Diskuse k článku

Největšího Čecha Cimrmana řešila BBC

Nominační fáze projektu Největší Čech sice už skončila, ale Česká televize stále čelí dotazům, jak se vypořádá s hlasy příznivců velikána Járy Cimrmana. Jelikož masivní podpora fiktivní postavy je fenoménem české verze, ČT požádala o vyjádření BBC Worldwide.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

René, já a Rudolf

zajimave...
Takze CT tuhle soutez koupila ze zahranici? No, to je pro me docela prekvapeni: ja myslel, ze podobnou kravinu dokazou vymyslet jen v Cechach...No, ale nejsmesnejsi na tom je, s jakou vaznosti se do toho CT zakousla - zrejme si televizaci mysli, ze touhle stupidni anketou pisou dejiny ci co... V jednom z prohlaseni CT se uvadi: "tim, ze lide hlasovali pro Cimrmana nam chteli neco rict" - ano chteli vam rict: polibte nam s podobnymi anketama prdel!! P.S. Stejnou recesi by bylo, kdybchom Nejvetsim Cechem zvolili Karla NEMCE :o))) (s Bozenou N. to bohuzel tak nevyzni :o)))
0/0
21.2.2005 3:11

21TrAC

Co se to děje???
Já nevim, proč nám do toho BBC kecá, ta k tý hře určitě autorský práva nemá. jsem si téměř jist, že někde v Liptákově se nedávno našly nové Cimrmanovo zápisky a mimo jiné mezi nimi je úvaha o zřízení celonárodní debaty a volby našeho největšího českého vlastence.
 
takže BBC by se nám měla omluvit, že nám, Čechům , ukradla práva k této "soutěži" a ČT by ho tam měla okamžitě zpětně zařadit.
0/0
20.2.2005 18:49

Babul

Největší po Cimrmanovi
je Josef Drásal, 2,41m.
0/0
20.2.2005 14:24

alexy

A kral Artus je co?
Cimrmane ja v Tebe veřím
0/0
19.2.2005 19:22

epe2

jen máme na něco svůj názor
a už nás někdo klepe přes prsty....my musíme pořád žít pod nějakým jhem a nesmět mít vlastní názor....
 
0/0
19.2.2005 19:18

epe2

jen máme svůj názor
0/0
19.2.2005 19:16

Ed82

Co praotec Cech?
Velice by me zajimalo jak se stavi k praotci Cechovi... Jak chteji dokazat ze to taky neni jen vyplod neci mysli? Jak se prislo na to ze zil? Za 1500 let bude kazdymu pripadat ze i Cimrmann je soucasti ceske historie..
0/0
19.2.2005 12:10

hornet

Co to toho kecá BBC?
Je zajímavé, že BBC měla na jednom z předních míst krále Artuše a Česká televize přiznala, že jedním z nominovaných (a nevyřazených jako Cimrman!!!) byl Praotec Čech - stejná, ne-li větší fiktivní postava jako JdC:-(((
0/0
19.2.2005 10:35

xmolly

můj názor
je takový že český človíček chtěl ukázat, že mu je nějáká anketa o velkého čecha někde u zadní části těla.Český národ totiž není tupé stádo jako mnoho lidí v anglosaských oblastech, kterému stčí dát žrádlo a hry a je spokojen.
Bohužel už nejde ovlivnit hlasování, jinak bych navrhl hlasovat pro nějakou starou babičku s horní dolní.A to by mě pak zajímalo, jak by se tvářili tvůrci tohoto rádoby pořadu.
0/0
18.2.2005 13:39

Bouše

Re: můj názor
Myslíš babičku s horní i dolní protézou?
0/0
18.2.2005 14:12

leehni

Bublající bahno
Čím víc o tom uvažuju, tím víc mi vychází, že tu soutěž vymysleli v BBC proto, že obecný lid považují za tzv. bublající bahno a jsou opravdu zvědaví, jestli si to bublající bahno vzpomene alespoň na pár osobností. A ČT i ostatní televize - Německá, Kanadská... to převzaly se stejným povědomím. Prostě je to jen zkouška, jak moc jejich mediální masáž vymasírovala z našich hlav mozky. Fantazii. Schopnost bránit se vtipem. No a v Čechách holt narazili. Jinak BBC jsou potkani prolhaní. Král Artuš je asi tak skutečný, jako praotec Čech!Nebo Cimrman.
0/0
18.2.2005 13:36

gagaryn

nejvýš
Vladimír soudruh Remek - možná neni největší ale byl nejvejš.
0/0
18.2.2005 8:52

Kleki Petra

Re: nejvýš
No, člověče, to nevím! Standa Grossů je zase vůl jak anděl, a to je opravdu dost vysoko!
0/0
18.2.2005 13:39

pinguinone

Re: Re: nejvýš
..hele Kleklej, a vulgarnik..  .. i kdyz Kolotuk je ostuda naroda..
0/0
18.2.2005 14:05

Kleki Petra

Re: Re: Re: nejvýš
A zdá se Ti vulgární anděl, Standa, nebo vůl? A pokud vůl, který je vcelku normálním zvířetem, proč máš tak vulgární nick, tučňáku?
0/0
18.2.2005 14:11

Song

Češi se nevejdou do globálu a je to tady::::::::
Tak jsme zamotali hlavu laskavým vynálezcům dalšího výdělečného podniku, protože když už se máme podílet na těch rádoby zábavných věcech, tak se taky chceme bavit prdlí češi. Nesmutněte však příští rok zaplatí tv další millliiiony za soutěž o nejnejnejnej  vymyšlenou postavu té či oné země a pak Járo přijde tvůj čas.
0/0
18.2.2005 1:30

ScipioAfricanus

Nelepsi co jsem tu zatim cetl
bylo to prirovnani ke zkomirajici komunisticke CT.  Lide se tam zrejme castecne vymenili, ale manyry se prilis nezmenily. Zamlcovani a prekrucovani faktu, zamerne ignorovani nazoru nezanedbatelne casti obcanu-koncesionaru, ostrakizovani...... a kvuli tomuhle se tam Ruml kroutil ve spacaku na tvrde podlaze...... 
0/0
17.2.2005 17:14

_m-

Re: Nelepsi co jsem tu zatim cetl
Neúčastnili se náhodou i Svěrák se Smoljakem? Skoro bych měla chuť napsat - to máte za to. madla
0/0
17.2.2005 17:18

ScipioAfricanus

To uz si nepamatuji
ale fakt by to sedlo:-)  BTW napadlo uz nejakeho paranoika z CT, ze tu petici zorganizovala Bobosikova?
0/0
17.2.2005 18:52

bobosikova

Re: To uz si nepamatuji
tentokrat jsem v tom nevinne. Petici jsem neorganizovala :o))))
Mimochodem, uz se nekdo zeptal na BBC, proc nevyradili krale Artuse?
 
Bobosikova
0/0
21.2.2005 14:21

ing_kuba

Re: Re: Nelepsi co jsem tu zatim cetl
:)buďme, prosím,spravedliví-sice mezi slepými jednooký králem,ale ČT těmto manýrům přeci jenom podléhá méně,než komerční televize,oproti kterým nabízí pořady, které v okamžiku jejího zániku(a především ČT2)asi zmizí úplně-nevěřím,že by se toho někdo ujal i v nastupující éře digitální TV,natož teď.Mám na mysli pořady typu"Toulavá kamera"(tu si nechám ujít málokdy-vždyť informace o tom,že existují lidé,které těší žít a dokáží svou radost ze života i rozdávat,jsou dnes velice vzácné),kulturních magazínů,"Nedej se"pro ochr.přírody a pod.Nezapomínejme,že NOVA dostala celorepublikové pásmo zadarmo na nereálný projekt"vzdělávací TV"a teprve po příchodu Železného začala tvrdě realizovat"TV pro masy",tj.projekty,které ve výběrovém řízení neuspěly:A pokud jde o zpravodajství,televize při něm vypínám a poslouchám Český rozhlas-jeho informace nejsou tak katastrofické
0/0
18.2.2005 8:49

-pacifista-

Re: Re: Re: Nelepsi co jsem tu zatim cetl
Ano, mluvíte mi z duše. ČT je nezastupitelná, bohužel, v poslední době se snaží soutěžit s Novou v jejím "kolejišti". Chvílemi se zdá, že se předhánějí, kdo vymyslí větší blbovinu. Kdy pochopí současné vedení televize, že tudy cesta nevede? Kdy pochopí, že i dobrý program může být levný. Pochopil bych, kdyby od BBC koupili "Největšího Brita", ale kupovat "Největšího Čecha", promiňte, nad tím mi rozum zůstává stát. A navíc to ještě tak zmanipulovali a zcenzurovali. Na druhé straně, stále věřím, že Cimrmana do hry vrátí a nechá svobodnou volbu na občanech, neboť vyřazováním a zákazy to začíná, a všichni víme, čím to končí. A to by se nám všem, zatraceně, vymstilo. Mimochodem, teď mám štěstí, že žiji v ČR, neboť za slovo "zatraceně", bych v USA zaplatil pokutu 25 000 dolarů, a to od FCC (Federální komunikační úřad).
0/0
18.2.2005 15:01

-pacifista-

Re: Re: Re: Nelepsi co jsem tu zatim cetl
 Promiňte, zapomněl jsem, že zákon letos Kongres novelizoval, takže ta pokuta bude 500 000 dolarů. To jsem trochu odbočil, ale chtěl jsem jenom ukázat, kde až zákaz Cimrmana může jednou dojít, a věřte USA jsou sice od nás daleko, ale v poslední době slychávám, že se vzdálenosti zkracují. Závěrem vyzývám ČT, aby svoje stanovisko ještě jednou zvážila, jinak by možná bylo lepší, aby v květnu, místo pořadu NČ, odvysílala nějaký, opravdu dobrý, americký film, například Nebožtíci přejí lásce. Jsem přesvědčen, že bude mít větší sledovanost, než zmanipulovaný NČ.
0/0
18.2.2005 15:07

deha077

*
Nejvetsi Čech je Standa Grossůůůůůůůůůůůůůůůů
0/0
17.2.2005 15:26

_m-

Re: *
No, tak tys tady chyběl. :-))) madla
0/0
17.2.2005 15:30

iuos

hmm
kde by byli "velcí češi" bez obyčejných, bezejmenných, pracujících, slušných lidí......    
0/0
17.2.2005 10:01

-pacifista-

Co na to říkáte, pane Grygare?
Nevím, ale nemůžu se ubránit pocitu, že si ČT myslí o lidech, kteří volili Járu Cimrmana, samé nepěkné věci, potažmo, má pochybnosti o jejich inteligenci. Proto bych si dovolil Vás seznámit se stanoviskem člověka, o jehož inteligenci si snad nikdo nedovolí pochybovat. Tou osobou je bývalý předseda první Rady České televize a známý astrofyzik (spoluautor seriálu Okna vesmíru dokořán) RNDr. Jiří Grygar, CSc. Viz:
Milí příznivci našeho jedinečného génia,
na celé té komické příhodě mne nejvice bere za mé vlastenecké srdce skutečnost, že soutěž o největšího Čecha nám musela vymyslet BRITSKÁ televizní stanice a ta je nyní též žádána o dobrozdání ve věci, v níž z principu nemůže být kompetentní - a my čeští TV koncesionáři ji za to ještě platíme!
0/0
17.2.2005 3:16

-pacifista-

Co na to říkáte, pane Grygare? 2
Teď teprve zajiste doceníme název proslulé hry "Dobytí severního pólu Čechem KarlemNěmcem"; Mistr prostě myslel na všechno, dokonce - pro něho tak typicky odvážným skokem do vzdálené budoucnosti - i na soutěž o největšího českeho B[l]BC.¨
Jiří Grygar člen fan klubu J.C. číslo členské legitimace 0031415962
P.S.: Ještě chci podotknout, že na rozdíl od zpátečnické ČT a BBC, kterým zřejmě našeptává vídeňský prof. Fiedler, již před několika lety uznala našeho velikána Mezinárodní astronomická unie, když po něm pojmenovala planetku. Tu už nikdo ani nepoškodí ani neposprejuje. Podrobnosti na adrese: "planetky.astro.cz", stačí napsat do rubriky "Hledej" slovo "cimrman". Je tam její dráha ve sluneční soustavě i zdůvodnění, které připravil L. Smoljak.

-pacifista-

Co na to říkáte, pane Grygare? 3
A pro ty, kteří chtějí vidět Járu na vlastní oči, tak stačí se podívat zde: http://neo.jpl.nasa.gov/cgi-bin/db?name=7796&group=all&search=Search
Myslím, že více není třeba dodávat. Snad ještě maličkost, v jednom  uvedeném příspěvku se píše: "Podle mě na to má jen jeden člověk - a to je Vlasta Burian." Ano, on na to má, bezesporu! Ale stejně tak Jan Werich, a bohudík řada dalších, opravdu, skvělých lidí. Kdybych zvolil jednoho, urazil bych tím druhého, potažmo druhé. Ne, to nemohu, měl bych špatné svědomí, že jsem těm druhým ublížil. Proto volím osobnost, která spojuje ducha těchto velikánu, ve které je obsažena část každého z nich, bezrozdílu. Jára Cimrman v sobě spojil všechny, a právě proto je největší Čech, neboť jen ON dokáže zvítězit a přitom ostatní NEPORAZIT.
0/0
17.2.2005 3:31

_m-

milý pane pacifisto a pane Grygare
Děkuji za odkaz. S pozdravem, ať jde celá BBC do mů, madla
0/0
17.2.2005 8:21

ing_kuba

Díky pane Grygare
Škoda, že p. Šíma nenašel odvahu p. Grygara pozvat do své pseudoreportáže o "nátlakové skupině" mající za cíl pokazit tu PĚKNOU  hru na NČ. Jeho konfrontace s pí. Šiklovou a tím historikem by byla jistě zajímavá
0/0
17.2.2005 8:37

_m-

Re: Díky pane Grygare
Bože a já to neviděla - nebudou to někdy opakovat? Nebo nebylo by stručné shrnutí (to, že jsme nevzdělaní blbci nemající úctu k historii můžeš vynechat, to jsem pochopila). madla
0/0
17.2.2005 8:39

ing_kuba

Re: Re: Díky pane Grygare
Já to viděl v reprize v pondělí 7.2. dopoledne. Jak jsem teď zjistil, jmenuje se to Bez obalu a, bohužel, ČT to nenabízí na netu ke skouknutí. Komentář p. Šímy mi připomínal Maxxíka - dopředu si určil, že ti, co volili JC jsou nátlaková skupina, která zkouší, jak lze pěkný pořad (protože o tom, že soutěž o NČ je hezká soutěž NEMŮŽE NORMÁLNÍ ČLOVĚK POCHYBOVAT-nevím, jestli to řekl takto doslova, ale několikrát tu myšlenku opakoval) pomocí internetu pokazit, a tomu přizpůsobil i výběr hostů a citace jejich komentářů. Z úst pí. Šiklové i toho historika V POŘADU (to zdůrazňuji, protože nevím, co vše řekli a jak bylo s jejich slovy střihačem nakládáno) vpodstatě svorně zaznělo, že historických i SKUTEČNÝCH osobností máme dost, takže ti, co volí JC, je buď neznají, anebo je znají, ale nemají své vnitřní vzory, kterých by si vážili a kterým by se chtěli vyrovnat. Nedokáži říci, zda to v pořadu i zaznělo, ale na mě každopádně zapůsobil tak, že se vlastně jedná o duševní chudáky a kazisvěty ...
0/0
17.2.2005 9:45

ing_kuba

Re: Re: Re: Díky pane Grygare
Navíc se tam p. Krafl několikrát, z mého pohledu velmi arogantně urážlivě vyjádřil o JC, což mi opět vyznělo, že si to myslí i o těch, co volili JC. Připomnělo mi to "reportáže" ČT v době těsně po listopadových událostech 1989, kdy se ČT snažila ve stejném duchu zdiskreditovat tu "hrstku" pomatenců, co chodí na Václavák.
0/0
17.2.2005 9:50

_m-

Re: Re: Re: Re: Díky pane Grygare
Děkuji. (škoda, že jsem to neviděla, mohlo mi to srovnat tlak). myslím, že pan doktor Grygar svým přístupem k víře (ač jsem sama ateistka), vědě i životu dává za pravdu nám. madla
0/0
17.2.2005 10:04

Nóblhóch

Re: Re: Re: Re: Díky pane Grygare
Nebyl to pan Krafl, ale pan Štern - dramaturg pořadu a to, co říkal bylo skoro žalovatelný - já mám bez obalu nahraný, ale v dvd kvalitě, takže je to velký jako prase a navíc to mám doma, kam se dostanu až víbůh kdy, ale podívám, se co se s tím dá dělat, jak to zkompresit a tak. A ten redaktor (Šíma?) říkal, že petici podepsalo už přes 10000 lidí (v té době to bylo už 20000, ale budiž) a že jejím záměrem určitě nebylo torpédovat potenciálně zajímavou soutěž.
0/0
17.2.2005 10:08

ing_kuba

Re: Re: Re: Re: Re: Díky pane Grygare
Za tu záměnu jmen se omlouvám-myslel jsem, že to byl člověk, co podpisuje ta tisková vyhlášení.
Každopádně ta funkce dramaturga vysvětluje proč působil dojmem, že je rozhořčen tím, jak může hrsta nezodpovědných jedinců zneužít internet k ničení něčeho tak výborného, co on pro nás nezištně zajistil  Za našeho mlada se o takových lidech říkalo, že jim asi někdo šlápnul na kuří oko
0/0
17.2.2005 10:40

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky pane Grygare
Mě ten přístup ČT nepřekvapuje. Pořád opakuje, že oceňuje "humor českého národa", aby odvedla pozornost od toho, že pro spoustu lidí to byla reakce na nesmyslnou výzvu: porovnávajte neporovnatelné. Mně a spoustě dalších lidí, kteří jsme anketu kritizovali v diskusi na stránkách ČT, odstřihl administrátor přístup z naší ip adresy, přestože jsme nepoužívalil "vulgarismy, rasismy" a všechno to další, co se obvykle zakazuje. Prostě jako u Cimrmana - nebude tam, protože to MY nechceme a MY budeme rozhodovat (za vaše koncesionářské poplatky).
0/0
17.2.2005 11:23

j_dobry

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky pane Grygare
Nemuzete to nekdo dat alespon v minimalni kvalite ke stazeni? Tohle je fakt prezentovany stejnym stilem jako zacatek sametovy revoluce. Stejnej zpusob zostuzeni protistrany bez moznosti vyjadreni. Pokud se nepletu je to zpravodajsky porad a jako takovy musi byt vyvazeny. A to ze 2 duvodu: 1) koncesionarske poplatky 2) CT sama oznacuje zpravodajstvi za vyvazene. To jsem zvedav, s cim prijdou ted, aby dokazaly, ze neplni svuj ucel verejne sluzby a vzapeti znovu zadaly o zvyseni poplatku.
0/0
17.2.2005 11:35

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky pane Grygare
Přidávám se k žádosti, sám jsem to hledal na internetu marně, ČT to tam samozřejmě nemá. Jen ať se každej podívá a udělá si obrázek.
0/0
17.2.2005 11:46

Nóblhóch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky pane Grygare
když vydržíte asi do neděle, podívám, se jak to umím zkompresit a podám zprávu.
0/0
17.2.2005 11:49

Maxx-IP

Re: Co na to říkáte, pane Grygare?
Škoda. Mohl být pan Grygar horkým kandidátem na Největšího Čecha.
0/0
17.2.2005 17:47

ing_kuba

Re: Re: Co na to říkáte, pane Grygare?
??? to řazení příspěvků je velice nepřehledné, a tak nevím na co reaguješ a hlavně, co touto svou myšlenkou myslíš. P. Grygar je sice živý, ale moc lidí neovlivnil (jeho příspěvky nutí lidi přemýšlet, a to značnou část populace už nebaví) - nicméně je patrné, že i na něj zapůsobil Jára Cimrman, byť u JC nelze prokázat, zda žil, či nikoli:-) Takže z toho spíše plyne opět, že JC má v soutěži co pohledávat
0/0
21.2.2005 9:31

Mak1

Tak BBC
nám Járu nepovolí .... No to bychom měli podat jako stížnost do evropského parlamentu - vždyť Jára je NEJVĚTŠÍ ČECH !!!
0/0
16.2.2005 13:43

Pucmeloud007

Re: Tak BBC
hlavne, ze povolila krale Artuse...
0/0
17.2.2005 0:04

netpyr

Nemohu se zbavit dojmu
že Češi, a to prosím nemám o nás valné mínění, vychytali autory všech těk reality show a podobných připitomnělých pořadů. Není přímo nádherné, že absolutně vyhrál veliký Jára předevšemi těmi velmoži, osvícenci, vojevůdci a politiky. Lepší plivanec na ten gesicht falešný morálky jsme nai nemohli dát. AŤ si teď ČT dělá co chce, pro mě je celá záležitost výsostnou ukázkou, že i přes smršť idiotských pořadů a všelijakých show jsme si zachovali smysl pro humor. Prostě jsme řekli prosté: "Jděte s takovou soutěží do prdele" No prostě nádhera.
0/0
16.2.2005 13:28

Amarcord_1

Souhlas
Kdyz jsem poprve slysel o teto soutezi, rekl jsem si: To zas bude najaka z tech pitomych soutezi s velkym PR, co vyvola tzv. "verejnou diskuzi", diky ni velkou sledovanost a nasledne velike prijmy z reklamy. Zahrat to do autu takovym originalnim zpusobem, to je podle me ucta vsem nasim nejvetsim Cechum. Nejsem si ale jist, zda-li se zbytek sveta, (zejmena Britove), nebude citit urazen, kdyz poslusne a tupe zvoli jednoho "nejlepsiho" a my ... ZE BYCHOM UKAZALI VKUS A DUSTOJNOST???
0/0
16.2.2005 19:09

ing_kuba

Re: Souhlas
Obávám se, že to zase tak slavné nebude - "tichá většina" převálcuje i "petitanty" a ČT vydá stejně nadšené prohlášení, jako to o tom, kolik hlasů (nikoli kolik hlasovalo! ). Jen se jí divím, že pohrdla tolika diváky a dokonce zvolila tak arogantní způsob jejich celonárodního zostuzení - mám na mysli zmanipulovaný pořad p. Šímy, takže pro značný počet lidí, který nemá přístup na internet vypadáme jako nátlaková skupina kazisvětů bez vlastních hodnot. A to nejenom pro ty, pro které je to, co jim řekne televize, aniž by o tom přemýšleli, pro ně svaté, protože pí. Šiklová má jistě u řady lidí stále svůj kredit. A přiznám se, že mě její názor nepříjemně překvapil  No a tituly toho historika, jehož jméno už jsem zapomněl, působily také věrohodně ...
0/0
16.2.2005 21:52

MilanMilanMilan2

Re: Re: Souhlas
Ukázalo se opět, že Češi nejsou nikdy tak silní tím, co dělají, ale tím, jak si dovedou myslet své. A tady to dali najevo hodně silně. V tomto případě, co si něco myslí o slabomyslné anketě, srovnávající a míchající dohromady všechny nesrovnatelné druhy ovoce, nejen ona příslovečná jablka a hrušky. Jára je určirě větší než celá BBC + ČT dohromady !!!
0/0
16.2.2005 23:26

ScipioAfricanus

To by mne zajimalo
zda by Rekum ti Anglani milostive povolili Homera, pripadne nejakeho mytickeho hrdninu (Odysseus, Achilles...) - znalost antickych autoru a recke mytologie byla v Anglii od dob Byrona znakem prislusnosti k lepsi spolecnosti.......
0/0
15.2.2005 10:54



Najdete na iDNES.cz