

ReginaIdo

Re: Hele, ty tapetáři,
Kamil se domnívá, že k úpadku Ameriky nedošlo právě proto, že se ekonomové snažili hledět dopředu, zvažovat všechny možné varianty vývoje a včas varovat před nepříznivými trendy, hmmmm
0/0
27.2.2005 14:39

Dan 1

Re: Re: Hele, ty tapetáři,
Pepíček Kamilovi vzkazuje, aby si dal ledovou sprchu a nestrašil sto let starými arrgumenty.
0/0
27.2.2005 14:41

ReginaIdo

Účet za minulost pro rok 2005
Joseph E. Stiglitz  
Začátek roku je vždy vrcholem sezony pro ekonomické prognostiky. Až na nemnoho výjimek se ekonomové z Wall Street snaží podat co nejradostnější výklad situace, jaký jen data dovolí: chtějí, aby jejich klienti kupovali akcie, a šerosvitné předpovědi jich prodají jen poskrovnu.
Teď však i obchodníci předpovídají, že americké hospodářství bude v roce 2005 slabší než loni. Souhlasím s nimi a spadám do pesimistického spektra: letošek je možná rokem, kdy začneme platit za chyby minulosti.
Největší globální ekonomickou nejistotou je cena ropy. Je jasné, že producenti ropy nedokázali předvídat růst poptávky v Číně – tolik k moudrosti a prozíravosti soukromých trhů. Jistou roli hrají i problémy na straně nabídky na Středním východě (a v Nigérii, Rusku a Venezuele), přičemž nevydařené Bushovo dobrodružství v Iráku vyvolalo další nestabilitu. Přestože ceny už z nejvyšších hodnot mírně poklesly, OPEC dal jasně najevo, že přílišnou erozi cen
0/0
27.2.2005 14:00

ReginaIdo

Re: Účet za minulost pro rok 2005
Přestože ceny už z nejvyšších hodnot mírně poklesly, OPEC dal jasně najevo, že přílišnou erozi cen nehodlá dopustit.
Vysoké ceny ropy jsou pro Ameriku, Evropu, Japonsko a další země dovážející ropu zátěží. Přírůstek na americkém účtu za dovoz ropy se jen za uplynulý rok odhaduje na asi 75 miliard USD. Účinek se podobá obrovské dani, která přesouvá bohatství do zemí vyvážejících ropu.
Kdyby existovala záruka, že ceny zůstanou natrvalo třeba jen nad 40 USD za barel, rozvíjely by se alternativní zdroje energie (mimo jiné zpracování ropných břidlic). Žijeme teď ale v nejhorším z možných světů – ceny jsou tak vysoké, že poškozují světové hospodářství, ale nejistota je tak silná, že investice potřebné k jejich snížení nikdo nedělá.
0/0
27.2.2005 14:01

ReginaIdo

Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Zároveň platí, že centrální bankéři po celém světě jsou naučeni zaměřovat se výhradně na inflaci. Když tedy vysoké ceny ropy ženou míru inflace vzhůru, mnozí zřejmě zareagují podle toho, co jim bylo vštěpováno. Rozvzpomenou se, jak nárůst cen ropy v 70. letech probudil strmou inflaci, a budou chtít prokázat své odhodlání to znovu nedopustit. Zvýší se úrokové míry a zpomalí jedna ekonomika za druhou.
Cesta k vyšším úrokovým mírám už byla nastoupena ve Spojených státech, kde Federální rezervní systém sází na fundamentální asymetrii trhu. V posledních třech letech byly klesající úrokové míry motorem růstu, neboť domácnosti se víc zadlužovaly, aby hradily své hypotéky, a část úspor využívaly ke spotřebě. Fed doufá, že se vše nezačne odehrávat v opačném směru – totiž že vyšší úrokové míry neztlumí spotřebu.
0/0
27.2.2005 14:02

ReginaIdo

Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Doufat ale možná nestačí. Americké domácnosti jsou dnes mnohem zadluženější než před čtyřmi lety, což ještě zesiluje eventuální negativní dopady zvýšení úrokových měr. Jistě, americké hypoteční trhy domácnostem umožňují fixovat nižší úrokové míry. V ekonomice ale nic není zadarmo a právě tady může být cena obrovská: při koupi nového domu budou lidé muset platit víc a budou tedy méně ochotní a schopní si to dovolit. Ceny nemovitostí by mohly klesat, přičemž by velice pravděpodobně došlo přinejmenším ke zpomalení tempa jejich růstu. To také oslabí poptávku.
Jde o jedinou z mnoha nejistot, jimž hospodářství USA čelí. Je jasné, že část růstu v roce 2004 zajistila opatření, která v daném období – kdy to mělo význam pro předvolební politiku – povzbuzovala investice, a to na úkor roku 2005. Není ovšem zřejmé, jak velkou část.
0/0
27.2.2005 14:04

ReginaIdo

Re: Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Dále jsou tu obrovské americké fiskální a obchodní schodky, které nejenže ohrožují prosperitu budoucích amerických generací, ale představují také brzdu dnešního hospodářství USA. (O výši obchodního schodku se snižuje celková poptávka.) Proslulý výrok jednoho z mých předchůdců na postu předsedy Rady ekonomických poradců, Herba Steina, praví: „Jestliže něco nemůže trvat navždy, pak ani nebude.“ Nikdo ale neví jak a kdy to všechno skončí.
Prezident Bush naznačil záměr utratit politický kapitál, který získal ve volbách; problém je ale v tom, že se podle všeho chystá utratit i americký hospodářský kapitál. Mezi jeho sliby patří částečná privatizace sociálního zabezpečení a proměna dřívějších daňových škrtů v trvalé, což v případě přijetí vyžene schodky do rekordních výšek. Co přesně to udělá s obchodní důvěrou a peněžními trhy, nemůže nikdo vědět, ale hezké to nebude.
0/0
27.2.2005 14:04

ReginaIdo

Re: Re: Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Je tudíž velice pravděpodobné další oslabování dolaru, což dále podkope ekonomiky Evropy a Japonska. A nejde o situaci s nulovým součtem, kdy by se americké zisky rovnaly evropským ztrátám: nejistota poškozuje investice na obou březích Atlantiku, a pokud nedostatek důvěry v dolar vyvolá ústup od amerických akcií a dluhopisů, americké hospodářství by mohlo dále oslabit.
Evropa si konečně začíná uvědomovat své problémy s makroekonomickými institucemi, obzvlášť s paktem stability, který omezuje využívání fiskální politiky, a centrální bankou, která se zaměřuje pouze na inflaci, nikoliv na zaměstnanost či růst. Je však značně pravděpodobné, že reformy nepřijdou dostatečně rychle, aby hospodářství pozvedly ještě v roce 2005.
Světlý bod na obzoru představuje Čína – a Asie vůbec. Na jistotu je snad ještě příliš brzy, ale vyhlídky na zkrocení přílišné nevázanosti, již jsme sledovali před rokem, se zdají být dobré, což hodnoty tempa hospodářského růstu přivádí na udržitelnou
0/0
27.2.2005 14:05

ReginaIdo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Světlý bod na obzoru představuje Čína – a Asie vůbec. Na jistotu je snad ještě příliš brzy, ale vyhlídky na zkrocení přílišné nevázanosti, již jsme sledovali před rokem, se zdají být dobré, což hodnoty tempa hospodářského růstu přivádí na udržitelnou úroveň, kterou by většina ostatních zemí mohla závidět.
Ostatní velké světové ekonomiky naopak v příštích dvanácti měsících zřejmě nezačnou podávat výkony odpovídající jejich potenciálu. Všechny uvízly mezi potížemi současnosti a chybami minulosti: v Evropě mezi institucemi vytvořenými tak, aby bránily inflaci, zatímco skutečným problémem je růst a zaměstnanost; v Americe mezi masivním zadlužením domácností i vlády a nároky fiskální a měnové politiky; a v ostatních regionech mezi neschopností Ameriky využívat vzácné světové přírodní zdroje uvážlivě a její neschopností zajistit mír a stabilitu na Středním východě.
0/0
27.2.2005 14:07

ReginaIdo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Joseph E. Stiglitz, laureát Nobelovy ceny za ekonomii, vyučuje ekonomii na Kolumbijské univerzitě. V minulosti byl předsedou Rady ekonomických poradců prezidenta Clintona a hlavním ekonomem a prvním viceprezidentem Světové banky.
   
0/0
27.2.2005 14:09

Vysehradsky_jezdec

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
takže kdyby se ropa z Iráku dál nevyvážela vůbec jako za Saddáma tak by ty dodávky byly stabilnější?
0/0
27.2.2005 14:15

ReginaIdo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Kamil se domnívá, že bys neměl zaměňovat stabilitu dodávek ropy s jistotou nebo nejistotou na finančních trzích, hmmmm.....
0/0
27.2.2005 14:25

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účet za minulost pro rok 2005
Aranka si myslí, že co si myslí soudruh laureát Stieglitz, je jí zrovna tak jedno, jako to, co si myslel laureát ar-Rafát. Eržika s Pepíčkem se ti smějí. 
0/0
27.2.2005 14:37



Najdete na iDNES.cz