Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyšla kniha Hitlerových hovorů o Židech

Na pultech knihkupectví je už několik měsíců k mání útlá kniha. Jmenuje se Bolševismus od Mojžíše po Lenina, autorem je někdejší šéfredaktor nacistického deníku Volkischer Beobachter Dietrich Eckhart a v dějinách antisemitské literatury zaujímá významné místo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

spalovac

!
Ach jo. Už je to tady zase.Za chvíli budou zas pánové koniášové pálit knihy,a říkat nám co je správné číst a co ne.Naši mocipáni nás zřejmě pokládají za stádo,které si nedovede udělat vlastní názor. V tom se shodují se zmiňovaným hitlerem (viz Mein Kampf a Hitlerovy monology)
0/0
3.6.2004 15:57

ettienne

A ha..
Pokud toto "dilko" nemuze se z vůle páně Jelinkově a  zákonů českých dostati se na pult knihkupcův, nechť jsou neprodleně do stoupy vhozeny taktéž všechny pamflety a brožury tiskem komunistickým na svět přivedené. Stejny metr pro vsechny. Dále budiž kladeno na mysl Jelínkovu, že z práva ústavního je zaručena v zemích českých svoboda slova a projevu, pročež je nemyslitelné zakazovati prodej spisů ukazujících historické skutečnosti dob minulých. Na námitku, že tyto podněcují antisemitské nálady odpovím, že každý má právo udělat si obrázek sám bez toho, aniž by se mu kdokoli snažil diktovati, co čísti dobré je, a co naopak není. Pokud však p. Jelínek na svém trvati bude, nechť se do země Židovské vystěhuje a tam svou pravdu káže.
0/0
23.5.2004 10:26

jkulik

NOVA CENZURA
co je to zase za nesmysl, chapu Zidy ze jsou nastvani, ale co mame delat? mame tu opet zavest urad vrchniho cenzora ktery opet bude rozhodovat co je spravne a spatne? trh rozhodne! Jiri
0/0
29.4.2004 14:08

junno

Kde je problém?!
Co zas máte? Je to kniha, která vyšla, svědek doby, kterou se sice může zaštíťovat pár pošahanců, ale reakce židovské komunity a jejich "kydlání", je stejně nebezpečné. Když si chci o něčem udělat obraz, tak přece budu raději satudovat prameny, než obecné, nicneříkající věty z učebnic dějepisu o nacizmu a antisemitismu. Je důležité mít dostupné tyto knihy stejně tak jako Mein Kampf, Bibli, Marksizmus, Korán, či jakoukoli jinou knihu, kterou se zaštiťuje a zaštiťovala nějaká skupina. S pozdravem Junno
0/0
27.4.2004 10:50

Výzkum

Re:
Správně je marxismus (případně marxizmus), a né marksizmus!
0/0
27.4.2004 12:07

maie

pořád dokola
Tak na židy se nesmí ani sáhnout! Ale oni můžou všecko! Dělaj všechno proto,m abych si vypěstoval silně silnou židovskou antipatii. Mám dojem, že to vzali za špatnej konec, židi.
0/0
27.4.2004 10:49

nebel

Re:
Co to meles? Ty ses nekdy zajimal o zidovskou viru a jejich komunitu? Co ti udelali, ze ses tak hnusnej?
0/0
27.4.2004 14:37

xxxkabati

Re:
aaa , koukam , ze tady je nekdo spasa lidstva ... a ohledne te knihy -  nemela by byt verejne davana k dispozici ?  vzdyt jsme myslici lide a snad mame pravo udelat si vlastni nazor. nebo se zacneme spolehat na cenzuru , co nam povoli cist ? ale no tak, to snad ne ...
0/0
17.5.2004 13:38

Dittule

Re:
TAKHLE TOP ZAČÍNALO... A SKONČILO TO TISÍCEMI MRTVÝCH!
0/0
28.4.2004 14:15

username

židobolševismus?
Teda to že autor používá termín židobolševismus, tedy něco, co bylo vymysleno hitlerem jako spiknutí židovstva (součást marxismu) mi přijde dost jednoznačně vypovídající.
P.S.: myslím, že některé knihy, když už je někdo chce vydat pro jejich historickou váhu, by měly být a) s dovětkami o pravdě a/nebo b) k dispozici jen v knihovnách atd. Samozřejmě že normálně uvažující člověk takové knihy hned pochopí a ani si je nekoupí či je hned zavrhne, ale jsou zde i slaboduší jedinci, snadno ovlivnitelní, kteří vhodnou masáží mohou tato díla pochopit až příliš "edukativně". Stejně jako lidé co prodávají Strážní věž, holí si hlavu, větrají podpaží pravice či odmítají infuze. Jsou zde mezi námi!
0/0
27.4.2004 10:20

JTCube

Uz zase se nam nekdo snazi rikat co je pro nas dobre?
Hitlerovy hovory o zidech jsem necetl, ale pokud jde treba o Mein Kampf, tak mam pocit,ze zakazem prodeje se takovyhle knihy akorat demonizuji. Pritom nechapu pred cim nas kdo chce ochranit? Na internetu je mozne se k plnemu zneni Mein Kampfu dostat behem 30 vterin a nebo si lze jednoduse zajit do libovolne univerzitni knihovny na prakticky kteroukoliv stranu za nasimi hranicemi. Lide, kteri knihu cetli (vcetne me) vam zhusta reknou, ze je to blabol a nuda. Urcite se najdou i takovi, kterym se libi. No a? Neni to tak snad i s kazdou jinou knihou? Kdo je ta autorita ktera muze rict tahle kniha je spatna a tahle by mohla prostemu lidu zamotat hlavu? Lidi nejsou blbi, preberou si to sami
0/0
27.4.2004 9:08

FrNedobrota

Souhlas !
Za bolšánů jsem si myslel, kdoví co ten Mein Kampf je ! Když jsem se k němu dostal, tak jsem chvíli četl, pak jsem začal něco přeskakovat a po dvou hodinách ho odložil s tím, že mě to hrubě zklamalo, myslel jsem si , že Dolfa byl větší koumes ! Stejná nuda  a kydy jako Lenin !
0/0
27.4.2004 9:19

Flat Vamp

Re:
...dyt je to taky samý Revoluce sem, revoluce tam...
0/0
27.4.2004 9:22

nebel

Re:
Naprosty souhlas, jako dokument doby a mysleni mi to pripada dobry, proc by si to clovek nemohl koupit, kdyz se o to zajima (myslim studijne)?
0/0
27.4.2004 14:39

FrNedobrota

Hm !
Co tím chtěl autor říct !? Že bude další "hon na čarodějnice" ?  Jediné, co lze k tomu dodat je, že kniha by měla být volně prodejná a dostupná ! Je pomalu sto let stará !  nebavme se o jejím obsahu, to je vedlejší ! Bavme se o svobodě slova, která je zde poskytována pouze bolšánům ! Přitom bolševické režimy celé planety pobily stokrát víc lidí než padlo ve 2ww ! A jejich zástupci se vesele špacírují v senátu a parlamentu ! Viz třeba Grebeníček ! Jak by se asi líbilo, kdyby u nás v parlamentu vedle něj seděl např. Hitler junior ? To by byla alespoň pluralita, že ?  Obávám se, že naši bolšáni zas udělají hon na vydavatele, aby si v poklidu mohli vydávat Marxe, Engelse a Lenina ! Fuj !
0/0
27.4.2004 8:57

vendaak

Re: plně souhlasím
Nacismus byl přesněji řečeno " národní socialismus" a v podstatě byl daleko zločinnější Stalinův komunismus, protože vyvraždoval svoje vlastní lidi ve jménu rudých zítřků...
0/0
27.4.2004 9:35

Orkan

Re:
Jo...ta naše skvělá "demokracie"...nepůjdem zas něčím zacinkat?
0/0
17.5.2004 13:46

Jarrimund

Sudajev
nám názorně předvádí, že fašouni a bolšáni jedno jsou. Jejich vzájemné antipatie pramení hlavně z konkurenčního boje o stejnou cílovou skupinu pablbů.
0/0
27.4.2004 8:32

Rus2000

Re:
Jarrimund. Bolševiky byli ve většeni sami židi jak co to ne víš ne dělej ze sebe chytráka. Tak co ne mohli byt to samé co i fašisti. A kniha, řeknou vám, ne očem, nacistický blábol pro mentálně postiženi lidi.
 
 
 
0/0
27.4.2004 8:48

Flat Vamp

Re:
...no potěš Pámbu.
0/0
27.4.2004 9:21

luminol

neznalosti
"Kniha byla totiž běžně k mání i u knihkupců, kteří v minulosti například odmítali prodávat Hitlerův Mein Kampf." 
Protože nevěděli, co je to zač, stejně jako to neví Sudajev, který by si na internetu nenašel ani ten Mein Kampf :-).
0/0
27.4.2004 7:56

Sudajev

Re:
Trhni si, já měl mein kampf v ruce, když ty jsi tahal dřevěnýho kačera.
0/0
27.4.2004 8:07

luminol

Re:
Já jsem kačera netahal nikdy - já v dětství kopal zákopy.
0/0
27.4.2004 9:29

Sudajev

IMO
Tak tu knihu si jdu zítra sehnat.
0/0
27.4.2004 0:07

Výzkum

Re:
Pozdě, panáčku, pozdě! Už ji nemaj! A já ji mám, heč!
0/0
27.4.2004 0:21

Sudajev

Re:
Někde se musí dát sehnat.
0/0
27.4.2004 0:23

vik_tor

Re:
Neporadite nekdo kde se da sehnat? Velmi mne zajima.....
0/0
27.4.2004 10:49

luminol

Re:
Proboha, byl jsi někdy v knihovně? Zajdi tam a poptej se. I v článku je uvedeno, že nejvíc výtisků bylo prodáno knihovnám.
0/0
27.4.2004 14:37







Najdete na iDNES.cz