Diskuse k článku

Herci chtějí vyšší televizní poplatky

Členové Národního divadla Boris Rösner a Jitka Smutná předají Poslanecké sněmovně petici na podporu zvýšení televizních poplatků. Podepsalo ji na 140 českých herců a umělců mezi nimi například Viktor Preiss, Jiří Lábus či Jiří Bartoška.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mojza

N E
Já za sebe říkám NE. Ať se podívají co vysílají za naše peníze. Až bude vysílat to co má tedy zprávy, diskuze atd potom klidně dám. Ale na obrovského molocha jakým je teď ani korunu navíc.Je pravda že na 2 programu jsou čas od času dobré pořady ale cca 2 hodiny týdně.
Klidně by mohli 2 kanál prodat a za utržené peníze může být ČT živa dost dlouho.
0/0
15.2.2005 12:29

co je vám do toho

...to je svízel
Jsem pro zvýšení poplatků. Ruku na srdce, ono se všechno zdražuje, a placení poplatlů by mělo být úměrné vývoji koruny, cen, hospodářství atd.. Ale ať přestanou vysílat ty trapné teleshopinky a ještě trapnější "sponzory pořadu", neni nic trapnějšího, než když před a po skončení večerníčka na malé dítě "útočí" spot na přesnídávku..Od toho jsou komerční stanice, které žijí z konzumnosti, veřejnoprávní televize má vzdělávat,poučovat...ale v žádném případě né se takhle lacině zaprodávat. Jinak - narozdíl od většiny z Vás, si myslim, že ČT. vysílá kvalitní pořady, hlavně na 2. programu, bohužel hodně lidí tyhle programy nelákaj a jsou to zrovna ty nákladné programy....to bych asi měl být sticha, co. Protože pokud zrušej reklamy, tak je nebudou mít z čeho financovat:-D
0/0
10.2.2005 0:24

12freak

...
Ať je klidně zvýší. Klidně to zaplatím. Stejně doma sleduju jenom ČT1,ČT2 a dokumentární kanály+Eurosport na kabelu. A občas bejvá něco dobrýho na STV1nebo 2, jinak ta naše komerce to je hrůza, hanba blít.
0/0
9.2.2005 23:40

osvetitel

<><><>
Jo udelejte si tam jeden verejnopravni kanal"ktery bude ziv z dobrovolnych prispevku" jako v USA a 120 postrannich kanalu z reklamama a nikdo nebude muset platit za vlastneni TV bedny!
0/0
9.2.2005 23:13

osvetitel

Re: <><><>
Teda abych to uvedl na pravou miru tak tech "zadara"kanalu tady zase neni tolik tak napriklad New York ma zadara kanal 2. 4. 5, 7, 9, 11a 13 je ten "verejnopravni" kde obcas zebraji na prispevky a ostatni je vetsinnou prez "cable nebo talir" ale to se da take "naraficit zadara.Ale za vlastneni TV se platit nemusi.
0/0
9.2.2005 23:25

osvetitel

Re: Re: <><><>
Jo jeste sem zapomel ze na uhf je zadara jeste asi 6 kanalu vetsinnou "hispanickych" nebo kdo si je pronajme treba Polaci a tak.Ceskoslovenske  radio je myslim jen jedno a celkem nic moc kratas.
0/0
9.2.2005 23:28

12freak

Re: Re: Re: <><><>
Proč to nenapíšeš najednou?
0/0
9.2.2005 23:35

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>
Protoze si takove blbosti neberu do hlavy a vybavuji se me dodatecne!Spokojeny?
0/0
9.2.2005 23:39

12freak

Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Nebude problém spíše v nedostatečném výkonu "hardwaru"? :-DDD
0/0
9.2.2005 23:41

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
U tebe by me to neprekvapilo! lol !
0/0
9.2.2005 23:49

12freak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Ne, děkuji, nemám problém s tím dát dohromady pár řádků souvislého textu. Teda jestli ty u toho psaní n*****š - to je pak nadlidský výkon něco rozumného formulovat, neb krev je jinde, než by byla potřeba. :-DDDD
0/0
10.2.2005 0:00

Jurasek54

Je to vrchol
Vzhledem k tomu,že ČT dává po celý týden programy na které se nedá koukat,je tato petice vrchol.
0/0
9.2.2005 22:18

Pravy_Juice

anketa Největší Čech a TV poplatky
btw když už se tu píše o ČT, tak na http://www.e-point.cz/cimrman/ pořád funguje petice za zařazení Járy da Cimrmana zpět do soutěže Největší Čech.
zatím je tam přes 31.000 signatářů.
 
A postoj ČT vůči této probíhající petici se zatím projevil pouze v tomto mailu pí Typoltové autorovi petice. Odkaz na mail http://www.e-point.cz/cimrman/mail1.html
 
ČT se vůči divákům, kteří podporují volbu Járy Cimrmana staví buď urážlivě nebo arogantně ( Jan Štern ) a nebo je ignoruje. I toto je jeden z důvodů proč nepodporuji TV poplatky a samozřejmě i jejich zvýšení.
0/0
9.2.2005 16:48

VENDULA

viník
za návrhem na zdražení tv stojí určitě standa gross. to mu nedaruju. měl by se prověřit, kde vzal na mobil a hodinky. okamžitě odvolat!
0/0
9.2.2005 16:41

vladino

0/0
9.2.2005 17:39

vladino

0/0
9.2.2005 17:45

Pravy_Juice

komerční TV místo ČT
Myslím si, že by se nic hrozného nestalo, kdyby veřejnoprávní TV zanikla. Věřím, že by mohla vzniknout komerční stanice, která by se orientovala na náročné diváky. Možná jich není mnoho, ale pro reklamu by byli také zajímaví. (pro vtipnou a kvalitní reklamu - viz Bóbika). A kromě toho by si mohli tuto TV i platit, jako HBO. Ale bylo by to svobodné rozhodnutí každého, kdo by se na tuto TV chtěl dívat. !
0/0
9.2.2005 16:34

Pravy_Juice

to Isbjoerna
jsou lidé, co mají doma kvalitní TV přístroj, a chtějí se dívat na kvalitní TV programy. A za ty kvalitní programy si platí, viz HBO. Ale nikdo, žádný stát a zákon jim NEPŘIKAZUJE že by za tyto programy museli povinně platit. To je jen v případě veřejnoprávní TV. A jsou také TV stanice, za jejichž sledování se vůbec nemusí platit. Jen chci říci, že veřejnoprávní TV je socialistický přežitek, který slouží pro některé lidi v ČT jen k vydělávání peněz - ale na rozdíl od jiných TV za to nic moc nenabízí, protože se nijak moc nemusí snažit, když mají jisté stálé TV poplatky
0/0
9.2.2005 16:30

VENDULA

Re: to Isbjoerna
nesouhlasím. veřejnoprávní televize je potřebná a neobejdeme se bez ní! chápu že bez dotací nepřežije a to by se nova už definitivně udávila sama s sebou
0/0
9.2.2005 16:35

Pravy_Juice

Re: Re: to Isbjoerna
Já se bez TV obejdu, nejen bez veřejnoprávní, ale i bez komerční
0/0
9.2.2005 16:39

Isbjoerna

Re: Re: Re: to Isbjoerna
Verejnopravni TV je essentiell pro kazdy autonomni stat (narod) - nekteri lide veri vsemu, co se vysila (rekne) v TV!. K udelani si obrazu moci (zavisleho) media v privatnim prostredi doporucuji knihu 1984 od George Orwell.
 
P.S. Kazda totalita obsadi jako prvni k lidu hovorici media (radio, TV, noviny).
0/0
9.2.2005 17:03

crm6

Re: Re: to Isbjoerna
Veřejnoprávní televize je naopak velmi nebezpečný nástroj v rukou vlády pro manipulaci veřejnosti. Jediné rozumné východisko je zrušit Českou televizi. Soudruzi herci pak sice budou třít bídu, ale spíš budou mít tolik, kolik odpovídá jejich výkonům.
0/0
9.2.2005 19:34

Isbjoerna

Re: to Isbjoerna
Ziji v (zapadnim) Nemecku (od narozeni), kam ma pamet saha, meli jsme jen verejnopravni TV (kterou poctive platim - pokud mam TV-pristroj; dlouha leta jsem TV-pristroj nemela, a take nic neplatila). Kommercni TV k nam prisla pozdeji.
 
Co se tyka " kvalitní TV programy" - to je tezke; jeden rad football a boxen (druha to nesnasi), jedna rada TV-serie (druhy ji nesnasi), jeden chce lidovou hudbu (druhy si drzi hruzou usi).
Ja si vyberu to, co se mi libi, to ostatni nekoukam, ale vim, ze sousedka pani Müller chce kazdou nedeli koukat "Lindenstraße" , na - tak at to kouka, kdyz se ji to libi.
0/0
9.2.2005 17:13

luduf

Ať se udělá plať, na co koukáš
Pak každý dostane podle toho co umí, víc lidí se dívá víc peněz. Jsi béčko, malá sledovanost, peněz málo..
0/0
9.2.2005 16:21

Pholiota mutabilis

Ohňostroj marnosti
Byli jste někdy na natáčení zábavného pořadu? Já ano...
Původně se mělo natáčet od 9 do 15 hod. na Kavčích horách, leč se to protáhlo do 02 hod. (!!!) s tím, že všechen komparz samozřejmě dostával své hodinové sazby a díky pozdní hodině i odvoz domů zdarma.
90% času se na něco čekalo, nic nebylo připravené, totální amatéři.
Za 2 nebo 3 měsíce jsem onen pořad viděl v televizi a zjistil jsem, že ho natáčeli úplně znova  (změny oproti tomu co jsem viděl, cca 1/3 jiných učinkujících).
Nakonec to stejně byla taková sr*čka, že to mělo snad jeden díl pokračování (pořad Eňo Ňůňo).
Tak to je ta slavná kultura a kam mizí vybrané peníze.
0/0
9.2.2005 16:04

Pravy_Juice

Re: Ohňostroj marnosti
Velmi pěkný konkrétní příspěvek. A myslím si, že indicíí o nehospodárnosti ČT existuje více. Protože, co ji nutí, aby byla hospodárná, co ji nutí, aby vyráběla jen kvalitní pořady...
0/0
9.2.2005 16:38

falm

kde zacina a konci verejnopravnost
v Ceske televizi, se muzete snadno domyslet: u nacpane penezenky. Je to boj o koryta tech, kteri jsou momentalne u lizu. A zesi to sve korytko zatracene hlidaji, to mi verte. CT je propletenec kamaradicku, kdy kdokoli prichozi zvenci nema sanci. Pod plastikem poskytovanich verejnopravnioch sluzeb pak uspesne vyrabeji porady, ktere si sami usmysleli, aby si namastili kapsu. Nejokatejsim prikladem je sef tvurci skupiny Jan Otcenasek, ktery pod pseudonymem napsal pokracovani Nemocnice. Nez aby to zadal scenaristovi, radeji si na to, chudak, vzal volno... Tim padem pak pochopitelne nemel cas ani na rizeni skupiny, ani na psani kvalitniho scenare. Hlavne, ze mel kseft doma. To je verejnopravnost a la CT.
0/0
9.2.2005 15:50

rado_old

Herci už neřekli to B.
Pokládáme za znepokojující, když od července 1993 je i na Slovensku vyšší televizní poplatek než v České republice, a méně na televizi veřejné služby platí v Evropě pravděpodobně snad už jen v Rumunsku," píše se v petici.
A já tvrdím,že nižší mzdy v Evropě jsou pravděpodobně snad už jen v Rumunsku.
0/0
9.2.2005 15:45

VENDULA

Re: Herci už neřekli to B.
mluvíš jistě o mzdách herců, že
0/0
9.2.2005 16:16

fr-mottl

je to neprakticka byrokracie
i kdyz si myslim, ze kdyz chteji herci vyssi poplatky za televizi tak at je plati, ale za chvili prijde jina skupina - napr. lekari a ti budou chtit take vyssi poplatky a to ma pak kazda profese platit jinak. A co kdyz je herec a lekar pak v jedne rodine - jaky bude pak ten poplatek?
0/0
9.2.2005 15:35

Isbjoerna

Re: je to neprakticka byrokracie
0/0
9.2.2005 16:27

vladino

Nenažranost?
Není to podobné, jako s nenažranou OSA? Skutečně jsem se pobavil, když jsem si přečetl tohle: "Česká televize je záchranou české kultury." To jsme to dopracovali, když nám někdo může tvrdit takovou hloupost  Já TELEVIZI ROZHODNĚ NEPOVAŽUJI za kulturu, leda tak bačkorovou!!! Mj. v repríze ti herci musí znovu hrát, když za to chtěj prachy (reprízné)
0/0
9.2.2005 15:04

Isbjoerna

Re: Nenažranost?
Inu, nektere (zahranicni) TV-kanaly lze nejen povazovat za kulturni, oni jimi opravdu jsou. Avsak dostavaji od svych divaku poplatky asi 7x vyssi, nez jsou v CR.
0/0
9.2.2005 15:09

Pravy_Juice

Re: Re: Nenažranost?
no dobře, když jim chceš dávat poplatek, tak jim plať :) a třeba 700 Kč měsíčně, ale nenuť k tomu i Ty, co nechtějí.
0/0
9.2.2005 15:10

Isbjoerna

Re: Re: Re: Nenažranost?
Ja k tomu nikoho nenutim, ale kdo ma doma TV, musi platit. Kdo chce qualitni programm, musi qualitne platit. Kdo neplati, dostane schrott.
 
To je jako boty: Zaplatis za ne 15 €, rozpadnou se za tri tydny. Zaplatis za ne 150 €, drzi 15 let.  V TV je za maly peniz jen mala qualita.
0/0
9.2.2005 15:20

VENDULA

Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
bingo! jenomže kdo rozhodne, kolik peněz je přesně ta správná hladina? herci? no jdi mi z dílny... to je stejný průšvih, jako když doktor dělá ředitele nemocnice (manažera) televize? kozel zahradníkem..... divák? ten by nejraději nezaplatil ani korunu.... stát? pouze navýšení daní.... hee?
0/0
9.2.2005 15:27

VENDULA

Re: Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
..možná nějaká héérečka
0/0
9.2.2005 15:28

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
Nekteri herci jsou stejne nestydati jako nekteri hraci footballu (evropskeho). Kdysi jsem videla, kolik nejaky football-club chce za prenosni prava svych zapasu .
 
Z teto perspektivy je samozrejme diskutabilni, jestli maji divaci TV jako takovou (pri tech nestydatych cenach) vubec financne podporovat, kdyz jeji manager neni s to vyjednat prijatelne ceny za prenosy a pod. Pokud toto neni v relaci, pak je asi nejlepsi: Neplatit, TV-pristroj vyhodit.
0/0
9.2.2005 16:04

VENDULA

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
vyhodit přístroj někdy chuť opravdu mám! jenomže je to neekologické, na ulici nedohodím a přece si nebudu dělat svinčík na svém pozemku
0/0
9.2.2005 16:21

KarolaD

Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
 Oooops    
qualita, schrott, programm...
0/0
9.2.2005 15:28

i-zajic

Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
no, meine liebe Isbj, ale ty boty si chceš koupit, kdežto na ty kraviny v TV se nechceš dívat.....tak si zaplatím za kvalitní telivizi kvalitní peníze, ale nechci povinně platit za voloviny
0/0
9.2.2005 15:50

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
 Souhlasim.
Platit by mel jen ten, kdo ma funkcni TV-pristroj (tak je tomu u nas).
Mam moznost prijimat asi 24 (nebo 28?) TV-kanalu, asi polovinu bez reklam a v dobre az spickove qualite, asi ctvrtina kanalu ma sice reklamy, ale nikdy po 20. hodine a nebo jen mezi jednotlivymi programy. Ty ostatni, kde reklama prerusuje vysilani programu, nekoukam. Kdyby mi byly nabizeny jen "ty ostatni", odhlasila bych TV-pristroj a postavila ho na chodnik pred dum.
 
Myslim si vsak, ze v pripade CT je velkym problemem, ze mnoho jejich TV-divaku neplati, ale presto koukaji.
0/0
9.2.2005 16:15

Pravy_Juice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
naprosto nesouhlasím  já nechci platit povinně za něco na co se nechci dívat ! Ty to snad nechápeš ?!
0/0
9.2.2005 16:22

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
Naprosto chapu, ale platit musis, i kdyz se divas na neco, na co se divat nechces.
 
P.S. Kdo te nuti koukat TV? Manzelka?  Musis koukat "kurs vareni pro muze", a nebo "jak se stanu sikovnym řemeslníkem"?
0/0
9.2.2005 17:34

vladino

Re: Re: Nenažranost?
Nj, ale ta splácanina, kterou vysílají na ČT1 a ČT2 se za kulturu ROZHODNĚ POVAŽOVAT NEDÁ!!! Viz např. hulení (marjánky?) v Noci s Andělem  Našli by se i jiné, že?!!!
0/0
9.2.2005 15:14

Čaroděj

Re: Re: Re: Nenažranost?
Skutečně nedá? A máš to podloženo nějakým statistickým rozborem počtu kulturních a nekulturních pořadů? Nebo je to jen další výkřík do tmy ? Já tvrdím, že Česká televize je jednou z bašt národní kultury českého národa. Ty tvrdíš, že ne. No, tak je to tvrzení proti tvrzení. Je jen otázka, co je pro tebe kulturní a co pro mne. A zdali sis ověřil, že to, co je pro tebe kultura, na České televizi vysílají nebo nevysílají, a jak často. Případně - jak často by to pro tebe bylo dostačující? Mně se program České televize líbí a nepovažuji ho za splácaninu - toto mé tvrzení má stejnou informační hodnotu jako tvé výkřiky, že ne.
0/0
9.2.2005 15:51

i-zajic

Cha-chá,
tak teď jsem se o pár stránek vedle mrknul na program ČT1 dnes večer: Banánové rybičky (jakési tlach-šou) a poté "reality-šou" Vypadáš skvěle! Hvězdný tým vás změní k nepoznání. No samá kulturní bomba !
0/0
9.2.2005 15:56

vladino

Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
Ještě, že to myslíš ironicky, jinak bych se asi musel rozbrečet! "Č eská televize je jednou z bašt národní kultury českého národa." - to si asi budu muset vylkým písmem vytisknout a nechat zarámovat do zlatýho rámu!
Ty jseš fuckt čaroděj, Jiří Hanáku!!!
0/0
9.2.2005 17:13

vladino

Re: Re: Re: Re: Re: Nenažranost?
Tak jsem se zakuckal smíchem, že jsem udělal chybku: vylkým => velkým. Sorry...
0/0
9.2.2005 17:17

tigersdream

Antipetice?
Není někde antipetice, která by byla proti dalšímu zvyšování koncesionářských poplatků? Pokud není, nechce někdo v tomto smyslu udělat webové stránky? Něco jako "stop parazitům!".
0/0
9.2.2005 14:58



Najdete na iDNES.cz