Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Daniel Landa vydává Neofolk

Album Neofolk, které právě vydává Daniel Landa, je plné písní o rytířích, kouzelnících i obavách běžných lidí. Razantní zpěvák se více angažuje a nutí k přemýšlení. "Říkám lidem: Slyšte! Zpívám o tom, co mě trápí, i o věcech, které se mi líbí," tvrdí Landa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kleki Petra

Co je to tu za přestřelku?
Daniel Landa vydává album. A? Mě se to, co dělá, nelíbí. Uživí se tím? Asi ano. Baví ho to? Jistě. Baví to mnohé lidi? Určitě. Tak o čem to celé je? Orchestr R.A. Dvorského hrál jistě spoustu kvalitních věcí, škoda, že mám jinou krevní skupinu a pravděpodobně bych ji měl i tenkrát. Jen roto byli ti, kteří si při ní tehdy poskakovali, tupci? Proberte se!!!
 
P.S. Jdu si na uklidnění pustit ty Floydy. A po nich Rammstein. A po nich System of a Down. A pak se uvidí. Třeba tam nahodím i ty Kabáty. Když bude nálada.
0/0
1.11.2004 12:49

Kimir

re
Asi takhle:Pokud někoho baví de facto sám exhibovat tři stránky a každému dokazovat,že je lopata, pak asi na tom sám nebude o mnoho líp.Kdyby to ti lidé napsali jednou OK .Ale když se nechají strhnout debatou vedenou stylem "Jseš lopata" "Nejsem ty h.vado" "Jseš primitivní lopata" "Nejsem",pak jsou vlastně taky lopaty i když si pravděpodobně o sobě myslí o hodně víc.Nadávat určitě není fér,ale člověk na úrovni se obejde bez stejně vulgárního oplácení.
0/0
1.11.2004 12:35

Kimir

re
Tak jsem si jen tak pro zábavu pročetl zdejší diskusi a některými věcmi jsem byl doslova fascinován.Třeba tím,že někomu stačí patrně velmi letmé povědomí o Pink floyd k tomu,aby se cítil jako superintoš a aby ostatní označoval za primitivy a lopaty.Skutečnost je ovšem taková,že Pink floyd sice byli výrazným a dodnes nenapodobitelným skladatelským talentem (něco jako dnes Dream theater),ovšem instrumentálními dovednostmi moc nepřevyšovali mnohé kapely,které zde byly zmíněny těmi tzv.lopatami (o Dream theater ani nemluvě,ti by si s Pink floyd po dovednostní stránce mohli hravě vytřít zadnici).Takže doporučuji nejdřív poznat víc skupin a pak kecat. P.S. Landu neposlouchám,ale velmi mě štve arogantní nadřazování se,navíc od někoho kdo ví o věci evidetní kulový
0/0
15.10.2004 13:33

tablet

Re: re
Pardón, ale kdo tady mluvil o superintošovi, o vztahu instrumentální dovednost a inteligence? To že jste tady někde četl? Reagujte skutečně na to, co je tady psáno, pak možná pochopíte. Trapné je něco někomu podsunout a pak mu to vyvracet. P.S. Až zase budete psát něco chytrého o hudbě, tak napište Floyd a ne floyd. Vypoadá to opravdu hloupě. Děkuji.
0/0
18.10.2004 8:02

Kimir

Re: Re: re
K vašemu příspěvku bych měl dvě připomínky: 1 způsob psaní Pink Floyd (podle vašeho) se v různých pramenech liší.I samotná kapela si se svým názvem na svých albech pohrává a někdy jsou podepsána jako Pink Floyd,jindy s druhým malým a někdy i s oběma začátečními písmeny malými.Nicméně přijmeme,že Pink Floyd je název postavy a pišme obě slova s velkými začátečními písmeny. 2.nalistujte si zhruba třetí stranu (samozřejmě se toto číslo bude s přibývajícími příspěvky posunovat dozadu,to abyste mě zase nenařkl pane perfektcionisto :-)) této diskuse a uvidíte,spousu příspěvků typu "Posluchač Kabátů a student Karlovy univerzity,to je vskutku ojedinělé".Nikoho pak už nezajímá,že výchozí premisa byla možná jiná.Všechno se vyvíjí a je naprosto zbytečné v průběhu vývinu reagovat na začátek.
0/0
18.10.2004 10:03

tablet

Re: Re: Re: re
S tím vývinem máte pravdu, ale superintoše a vztah instrumentální dovednosti a inteligence vyvinula pouze vaše fantazie.
0/0
18.10.2004 10:09

Kimir

Re: Re: Re: Re: re
Slovo superintoš jsem opravdu použil já,ale o vztahu instrumentální dovednosti a inteligence hovoříte právě a jen vy. Sám jsem pouze naznačil,že Pink Floyd také není bůhvíjaký klenot dokonalosti a použil jsem k tomu instrumentální stránku věci,která je u Pink Floyd relativně slabší (kdyby byla slabší stránka textová nebo skladatelská použiji tu-ovšem to zde nehrozí).
0/0
18.10.2004 19:32

tablet

Re: Re: Re: Re: Re: re
Připadá mi, že vám přestávám dočista rozumět. Nikdo - NIKDO - tady netvrdil, že Pink Floyd jsou dokonalí. Není třeba to vyvracet. Nikdo - NIKDO - tady netvrdil, že Pink Floyd jsou instrumentální špičky. Není třeba to vyvracet. Zkuste pochopit, že problém zněl a stále zní stejně: Mezi příznivci Landy je víc lopat, než třeba mezi příznivci Pink Floyd. Teda on je to asi problém jen pro někoho, ale každopádně se nikam nevyvinul, jak se tady snažíte podsunout. P.S. Doufám, že mi to tady zas nějaký pošuk nezafláká nějakou osvícenou přednáškou např. na téma Roger Waters má menší hlasový rozsah, než Mercury. Díky.
0/0
19.10.2004 11:29

cruton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: re
To čumim, že se tady ještě mastíte s takovou ptákovinou! Hele, Tablet, hoď to rybám. Já nevím, co chtěj slyšet? Že Landu poslouchaj docenti a Floyd vymaštěnci? Protože znaj támhle jednoho inžu, co trsá na Kabáty? A ten Kimir, to je taky exemplář...
0/0
19.10.2004 13:33

Kimir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re
Jen jsem se vám snažil vysvětli jaké tady řešíte pitchoviny.Jestli Pink Floyd poslouchají docenti a Landu vymaštěnci totiž ve skutečnosti nikoho nezajímá.Každý at si poslouchá co chce a rozvinout o tom intelektuální debatu může jenom zamindrákovanec,který jsa plný radosti,že získal (patrně na čtvrtý pokus)doktorát,cítí se nadevšemi povýšen (to skutečně chytří lidé nedělají ,nemají to totiž zapotřebí) a musí svůj "odborný"názor rozhlásit světu.Přitom běžně používá výrazy vymaštěnec či pošuk ,což dvakrát intelektuálně nepůsobí.Ukázal jsem vám zrcadlo vlastní blb.osti a jak je vidět chytli jste se .No nic nechme už toho.
0/0
1.11.2004 11:47

Zachvat

Re: Re: Re: re
Milý blbe. Když tě štve nadřazenost, kterou tady prý vidíš, jistě tě taky štve vulgarismus lopat, které namísto diskuze hned nadávají a vyhrožují. Nebo ne?
0/0
18.10.2004 10:38

Orang_Utan

Hm.
Já osobně poslouchám muziku podle nálady.
0/0
13.10.2004 17:25

Rikkyp

:-/
O čem se to tady bavíte? Musím bohužel připustit, že obvykle to tak bývá, že čím větší vzdělanec tím víc hudbu na úrovni - ale proč? Protože většinou si takový lidé cosi potřebují dokazovat .... "Lopatě" (dle mého je to označení pro člověka vydělávající si těžší fyzickou manuální prací) to může bejt fuk, co si o ní nějakej trouba pomyslí..... Upřímně řečeno, já znám víc normálních lidí mezi "lopatama" poslouchající Landu, stále zmiňované Pink Floyd, vážnou hudbu a cokoliv jiného. Jak by se "inteligent" ztrapnil že poslouchá Sámera, byť si doma tůruje jednu stopu z CD Superstar.....Já uznávám lidi co zůstanou sami sebou ať si posluchají co chtějí - což se nedá říct o někom kdo se stydí za svůj vkus a vlastní názor - z takových lidí je mi zle a upřímně je lituju. Srovnejte si, jestli náhodou není lepší se starat o něco důležitějšího než rozdělovat lidi na chytrý a blbý, když mezi Vámi, kteří haníte vkus jiných lidí a inteligenci lopaty je tolik blbců ......  
0/0
13.10.2004 9:52

kuroprd

Re: :-/
A znovu, a dokola: Nikdo tady nehaní něčí vkus. Tady se tvrdí, že lidé slabšího ducha poslouchají Landu. Když řeknu, že pubeťačky poslouchají Juliána, tak haním vkus? Nebo jsem se něčeho dopustil?
0/0
13.10.2004 11:01

Leczo

Re: :-/
A kurňa, další převratná myšlenka! Náročnější hudba se vlastně nikomu nelíbí, ale existuje proto, že jí používají vzdělanci k demonstraci svého ega. Doma pak poslouchají Superstar. Bravo! To je hláška dne! Lopaty mají dneska plodný den. Kdo další?
0/0
13.10.2004 11:09

Rikkyp

Re: Re: :-/
jde o to, čemu říkáš náročnější muzika - je to věc chápání ne o tom, že se to někam řadí... a nemluvila jsem o tom jako o pravidlo, jen že to tak prostě někdy je....a podle toho jak reaguješ bych řekla že ty jsi asi zrovna ten případ - nudíš se a kritizuješ.....ty fakt lopata nebudeš - ta by aspoň kopala
0/0
13.10.2004 17:04

Rikkyp

Re: Re: Re: :-/
nebo naopak nezaměstnaná lopata
0/0
13.10.2004 17:11

Memento_2

Člověk člověku vlkem?
Je mi opravdu ze srdce líto toho co se děje  v této debatě. Napadáte se navzájem kdo je lopata, kdo má jaké IQ. Jakou hudbu má kdo poslouchat etc.
Já jsem myslel že komunismus je už pryč.
Posuzovat někoho podle hudby kterou poslouchá, co nosí na sobě, co čte. To byla přeci jejich specialita.
Uvědomte si prosím všichni, že se navzájem potřebujete!!
Kdyby nebyli lidé s vyšším vzděláním, jen těžko by mněl kdo vést firmy ...
Kdyby nebyly intelektuály oppovrhované lopaty, kdo by vyráběl??
Uvědomte si že každý má jiné schopnosti, tyto schopnosati ho předurčují k jistému zařazení ve společnosti. Všichni jste ale lidé a jako lidé jste si rovni.
Takovýchto dělení na lopaty a intelektuály využíval každý totalitní režim. Vytvořil rozkol ve společnosti, kterou pak následně bez problému ovládl.
Přeji pěkný den všem lidem se zdravým úsudkem :-)
0/0
12.10.2004 8:52

viveca

Re: Člověk člověku vlkem?
   
0/0
12.10.2004 9:25

Leczo

Re: Člověk člověku vlkem?
Hezký, Memento. A teď se taky zamysli. Ono to tak většinou vychází, že ten kdo poslouchá vážnou hudbu asi nebude kopáč, profesor se nedere v kotli fanoušků třeba Sámera, jak už tady zaznělo, atd. (Lopaty, kteří mě chtějí utlouct nějakou šťavnatou výjimkou ať si to užijou). Proč bych neposuzoval podle toho, co vidím a jaké mám zkušenosti. Ty to neděláš? Zkus to, je to dobrá věc a určitě to často využiješ. (Ale jó, lopaty, slyším vás, taky se občas splete, já vím) Několikrát si ve své papouškovitě barevné theorii odporuješ. Jednou píšeš, že jsme jaksi předurčeni díky schopnostem k nějakému zařazení a pak zase brečíš, že ten kdo se opovažuje posuzovat zařazení, je komunista. Vůbec ta myšlenka, že posuzování je komunistická specialita, je snad to nejhloupější, co z tebe dosud vypadlo. Na posuzování NENÍ nic špatného. Děláme to všichni kromě tebe a pár lopat (kterým to sice nevěřím, ale budiž). Špatné je na základě posuzování vytvářet zbytečné restrikce. A to dělali komunisti. Ty děláš hystericky z komára velblouda, nikdo lopatě nevyčítal, že je lopata, rač se podívat. Šlo o konstatování předpokladu a ty z toho hned děláš "rozkol ve společnosti, kterou pak následně bez problému Cruton ovládne". No aspoň jsi nás pobavil.
0/0
12.10.2004 14:32

Memento_2

Re: Re: Člověk člověku vlkem?
Asi si můj příspěvek bohužel pochopil jinak, než byl míněn, což je mi líto.
S komára velblouda nedělám, tato debata je klasickou ukázkou české společnosti dnes.
Diskuse mněla probíhat k tomu článku, bohužel se vyvinula v diskusi co poslouchají lopaty a intelektuálové.
0/0
12.10.2004 15:50

Leczo

Re: Re: Re: Člověk člověku vlkem?
Tvůj příspěvek jsem pochopil tak, jak byl napsán. Jestli byl míněn jinak, tak za to já opravdu nemůžu. Opět se dopouštíš velkohubých prohlášení o klasické české společnosti. Ty klasiku, teď si něco přečti: DIskuse se vyvinula tak jak se vyvinula. Proč by měla za každou cenu probíhat přesně k uvedenému článku? Nakonec mohla, vždyť se žádné příspěvky nemazaly... Teď bych taky mohl teoretizovat a obvinit tě z toho, že nám říkáš, jak a k čemu přesně máme diskutovat. Že nemůžu psát o čem chci. Nedělali to náhodou komunisti? Jsi komunista? No vidíš, chlapče, porazil ses vlastními zbraněmi. Nebuď tak patetický, ještě se dožiješ horších věcí, než jedné diskuse na internetu.
0/0
13.10.2004 9:25

Memento_2

Re: Re: Re: Re: Člověk člověku vlkem?
Ano za to jak si to pochopil nemůžeš ;-)
No proč by mněla probíhat k uvedenému článku?
Třeba pro to, že je to pod tím článkem napsáno. Tedy to tady asi každý bude očekávat.
Když diskutuješ s mechanikem o motoru svého auta, taky přejde k tomu že Ti začne vysvětlovat něco o světlech a přidá k tomu úvahu o tom, že se domnívá že lopaty jezdí ve vozech Felicia. Asi ne že???
Pokud by to udělal asi by si ho označil za poněkud divného.
(Teď samozřejmně namítneš že míchám hrušky z jablkama)
Nikomu nepředepisuju co má dělat, opět jsem jen něco konstatoval. Pokud napadáš mne za to že k tomu někoho nutím, zamysli se nad tim jestli si to četl pořádně.
Diskuse na tonto serveru mně neničí tak jak si asi myslíš. Jsem natolik vyrovnaný, že mně to mně rozhodit nemůže.
Jen jsem reagoval na to nač jsem mněl pocit že reagovat musím.
Pěkný den :-)
P.S.: Všimni si že To nepíšu nic o tom že ses porazil, že bude hůř etc. :-)
0/0
13.10.2004 9:41

Leczo

Re: Re: Re: Re: Re: Člověk člověku vlkem?
Musím se celkem nutit, abych na tvé nesouvislé psaní vůbec reagoval. Doufám, že to bude naposled. Diskuze probíhala o Landovi, načež se rozvinula (což je u běžně myslícího člověka celkem normální) a zevšeobecnila. Že neprobíhala přímo o jeho CD je pro tebe trauma, v němž vidíš - ó hrůzo! - trauma celé společnosti. Asi jsi veliký detailista a puntíčkář. Potom nechápu, proč v takové diskuzi vlastně pokračuješ... No já tě nenapadám, jelikož jsem napsal, že bych tě "mohl" napadat, jako ty mě předtím s tím komunismem. Jenže nejsem tak paranoiní, abych na základě tvého doporučení - diskutovat přesně k tématu - vyvodil, že jsi jako komunista a chceš zmanipulovat společnost. To je opravdu k smíchu. Tak si to užij, já už nemám čas ti vysvětlovat, že jedna a jedna jsou dvě. (P.S. Mám pro tebe další hroznou společenskou odpornost: V diskusi k článku o pobytu našich fotbalistů v Arménii se nějací magoři v klidu baví o zápase Hradec-Zlín a dokonce i o Baníku. Jdi jim vysvětlit, jak jsou pokleslí!)
0/0
13.10.2004 10:27

Leczo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Člověk člověku vlkem?
Abys to nemusel hledat, dávám ti odkaz: http://fotbal.idnes.cz/diskuse.asp?all=a&iddiskuse=A041013_085301_fot_reprez_mn A představ si, že se tak děje ve více diskuzích. To je opravdový humus a hanba!
0/0
13.10.2004 10:30

Memento_2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Člověk člověku vlkem?
Děkuji za odkaz
Pěkný zbatek dne
0/0
13.10.2004 11:46

Blackshield

Teda,
já zírám, co se z toho vyvinulo... Ale děkuji většině přítomných za podporu
0/0
7.10.2004 22:33

loh-kee

Vše pro studenty.
Mám to na uších. První dojem, co to proboha je?????
Na druhý poslouchání to docela jde. Asi to bude docela dobrý, jen ty texty mi pořád připadají "nevyrovnané". Podporu si samozřejmě nezasloužíš.
0/0
7.10.2004 22:37

Blackshield

Re: Vše pro studenty.
Já to ještě neslyšel, takže nemůžu sloužit. A svou podporu si klidně nech, jedna vlaštovka jaro nedělá
0/0
7.10.2004 22:39

loh-kee

No jasně.
Jen kdybych napsal, že jsem osmnáctiletá baba, 90-60-90 .....
0/0
7.10.2004 22:43

Blackshield

Re: No jasně.
To už by se o tom dalo uvažovat  A proč ten smutný obličejík? Carpe diem!
0/0
7.10.2004 22:48

Pan_hide

CD
CD mám, je to bomba. Nemá to chybu. Ale srovnávat Landu s Lunetikem, to je síla. Landa, nebo Orlík do zadku nikomu nelezl, měl svoje příznivce.
 
0/0
7.10.2004 15:02

Bubanek

Neofolk apod.
Tak jsem si naině myslela, že se tu bude diskutovat o tom jak se CD líbí...A tady koukám se probírá Landova minulost, vzdělání zúčastněných apod...Tak nic no..Jinak tu desku cítím podobně jako Memento_2(mě teda docela ještě vzala písnička Táta, ale to bude tím, že jsem baba ;-)) a chápu proč se o OLT zatím mlčí. Nadace Malina taky není moc známá....
0/0
7.10.2004 12:51

Josito de las Cienagas

Naposled k tématu
     Neodpustím si malý průřez kariérou pana Landy. Začínal ve skupině, jejíž největší devizou byla image. Nebyl náhodou Orlík pro dospívající kluky něčím podobným, jako později Lunetic pro pubertální děvčata? Hošíkovi dáme trochu siláckých keců, pro holčičku sladce zavzdycháme, úspěch se musí dostavit. Že je to slabomyslné? To většina národa taky (a já se nad ní nevyvyšuju, nemávám nedostudovaným matfyzem, jak je v této diskuzi zvykem).
     Na sólovou dráhu pan Landa poměrně úspěšně vykročil albem Valčík, to bylo něco zcela jiného než přihlouplý Orlík, jednoduchá, ovšem poctivá muzika. Další nahrávky nejen že už téměř nic nového nepřinesly, ale nedokázaly ani udržet standard Valčíku.
     Osobně se domnívám, že pan Landa dohání řemeslné nedostatky drsným vystupováním. Vysvětlení pro příznivce Orlíku: 1) Že je text namířen proti Cikánům nebo Arabům, ještě neznamená, že je to dobrý text, i když souhlasím s jeho obsahem. 2) Že je muzika nahlas, taky neznamená, že je dobrá, i když díky ní v ulici nevědí, že má moje stopětka díru ve vejfuku.
     Nedostižnou ikonou pro pana Landu je podle mého názoru Karel Kryl. Na tom není nic špatného, nikoho lepšího si tu vybrat nemohl (po umělecké stránce, samozřejmě). Jenže jeho řemeslo, hlavně pokud se týče textů, je velmi blízko dokonalosti - a na to pan Landa, při vší úctě, nemá. Proto by rád byl něco jako český Vysockij, ten přece taky občas zvolil drsnější notu. Jenže jemu se to dalo věřit....
     Jakkoli můj výlev vyznívá negativně, dodávám: Nemyslím si, že každý, kdo poslouchá hudbu pana Landy, je imbecil. Místo na české hudební scéně panu Landovi nepochybně patří, jsou tu jiní jedinci a uskupení, která nepřinášejí lautr nic.
0/0
6.10.2004 17:59

kruci_sakra

Re: Naposled k tématu
Landu neposlouchám,cigoše a musulmany nesnáším...
0/0
6.10.2004 23:38

cruton

Re: Naposled k tématu
To bych se nenadál, co ješitnosti se v lopatách zvedne jedním konstatováním faktu. S Jositem souhlasím od A do Z, s několika drobnými poznámkami: 1) Já jsem s výčtem studijních úspěchů nezačal, odpověděl jsem pouze, když se mě student UK zeptal. 2) Ani já si nemyslím, že každý posluchač Landy je imbecil. Proč diskutovat nad tím, co jsme nikdy neřekl? Problém zněl jinak a Josit se k němu dostatečně vyjádřil v prvním odstavci. 3) Nazvat hudbu Orlíku "siláckými kecy pro dospívající kluky" se nemusí Jositovi vyplatit. Zdejší inteligence za to hrozí fyzickou likvidací a takový student UK, který právě zjišťuje, jak texty Orlíku pasují do naší společnosti, mu vysvětlí, že na UK jsou jsou už všichni dávno dospělí a přesto poslouchají Orlík s Landou dál.
0/0
7.10.2004 8:13

vosik

Landa versus Kryl
Co k tvému dosti stupidnímu "průřezu kariérou" D. Landa říct? Škoda, že jsi nebyl na koncertě "Pocta Karlu Krylovi" v kostele na Vyšehradě, jistě by si mluvil jinak....
0/0
7.10.2004 8:35

tablet

Re: Landa versus Kryl
Cha, to se taky povedlo. Podle vosika to vypada, ze dobry umelec se pozna podle toho, jak dokaze prezpivat cizi pisnicky.
0/0
7.10.2004 8:47

Leczo

Re: Landa versus Kryl
No nevim, jak by se tvaril K.K., kdyby se dozil toho, jak plesaty automobilovy zavodnik v kostele chrapti jeho pisnicky.
0/0
7.10.2004 8:58

jiricek85

Nebudte kreteni
Uz me zacinate srat. Merit IQ podle toho co ten dotycnej posloucha. To je na me moc. Zaskatulkovat kazdyho jak se vam to libi. Hele ten posloucha Landu - to je skinhead zasranej. Hele ten posloucha techno - fetak nicemnej. Hele ten posloucha Doors - hulic vysmazenej.Ty si blb - ty poslouchas Mnaga a Zdorp! Ten posloucha Pink Floyd - hmmm to bude inteligentni vysokoskolak. Nedivim se, ze je u nas tolik rasistu. To to fakt myslite vazne nebo se snazite byt zajimavy? Vyserte se na Crutona. Ten idiot tady nema co delat - rict takovou kycovinu v hospode tak mu utrhnu hlavu. Prosim Crutone rekni mi adresu - ja si udelam vylet.
0/0
6.10.2004 16:56

tommass

crutlik
Radeji budu u stolu sedet s "lopatou" ktera posloucha Landu nez s blbcem kterej posloucha Pink Floyed.
Charakterni lopata je dle meho nazoru lepsi nez bezcharaktrni blb(Cruton). IQ me v tomto pripade zas az tolik nezajima....
0/0
6.10.2004 16:20

ludwajz

Re: crutlik
0/0
6.10.2004 18:38

svobodny clovek

Cruton
Co je treba rict.
Ano , Landu poslouchji take lopaty. Coz o Pink Floyed nelze rict.
0/0
6.10.2004 13:02

iuos

hmm
to bych netvrdil.....
0/0
6.10.2004 13:03

svobodny clovek

Re: hmm
Co by jsi netvrdit ?
a) ze Landu poslouchaji take lopaty ?
b) ze Floydy neposlouchaji lopaty
0/0
6.10.2004 14:27

iuos

hmm
landu poslouchají nejen lopaty
floydy poslouchají i lopaty
0/0
6.10.2004 14:30

svobodny clovek

Re: hmm
Drive, kdyz byli Floydi modni zalezitost, tak je poslouchaly i lopaty. Myslim, ze ted uz ne.
0/0
6.10.2004 14:37

iuos

hmm
znám spoustu lopat (bez urážky), keří poslouchají floydy  a podobnou muziku.... mylsím, že muzika si nevybírá podle práce nebo vzdělání
0/0
6.10.2004 14:41

svobodny clovek

Re: hmm
Ano souhlas ! M uzika si nevybírá podle práce nebo vzdělání. Stejne tak neni vzdy v korelaci to, jestli je nekdo lopata (ve smyslu jednodussi clovek bez rozhledu) s tim jakou ma praci a nebo vzdelani
0/0
6.10.2004 15:03

gagaryn

Re: Cruton
lopata je kdo?
to abych věděl jestli náhodou nemám začít poslouchat Jandu.
Co mají poslouchat ti co nejsou lopaty?
To abych věděl co mám poslouchat pokud nejsem lopata.
Zmatený a Nejistý....
0/0
6.10.2004 13:09







Najdete na iDNES.cz