Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fahrenheit 9/11 ovládne česká kina

Padesát tisíc. Tolik diváků očekává distributor od novinky Fahrenheit 9/11, která vstoupí do kin symbolicky v den výročí, na nějž v názvu odkazuje – 11. září. Na co se mohou čeští diváci těšit?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smileface

Michael Moore
Rozhodně nelze souhlasit s panem Klausem,že rozhodně "nedoporučuje lidem jít na Fahrenheit  9/11,protože je to špatný film".Podle mého názoru,ať jste z jakéhokoliv politického tábora,vyplatí se vám tento snímek vidět a udělat si na něj názor.Já osobně se o filmy velmi zajímám(Na CSFD mám kolem 450 komentářů) a musím vám říct jednu věc.Michael Moore je v součastnosti pravděpodobně nejlepší dokumentarista a Fahrenheit  9/11je filmařsky velmi kvalitní,tudíž nelze přijmout kritiku pana Klause že jde o špatný film.Co dělá Moora tak jedinečným?Je to zejména cit pro detaily a propojování souvilsostí,které spolu na první pohled nemají co společného.Je schopen rozkrývat lidem různé pavučiny vztahů,které nechávají americké televize vzhledem ke svým závazkům na vládě stranou.Je to jeden z mála opravdu nezávislých tvůrců,který si říká co chce a propaguje jen své názory.Upozorňuje na věci,které jsou pro američany velmi citlivé,zejména špatná sociální a zdravotní politika,neomezený diktát firem svým zaměstnancům,lobby zbrojařských firem,nevyvážená zahraniční politika.Každopádně je to kvalitní filmař,který jen říká nahlas své názory,které jinak sdílí většina umělecké společnosti v USA,nikdo nemůže říci,že tyto názory nejsou opodstatněné před tím než se na Fahrenheit 9/11 podívá.
0/0
12.9.2004 15:39

pepikolga

Zapomente,
ze USA je kolebkou demokracie,vetsi demokracii maji postkomunicticke staty.Proc, to by bylo na dlouhou diskusi.
0/0
12.9.2004 7:02

hovnival-

@@
je to zajimavy film, ale rozhodne neni nijak kvalitni. Kdyby se jednalo o nekoho jineho nez bushe, tak si toho filmu ani nikdo nevsimne. Hodne informaci je tam neoverenych, a hodne jich je nepravdivych. Spousta lidi si ted mysli, ze kdyz videli tento film, tak znaji celou pravdu. Neni to pravda. Je to agitacni film, s pravdivymi informacemi to nema nic spolecneho
0/0
8.9.2004 22:25

Aiki75

Re:
Hmm...
neřekl bych, že odborník na spadané listí je fundovaný na určení toho co je a není pravda
Osobně si myslím, že pokud by tam byly nějaké lži tak by autor byl dávno u soudu a film by se nesměl promítat.
Nicméně ještě jsem ho neviděl a nenechám si jej samozřejmě ujít - pak uvídím co tam nemusí být pravdou, protože taky ani já jako spousta ostatní neví co je pravda.
0/0
8.9.2004 23:02

miked

Re:
s bushovou zahranicni politikou zasadne nesouhlasim (co se deje u nich doma me celkem nezajima), ale Fahrenheit 9/11 je obycejna agitka... neco podobneho co muzes videt ve Filmovem tydeniku - neco ve stylu kterak udernik Josef Novak plni normu na 250 %... Bowling byl super, ale tohle nema ani hlavu, ani patu
0/0
9.9.2004 9:20

MilanMilanMilan2

Re: Uvidíme...
Asi záleží na tom, co od toho filmu kdo očekává a jaký je jeho poměr k současnému prezidentovi. Ale v každém případě jsem na film zvědav a až budu mít čas ho odkoukat, pak Ti napíšu svůj názor, až se někdy zase sejdem nad neuklizeným listím:))
0/0
11.9.2004 22:05

Lucius_Malfoy

Škoda času, škoda peněz.
Jak se mi líbil Bowling for Colombine, tak tohle je prvoplánová komunistická agitka, navíc nikoliv zábavná, ale od dvacáté minuty zoufale nudná. Takhle nějak by točil filmy Kojzar, kdyby měl tu možnost. Jakákoliv jiná činnost, včetně čištění septiku bude v porovnání s tímhle filmem pohodová relaxace a lepší řešení.
0/0
8.9.2004 18:49

Kolokol

Jsou holt lidi
kteří shlédnou Fahrenheit 9/11 a mají takříkajíc objektivní pohled z druhé strany. Kampak na ně s oficiální propagandou.
Taky toho hodně vědí o světové historii. Vzdyť viděli Vinetoua, znají Robina Hooda, Tři mušketýry, Jana Husa podle Jiráska.
0/0
8.9.2004 16:34

VK68

Osobni nazor.
President Bush je velky patriot s dobrymi umysly, ale znacne zjednodusenym myslenim. Podle neho, co je dobre pro Texas, je dobre nejen pro USA , ale pro cely svet. V roce 1993 FBI zachytila pokus o atentat na byvaleho presidenta Bushe, ktery byl organizovan a financovan Sadamem Husainem. Mlady Bush se rozhodl si vyrovnat stary ucet ze Sadamem, coz samo o sobe nebyl spatny napad. Jen bylo spatne , jak ho realizoval. Dostal nejen USA, ale temer cely svet do pekne patalie a ted nevi jak dal. Jedine co dela, ze opakuje stejne lzi, na zaklade kterych  to upatlal! Tento film, je ponekud prehnana ( kdo zna situaci v USA, tak vi ze nutna ) vyzva lidem s neuplne rozvinutym intelektem ( 20% obyvatel kazde zeme), aby se probudili a sli volit. Bohuzel, svet se polarizuje do takove miry, ze i protichudne nazory maji nekdy kazdy neco pravdy v sobe. Ahoj.
0/0
8.9.2004 16:18

xxx-private

Hodne dobrej FILM
Videl jsem ho na pc uz 3x a musim uznat, ze je to pekne a dukazne pojate. nema to chybku  . . . .
0/0
8.9.2004 15:48

Blackshield

Re:
Pokud ti ta slátanina přijde jako hodně dobrej film, tak musíš být hodně velkej blb... S hodně chybkami...
0/0
8.9.2004 15:54

bjerndi

Paradox!!!!
Většina lidí obhajuje USA skoro jako kolébku demokracie, ale na jakých základech stojí tato demokracie???Vyvraždění původních obyvatel a zřízení rezervací(každý ať si to nazve podle svého...gheta, "koncentráky", skanzeny,....)
0/0
8.9.2004 15:11

Jindra000

Re:
Ale to jsme byli my evropané, co začali osídlovat  americký kontinent. Američané se z nich stali až pak.
0/0
8.9.2004 15:49

bjerndi

Re:
a já snad tvrdím opak???Já jen říkám, že těch 250 let existence "největší demokracie "je přinejmenším hodně krvavých!!!
0/0
8.9.2004 15:57

Hufo

Re:
pořáď míň krvavější než dějiny evropy, která dneska káže o morálce a kritizuje američany. tý evropy, která ještě v 60-tých letech kolonizovala afriku (francie, belgie a před válkou německo), v 50-tých letech kus asie (anglie, francie) a rozpoutala během jednoho století dvě světový války (rusko, německo, balkán). a kde ještě v devadesátých letech byla náboženská válka na balkáně, pravoslavní versus křesťani a pak do toho přizvali i muslimy ať je větší sranda. evropa, kde se ještě dneska zabíjí vzájemně dvě náboženské skupiny (sev. irsko) nebo dvě národnosti (španělsko). politici evropy jsou falešnější než bush.
0/0
8.9.2004 18:46

yawara78

TEN FILM DOPORUČUJI!!
BUSH si tenhle film zaslouží!!! DOPORUČUJI HO!FAHRENHEIT 9/11 JE KONEČNĚ PRAVDIVÝ DOKUMENT,V POHLEDU Z DRUHÉ STRANY,NE TEDY JEN ZE STRANY HRDINů OSVOBODITELů
0/0
8.9.2004 14:30

Blackshield

Re:
Jo, Triumf vůle byl taky pravda, že? Všude se holt najdou ovce...
0/0
8.9.2004 15:52

mtis

Re:
Prostě trimf vole!
0/0
11.9.2004 21:45

Tomstersson

V
každém případě se ale podívejte na BOWLING FOR COLUMBINE od stejného autora, velmi kvalitní podívaná.
0/0
8.9.2004 14:11

Aiax

Propaganda ani náhodou - prostě nuda
Zaprvé musím říct, že film se mi nějak extra nelíbil, ale ne proto, že by to byla nějaká propaganda nebo podobně - byla to jednoduše nuda. První polovina byla fajn (a žádná propaganda to nebyla, ta fakta jsou dostatečně známa a Moore je pouze seřadil tak, aby si i slepý všiml toho, co by nebylo jinak tak jasné), ale ve druhé už jsem se těžce nudil, hlavně mě tam pila krev ta ženská, co tam asi dvacet minut v kuse brečela, že jí zemřel v Iráku syn (jistě, tragédie, ale v Moorově podání neskutečně nechutné citové vydírání diváka). Takže propaganda ani náhodou - mimochodem, ti co tu vykřikujou něco o tlustých komunistech a podobně, viděli to vůbec? - spíš nuda a nechutná slzopudnost ve druhé části.
0/0
8.9.2004 14:07

Konstrukter

Ten film se mi nelíbil!
Má to být kritika Bushe,ale na rozumného člověka to působí spíše opačně! Otázkou je,jak to působí na průměrného američana... Každopádně Bowling for Columbine byl mnohem lepší!
0/0
8.9.2004 13:33

maxdxdxd

Michael Moore...
je zpocenej slizoun, ktery chce jenom vydelat penize a vi, ze nejlehci zpusob je nadavat na Bushe at to ma nejaky smysl nebo ne; ted si asi mne ruce - pro takoveho mrchozrouta je tragedie v Cecensku velice zajimave tema, na kterem zase neco vydela - urcite najde spojeni na Bushe nebo na Kerryho - podle toho kdo vyhraje volby
0/0
8.9.2004 13:25

xxx-private

Re:
ty jsi myslim taky trochu dementni :o))
0/0
8.9.2004 15:51

lada123

bezte na to
Videl jsem to. Priznavam, ze z piratske kopie. Ze to bude v Cesku v kine, to asi veril malokdo. Vsem, kteri to zatim nevideli, film doporucuji, nazor si udelejte sami.
0/0
8.9.2004 13:17

Smileface

Re:
Michael Moore i vydavatelska společnost,provolili Kino Ripy kopirovat.Moore neni zadny velky kapitalista ;-)
0/0
12.9.2004 15:47

Blackshield

Dotaz pro redakci:
Proč jste to proboha cenzurovali? Vždyť tam nic tak špatnýho nepsal a aspoň si každý mohl udělat obrázek, co je to za blba...
0/0
8.9.2004 12:08

Luke_S

Fahrenheit
Tlustý dementní komunista natočil snůžku lží a přímo podpořil teroristy,...no hurá, vzhůru všichni rudí bratří do kina!!!
0/0
8.9.2004 11:35

lonestarstate

Re:
souhlasim s tebou. tlusty hloupy american = typicky protibushovec.
0/0
8.9.2004 13:47

Blackshield

Re:
Trošku mi to nesedí... Stoupenci toho blba a myšlení? To je disjunkce jako kráva.
0/0
8.9.2004 11:09

Blackshield

Doufám,
že ten levicovej idiot po opětovném zvolení Bushe pukne vzteky...
0/0
8.9.2004 9:35

bugsy2

Re:
jj, taky doufam!
0/0
8.9.2004 9:39

Hefa

????
 No pokud si utváříš své názory na Ameriku pouze podle podobných,jednostanně zaujatých filmů a podle nějakých stupidních fr.stránek tak jseš pěknej lulínek.Moore je zaujatý levičák,nic víc.Tím netvrdím,že jsem příznivec Bushe,ale člověk se na Ameriku musí dívat realisticky a ne ve všem hledat různá spiknutí.....
0/0
8.9.2004 9:18

bugsy2

Nedoprucuji..
Ja ten film videl a do kina bych na to teda nesel - skoda $ - je to to jednostranej, propagandistickej vytvor.  Nikomu ten film nedoporucuju, je to ztrata casu...
0/0
8.9.2004 9:16

kakamo

Re: Nejsi ty
chlapče náhodou z hradu??? Jsem poslouchal v neděli našeho pána prezidenta a jako bych ho znovu slyšel!!!!  Nedoporučuji....propaganda..atd!!!! Ty ani nevíš jakou reklamu tomu filmu udělal a jak se na něj těším!!!!  Právě to ne...a ne je to proč ano a ano!!!! Takže vzhůru do kina a úsudky nechat na svéprávných bytostech této země!!!!
0/0
8.9.2004 9:20

bugsy2

Re:
No jen vyraz do kina - ja bych za to 200,- nedal ani nahodou. Uz vidim spoustu svepravnych bytosti kteri zhlednou tento film a najednou z nich budou radoby znalci US prostredi... Jedte tam na treba na 1 rok, sledujte tu zemi nejakou dobu, prectete si neco o ji historii a pak ji muzete posuzovat - ale ne podle tohoto filmu!!
0/0
8.9.2004 9:39

mateja

Re:
Zřejmě se cítíte velkým znalcem Ameriky. Možná jste ale z její historie nestudoval, že před nějakými sto lety tam vypláceli dolar za zastřeleného indiána a ještě před čtyřiceti lety tam panovala rasová segregace. Také z toho se dnešní Ameriky zrodila. Ale podle toho ji asi vy nebudete posuzovat.
0/0
8.9.2004 13:23

Hufo

Re:
jenom poznamku na okraj:
americane jsou vlastne potomci evropanu, odtud si prinesli v minulosti svoje chovani. vrazdici choutky prenesli do ameriky hlavne spanele, a na severu francouzi a anglicane a postupne se predavali dal.
a evropa v minulem stoleti predvedla ze je na tom stejne, hlavne nemci a rusaci a nedavno jeste balkanci. a u nas to taky ve 40-tych a 50-tych letech nebylo lepsi, akorat ze u nas to nebylo kvuli barve obliceje, ale kvuli vyznani, majetku a politicke prislusnosti.
0/0
8.9.2004 14:11

Vaclav Hanus

Re: pojedeme tam az pote, ....
...jak prestanou z nasich tezce vydelanych penez zivit sve prdelate americke imigracni uredniky..a resit tak na ucet cizincu sve PR cisla o nezamestnanosti
0/0
8.9.2004 13:34

yawara78

Re:
Máš pravdu,historie USA je velmi zajímavá.Tak třeba začátek vzniku byla agresivní expanze britských imigrantů, kteří se násilím zmocnili země Indiánů a všechny je povraždili.Přeživší nahnali do tzv.rezervací a přinutili je asimilovat se k jejich vzoru.Máš pravdu také v tom, že v USA trvalo otroctví ještě hodně dlouho v době,kdy v Evropě již bylo zakázáno.A jistě budeš souhlasit se mnou, že v USA  ještě 60.letech 20.století nesměl černoch jít do bílé restaurace a nesměl volit. Jistě tato historie pomalého vývoje tzv."demokratické společnosti na oko", ti dává spoustu důkazů o společnosti USA.Nehledě na to,že USA jsou nejagresivnějším národem v novodobé historii Země.Viz použitím atomových zbraních na civilistech v Japonsku,chemických zbraních hromadného mičení ve Vietnamu až po nesmyslné bombardování nejstaršího poutního místa v Iráku.Takže, já s nepřemýšlejícíma agresorama, nechci mít nic společného.A jsem moc rád, že žiju v Česku .A BUSH si tenhle film zaslouží!!! DOPORUČUJI HO!FAHRENHEIT 9/11 JE KONEČNĚ PRAVDIVÝ DOKUMENT,V POHLEDU Z DRUHÉ STRANY,NE TEDY JEN ZE STRANU HRDINů OSVOBODITELů!!!
0/0
8.9.2004 14:22

ifdex

Moore
Jsem zvědavej co to prase tlustý udělá až Bushe zvolej podruhý. To se zase budou smát jiný.
0/0
8.9.2004 9:09

alcae

Re:
neurazej ameriku - zemi nejtlustejsich prasat sveta (obvykle tlustejsich nez Moore)
0/0
8.9.2004 11:06

krakra

Tešim se
Tak na todle půjdu do kina.
0/0
8.9.2004 9:00

lulinak

jj je to supr
jojo, videl sem to nekdy pred mesicem a pul a stejne jako u Bowling For Columbine muzu jen konstatovat vyborna prace, muj nazor na amiky to jen a jen podporilo... kdovi jak to vubec s 11 zari bylo, viz treba Pentagon, kde je vice nez jasne ze tam nikdy zadne letadlo nenarazilo atd.... vic treba tady http://0911.site.voila.fr/index1.htm
0/0
8.9.2004 8:30

real_goldie

Re:
No jiste, do Pentagonu zadny letadlo nenarazilo! Presne tak! A do tech dvojcat v NYC taky ne! te je jenom hnusny pravicaci prodali do Saudsky Arabie i s tema lidma vevnitr! A pak rekli ze je rozbili teroristi, aby se na jejich pravicacky levarny neprislo.
0/0
8.9.2004 10:40

lulinak

Re:
moje rec, ty veze spadly samy asi si negdo vevnitr vis psouknul :-))
0/0
8.9.2004 11:23

MrViki

Re:
Co jsem viděl ty stráky, tak v podstatě podporují oficiální verzi, že?
0/0
8.9.2004 12:06

Hrdý Budžes

Nasměju se ...
... až díky takovýmhle sráčům si američani zvolá ve svobodných volbách Bushe natruc znova.
 
Aspoň já bych to po takovéhle agitce určitě udělal...
 
Moore je Bushův TAJNÝ AGENT !!!
0/0
8.9.2004 4:56







Najdete na iDNES.cz