Diskuse k článku

Jandovi spadla paruka a slavíka vyhrála Helena

Sobotní mráz štípe do uší a před budovou Státní opery přešlapuje hrozen zvědavců. Opera je zadána pro vyhlášení výsledků ankety Český slavík. Přichází zpěvák Leoš Mareš ve fialovém kožichu. Kožichy nosí pořád, tentokrát to má alespoň smysl. Tři dívky se na něj okamžitě vrhnou. Chtějí společnou fotku, kvůli níž jim však proklouzne Karel Gott. "Hanko, ty hlídej tuhle stranu... Prošel ti Hapka!" rozčiluje se lovkyně podpisů na svoji přítelkyni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

Slavýcy
Když si odmyslím ty "zemákoviny" v obsahu některých příspěvků, stále se nabízí otázka pro několik diskutérů: "Chodili jste do školy v České republice?". Nebo ještě lépe: "Jendo, ty kluku šikovný, máš úspěšně dokončenu základní školu?".
Pokud ano, jsem pro veřejné potrestání tvé češtinářky, které tě při hodinách očividně málo tloukla! Tuším, že myšlení je pro tebe tvrdá záležitost a asi to pro tebe bude šokující záležitost, ale "myslím" se opravdu píše s měkkým "i", "zpívat" má na začátku "z" a "příjmy" zcela určitě "převyšovaly ..."! Nejsou to pro tebe přýlyš velké bombi?
0/0
30.12.2002 10:31

stolasa @quick.cz

ZOMBIE.
        Sjezd zombie.
 
 
 
0/0
10.12.2002 22:26

Juraj

Mala to vyhrat Helena!!!
S prepacenim ale ludia  niekedy fakt nevedia koho volia respektive komu davajú svoj hlas. Prečo si to myslim? Odpoveď je jasná, vychádzal som z podkladu koľko toho ten dotyčný spravil za rok a akú hudbu. A jednoznačne si myslim, že Helena Vondráčková tento rok vyprodukovala maximum. Ja som jej ten hlas dal len ma mrzi ze nevyhrala prve miesto. Nevadi Helenka na budúci rok to vyhraš určite!!! A Lucie Bíla može ísť do kytičiek.
0/0
10.12.2002 17:38

jm

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.12.2002 13:04

fred

kde to jsme?
sakra co je todle za server? ja myslel ze idnes, a tohle je clanek hodnej tak blesku nebo nejaky jiny *racky.
0/0
10.12.2002 11:06

Vera

Nechce se mi verit
Nechce se mi verit, ze Ceska republika nema na vic, nez na opakovane Slaviky pro Gotta , Bilou, Vondrackovou, atd, zasle hvezdy. Neverim uz prislovi,co Cech to muzikant, kdyz vice nez sedesatilety Gott se stale drzi na vrcholu. Co dela nase mladez, co delaji hudebni skoly, AMU, co vlastne delame s hudebne nadanou mladezi?
Uznavam sice kvality zminenych zpevaku, ale je to zasla slava, patri minulosti, pametnikum.
0/0
9.12.2002 21:56

Jenda

Re: Nechce se mi verit
jednou sem čirou náhodou zapl ve všední den v odpoledních hodinách tv a na čt2 šla nějaká soutěž -talent roku.Vystoupilo tam pár mladých zpěváků s velmi kvalitními hlasivkami,holka co to vyhrála,vyzpívala po vzoru Špinarové hudbu z filmu Tenkrát na západě,dokonce i líp než Špinarka(ta to umí ale taky skvěle). Kdo zná tuhle melodii,ví,že to není jen tak to vyzpívat.Jenže,já sám sem si jméno nezapamatoval a protože byl tento pořad umístěn v tak "vhodnou" dobu,tak pochybuji o tom,že tu holku někdo zná.A proto,že rádia a z větší části i televize jsou již ryze komerční,jediné místo,kde se můžou tyhle neznámé talenty předvésti je čt a ta dělá co?Úplný hov... !! Jediný rozsáhlejší hudební pořad je Noc s Andělem,ale v sobotu od 23 do pěti do ránaDoba kdy se čt přetahuje o největší kus koláče sledovanosti s Novou,kde od tří ráno jede teleshoping!A pak to máme tak,že musíme furt čumět na ty samý ksichty!
0/0
10.12.2002 12:21

Nachtigal

Prst do krku
 Byl jsem zvědav jestli se něco změnilo za dvacet let kdy jsem naposledy do ZS hlasoval. A ono nic!!! Ba naopak. Děs a bída kurtizán. Bylo to jen pro silné nervy a ignoranty kteří se ukájí nostalgickými vzpomínkami jak těm "karlikům" to pořád zpívá...Stydím se za všechny co tuto akci připravili. Jste mimo mísu....
Fuj,toto už nemá smysl....vše je špatné a špatně. No bylo to na Nově a tam to zapadá...Nebo si strčte prst do krku vyjde to na stejno!!!
 
0/0
9.12.2002 21:51

Vladěna

SUPER NABÍDKA ! ! !
Na této adrese si můžete objednat promoční CD ZDARMA !!!
0/0
9.12.2002 21:24

JiVy

Neprofesionalita!!!
Jak na tom byli interpreti nevím, nedíval jsem se, ale novinářská úroveň je pod všechna kritéria. Autor si chce do některých interpretů kopnout a některé chce vyzdvihnout. Místo aby to udělal na své triko a odpovědnost "cituje" "hlasy z obecenstva".
Takže jsme se dozvěděli, že Lucie Bílá umí zpívat, ale jinak si to nezaslouží, protože nejlepší je Helenka. Ovšem ta Bartošová ...
Tak tohle je profesionalita českých novinářů, nebo, že by to byla hudební kritika?
0/0
9.12.2002 19:42

kikinak

Cesky SHOW-BUSINESS
Nekde jsem slysel, ze na ceskem showbyznysu je zvlastni to, ze to neni ani show, ani byznys.... -:). Rekl bych ze to docela sedi...
0/0
9.12.2002 18:45

XK

Pokud si zlato zasložila Bílá pak...
O.K. pokud si tedy zlato Bílá na rozdíl od Vondráčkové zasloužila, jak si pak zdůvodnit obsazení třetího místa? Bartošová je primitivní a bez hlasu až hamba. To vypovídá, jaká ubohost v našem showbyzu momentálně panuje a zejména jak je u posluchačů kvalita podružná. Asi ale není kde brát..
0/0
9.12.2002 18:42

Jarda

Vonrdačková si o to řekla ...
Vondráčková si o ten dlouhý aplaus trapně řekla, protože po předání ceny tam stála a nechala si aplausovat. Ostatní vyhlášení se na rozdíl od ní dříve odebrali k mikrofonu pronést děkovnou řeč.
0/0
9.12.2002 18:28

jana kleer

jenda
nevim jendo kolik toho nazpivala lucka ale neco musela zpivat kdyz kvalifikovala na slavika a jak uz jsem rikala nejde o kvantitu ale kvalitu a monika si zlato zaslouzila urcite  a ten pan co pise ze by mnela lucie radeji rodit atd hloupe a primitivni poznamky mozna ze je jeden z odmitnutych rado by je to smutne ze je tolik zavisti a kritiky  jana
0/0
9.12.2002 17:37

Jenda

Re: jenda
Vy stou závistí nepřestanete?!Všichni co hájí tyhle slavíky a ty co je vyhráli,skloňují "závist" ve všech pádech.Tak už sakra přijďte s něčím novým,už se nudím.... A teď k naší nové slavici.Na její hlas bych mohl složit hned několik poklon,bezesporu,ALE... Co můžeme čekat od interpreta,kterého už řadu let hýčkáme různými slavíky a jinými "show",díky kterým si oni vyvolení myslý,že jsou stále nejlepší.Řekl bych tak pár titulků v bulváru,nanejvýš nějaké vyčpělé album,komercí správně říznuté tak,aby příjmy převyšovali náklady.Slavíka v m-kategorii,měl vyhrát Střihavka(pro mě jasná jednička) a né Kája za jeho Jamese Bonda nebo jiné neposlouchatelné písně.A co M. Rupert z Monkey Business,je to snad horší zpěvák než Maxa?Ne!Tak tady nehraj divadlo,že vyhráli ti nejlepší a všichni zaslouženě.A ženská kategorie?Ano Lucka je opravdu dobrá,ale není tady jediná co umí dobře spívat(a teď nemyslým ani Helenku ani Ivetu a už vůbec ne Leonu!).Jenže bulvár a show podobné Slavíkům táhnou za jeden provaz a nemají nejmenší zájem na tom,prosazovat nějakou novou tvář,když jim ty "staré" tak dobře nesou.Prostě slavíci jsou o popularitě a né o umění!Vyhrává ten nejpopulárnější! Ať žije Leoš Mareš a jeho fialový kožich!!!!!!
0/0
9.12.2002 18:43

V

Re: Re: jenda
Vyhráli opravdu ti nejlepší. Dostali totiž nejvíc hlasů. Tvoje spiklenecké teorie o táhnutí bulváru za jeden provaz se starými tvářemi jsou legrační, už 13 let si každý plátek může psát o čem chce. Až dostane Střihavka 30000 hlasů, vyhraje, ale bez nich ne.
0/0
9.12.2002 20:20

Jenda

Re: Re: Re: jenda
Nic si nepochopil neznámý V.Nechť je tvůj úsudek,kdo je nejlepší, i nadále řízen tím co si myslý pořadatelé Slavíků.
0/0
10.12.2002 11:54

Jenda

Re: Re: Re: jenda
Až vyhraje českého slavíka Kája Gott,bude se psát rok 2003
0/0
10.12.2002 12:30

MARTINXI

Re: Re: Re: jenda
Ne nevyhráli ti nejlepší. Vyhráli ti kteří dostali nejvíc hlasů.už to jednou pochopte.
0/0
10.12.2002 13:08

Alena

Re: Re: jenda
Presne tak - hlasovani do Slavika je jen a jen o popularite (neco jako TyTy nebo neco obdobneho na nove - nevim, jak se to jmenuje). Vubec nezalezi na tom, kolik toho za rok interpret udela, ale kolik lidi si ho pamatuje. Kdyz vyhrava Gott, je to proto, ze na nej nostalgicky vzpominaji jeho fanynky ze 70. let:-) Co se tyce hlasu Moniky Nevimjaksejmenujeprijmenim - to je prece des. Pokud byl v televizi vysilan vlastne jen zaznam na playback, tak se o tom mohlo presvedcit dost lidi u obrazovek. Nerikam, ze ma spatny hlas, ale je ujecena. Proc nekdo neoceni ty opravdu dobre, ktere nemaji to stesti, ze se tak casto neobjevuji na obrazovkach (a radiich)? Protoze o nich vi malo lidi. Mezi zpevaky bych ocenila Ruperta z monkey Business, Bartu a Strihavku (a urcite by se nasli i dalsi lepsi nez Muk a Gott, proti Vojtkovi celkem nic nemam). Zpevacky - dobry hlas ma samozrejme Bila (Basikova, Machalkova a Czakova maji dobre hlasy, ale zpivaji sracky), ale co "nezavisla" scena? Kapely jsou fajn, ale olympic uz s tvorbou dost upada... Ale vkus lidi proste ovlivnuje neco jineho nez ocividna kvalita... No, uvidime, jak dopadnou Andele (Gramy nebo jak se to jmenuje)
0/0
9.12.2002 21:16

mami

Re: Re: jenda
Kdo je Leoš Mareš???
0/0
10.12.2002 8:22

Jenda

Re: Re: Re: jenda
Leoš Mareš?Ani ti nevím,ale myslým,že je to ten magor,co zabil krávu Milku,aby si z ní udělal kožuch.Mimojiné taky oprus české hudební scény a bavič hudebních kritiků.
0/0
10.12.2002 12:28

Béda

Re: Re: Re: Re: jenda
....náhodouuuuuuuuuu ...zpívá hezky.....
0/0
10.12.2002 13:32

RAT

Re: Re: Re: Re: Re: jenda
Nezpiva! Rapuje jak o nem tvrdil Zednicek v kufru. :-)
0/0
10.12.2002 16:27

XK

Re: jenda
No těžko si na něco u Bílé asi vzpomenem, když nic nenazpívala... Hlasování je jen jakýsi subjektivní úkon. Je však třeba položit na misku vah i jiné věci než jen  připitomělé hihňání a oddanost Václavu Klausovi.
0/0
9.12.2002 18:47

kler

Re: Re: jenda
Chytry Jendo,nemusis nazpivat solovou desku,aby jsi opravdu neco nazpival.Mozna se nejprve dobre informuj a pak promlouvej.L.B.totiz i presto ze se vdala, taky pracovala a myslim ze i pro lidi neco udelala.A kazdej ma snad pravo na soukromi a na lasku.dava docela dost najevo, ze je u ni ted na prvnim miste neco jineho.Komu by jsi ale chtel toho slavika dat? Ma proste nejlepsi hlas a stesti na lidi, co s ni pracuji, Osvaldova je trida.
0/0
9.12.2002 22:48

Jenda

Re: Re: Re: jenda
Ach!Mám pocit že tu mluvím o voze a vy o koze.Ne teď vážně!Proti Lucce nic nemám,hlas má jako zvon.
0/0
10.12.2002 12:39

kler

Re: Re: Re: Re: jenda
Hele, ja jsem spis chtela rict, ze ta koza o ktere tu podle tebe mluvim :> neco udelala i kdyz ne zrovna solovou desku, ale to je snad fuk. O jejim hlasu neni pochyb a kdo pochybuje, je hudebni analfabet. Taky mam dojem ze je lepsi neprodukovat, nez produkovat to, co Helena. Ty texty jsou vazne nemozny a muze se pretrhnout, ale zpivat stupidity je horsi nez mlcet.
0/0
11.12.2002 22:04

jana kleer

pan v lozi
to je samozrejme kazdeho nazor ale lucie bila je vyborna zpevacka a neznamena ze musi nazpivat spoustu novych pisni aby byla dobra je to jak se rika kvalita a ne kvantita monika si to zaslouzila ma apsolutne nadherny hlas a helenu jsem mela rada az kdyz jsem videla v posledni show jak se snazi krecovite vypadat mlada poskakovala tam dostni podivne i oblecena byla jako 20 let a tak jsem byla trochu zklamana ale monika a lucie jsou spicky jana
0/0
9.12.2002 16:57

Jenda

Re: pan v lozi
Jak by se ti líbilo,celej rok válet šunky a pak si jen přijít vyzvednout slavíka?To mi nepřipadá moc oukej!
0/0
9.12.2002 17:21

Lucie Bílá

Reakce
Trosku me mrzi, ze je mezi nami jeste stale mnoho zlych lidi, co vsechno za kazdou cenu zkritizuji a mnoho lidi, co stale jen zavidi i kdyz by nemuseli. Slava, uspech a ty pomyslny Slaviky maji preci rub a lic. Uz jste o tom vy vsichni co kritizujete premysleli? Zkuste si to na vlastni kuzi, tu moznost mate a pak si o tom v podobne "diskuzi" napiseme, jo? L.B.
0/0
9.12.2002 16:47

Jenda

Re: Reakce
Že by Hana Zaňáková?Tak to nežeru!Pochybuji,že by si sem nějaká celebrita chodila masírovat ego.A jestli jen přeci,tak se radši vraťte tam,kde vám lezou až do střev a dnem i nocí vám tvrdí,že jste nejnejnej a už nikdy nechoďte sem mezi "lůzu",která neumí nic jiného než jen závidět.Ó jak sou ale krutí a zlí!Ale určitě jste mi promluvila do duše,hned vezmu mikrofon a vrhnu se do kola šoubysnysu,jenž má rub a líc(jak poetické).Samozřejmě,jako každá celebrita bych kvůli "rubu"(=prachy) přežil i ten líc.Toť vše a pro příště a to pro všechny - s tou závistí je to hodně ubohej argument.
0/0
9.12.2002 17:58

stix

Ceske kapely a zpevaci stoji za h...
Uz tak 10-15 let tady nezpiva a nevznikla poradna kapela. Je to bida a utrpeni poslouchat ceskou muziku. Ve srovnani se svetem mame tak maximalne hospodske odrhovacky. Je mi 24 a posloucham rock az hardrock od beatles po black sabbath.
0/0
9.12.2002 16:44

nyvl

Re: Ceske kapely a zpevaci stoji za h...
aaale vznikla.jenze se nesmis koukat  na slavika,gogoshow, apod.pro priklad:floex,tata boys,sunshine,hypnotix.a mozna ze i hard rock is dead.zkus treba neco crossover nebo nu metal.cuz
 
0/0
10.12.2002 9:39

Jirka

Měla vyhrát H.V.
Slavíka skutečně měla vyhrát Helena, protože ta jediná něco přes rok dělala (oproti Lucii Bílé).
0/0
9.12.2002 16:41

kler

Re: Měla vyhrát H.V.
Nechci se opakovat,Jiriku.Zprofanovana deska vsak neni jedine, co zpevak muze udelat pro lidi.A navic s tebou nesouhlasim v tom, ze nazpivat text:"Sundej kravatu, dej boty na patu, chci byt milovana....."je prace. Vzdyt jen tupe nazpivala, co ji nekdo predhodil.snad nad tim ani nepremyslela, ponevadz nejen ze je to stupidita, ale ani se to k jejimu veku ponekud nehodi.Mozna by to chtelo vic prirozenosti.Bila narozdil od Helgy zpiva, co k ni sedi.Od neposlusnejch tenisek presla na neco dustojnejsiho.Helus se ale cas nejak zastavil, ci co.Jo a zkus si nekdy poslechnout jeji dlouhou noc nazivo.Nejen ze se pobavis ci te mozna rozboli hlava, ale take zjistis, co vse dokaze pocitac.
0/0
9.12.2002 23:00

radek

Re: Re: Měla vyhrát H.V.
No tak třeba já jsem Dlouhou noc naživo slyšel a Vondráčková zpívala dobře. Dost dobře. Opravdu zpívá Bílá, co k ní sedí? Amor magor, tak to je můj cíl... A nebo celá deska Úplně nahá - všechno to byly převzatý písničky, do jedný a ani jedna z nich se Bílé prostě nepovedla. Prostě, doby písniček Láska je láska, Jinak to nebude, nebo Requiem pro panenku už jsou pro Lucii nejspíš nenávratně pryč. A vzhledem k tomu, že zmiňované album vydala před nějakými třemi - čtyřmi lety, tak je trvající popularita Bílé asi skutečně jen záležitostí bulvárního tisku, který ji servíruje dennodenně na titulních stranách.
0/0
10.12.2002 8:31

kler

Re: Re: Re: Měla vyhrát H.V.
Pravda je,ze Lucie dlouho nevydala solovou desku, ale nerekla bych, ze se ji album Uplne naha nepovedlo. To je ale mozna veci vkusu. A to ze ti k ni nejde amor magor....,mam takovej pocit, ze je to CD stary tak sedm let, tak to asi ke tricitce sedi vic nez dlouha noc k sedesatce, nemyslis? Taky v te dobe mela Lucie trochu jiny image. A taky ne kazda pisnicka se ti musi libit. Me treba oslovuje mnohem vice vaznejsi hudba, jez Lucie take zpiva. Napriklad Ave Maria ci Pie Jesus je uzasne. Vim, je to uz stare, ale nazpivala i neco noveho, jen nevim, jak se to jmenuje. Je fakt, ze ji asi bulvar v poularite pridava, ale nakonec kdo se v nem dnes neobjevuje. A u bulvaru mas alespon tu moznost si ho nekoupit, ale zkus jet po D1 a zavrit oci, abys nemusel kazdou chvili civet na "plastikovou" Helenu.Kazdej ma holt svuj zpusob reklamy. Ja Helenu slysela taky na zivo a fakt to byla hruza. Navic je ta pisen tak pocitacove upravena, ze se ani zive moc dobre zpivat neda, myslim.Nejsem ale odbornik. A navic zvolila spatnou taktiku. To, co zpiva ted asi jeji soucasniky,jez ji poslouchali moc nebere a mladi si na to zapari, ale jiste si o ni ve skole nevypravi.... Myslim, ze sis spletl album Uplne naha s tim, co vyslo predtim.
0/0
11.12.2002 21:56

MARTINXI

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.12.2002 13:16

keb

ach pratele novinari...
velice pochybuji o tom, ze nekdo kopiroval naky housle vanessy mae... ty housle se seriove vyrabi a muzete si je koupit klidne i vy... nebyla jandova kytara napadne podobna treba kytare ritchieho blackmorea? nebo yngvieho malmsteena? (ne ten to od ritchieho asi taky okopiroval)... prosim, trochu vic profesionality...!!!
0/0
9.12.2002 16:31

kraken

Re: ach pratele novinari...
 Kopirovat housle ? To jste mozna spatne pochopil. Ja z toho vyrozumnel, ze se ona dama snazila kopirovat svym vystupovanim Vanessu Mae...
0/0
9.12.2002 16:50

keb

iveto, prosim te, radsi to zabal...
chudak iveta, neumi moc zpivat a jeste se ztrapnuje svou hlouposti (astrologie x astronomie)... ja nevim jak vy, ale ja vzdy z jejiho projevu citim jenom zavist (vzpomente minuly rok: 'co ja s tou luckou udelam?')... mila iveto, vzpamatuj se, hlas jako bila mit nikdy nebudu ja a ty taky ne, stejne jako miliony dalsich... ja si to uvedomuji a moc me to netrapi... zkus to taky...
0/0
9.12.2002 16:24

andy

Re: iveto, prosim te, radsi to zabal...
No, já se už lekla, že nikdo neslyšel ty její neskutečně "duchaplné" keci. Už dost dlouho mám pocit, že Bartošová má v hlavě vakuum, což potvrdila jak loni, tak letos... proč filozofuje, když to neumí?? to jí ten trapas nestačil loni???? nechápu ani její třetí místo.....
0/0
10.12.2002 23:38

M

k prispevku skuste neco slozit...
Ono je to tak ze nasi zpevaci neslozili nikdy ani sloku.Ale maji na to lidi.Ti nasi super Slavici jen prijdou odrikaji si co maji a sklizi potlesk!A nakonec dostanou ze palyback jeste slavika!To je parada jak mraky.Myslim ze tech saskaren bylo uz vic nez dost.Melo by se tam uvolnit misto taky jinym urcite hodne nadanym novackum!Napr:Takova skupina Krystof:Je to cerstva jakztakz kapela,zpivaji jen nazivo a aspon se snazi kdesto jini porad kolujou tema staryma hitovkama ktere uz tady byly.Napr;skupina Kabat,toje aspon poradna kapela!A co kdy dostala?Nic...
0/0
9.12.2002 15:07

keb

Re: k prispevku skuste neco slozit...
tak treba maxa si to sklada sam... diky cemuz ho tedy radim nad ostatni, lec pro sve svaly byva zatracovan... a novinari autorstvi prehlizi a pro vizaz ho hazou do stejneho pytle s hvezdami - textovo akustickymi menici... myslim, ze kdyby se la vie (nebo jak se to jmenuje-kdo seje vitr...) slozila lucie, tak si z toho dost lidi sedne na prdel... myslim, ze to nebyla nezajimava popova pisnicka... nejsem moc na pop, ale m.m. sem se chtel zastat... svaly ma, protoze je telocvikar, myslim, ze to nebyl jen prostredek, jak se dostat nahoru... no, tak se do me pustte! :-)
0/0
9.12.2002 16:40

keymart

Playback
Ten playback je pro fakt sprostej! Mnohem zajímavější a přitažlivější pro diváka jsou právě nepřipravené akce a z toho vyplývající příp. "fopa" nebo jak se to řekne. To by si tým, kterej to připravuje mohl taky uvědomit.
0/0
9.12.2002 13:55

tukan

Re: Playback
faux pas
0/0
9.12.2002 14:14

radek

Re: Playback
Tak to s tebou souhlasím. Nejde jen o playback, to se dá ještě pochopit (i když s emi to nelíbí), ale že to mají na Nově předtočený a pouští do televize vlastěn něco, co se v tu chvíli na pódiu vůbec neděje, tak to je síla.
0/0
10.12.2002 8:33

matti-y

malá česká tupost
Pročítám tady v těchto příspěvcích různé reakce na "soutěž" Český (zlatý) slavík a nedá mi to jinak,než zareagovat taktéž.Proboha lidi uvědomte si že to je soutěž popularity českých "hvězd" a "hvězdiček" a nemá a nikdy neměla účel posouzení odborných a uměleckých kvalit jednotlivých interpretů.Každý se v této branži živí jak a seč může a je jenom na průměrném českém človíčkovi,jak se k tomu postaví.Já si například naprostým ignorováním těchto tragikomických estrád nezavdávám příčinu k rozčilení a případnému následnému nechutenství,nebo nedej bože ještě k něčemu horšímu a je samozřejmě jenom na Vás milí človíčkové,jak se k tomu postavíte Vy.Tím,že budete nadále sledovat pořady typu "Novoty","Dobroty" a jiné podobné "oty" a "Manuely","Venezuely" tak jenom zvýšíte sledovanost a pak se máme milý národe na co těšit!Stačí jenom,že se jeden pan "Velký" ředitel velké televize nechal slyšet proč by prý měl na Vánoční svátky na "své" TV vysílat pohádky jak je tady,ale i jinde ve světě dobrým zvykem (vánoce jsou přece jenom tím nej především pro děti),když nás pod stromeček může zahltit oblíbenými tupými telenovelami.Přece jenom nás média ovládají ať chceme,nebo ne a výběr je jen a jen na nás.Pokud jim naznačíme tento trend,nemůžeme se pak divit že se nám to v této podobě "Českého slavíka" vrací zpět.
0/0
9.12.2002 13:37

mura

Re: malá česká tupost
...svatá pravda...
0/0
9.12.2002 14:41



Najdete na iDNES.cz