Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavíky jsou opět Bílá, Gott a Lucie

Lucie Bílá, Karel Gott a skupina Lucie jsou již počtvrté v řadě vítězi hudební ankety Český slavík 2002. Absolutním slavíkem s nejvyšším počtem hlasů se stala už poněkolikáté Lucie Bílá. Ceny 7. ročníku ankety o nejpopulárnější hudební interprety byly v sobotu večer vyhlášeny na slavnostním galavečeru ve Státní opeře Praha. Objevem roku je dívčí skupina Black Milk, skokany roku se stali Monika Absolonová, Josef Vojtek a kapela Ready Kirken.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tereza

Vyhrát měl Matuš
Měl vyhrát Bohuš Matuš, ten je stejně nejlepší! Kam se na něj všichni hrabou. Zdraví Tereza
0/0
11.12.2002 11:40

Jiří Kolář, Pardubice

Jak ještě dlouho?
     Ptám se. Jak ještě dlouho se na hudebním nebi bude vyskytovat praděd české populární hudby,Karel Gott? Kolik generací mladých umělců ještě otráví a nedovolí jejich rozvoj? A kolika mladým holkám bude svými penězi hloupnout hlavy? Ano jistě! Mohou lépe zpívat a ty holky mít rozum. Ale nebylo by lépe kdyby ho našel starý pán v sobě?
0/0
10.12.2002 23:38

jana kleer

harry
lucie vypadala v zelenych satech moc hezky ty asi moc pekne oblecenych zen nevidis a nebo nemas vubec poneti co je slusive a co je pytel jana k
0/0
9.12.2002 22:31

Štefan

Šoky...
I když je to každý rok stejné, trnu jestli Kája vyhraje...
0/0
9.12.2002 13:36

Iva

Zkostnatělí Češi
Jak může někdo hlasovat pro Hanu Zaňákovou, když od ní a) neslyší vůbec nic nového, b) slyší starý zahnívající brak ?
0/0
9.12.2002 12:27

Harry

Šaty
Viděl jsem dnes fotku Bílé v takových hnusných zelených šatech.To ona v tom pytli fakt byla,nebo je to fotomontáž?
0/0
9.12.2002 11:25

Katka

Re: Šaty
Fakt v tom byla, ale myslím, že jí sluší i ten zelenej pytel jak říkáš...
0/0
9.12.2002 14:54

DejvAl

Re: Šaty
Ale jo, byl to pytel!!!
0/0
13.12.2002 23:17

Hulibald

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.12.2002 9:56

moneta

Re: Co na tý nesmrtelný tetě vidíte?
..Mě třeba texty ani moc nezajímají. Většinou si je nepamatuju, když, tak jenom dokola opakující se refrén a nebo jednodušší text. A to si pak třeba ráda zazpívám. V rádiu by podle mě neměla hrát příliš těžká muzika, u které je třeba se soustředit. Rádio je spíše kulisa. To si pak raději zajdi na koncert. Ale pozor, abys tam z toho hluku náhodou neohluchnul!
0/0
9.12.2002 11:28

zab

Re: Re: Co na tý nesmrtelný tetě vidíte?
Teď jste na to kápla.Jednoduchý text a jednoduchá melodie - ideální pro jednoduché posluchače. Já tě mám ráda, ráda, ráda, já tě mám ráda, ty mě máš rád a já tebe ráda...
0/0
9.12.2002 13:02

briza

Re: Re: Re: Co na tý nesmrtelný tetě vidíte?
:-)) "... heledte koukejte dejte tam dva drby, Dylana vyndejte, muze to bej i blby, jen kdyz je to vesely..." (text L. Kantora na solove desce Heleny Arnetove z CK Vocalu) jo a jeste jeden Skoumal "... nebudte pitomi zpivejte to jako my - I love you, you love me - tomu kazdej rozumi... (Petr Skoumal: Japanese synthesizer)
0/0
9.12.2002 14:08

Dr

Obraz tohoto národa ! HUMUS
0/0
9.12.2002 9:17

Gaston

Re: Obraz tohoto národa ! HUMUS
Zajisté takto reagujete na nesnášenlivost komentářů, že?
0/0
11.12.2002 8:44

DejvAl

Proč se vztekat?
Zdravim všechny! Podle mě je Český Slavík rozhodně dobrou anketou a nezatracoval bych ho a vůbec nechápu lidi, kteří se nad výsledky ankety vztekali a přitom sami nehlasovali. Anketa prostě vyjadřuje názor hlasujících a těch bylo letos pouze 70 000 a náš národ má asi 7 000 000 obyvatel vlastnících mobil, takže vlastně hlasovalo 1%. Z toho plyne, že výsledky ankety nelze vznášet na národ obecně. Já osobně si například nemyslím, že hudební skupiny Lucie, Olympic nebo Kabát jsou třemi nejlepšími kapelami minulého roku, ale hlasující je prostě zvolili a já nic nenamítám, i když jsem na první místo dal Chinaski, jejichž album se mi letos zdálo nejlepší. Mám rád melodickou hudbu a ne řev a rámus, a proto je také podle mého nejlepším současným zpěvákem stále nedostižný Karel Gott, protože má prostě nejlepší hlas a může si dovolit zpívat písně od proslulých skladatelů a textařů. Ten vydrží zpívat ještě dlouho. Mezi ženami už je to podle mě složitější, Lucka zpívá sice krásně, ale stejným stylem zpívá nádhernou píseň Otázky i vodrhovačku Láska je láska. Sám jsem volil Lenku Dusilovou, protože se mi líbí její hlas i prožívání a lehkost zpěvu. Ani Helena není špatná. Jo a ještě k poznámce Iana Mause na účet té "zdegradované popkultury českých komunistických 80.let". No, je mi sice 17, ale aktivně od dětství hraju na 3 hudební nástroje a zpívám ve sboru, takže si myslím, že o muzice už něco vím. Tu dobu jsem si neprožil, ale podle mě Michal David nebo Hana Zagorová rozhodně nezpívali tak špatně, jak je to dnes prezentováno. Ani ty Holky z naší školky vlastně nejsou špatný, diskostyl je prostě takovej a byl takovej i na západě. Jinak se těším na vyhlašování Cen Akademie populární hudby na jaře. Ahoj!
0/0
9.12.2002 0:12

briza

Re: Proč se vztekat?
Jesli je ti 17 tak se clovek nemuze divit, ze nechapes proc nekteri lide nemohou Michala Davida & spol. ani citit. Tak si zkus predstavit, ze o Chianski nikdo moc nevi protoze je nikde nehraji, CD nebo kazetu od nich nekoupis (nic jim nevyslo) leda, ze ti kamosi nedaji nahrat x-tou kopii neceho co ulovili na koncerte. Lze si zajit na jejich koncert pokud zrova nemaji zakaz protoze po nejakem minulem koncertu bylo par rozbitych sklenic nebo zidli (co je ovsem jen zaminka). A pokud mas obzvlast smulu a byl jsi na tom "minulem" koncerte ve chvili kdy dorazi policajti, nic jsi neprovedl, ale mas obleceni, vlasy, ... cokoliv co jim nelibi jses legitimovan, mozna chvili na policejni stanici, mozna dostanes par pres hubu a pak se jen klepes jeslti te kvuli tomu nevyhodi ze skoly. A v tomhle srabu proplouvaji lidi jako Gott, Vondrackova, David s lehkosti motylku protoze nejakou hudbu prece lid potrebuje. Hlavne zadne texty, ktere by nejak odrazely realitu zivota, zadne obcanske postoje (krome vyjadreni podpory Strane a lidu kdykoliv je to treba) - proste kolaborace az za hrob.
0/0
9.12.2002 13:49

hovnival

Re: Re: Proč se vztekat?
0/0
9.12.2002 17:55

DejvAl

Re: Re: Proč se vztekat?
Chinaskimu vyšlo 6 alb a seženeš je v každém obchodě s cédéčkama a ty koncerty se mi zdaj dost klidný. Možná sis je s někym splet.
0/0
9.12.2002 23:38

DejvAl

Re: Re: Re: Proč se vztekat?
Sorry, moje blbost, já jsem to poprvý nepobral (čtu vždycky 10 stránek najednou a někde vždycky něco zblbnu). Souhlasim.
0/0
9.12.2002 23:42

Fusekla

Průser se Zlatým Slavíkem !!!!
 
Dejte si repráky naplno a zadejte:
http://cluepon.sgl.org.au/
 
0/0
8.12.2002 20:36

Nechapajici

Re: Průser se Zlatým Slavíkem !!!!
Starý, ale hezký. Obzlášť zajímavý pro lidi s Windows 95 a 98  :)))
0/0
8.12.2002 20:45

Homer

Re: Průser se Zlatým Slavíkem !!!!
Dobry. hned ten link poslu nekomu, koho budu chtit nasrat.
0/0
8.12.2002 21:44

Jirka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.12.2002 19:58

Yaroukh

divakum Zlateho Slavika
kazdej rok to je stejny a kazdej rok na to koukate ... za rok zase nashledanou s tou stejnou pisnickou, trubky (i kdyz "za rok" - hadam, ze stejny to bude i se Silvestrem na Nove)
0/0
8.12.2002 20:01

Anna Sedláčková

Český slavík nemá smysl
Včera už byl zase Český slavík?! Ani jsem to nepostřehla. Kdyby náhodou omylem místo přímého přenosu vysílali loňský pořad, málokdo by to poznal. Má tato soutěž vůbec nějaký smysl, když každý rok vyhrávají stále ti stejní zpěváci? Vždyť někteří z nich ani během roku nevydali nové album. Někdy mám pocit, že lidé hlasují už jen tak ze zvyku, a tím pádem celá soutěž přestává být napínavá. A jak ohrané jsou fráze typu: "To jsem ale překvapen(a), vůbec jsem to nečekal(a)." Co na tom, jestli má Gott či Bílá sošek deset či dvacet? O co, že příští rok nebude jiný?
 
0/0
8.12.2002 19:24

V

Re: Český slavík nemá smysl
Vyhrává ten, kdo získá nejvíce hlasů. V tom je smysl soutěže. Nic více, nic méně.
0/0
8.12.2002 22:37

Patrik

Helena
0/0
8.12.2002 19:22

Patrik

Helena
0/0
8.12.2002 19:22

Petr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.12.2002 19:14

Patrik

Re: Slavicí je HELENA !!! Bílá ať jde někam!!!
Máš pravdu-vyhrát měla jasně Helena!!!!!!Bílá dostává hlasy od buranů z vesnic, co jí věřej každý slovo-proboha je to jasná kráva!!!!!
0/0
8.12.2002 19:23

pedro

Re: Re: Slavicí je HELENA !!! Bílá ať jde někam!!!
Ty blbečku vykašli se na burany z vesnic a nech si změřit IQ. Houpací kůň mého syna ho má určitě větší než TY.
0/0
8.12.2002 22:00

MARTINXI

Re: Slavicí je HELENA !!! Bílá ať jde někam!!!
Reakce na Helenu byla jasná. Ano. Lidi jí chtěli ještě zatleskat protože nikdo neví kdy umře. Jo a Kája teda tleskal jak když tleská Štrougalovi na mítinku KSČ. A co se týká Bílé tak nevim. Myslim si že v ČR nemáme hvězdy v tom pravom slova smyslu. Bílá má určitě skvělej hlas. Ale její písně v poslední době jsou možná až moc složitý pro obyčejný lidi.
0/0
9.12.2002 7:45

Erik

kristova noho slavik!! to je ale SRACKA
0/0
8.12.2002 18:39

Luboš Procházka

Český slavík nebude jiný hodně dlouho
Všechny vás zdravím. I já patřím mezi Ty, kterému se včera z anekety Český Slavík nedělalo dobře. Ubohé kulisy TV NOVA a trapní moderátoři sráželi galanci večera k zemi. Zlatý Marek Eben... tomu muselo být hodně špatně při pohledu na NOVÁCKOU ZÁBAVU, kterou přebíralo i Železného JOJO. Promiňte JOJ. Všichni se tu ptáte, proč opět Gott a Bílá. Je to hodně jednoduché. U Karla Gotta vítězí jeho profesionalita, tam je to bezesporu stejné! A nic se na tom určitě v dalších letech nezmění. Neberme to Kájovi za zlé, ale je fakt dobrej - a i když už má svá léta, nikdo na něj nemá. Petr Muk by ho mohl někdy porazit! Ovšem u zpěvaček mohlo k zásadní změně na první pozici dojít. Helena dře, točí desky, vystupuje - má jednoznačný úspěch a Slavíka by si zasloužila. On ten potlesk včera večer patřil jí a lidé dali ovacemi najevo, kdo je nejlepší. No a Lucka se musela cítit fakt trapně a při proslovu po udělení Slavíka neměla ani slov. Dobré gesto bylo, když dala Heleně květinu. Ty dvě holky se nemají rády a to vědí všichni. Jedno je jisté, přeci nedá pan Železný dopustit, aby jeho kůn Bílá byla druhá!!!
0/0
8.12.2002 16:45

Hana

Re: Český slavík nebude jiný hodně dlouho
Ty ses ale primitiv. O vitezstvi nerozhoduje Zelezny.
0/0
8.12.2002 21:20

Kubrt

Re: Re: Český slavík nebude jiný hodně dlouho
Na primitiva to ale vystihl velice dobře !!!! Pod to co napsal bych se podepsal !
0/0
8.12.2002 22:31

Petr

Re: Český slavík nebude jiný hodně dlouho
Marek Eben mel nekdy co docineni s ceskym (Zlatym) slavikem ?
0/0
9.12.2002 3:38

MARTINXI

Re: Český slavík nebude jiný hodně dlouho
Loni se říkalo že měla vyhrát Vondráčková a že je soutěž zmanipulovaná. Taky letos hlasovalo jen asi 70000 lidí a to je asi 1% těch kteří mají mobila. Takže tato soutěž nikoho vlastně nezajímá. A zase všichni říkají ta Helena ta si to zaslouží. Tak si asi osazenstvo sálu musí uspořádat svojí vlastní soutěž. Lidi, i když jich byl jen zlomek zvolili toho koho chtěli. A žádný ale neexistuje. Vondráčková prostě nevyhrála. Chápeš? Nic na tom nemění potlesk pár set lidí v sále. Když nějakej čas ješt neumře tak se třeba dočká. Je mi jedno kdo vyhraje. Nezajímá mě to. Ale když už někdo vyhrál tak by ho ostatní měli brát jako vítěze. Jo a když jsem tuhle četl rozhovor S Helenou a Karlem Gotem tak sem se musel smát když říkali že nevěděli že podepisujou antichartu.Že nečetli co podepisujou. To je HNUS.
0/0
9.12.2002 7:56

Bobina

Neviditelná ruka trhu
Překvapení? To asi těžko,ale nezdá se vám,vážení, že je to taky o tom,jak lidé kupují jejich písničky?Ať se to někomu líbí nebo ne, jejich popularita zanikne,až je nikdo kupovat nebude, to je ta neviditelná ruka trhu. A pokud vím, místo aby se je snažili noví interpreti vystrnadit z výsluní a porazit je novými lepšími skladbami,tak pouze kopírují a kopírují....Někdy je z toho smutno
0/0
8.12.2002 16:41

zab

Re: Neviditelná ruka trhu
Souhlasím s tebou až na výjimku. To o té popularitě a prodávání desek. Znáš nějakou Sisu Sklowskou ? Asi ano, protože už nějaký ten pátek okupuje stánky časopisů a sedí ve všech možných soutěžních porotách. A teď mi řekni, jestli jsi od ní slyšela nějakou písničku ? Nebo jinak: slyšela jsi posledních 12 let něco od Zagorové, aby to nebyl zrovna Mistr basu, brum brum ? A jak jsou, panečku populární. Čímpak to asi bude?
0/0
9.12.2002 14:13

Fanda

Petr Kotvald je jednička!
Pro mě je stejně nejlepší Petr Kotvald !! Sice nebyl na Slavíkovi......ale užil jsem si ho na koncertě v Teplicích....... Zdraví Fanda Bílek.......www.fandabilek.borec.cz
0/0
8.12.2002 16:11

anita

Re: Petr Kotvald je jednička!
Tak jsem si te pustila Franto,jsi hotova kopie Kotvalda;;;;ne tedy zrovna muj styl...
0/0
8.12.2002 17:01

Fanda

Re: Re: Petr Kotvald je jednička!
Kopie? To zní hezky........díky!!!  Jinak o Petrovi také na http://www.kotvald.ceskyweb.info Ahoj....mějte se fajn......! Fanda Bílek
0/0
8.12.2002 18:45

Nechapajici

Re: Re: Re: Petr Kotvald je jednička!
Jinak o Petrovi také na http://www.kotvald.cz - na rozdíl od výše uvedených profesionálně zpracované a bez pravopisných hrubek (...tak by jsme se... - ale fuj, Fando, vrať se do školy). Ale na druhou stranu nutno uznat, že na amatéry to není špatná práce... ale jen na amatéry... :)))))))))
0/0
8.12.2002 20:52

Fanda

Re: Re: Re: Re: Petr Kotvald je jednička!
To je oficiální web......určenej pro média.........http://www.kotvald.ceskyweb.info je pro fanoušky.......takže je aktualní a neklade důraz na profesionalitu tvorby www.......... Můžete si například už dnes prohlédnout fotografie z včerejšího koncetu Petra v Teplicích (http://www.kotvald.ceskyweb.info/teplice02.htm).......to si myslím je pro fanoušky dobrá věc..... a http://www.kotvald.cz je zase vhodný pro média.......Tečka  
0/0
8.12.2002 22:59

Fanda

Re: Re: Petr Kotvald je jednička!
Kopie? To zní hezky........díky!!!  Jinak o Petrovi také na http://www.kotvald.ceskyweb.info Ahoj....mějte se fajn......! Fanda Bílek
0/0
8.12.2002 18:45

Cracken

Re: Petr Kotvald je jednička!
Fando Fando, dej si bacha, koukal jsem na tvoje stránky a pak taky na další, který jsi dělal, a mám takovej dojem, že leccos má blízko k dětský pornografii. Nebo jak vysvětlíš tohle: http://klarka.wz.cz/k52.jpg ???
0/0
8.12.2002 18:20

Fanda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.12.2002 18:42

Yaroukh

Re: Re: Re: Petr Kotvald je jednička!
von to s tebou mysli dobre ;oP chlapci z mravnostniho uz tak hodny nebudou, "strejdo s bonbonama" ;oD
0/0
8.12.2002 20:24

Cracken

Re: Re: Re: Petr Kotvald je jednička!
Ne, musím uznat, žes rozhodil ty mě. Něco takovýho se opravdu často nevidí, už dlouho jsem se tak nepobavil, málem mě to sundalo ze židle... ;)))
0/0
8.12.2002 20:41







Najdete na iDNES.cz