Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cenám Elsa napoprvé dominovala ČT

Český televizní trh prožil první udílení cen Elsa, které si v pražské Lucerně převzali herci a tvůrci pořadů. Mezi oceněnými ve třinácti kategoriích dominovaly pořady České televize, s jedinou nominací uspělo HBO za hraný dokument Konference ve Wansee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paklos

CT a poradi
a jeste jedna vec k CT.... to, ze v Ostrave vyhorela telefonni ustredna (17tis tlf.linek) neni dulezitejsi zprava nez to, ze na ukrajine scitaji hlasy ??? (viz. prehled hlavnich zprav Udalosti - 1.11, 19:15) nic, ja jdu sehnat suchy zachod, jeden spacak a jdu spat na kavci hory...
0/0
1.11.2004 19:17

Leenah

...
Souhlasím s názorem většiny pisatelů zdejších příspěvků, že Čt dělá kvalitní a hodnotné pořady, ale tvrdím, že pořad tohoto typu si opravdu mohla odpustit...A když už se do něčeho takového chtěla pustit, možná se mohla trošku lépe rozhlídnout. Nebo snad nenašla jiné pořady, které by si nominaci zasloužily? Vždyť ceny shrábly jedny a ty samá pořady! Pokud už jsme například u seriálové tvorby ČT, pak nynější seriál "Náměstíčko" představuje rozhodně kvalitnější herecké výkony i celkovou koncepci pořadu než tolik ceněné "Místo nahoře" (které mne mimochodem dost zklamalo). A to jmenuji jen namátkou! Jsem toho názoru, že ČT si mohla podobnou šaškárnu odpustit (přestože to byla místy docela vtipná šaškárna, ale opravdu jen místy) a ušetřené finanční prostředky věnovat právě na další dramatickou tvorbu, popř. do české kinematografie!
0/0
1.11.2004 16:20

iuos

hmm
nechápu, proč má česká televize, coby  veřejnoprávní firma potřebu pořád se srovnávat s firmami ryze komerčními - kdy už vedení české televize pochopí, že jabka a hrušky se srovnávat nedají a česká televize se začne ubírat tím směrem, zy kterým byla stvořena - pocitvé informování, prostor "menšinovému" divákovi v čase nikoli po 23:00,....
 
koukal jsem se na monka - ten to má rád srovnaný  (ale potom jsem se kouknul na tu elsu - docela zábava to byla
0/0
1.11.2004 7:07

Bernard1

No jo
Tyto ceny se mi zdají  celkem zbytečné, protože co kvalitní tvorby týče, nemá ČT konkurenci (s Novou a Primou se není čemu divit). Seriál "místo na hoře" je trapárna a snad jediný co stojí za řeč je "PF 77", krerý nepotřebuje jakékoliv ocenění, stejně jako pořady Na plovárně a Krásný ztráty. Takže celkově zbytečnost.
0/0
31.10.2004 20:50

paklos

Re: No jo
mezi "na hoře" a "nahoře" je rozdíl... když jsi fanda ČT, tak si pořádně nastuduj alespoň ten televizní program
0/0
1.11.2004 18:22

Berg1

!!!
Ty frajere, jdi se s tou vulgaritou bodnout! Je třeba urážet jenom kvůli tomu, když nesouhlasím s názorem??? Jak typické pro voliče ODS...
0/0
31.10.2004 19:41

VenousekhN

Re: !!!
Hlavně že ty nikoho neurážíš. Navíc jako jednoduchý levičák, neumíš ani přiřadit příspěvek do správného vlákna .....
0/0
1.11.2004 6:41

Berg1

Je to jinak
Zdejší odpůrci ČT, povětšinou totalitou vyškolení zaslepení fanoušci ODS, nemohou ČT zapomenout, že jim neumožnila získat politický vliv i v této TV (v Nově už ho mají).
0/0
31.10.2004 17:30

VenousekhN

Re: Je to jinak
Ty debílku. Voliči ODS jsou většinou vysokoškoláci s fungujícím mozkem a tedy dávaj přednost třeba dokumentům na Discovery , ČT2 a tak. Na Novu koukaj socky se základní školou ...
Neznám ve svém okolí jediného člověka , který by byl volič ODS a čuměl v sobotu na Zlatou mříž. Tak se vzpamatuj. Blbečci se základní školou ( jinými slovy voliči ČSSD ) se zasloužili o "skvělý" úspěch NOVY!
0/0
31.10.2004 17:46

paklos

Re: Je to jinak
Ano, máš pravdu, v ČT nemá nikdo politický vliv, vždyť si všichni pamatujeme, když redaktoři obsadili budovu, ve které spotřebovávali více elektřiny než normálně, myli se tam, čímž spotřebovali mnohem více vody než normálně.... a zaplatili si to potom ? NE.... Nakonec musely "nepolitické" osoby donést suché záchody a rovnou tam taky za peníze koncesionářů přespaly (krom toho, že pan Ruml a spol. byl v té době placen ze státního rozpočtu).... V té době jsem čekal, jak je to s tou demokracií u nás. Jak je to s tou objektivitou ČT. V té době byly všechny názory proti redaktorům ČT jimi samými sice částečně odvysílány avšak téměř ihned zesměšněny... Od té doby vše, co poslouchám na ČT beru s rezervou a snažím se odhalit tu objektivitu.... stejně jako akademiky, kteří sledují pouze ČT2 a to výhradně v době mezi 22:00 a 22:15 , většinou pouze z rychlíku. Ještě bych dodal jednu věc - vy "nevoliči ODS", až mi dodáte důkaz, že se na tu hnusnou pravičáckou novu nedíváte, tak budu brát
0/0
1.11.2004 18:36

Little Boy

traparna
Kdyz jsem videl co tam meli za kategorie, tak jsem se ani nedivil, ze to nova bojkotovala a za to ma nekolik hvezdicek. Ukazkova prace zmr*u z CT, draha, penezi poplatniku zaplacena, traparna.
0/0
31.10.2004 17:04

KeoghHarry

Re: traparna
...přesně jako jsi ty, řekni mi o jednom pořadu z Novy, který by se dal sledovat...je fakt, že je to nejsledovanější tv u nás, ale nemění to na faktu, že je obsahově nejhorší...ty jejich estrády, megapárty a jiné sra*ky...
0/0
31.10.2004 19:22

paklos

Re: Re: traparna
to co rikas je sice krasne, az bude mit 70% lidi v CR stejny vkus jako ty, ver, ze Nova uz nebude vysilat tyto sra*ky..... to je rozdil mezi komercni a verejnopravni televizi... me spis stve to, ze i verejnopravni televize pomalu tlaci podobne sra*ky do sveho vysilaciho schematu, coz by nemela, ta neni pro masu... ty se svym vkusem nemas co sledovat novu, ty se mas divat na CT, jelikoz jsi v mensine a pokud CT neuspokojuje tve zajmy, stezuj si na ni... jeste jednou - Nova je tu pro masoveho divaka, CT pro narocneho, mensinoveho....
0/0
1.11.2004 18:46

celtic

ČT...
  S ČT proti debilům
0/0
31.10.2004 14:04

abysser

komercni televize
Nemam nic proti komerci. Spis mi vadi, ze komercni je to, co se libi vetsinovemu divakovi. A jsme u toho. Nemam nic proti komerci, jen mam mnoho proti vetsinovemu divakovi. Cele dopoledne i odpoledne je na komercnich televizich vyplneno zcela debilnimi telenovelami (i serial pro zeny a duchodce preci muze mit nejakou uroven) a vecer pak vyplnen strelenymi serialy - na NOVE pak serialy jeste strelenejsimi z francouzske produkce... Nelibi se mi vkus vetsinoveho divaka... Na NOVE pak daji dobry film v deset dopoledne nebo ve dve v noci...
0/0
31.10.2004 14:02

paklos

Re: komercni televize
naprosto s tebou souhlasim, ale jak jsem psal nekde jinde v teto diskusi... vetsinovy vkus je otresny i ja zjistuji, ze nova dava to nejlepsi v dobe, kdy nemam sanci, ale vis kde je problem - takovi lide, jako ja, ty a vsichni s nejakym nevenezuelskym vkusem jsou v mensine a tudiz by si meli stezovat u CT, ze se jim nevenuje, ta se totiz bohuzel cim dal tim vice take zameruje na komerci a masoveho divaka (viz veskere kluby pro.... 10 - 15 minut metraz, vysilano nejdrive ve 22:00, reprizy to ma sice 3, ale vetsinou kolem 2 rano)... proto jeste jednou pisi - nova je kvalitni komercni subjekt, CT je nekvalitni verejnopravni subjekt
0/0
1.11.2004 18:54

abysser

elsa
je myslim celkem v pohode.... fakt, ze vsechno vyhrala CT nespociva ve Vachlerovi, ale v Dvorakovi, ktery Elsu bojkotoval. Tele Tele je jen pro telata - poradnych vtipu se tam objevi jen par, jinak je to vicemene trapne... CT by mela kontrovat predevsim novou Ceskou sodou, jenze to se zas nechce delat jejich tvurcum.. velka, prevelka skoda....
0/0
31.10.2004 13:56

whocares

re Jaara
ale nam to pride DOST vtipny pane premiere, nemusite si rikat Jaara, nebo ste ten jeho kamos v CSA ?
0/0
31.10.2004 13:15

geroc

Elsa
vachler si potřebuje vydělat víc a Janeček muri sežral i s navijákem. Rozdávání podnikových vyznamenání veřejně. Docela by mně zajímalo kolik ta sranda stála.
0/0
31.10.2004 12:37

Obracec_kalendare

....
Jak dojemný, navzájem se poklepat po rameni a předat si sošky.
0/0
31.10.2004 12:33

Travasi

Vachler
potřeboval prachy na zrní a mrkev a taky zlegalizovat nějaký drobný.  Samozvaný prezident  vlastní akademie prostě obchoduje a blbci diváci se domlouvají, který film si zasloužil kterou cenu.
neprožívejte tolik toho malýho podvodníčka.
0/0
31.10.2004 12:04

[eT]

To jako že Manéž je
vtipnější než Tele Tele? Hahah, tohle rozhodnutí bylo vtipný ... Možná kdysi byla hezká (ta manéž), ale dávají ji jednou za roik a pokqždě je to taková trapárna ,,, Ještě že na pořady typu Oscar, Elsa a pod, nekoukám, jak zasloužilí umělci rozdávají jiným zasloužilým umělcům bezcené ceny
0/0
31.10.2004 11:41

deVries-Resurrection

Re: To jako že Manéž je
tele tele je uz taky pekna p***vina ....
0/0
31.10.2004 12:53

Jaraaa

Re: Re: To jako že Manéž je
jj teletele stoji za uplny h**vno. stale nevim co je ftipneho na tom co davaji ted s tim premierem????
 
0/0
31.10.2004 13:02

celtic

ČT...
ČT proti debilům
0/0
31.10.2004 10:55

krabi

Re: ČT...
spíš za cizí peníze debility na které se málokdo dívá
0/0
31.10.2004 11:33

Modráček

Elsa
Udílení těchto cen mě zajímá ještě méně, než udílení Oscarů, nebo Zlatých malin.
0/0
31.10.2004 9:26

celtic

ČT
ČT je velice kvalitní televize, vědí to i její odpůrci, ale prskají, ať si NOVAci třeba puknou  Fakt je, že tolik telenov a přiblblých taškařic jako má NOVA ČT nikdy mít nebude
0/0
31.10.2004 9:10

krabi

Re: ČT
ty musíš mít velikou radost, že se na ty kraviny a propagandu tvojí strany mužeš dívat na čt za cizí. No zas tolik co se na čt vydrží dívat není.
Co kdyby tu čt zakódovali a místo nedobrovolně všech, si to platili jen ti co se jim tak líbí ?
0/0
31.10.2004 9:59

conery

svoboda slova
Estráda tak trochu zbytečná, ale ČT si potřebovala asi sama sebe tak trochu uchlácholit jak jsou dobří tak si vytvořila sama pro sebe soutěžní pořad. Výsledek : jsou prostě podle sebe nejlepší a za peníze akcionářů si přece mohou dělat co chtěj, kdo by jim chtěl colkoli vytknout zasahuje, jak už to tu jednou bylo, do svobody slova. Tak už raději držme všichni hubu.
0/0
31.10.2004 6:45

Lere

Re: svoboda slova
čt žádné akcionáře nemá, žije z koncesionářských poplatků, ty chytrouši!!!!
0/0
31.10.2004 7:00

pasik00

Re: Re: svoboda slova
No to je jeste horsi
0/0
31.10.2004 10:29

kloki11

Vachlerova zbytečnost!
Nemůžu se zbavit pocitu, že tenhle typ ocenění opravdu nikomu nechyběl, až na autora. Prachy jsou holt prachy.
0/0
31.10.2004 6:21

radimeq

Zhodnocení II
Já to teda považuju za trapas roku.. Jediný, co jsem ocenil, byl výkon druhého moderátora, který tam hrál toho debila.. To bylo docela dobrý.. Ale publikum asi umíralo.. Chudák Aneta, ta si tam musela připadat jako na pohřbu.. A ještě štěstí, že teda žádnýho zahraničního hosta neměli - to by byla ostuda
0/0
31.10.2004 0:13

bjerndi

Výsměch....
....ačkoli jsem tento pořad neměl možnost sledovat, dovolím si vyjádřit svůj názor na rozdělení cen.....podle mě je to fraška!!!Nejsem žádný fanoušek TV Nova, pokud se dívám na televizi tak spíše využívám nabídku kabelových stanicí, ale snad jen pokrytci a porotci si nevšimli diskriminace této stanice.Skoro bych to nazval výsměchem divákům....To, že ceny ovládla jednoznačně ČT svědčí o mnohém.Ať si kvalitu jejich pořadů posoudí každýsám!!!!
0/0
30.10.2004 23:01

klajpeda

Re: Výsměch....
...diskriminace tv Nova? Me nenapada jediny porad, ktery by tam stal za shlednuti, natoz za udeleni jakekoliv ceny. (Sleduji v podstate vyhradne CT2 kde je vysoka koncentrace zajimavych poradu, dokonce i puvodnich. Channel 4 je ale porad daleko ...) 
0/0
30.10.2004 23:34

bjerndi

Re: Re: Výsměch....
já taky nemám přehled o pořadech na Nově, ale zařadit události komentáře, před Na vlastní oči to může udělat jen nějakej rádoby intelektuál, kterej v ČT vyspával ve spacáku.Pokud ČT získala 35 nominací a " zbytek českého televizního světa" pouhé 4 tak buď máme jednu ideální a nejlepší televizi nebo si porotci nevidí ani na špičku nosu.
0/0
30.10.2004 23:41

krabi

Re: Re: Re: Výsměch....
ti porotci jsou  ti spacákové, kteří žijí z čt1  ( či spíš z peněz, které na ně musí každý platit )  - ti volové se prostě prostě jinde neuživí tak si navzájem rozdávají ceny  
0/0
30.10.2004 23:53

klajpeda

Re: Re: Re: Re: Výsměch....
Lepsi by byla Bobovize, vid. Hlodac, Langr, Dostalova a objektivita ala ÓDS denne na taliri. Ne dik, jednu ODSpropaganda TV uz tu mame.
0/0
31.10.2004 0:09

bjerndi

Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch....
at už máš názor na krizi v ČT jakýkoliv, tak každý soudný člověk ví, že takhle se problémy v demokraticé zemi neřeší.Kdyby si někdo tohle dovolil třeba v Británii tak tam naběhne zásahovka!!!Mimo jiné chování tzv. vzbouřenců bylo podle mě mnohem horší a skandálnější než vystupování Hodače a Bobošíkové!!!
0/0
31.10.2004 0:23

klajpeda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch....
...no nevim, vypnout na nekolik dni vysilani a pak zacit vysilat desivou propagandu a predstirat, ze tv jede normalne dal, to patri spis na Kavkaz. A kdyz se Bobo hned po prichodu rozhodne vyhodit kompletne celou redakci, to taky nevim co si o tom myslet. IMO to byl bezskrupulozni tv puc rizeny z ODS lidmi jako Langr, Dostalova a nekterymi nohsledy ve "velke rade"  Stepanek, Dedeckova. Dukazu bylo dost, ale radsi se to zametlo. Bohuzel nesika Ruml od toho taky trochu odvratil pozornost svym spacakovanim. Aspon to nedelal zakulisne.
0/0
31.10.2004 0:39

bjerndi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch....
ty seš demagog a co dělali vzbouřenci???jejich vysílání byla čistá propaganda. např zneužívání obrazovky k reklame na jejich demonstrace, ve zprávách se zaměnovaly výsledky veřejného mínění ve prospěch vzbouřenců atd... a to všechno za peníze koncesionářů.Stačí si vzpomenout na ten skrytou kameru u odborářů Dekoje a spol jak tam na dotaz nákýho angličana řekli, že to je jejich televize!!!Nechci nějak obhajovat Hodače, ale ten člověk alespoň dodržoval zákony.Nejzajímavější je, že se za vzbouřence postavili hlavně lidé, kterým ČT sponzoruje tvorbu!!!
0/0
31.10.2004 0:53

pamesa

Teorie
Cistě hypoteticky jak by ta TV vypadala kdyby všichni" vzbouřenci" typu Velíška, Dvořáka, Oty Svobody a dalších z TV odešli  k  31.10. 2004?
0/0
31.10.2004 1:01

klajpeda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch....
...zaprve tzv. zbourenci (ja bych tak nazyval Hlodace aspol. ale budiz) byli od vysilani odriznuti, to mel pod kontrolou Hlodac. Samozrejme ze vysilali na svoji obranu a museli pouzivat tvrde zbrane adekvatni k vedenemu utoku. Snazili se predevsim co nejdriv zacit opet plnit verejnopravni sluzbu (bylo to asi 3 tis. lidi). Ze byli podporovani i lidmi blizkymi CT se mi zda logicke, ty na tom vidis neco spatneho? Popravde, myslim ze se za ne postavila vetsina rozumnych lidi, no ale vzdy existuji i vyjimky a lide, kteri to asi chteji videt jinak. Nebo demagogove. Jinak tvoje argumenty jsou slabe a nepresvedcily me o tom, ze se nejednalo o politicky komplot ODS. Byl to dost drsny utok na nezavislost medii.
0/0
31.10.2004 1:16

bjerndi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch....
Hodač nebyl vzbouřenec byl tam dosazenej legálně to za prvé( nehodnotím za jakých ookolností), za druhé: v demokratické spol. nelze řešit problém takovým způsobem jak to udělali vzbouřenci.Třeba si vzpomen na vyjádření pana Kodeta.No podpora ano ale pokud režiséři, kteří dostávají miliony od ČT vykřikují do televize něco o právu, o kterým ví houby a samy ho porušují tak mi to připadá minimálně jako střet zájmů.Za další ty mluvíš o komplotu ODS, ale co se dělo v ČT ???ovládla ji tzv. hradní koalice, což bylo ze zpravodajství zřejmí ještě minimálně 3 roky.Hospodaření ČT bylo kataastrofální což prokázal nezávislý audit, takže se mě chování vzbouřenců spíše jevilo jako výborné odvedení pozornosti.
0/0
31.10.2004 1:27

klajpeda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch....
Hodac se vzbouril proti CT az po dosazeni, pouzil k tomu BoBo, ktera okamzite dala vypoved cele redakci zpravodajstvi, takovy postup nelze hodnotit jinak nez politicky motivovany. Takze tam evidentne neslo o hospodareni CT, to bylo pouzito jen jako zaminka. Stret zajmu? Kodet? Ten zrovna dostal pred rokem vyznamenani od Klause. Kazdopadne se k tomu vyjadrilo hodne lidi a krome ODS byli vsichni predevsim proti tomu, aby kdokoliv prerusoval libovolne vysilani a tvaril se ze jede podle zakona. Vysilani Hradni koalice? Tak to je asi nazor ODS, chapu, "nepodarilo se nam to tady ovladnout takze nutne vysilate propagandu Hradni koalice". Apropo co teda vysila Nova, snad ne objektivni spravodajstvi.  
0/0
31.10.2004 1:42

bjerndi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch....
co do toho taháš Novu????já se bavím o krizi kolem ČT a nepřekrucuj fakta, odboráři se vzbouřili proti Hodačovi a veřejný mínění bylo okolo 50 na 50 takže bud máme 50% procent voličů ODS nebo ....Jestli mi chceš tvrdit, že vysílání ČT bylo po krizi vyvážené tak to je k smíchu.Žijeme v demokratické spol., kde by se měli dodržovat zákony!!!!Opravdu se mě líbí jak překrucuješ to co se stalo a používáš laciný a ještě k tomu lživý informace typu....."Kazdopadne se k tomu vyjadrilo hodne lidi a krome ODS byli vsichni predevsim proti tomu, aby kdokoliv prerusoval libovolne vysilani a tvaril se ze jede podle zakon".....
0/0
31.10.2004 1:52

pamesa

Politika
Lidi pojdme raději spát. PS: Bjerndi pokud se nepletu tak   ty ted s NETS budeš mít úplně jiné starosti abys je dostal do play off......
0/0
31.10.2004 2:01

bjerndi

Re: Politika
na NBA se už fakt těším, uvidíš, že Nets do play off půjdou s naprostým přehledem:-)Jason a Richard společně s uzdraveným Alonzem na to budou stačit a Mercer se taky zatím nejeví špatně.
0/0
31.10.2004 2:11

pamesa

Re: Re: Politika
S Mourningem moc nepočítej a Kiddovi kolena jsou taky nějak na heslo. Ja jsem Bad Boys od Dumarsovy éry
0/0
31.10.2004 2:17







Najdete na iDNES.cz