RECENZE: Harry Potter a Tajemná komnata: Harry zdrsněl, ale nenašel svůj styl

Jsem Harry. Harry Potter, představuje se dětský filmový idol v druhém díle svých dobrodružství. Jako by bezděčně napodobil jiný vzor, jemuž se blíží. Jsem Bond. James Bond, říkává přece muž akce agent 007. Učedník čar a kouzel ve filmu Harry Potter a Tajemná komnata totiž zjevně přitvrdil. Zmužněl, zdrsněl, z pohádky se přesouvá do akčního thrilleru, navíc se staví proti zlu, jež hlásá „čistou rasu“ - čili téměř dospěle vychovává k toleranci. Avšak na rozdíl od Bonda jednu věc stále hledá: svůj vlastní styl.

Andrej

Ejchuchú
Ejchuchú!!!!Teď jsem to dočetl a je to zatím nejpovedenější díl. Škoda Siriuse...zdravím
0/0
4.8.2003 18:22

Andrej

Zbytek??
Tak ufoun ma pravdu, jde to tam stahnout a zatim to nigdo nehacknul, ale ma jinej dotaz : nema nekdo z vas poneti jestli dojde k prekladu i zbyle casti knihy ?
0/0
29.7.2003 13:49

ufon

Re:
takže celý Harry Potter a Fénixův řád je přeloženej už od 23. 7. na adrese
Když budete sledovat diskuzi na
tak se určitě všechno dozvíš velmi rychle.
P.S. mos to nešiř, aby to nedoopadlo jako minule
0/0
30.7.2003 9:19

Andrej

Re:
Teˇjsem tam byl a už je to v pr...Nemohl by jsi mi to poslat na mejl? Ondra_sek@seznam.cz
0/0
31.7.2003 15:14

ufon

Re:
omlouvám se všem, které jsem přivedla v omyl. Ta adresa je špatná. Tahle je dobrá.

0/0
1.8.2003 12:21

Fanouš

Hledám
Prý je poslední díl česky (19 kapitol) někde na internetu, nevíte kde?
0/0
3.7.2003 8:12

ufon

Re: Hledám
donedávna byl na odkaze
pak albatros podal trestní oznámení na neznámého pachatele a stránky si přesměrovali na www.albatros.cz. Teď jde t+ch 19 kapitol stáhnout na adrese
ale rychle než to zase někdo hackne
0/0
7.7.2003 7:01

Anetta

5 díl
Ví tady někdo, kdy bude u nás k dostání 5 díl? Ve světě by měl vyjít už 21.června. Jestli to bude jako vždycky, tak v Čechách nejdřív za půl roku. Je tohle spravedlivý???  Jestli to někdo víte, dejte vědět. Díky!
0/0
11.6.2003 20:47

Severka

Re: 5 díl
Má vyjít 29.2. 2004 ve 12:12.
0/0
25.6.2003 10:35

čtenář

Re: 5 díl
Knížka by měla vyjít 29.2.2004
0/0
2.7.2003 11:20

Bára

Nemůžu bez tebe žít !
Harry Potter - Daniel Redcliffe šíleně tě miluju ! Pomoc mi ! Bára Dejmi tvůj e-mail či tel.
0/0
24.5.2003 21:34

jirka

harry potter
Ahoj harry potter mám pár otázek
0/0
22.5.2003 20:28

jirka

doom
Ahoj harry pottere mám pár otázek
0/0
22.5.2003 20:27

jirka

doom
Ahoj harry pottere mám pár otázek?
0/0
22.5.2003 20:13

Cho.Changová

Cho.Changová
Ahoj    HARRY  POTTER MÁM  PÁR OTÁZEK JAK JE TVŮJ E-MAIL
0/0
18.5.2003 15:54

robero

Harryyyyy POtterrrrrr
JE macek
0/0
12.5.2003 20:43

Raduska

vo tom to je
no to je jasne ze knizka je proste lepsi ale neni to tak vzdycky???? podivejte se na takeho pana prstenu a potom si ho prectete! nepochopite! (resident evil je lepsi)
0/0
9.5.2003 20:28

KM.redir.PHPmySQL?fuck=HP

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 16:21

Alimak

Jeho adresa
Daniel Redcliffe
     c/o BBC
     P.O.BOX 1116
     Belfast BT2 7AJ
     England
0/0
15.4.2003 10:47

Bára

Re: Jeho adresa
Thank you (adress) Barbara
0/0
24.5.2003 21:39

Bára a Klára

Herci jsou tak staří, jak mají být
My si myslíme, že není nutné měnit herce, protože i v knize stárnou. Nevyrostli o tolik moc jak všude dokola omílají. Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson a Tom Felton nejsou o moc větší než mají být. Myslíme si, že by je měli nechat hrát ve filmu až do posledního dílu a poslední stránky ve scénáři.
0/0
1.4.2003 11:16

TereSka

HOJ
Jo je to tady docela super až na něco,ale to je v jinak uplně v pohodě tak Zdar!!!TereSka
0/0
29.3.2003 22:15

MIchaela

Harry Potter a tajemná komnata
Jak jsem viděla Harryho Pottra ,tak za toto bylo moc skvěle.Nejlepší z filmu bylo tady tohle .Fakt to J.K.Rowlingová dobre napsala a musela dostat   hodně peněz ..............!!!!!!!!!!!
0/0
29.3.2003 10:31

Barbora Lacinová

Porovnání
Myslím si že knížka byla mnohem lepší než film ,protože ve filmu vynechali důležité části bez kterých člověk který jde jen na fil a nic výc nepochopí smysl.Dík Ahoj
0/0
18.3.2003 19:55

Lenka

Re: Porovnání
Myslím si,že Barbora má úplnou pravdu.
0/0
24.3.2003 12:05

Tomáš Balous

HP
Harry Potter je odvaz, to máš pravdu. Film je fakt pěknej, ale knížka je knížka...
0/0
17.3.2003 15:14

kulišák

potter je super odvaz......!!!!!!!!
0/0
13.3.2003 13:14

kulišák

potter je super odvaz......!!!!!!!!
0/0
13.3.2003 13:14

Ondra Pohlodko

vhcxhvxhfvdxhfdhvxchvfdzbgfbjcxkjvhckjvcghcbcjfghcfjghfdg
jhdjhxjfhxjhxfhfdvhcvhvhduvhxvhxjvvcjvcjvhvhchvfhvchvjf fjgfiugfgfgbvbjvlbjcklbjcjclkjbcjbcvbjcvgufivivjcbjvckbjcbkcjbvkjbcjbkcjbjbkvjbjbkjbckjbcjbcjbcjbcjbjcbjcbkcjbkcjbckjbjbckjbckjbckbjcjbcjbcjbcjbcjbckbjckbjkcbjkcjbjbjbjkjbckjbcjbjbkcbjckbjkcbjkjbjcbjcjbkckbjkjbkjbjbkcvjkvfkgkkvcfdlllvkfgkgdfiuir12115433131463232564976852465555hfdgjshgchgjdfhgdfjhvhsghfehfdhfdghghuuhhgdfhg8hghhgfuhguhguzhuizhgfugzfgghhjsugijgdjvjgijigud8ugdjv1dvjdvi2jdiguu5gi4gu5dfij5dfig51jfg51jo515jfd15g51oifd1u5g51ofdu5gi51guf5uii5f55554i64564564564564564iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii235555555i555iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggjjjjjjjjjjjjjjjjgjgjgjgjghdgjfdvjdgskdjgduffdjfdjgdfigjdoifgjfdigurigfdjgigjdfkgjfdgjfdigjdfigjdfigdjfgfdgjdfgujdfiguregfjdgfdiutjfdkgjdffkfdgkfdjkfhjdkgjdjgdkjgdgjdkgjdkgjdkgjdkffjfgkfdjkgjdkgjbnmvjbkjfkljjfjjfkgdldglgjgvvvjfdelkdkfhdkjriufloedjfjkhgfkjhgfkhmnvjfdhnnv   hfhdfdhfv  djshfhfkdhv  vfdhgkjfdhgklhdfvhdflskhgsfhgshgsfdhljk  fhgifdhbdfghfdlkbhf kjhgkhgbgkfhb khldfhghsgohoi hggrgigoijdihgfdjfjgldflgdjgjdjgdjgjdlgjgdlkgjv dfoijigfdgodigudiguoigjfdigjio joidfgihuoifd giofdugoguogu pdguodfgfdougfoidugou uopguosdubfpd    uruoiguof   oufoufoufougugougdoigfjfjgoirug uoudfou uidosguoguuu uofguf gouob  guogudgudgui uuougodugodiugoidugugioiuiugoguiugi uiuub iugfoigifu o uu u iu  i i uiuoi  u ouewfsufdsfudofiufdugdsibiofuoudfgdfgouioiugiuugdougdogudougoujgougig di  fudgduguogodfgofgudugfdiguugiugidiguiugiougoifdugduf  nugioufgoiufdogug     godugufodguuufdfoguuid d ugdfug ugdugudfugdfi ug ugugugoduiguifgufi   fgiuidugiofdgofgidgdfgjfdgjdgjdkjgfkhgjdhgfjgfgjfjgifdjgifdjgifjgdfjgfdfjlkfgklfjblfjkg  o fjgujd  jfgiujfgdfigjojvuffugiougdiugfiugdfugfigugufgfi n ugu     uiugodgidjgijijgiugfougfaogiufiguu jigougu uug gugudifoguiouguioiugougoiugiugiouoiguigiguidguiguif gugoiudogáoguofigiofuárt č  uo ugfoudf  guofgfgj g uugugfoguogodpguoig if  ugiugug  ugdug ufgiugpugoudugufgufguoufg pugfiougoifugfiugidgfgufdigiodfugifugfg ddfgjgudupoigiodufgofigiooiguofdigupdfug  ugugdg gupougpdugopdgupdfugfuiodgouidfpougpuiopfgiofgup uuug pguugugpodugdgifufugfugufgifudf     gu gfguugfiugufdifugfuufdufdupfduopigfupupufdpppppppppppppppppppppppppppppppppppppp u fugfdugfugufgufgifodguidugifdiugdiugoiuggifduugifgufigu  ug gufug ougfdugfugduigduigfuiofdsuoigfoigudiguofdiguofdugd  ugugudfugfdugjdfiougfdoiugoufguioufdoiu ugodufgdufouvougdfoigudofgujdfgudfoigu ugdfougdfoiugufdftugufgdufgdufgodogdofgodif  uugogoi ogufodigoidfgoidfugufdgduuou  guoduguu uuguodfgoufgudgudofugoudogu ugouudofudgodfusgougdofiugoufgoudfoudofiu ugfdougoifuog ufgiufiogudoiugodugdiufguodofugu gufugoudfoiugodfugoidufougdfgfugujdfgudugufg ugufgdofgodfgudguudgodguodfgfdugofdugofuoguvofdugfdug g uuofdgjofugodfgudfgugudougfdugoud gufd uguuuggodgufdogofgfigufiugifugfodugo gdougdououg ugoduguo ugogufgoioigigi uuofugi oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gugudfugdfuigdfugudfgdiufodsoiugdugfdugfdd fgudfugdfoiugdfouigborsdfubugfdgifdiogudfogiui g iouigufdgudfoigoiifdgfdguogufuogugudodgufuguugugugh uguguiougiodfgudfuuigiudfgfduoiiudguiogufuogfuio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  !!!!!!!!!!!!!!!!           ncjhgvxjkvhjkvhvkh kcjbhjkghbvcjkbhvkjbhdcjshgdifhvfduxjb xjhchbjbjhbgfhudfgzfduihdghdfhvfhvbfdghdfvfddhdgfdghdfgkcvdhvdfhgidufhvivjidufgi   vfhghfdgh dh zdffgzdihfvdufhuidvhdshuvudhvhv  hfhghf  hfg  fzgh dgf fd ghf dghd ghfdhgudfghiudfh  ghfuhg fhg dg    fgdhfghifghifdhgdhfhghfghi  gdfigh difhg dfigfdihgidfhgihjfguidhfidfhgdhfgufgufdghfzhdfghfgufdu  hgfdgdfug ughfdughdf gdf hgfgd fhgughfdufufgugfgf   ffg fggfhfuhfhgfufgufghufg    ghighfihgif ihfhigig h jkfjgdfjgdfmv dj f gjfd jgfdjgd jgfd jgfd gjg jgdjgljdl gj jg jfjgdjg djfg jfgjfjgjfdgjfgfdgjfjgghihghifdhighdfhgdfguhdfuhgudfgu ddgfudghudfuguidfguihdfihugduhghuduguhdghuduhguh hugduhigiufdihgdiufghdfhgdhhghuhghhghf huuhhgdufgufdgfghdugduifgiudfghdfghgufud huuhgughudhfugdu hfhdgdug ghu uhfihgfh fgfd§
0/0
20.2.2003 15:04

Klaudia

harrypotter a tajomná komnata
ja som klaudia harvanova si hrozne pekni
0/0
19.2.2003 20:22

psychika

upozornění
Jen aby to "upozornění" s tou psychikou moc nepřepísklo, aby samo nemuselo vyhledat psychiatra nebo psychologa, což mu nepřeji -  to by pak na jeho psychiku mohlo mít i horší vliv!
0/0
13.2.2003 18:44

buff

exclusiv
EXCLUSIVNĚ: fotky z natáčení Harryho Pottera, NOVÉ a dosud nezveřejněné http://www.sweb.cz/tipovaniczz/HarryPotter.htm
0/0
11.2.2003 15:32

mimi7

ADRESY
AHOJ,NEZNÁTE NĚKDO ADRESY NA DANIELA RADCLIFFA(HARRYHO POTTERA),RUPERTA GRINTA(RONA WEASLEYHO) A TOMA FELTONA( DRACA MALFOYE)Pište na adresu mimi7@seznam.cz DÍKY
0/0
8.2.2003 18:45

MARKETA

jak me me zaujal film harry potter a tajemna komnata
TENTO FILM MĚ VELICE ZAUJAL PŘEDEVŠÍM PROTO,PROTOZESE V NĚM OBJEVUJE MNOHO TAJEMNÝCH A KOUZELNÝCH PŘEDMĚTŮ.MYSLÍM SI ,ŽE JE TO FILM PRO MALÉ DOBRODRUHY,KTEŘÍ SE ZAJÍMAJÍ O KOUZLA,NEBO UŽ NECHTĚJÍ BÝT MUDLY.(MUDLOVÉ JSOU TI ,KTEŘÍ NEUMĚJÍ ČAROVAT)HLAVNÍ POSTAVY JSOU MI SYMPATICKÉ HLAVNĚ PRO SVOU ODVAHU.VE FILMU MĚ TAKÉ OROVSKÝ ASI DVACETIMETROVÝ HAD-BAZILIŠEK.KNIHY I FILMY SE MI VELICE LÍBÍ A AŽ BUDU DOSPĚLÁ CHTĚLA BYCH NAPSAT TAKOVOU KNIHU.TÍMTO CHCI PODĚKOVAT J.K.ROWLINGOVÉ.
0/0
4.2.2003 15:00

Re: jak me me zaujal film harry potter a tajemna komnata
Vypni si Caps Lock
0/0
4.3.2003 18:27

Upozonění

Škodlivost filmů o Harry Potterovi
Předseda mezinárodního sdružení exorcistů ve svém článku upozorňuje na nebezpečnost a škodlivost filmů, které propagají magii. Vyzval autorku této románové postavy J.K.Rowlingovou k veřejné diskuzi, aby vysvětla, proč se uchyluje k propagování černé i bílé magie. Podle předsedy svazu exorcistů mají tyto filmy škodlivý účinek zejména na psychiku mladých lidí.
0/0
31.1.2003 15:27

barb2000

i love emma watson
0/0
30.1.2003 12:53

Max

Objev
Víte, že podle tvůrců filmů byla ředitelka Nebelvírské koleje McGonagallová ve stejném famfrpálovém družstvu jako otec Harryho? Je to vidět v 1. dílu, když jde Hermiona ukázat Harrymu pohár za vítězství ve famfrpálu se jménem jeho otce. Je ta něm i její jméno a to na postu chytače.
0/0
29.1.2003 14:08

hermi-chytra

Re: Objev
Ale musela být v týmu dřív, protože je starší než on a jestli byla chytačem a on taky museli být každý v jiným týmu.
0/0
31.1.2003 7:48

Max

Re: Re: Objev
Nene, já to nějak popletl, ona nebyla chytačem, tím byl J. Potter. Každopádně byli ve stejném týmu a to nebelvírské koleje.
0/0
6.2.2003 16:34

Mumin

Harry je BOMBA!
Harry Potter a Tajemná komnata-lepší už nemohla být!Doufám,že se natočí všechny díly a budou tak skvělé jako ty předešlé.

0/0
26.1.2003 12:53

Fanynka

Názor, co sem asi můžou pomalu psát všichni...
0/0
25.1.2003 21:18

Myšias

Uz nejsem dite, presto se mi libi.
Bohužel se mi ani jeden dil knih o Harrym do ruky nedostal, ale filmove zpracovani obu dilu me doslova nadchlo. Nepatrim mezi deti uz dlouho a pri sledovani teto fantazy jsem mela pocit, ze jsem se trochu do detstvi vratila. Pribeh se mi velice libil a jeste vic nez pribeh veskere triky, detaily. Mluvici obrazy, hybajici se schody, presazovani mandragory, famfrpal, klobouk atd. Autorka ma opravdu skvelou fantazii a musim ji pochvalit. Sice jsem zde cetla, ze si to s knihou v mnohem nezada, ale bohuzel nemohu posoudit. Ovsem take musim rici, ze v kine jsem byla sama, jelikoz vsichni mi vrstevnici jit se mnou odmitli. A duvod? Komerce. Reklama. Veskere to blazneni okolo. Proto nevideli ani prvni dil a nevi, o co prichazi. Ja urcite dalsi dily videt chci!!! A myslim si, ze patrim mezi narocnejsi divaky, jez nadchnou filmy typu Zare, Cista duse, Bio Raj, Mluv s ni... Kultem je pro me Cimmrman. A presto jsem unesena z Harryho. Asi jeste ve me zustalo dite.
0/0
15.1.2003 9:25

Pedross

Re: Uz nejsem dite, presto se mi libi.
Přečti si ty knihy !!  Teď dočítám třetí díl (Vězeň z Azkabanu) a musím říc že něco tak fantastického jsem už dlouho nečetl. Oproti filmům to má naprosto úžasnou atmosféru, humor, který ve filmech chybí atd.
BTW - Taky nejsem "dítě" a kromě HP jsem fanatik do Zeměplochy a Pána Prstenů.
0/0
15.1.2003 21:18

Upozonění

Re: Uz nejsem dite, presto se mi libi.
A slyšela jste o názorech, které hovoří o škodlivosti těchto filmů, které propagují magii, na dětskou psychiku?
0/0
31.1.2003 15:30

catlea

knížka versus film
Zfilmování prvního dílu příběhu o Harry Potterovi mne velice zklamalo. Ve filmu jsem postrádala snad veškerý humor, který se v knize vyskytoval. Zůstat pouze ponurý příběh, který nám toho ještě hodně dluží. Chápu, že není jednoduché vše natočit a oceňuji efekty, které byly ve filmu použity, ale přeci jenom mi tam toho spousta chybí.... nenávist strýce a tety a především jejich syna, vztah Harryho ke svému nejlepšímu příteli Ronovi a také k Hedvice - své sově, jeho údiv z nového, dosud nepoznaného světa kouzel, atd., atd. Proč zůstal ve filmu okamžik, kdy Hermiona říká Ronovi, že má šmouhu na nose, když předešlá scéna z nádražního nástupiště úplně zmizela? Nafilmované pak ztrácí smysl. Škoda. Jsou to krásné, i když postupem trochu drsné, knihy, a jejich zfilmování jim mnoho neprospělo. Možná peněžence autorky příběhů ano.:-) Zajímalo by mne, zda vůbec ještě vytvoří další pokračování nebo už má peněz dost a slibovaných dalších tří dílů knihy se již nedočkáme. Zdravím všechny a zdar Harrymu!
0/0
14.1.2003 22:03

Pedross

Re: knížka versus film
Souhlasím. Taky mi tam chybí nějaké vylomeniny Freda a George Weasleyových, a vyloženě zahozená šance je filmový Severus Snape. Kdyby autoři filmu chtěli, mohl Alan Rickman zahrá opravdu FANTASTICKÉHO "hnusáka".
0/0
15.1.2003 21:22

HP
No film 2. byl senzační, ale NEJ byl Alan Rickman (Severus Snape). Skvělé to bylo v SK.
0/0
12.1.2003 16:04

gandyna

knizky vs. filmy
No me osobne se filmy zdaji byt oproti knizkam dost ubohe. Meli zustat jen u "papirovych" pribehu...
0/0
9.1.2003 13:06

Mr.Whopee

Narození Harryho
Výte,že se Harry Potter narodil 31.července 1980? Datum je v Kameni mudrců - "31.července vyloupili Gringotovy" a to je v den Harryho narozenin. Rok je v Tajemné komnatě - 500 let od smrti Sira Nicholase,který zemřel roku 1492. Takže 1492 + 500 je 1992 a v tom roce bylo Harrymu 12 let. To jsou ale počty!1992 - 12 je 1980. Ale ti co četli obě dvě knihy to určitě už věděli.
0/0
5.1.2003 14:48