Diskuse k článku

Dejdar: Někdy se ptám, proč vlastně žiju

Martin Dejdar je muž mnoha tváří. Skrývá přitom jednu, o níž ví jen málokdo. Sám sebe se někdy ráno před zrcadlem ptá, proč vlastně žije.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Venca@spika.cz

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.12.2002 13:08

marketa.mancor

jak to vidim
Smysl zivota si myslim, ze se behem zivota meni, a hledame ho neustale, alespon tak to vidim ja. Jo, a mela jsem o M. Dejdarovi knizku, moc peknou, jenze jsem ji nejspis nekomu pujcila a dotycna osoba mi ji nevratila. Kdybych tak vedel komu. Docela me to stve a je to uz nejakej cas.
0/0
22.11.2002 17:46

Pavel

Deprese - Martin D.
Kdo depresi niky nemel, muze psat takove chytrosti jake ctu v reakcich. Az si jí jen vzdaleně projde, pak muze nekoho soudit ze je namyslenej nebo se ptat z ceho ji vubec Dejdar muze mit.Pak bude chapat a ne psat takove blbosti nebo dokonce soudit.
0/0
22.11.2002 9:29

Iva

Včerejší magazín MF DNES
s Martinem Dejdarem a s popisem života "lepší" prostitutky mě utvrzuje v přesvědčení, že redaktorům chybí invence a snaha hledat NOVÁ A NEOPOTŘEBOVANÁ témata, která by nebyla plytká, jak se stalo standardem. Kdyby novináři chtěli, našli by lidi, kteří by například svou zkušeností o hledání smyslu života mohli poutavě vyprávět a tím zaujmout nejenom Martina Dejdara. P.S. Už dlouho jsem v MF DNES nečetla o aktuálním žebříčku nejbohatších podnikatelů, nejvlivnějších Čechů, nejžádanějších ženichů či nevěst a nejbohatších vdov....
0/0
22.11.2002 9:28

Palmer

Re: Včerejší magazín MF DNES
Napsala si to pekne, ale proc tu poutivas slovo plytka? Za prvy to sem vubec nezapada a za druhy pochybuju ze toto slovo je ve vyjmenovynych slovech a logicky se teda pise s mekkym I. Nevim jestli tohle slovo pochazi ze Slovenska nebo z Polska, ale sem ho prosim te netahej!
0/0
14.12.2002 23:58

Iva

Re: Re: Palmere,
asi už jsi dlouho ze školy a nečteš.... Jinak bys musel vědět, že plytký může být talíř (nehluboký, mělký), ale také příběh (povrchní). Logicky se píše s "Y", zalistuj v mluvnici českého jazyka. Přeju krásné Vánoce !!!!
0/0
20.12.2002 7:43

Jana

Každý se někdy ptá, proč vlastně žije
Nadpis odpovídá mému názoru. Jsem si jistá, že se touto otázkou zabývá čas od času každý. Někdo více, někdo méně často. To, jak s životem naložíme je vlastně naše jediné vlastnictví. Jsem často se starými lidmi a zjišťuji, že hodnotí svůj život. Že všechno ostatní už ztratilo hodnotu. Nic se nedá vrátit. Často slyším a vidím zoufalství z toho, že dílo vybudované tvrdě vlastními rukami, vlastním rozumem, už nepotřebují. Nebo že je hrozné přežít vlastní děti, nemluvě o tom, že nestihli odpustit někomu, než umřel. Nejčastěji se ale setkávám s touhou umřít. Takže na základě těchto zkušeností docházím k závěru, že to není ani budování majetku (tím nechci říct, že je to něco špatného), ani život naprosto odevzdaný své rodině, co my má dávat smysl, proč tu žít. Závěr toho všeho možná tušíte, ale nemohu jinak, protože je to i o mé životní praxi - totiž kniha Skutků 17:24 - 29 (Bible, Nový Zákon).
 
 
0/0
22.11.2002 9:25

Iva

Re: Jano,
když sleduju lidi kolem sebe, zdá se mi, že člověk často až ve stáří jaksi "prohlédne" . Jako by teprve tehdy zhodnotil informace, které v životě získal a jako by už pomalu chápal, o čem to "tady" je. Proto se mi zdá dobré, že i my mladší o tom sem tam přemýšlíme, hledáme a docházíme (alespoň já se k tomu hlásím) k podobným závěrům jako Ty..........
0/0
22.11.2002 9:52

John

JDI UŽ DO HÁJE
Martine jdi už do háje, už nás neobtěžuj!!!!Jsi trapný. John
0/0
22.11.2002 0:08

Lukáš

Dejdar
Zdravím pana Dejdara a musím přiznat, že ho opravdu nemám rád již od začátku jeho profesní dráhy. Z jeho chování a obličeje vždy vyzařovala a vyzařuje slabost a nejistota. (není si jistý sám sebou, velký podíl zakomplexovanosti, neustále se snaží na sebe upozornit a nejspíš po nocích pláče). Připadá mi infantilní a rozmazlený. Na depresivní syndrom je výborná elektroléčba.
0/0
21.11.2002 23:57

Jana

Re: Dejdar
Ty nemáš někdy chuť po nocích plakat? Jsi asi ohromný silák a ve všem máš naprosto jasno. Gratuluji.
0/0
22.11.2002 9:30

Jarda

Deprese
Ahoj Martine.
Známe se z večírků jedné aut.značky nejsem herec ani slavný ale nemoc máme
společnou.Také jsem se snažil vyléčit sám ,stále se vše stupňovalo až jsem
skoro nežil.Překonal jsem sám sebe a mazal k lékaři tak to UDĚLEJ a máš pokoj.
     Ahoj  Jarda.
0/0
21.11.2002 23:18

Vladimir

pan Dejdar
Vazeny pane , Dejdar!
Zijeme v USA a videli jsme skoro vsechno, kde jste hral, vcetne "Zdivocela zeme". kde jste zahral naprosto skvele.!!!!!!!!
Cela nase rodina uz videla tento opravdu zdarily serial nekolikrat.Zahral jste to, jako by jste vsechna ta leta a hruzy doopravdy prozil .
Mame vas moc radi a chapeme proc u vas dochazi k depresim, je to totiz strasne zklamani, podraz a nespravedlnost, kterou jste si musel prozit.Jste asi dost citlivy clovek, ktery nedokaze, jen tak snadno, vsechno hodit za hlavu a jit zase klidne dal.Mate to asi v sobe a nedokazete se toho zbavit.
Prejeme vam, aby jste se se vsim dokazal rychle vyporadat a rikejte si, ze jste na svete,aby jste nam vdecnym divakum  zprijemnil zivot.
Pak mate prece rodinu a pro tu je treba zit.!!!
Hodne stesti prejeme!!!!
 
0/0
21.11.2002 22:58

Pierre

Dejdar nevidí, nebo nechce vidět?
Velmi zvláštní vidění světa má pan Dejdar a následující věta mne zvláště pobavila: " ODS je podle mne jediná strana, která se ještě jakžtakž drží toho, co slíbila." To zní docela komicky po tom vzorovém a neokecatelném obratu o 180 stupňů ve věci volby prezidenta. Já sám jsem v prvních dvou volbách ODS volil, ale později už ne, protože nelze nevidět!!!
CO? Mimo jiných věcí například to neskrývané pohrdání občanem! Máš názor? V které straně jseš? V žádné? Tak co obtěžuješ! Přijď až bude tvůj čas. Kdy? No až budem potřebovat Tvůj hlas!!! Ale těch věcí by byla spousta. Dokonce i zjevné nepravdy z úst pana profesora, a ne přes sdělovací prostředky, ale dokonce i in natura...
0/0
21.11.2002 22:54

Radek Skrivan

Pane Dejdare
Pisete ze jste nejspise zatim nenasel odvahu poradit se o sve depresi s lekarem. Ja vas plne chapu. Neni to lehke mluvit o techto pocitech pred cizim clovekem. Ale necekejte na to az se vas stav drasticky zhorsi. Je velice obtizne se z klinicke deprese dostat pokud spadnete prilis hluboko. Muze se stat ze ztratite duveru v lidi vcetne svych nejblizsich a natoz pak ve sveho lekare. Takove leceni je pak velice tezke kdyz si pacient klade otazku zda duveruje svemu doktorovi a zda si ma ty predepsane leky vzit ci nikoliv. Jednejte co nejdrive a neriskujte.
0/0
21.11.2002 21:51

Jakub Hlodavec

Odešel do ústraní?
A není tohle ten slavný Martin Dejdar, co před několika lety pompézně prohlásil, že odchází do ústraní? Ano, souhlasím, je velmi důležité stát si za svým názorem.... ha, ha.. blbeček...
0/0
21.11.2002 20:38

Ravo

Deprese
Co takhle zkusit ji vylecit pomoci KINEZIOLOGIE. Uz jste ji zkouseli? Jestlize ji neznate, tak na netu je toho spousta.:-) Doporucuji.
0/0
21.11.2002 20:26

Martin

Martinovi
Musím přiznat, že jsem měl pana Dejdara moc rád a uznávám ho i jako herce a moderátora, i když filmy, které natočil nejsou právě z mé krevní skupiny. Nemohu tedy hodnotit film, o kterém tolik psal, když jsem ho neviděl, ale vyjádřím se k jiné věci. Píše, jak se mu tato doba líbila, jak nic nebylo v minulé době lepšího atd. Já bych komunismus v žádném případě nechtěl zpátky, ale myslím, že každý soudný člověk by měl zvažovat věci podle toho, jaké jsou a ne z jaké jsou doby. Tedy stejně tak se snažit o zachování toho mála dobrého, co v dobách minulých bylo, jako o kritiku toho, co se dnes dělá zle... Je tomu cca 6-8 let, co jsem se s kamarády pouštěl do debaty, že tento styl privatizace a přísunu kapitálu je jen vějičkou, která nebude mít dlouhého trvání a je jen velkou otázkou, co se stane, až začneme být pro zahraniční kapitál zajímavý (zvedne se kurz, zmizí pobídky...). Dnes myslím, že tato situace, i když dříve, než jsem čekal, nastává. Zajímalo by mne, co si pan Dejdar myslí, že udělal pan Klaus tak pozitivního? Máme tu prakticky jen zahraniční firmy, které tu jsou za jeho ovací, ale rozhodně ne proto, že by nás nějak milovaly. Rády zmizí, jen jak to bude pro ně zase výhodnější a "vytěží" vše, co tu bylo "vytěžit" možné. Panu Dejdarovi přeji jen to nejlepší a doufám, že se s ním i dále budeme setkávat (z mého hlediska zejména v divadle a při moderování, kde se mi velmi líbí), ale myslím, že by se neměl pouštět do hodnocení věcí, o kterých toho mnoho neví, protože pak lehce podléhá lidem, kteří mají velký rozhled, přes který si nevidí na špičku nosu.
0/0
21.11.2002 19:02

Dejdar

Muj rozhovor
No tom sem na sebe zase neco prozradil. ale jak tak koukam, chytlo se to. Diky diky diky...... MD
0/0
21.11.2002 18:44

Martin

Namyšlený člověk
Ypsilonka jezdí do našeho města každý rok a je to spojeno s určitým sportovně-zábavným kláním a večírkem. Jsou to většinou velice příjemní lidé, i když každý jiný. Jediným nafoukaným člověkem, který tu dává najevo, že se jen tak s někým nebaví, je vždycky Martin Dejdar. Nepíšu to ve zlém, je to prostě skutečnost a právě mě vytočilo, když čtu, jak je prvě on kritický k ostatním.
0/0
21.11.2002 18:41

Marcela

Špatný film
Panství byl opravdu příšerný film. Je smutné, že si to nedokáže přiznat a vinu svaluje jen na jiné.
0/0
21.11.2002 18:37

petr

smysl života
Ahoj Martine,
asi každý v různých obdobích hledá smysl života. Někdo ho najde a je v pohodě a jiný zase ne a je nešťastný celý život. Já osobně se domnívám, že smyslem života je v poznávání "nového" na všech úrovních (duchovních i materiálních) - tedy vlastně pokrok. K tomu každý přispívá, ať chce nebo nechce. Vědec významnými objevy, herec obohacováním duševna a dáváním radosti, prodavačka denním běžnými úkony bez kterých se společnost rovněž neobejde, ty i tvoje manželka výchovou a živením dětí, ale i vrah nebo zloděj, jejichž činy se snažíme obecně poznat a najit řešení problémů. Vše vede k jedinému a to je postupný pokrok a vývoj, který se někdy nezastaví. Tvoji úlohu převezmou v budoucnu jiní, možná i tvoje děti. Jsem přesvědčen, že jedině pokrokem může člověk vyřešit postupně většinu všech problému (nemocí, duševních pohnutí, špatných vlastností). Proti pokroku (novému poznání) se vždycky stavěli konzervativci a různé církve. Pokrok a především možnost poznání, který je dán od ... stejně nikdo nezastaví. Nikdo nezastaví poznatky a jejich aplikaci v genetice, nikdo nezastaví klonování, nikdo nezastaví cesty do vesmíru. To vše, pakliže bude lidstvo využívat především k dobru ( já osobně se domnívám že v minulosti tomu tak převážně bylo), povedede k dalšímu postupnému přiblížení k ...., tedy k dobru a lásce.
0/0
21.11.2002 17:38

Rivenguard

Re: smysl života
     Cože? Takže proti depresi začneme používat časopis 100+1 nebo nejnovější vědecké publikace? Je to pouze nemoc a dá se léčit, dnes již docela úspěšně ... např. trimiprominem, dosulepinem, doxepinem ...
    
0/0
21.11.2002 18:37

Daniela

Re: smysl života
Ahoj Petre,
tos napsal moc hezky a zajimave. Dekuji.
0/0
28.11.2002 4:28

Petr K.

Mam stejne pocity Martine
Ahoj Martine, dokazal jsem toho v zivote pomerne dost (v IT oboru). Trpim stejnymi depresemi. Pritom bych se mel teoreticky radovat z toho co mam, kde pracuji a ze po me zustava uzitecne a dlouhodobe funkci dilo. Sam to resim tak, ze se snazim vyhledavat stale nove a nove veci jak v hudbe tak i ve filmu. PREDEVSIM KOMEDIE. Tech je vsak malo a z toho mala jich je jen malo dobrych. Problem vidim v tom, ze spousta lidi okolo se chteji bavit, ale sami nejsou vubec muc vtipni. Myslim, ze je ani nenapadne pokus o nejaky vtip, grimasu apod. Sam se snazim druhe bavit a lidi me berou. Nicmene sam moc podobne reakce od druhych nevedim. A to mi myslim chybi nejvice. Myslim, ze budhismus hlasa, ze podstatou vseho deni je prazdnota. Nejsem verici, ale tento pocit jsem mel jiz davno, nez jsem tento nazor slysel. Ti, ktere uspokoji mamon, se na tomto svete citi dobre. Ja a asi ani ty Martine mezi ne nepatrime. Dulezite je, aby po cloveku na tomto svete zustalo neco smysluplneho. Ja uz jsem zde neco zanechal a proto uz mam ted depresi, protoze by to chtelo opet novy smysl. Neni prilis velika, ale je skoro porad. Preji hodne zdaru pri toceni.
0/0
21.11.2002 17:32

Jarda

Nestezuj si.
Teda chlape, ja se ti divim. Stezujes si, jako vetsina ostatnich umelcu, co je to za chamrad v ty vasi branzi, sama zavist, pretvarka, proste hnuj. To by me teda zajimalo, kdo tohle prostredi vytvari, kdyz ne vy sami? Chcete bejt bohaty a slavny, znami a dobre vypadajici a to vetsinou bez vzdelani a nekteri i bez talentu. Jenze takovejch je hodne a piskoviste maly, tak se nediv, ze se ukazuje vase prava tvar! Takze to, ze tady fnukas je trochu paradoxni, protoze si myslim, ze te sto jinejch lidi povazuje za toho samyho lumpa, jako ty je. Tohle prostredi se mi hnusi, stejne jako vy, kteri v nem setrvavate jen kvuli penezum!  Ale jinak ti nic spatnyho nepreju. Cus
0/0
21.11.2002 17:22

Pepicek

Re: Nestezuj si.
souhlas, ale rozsir to -> je to nejenm v tyhle branzi, ale i v hodne ostatnich, proste elitarstvi a ruka ruku meje, ja na brachu a on zas na me, super priklady jsou od sportu (fotbal...rozhodci, treneri, manageri prestupu) az po pravniky, brokery, maklere... to je jeste poraad pozustatek puvodniho mysleni, a to se proste v Cechach jen tak nevymyti, snad to postupne vymre. Jinak Martin je pro me Bart Simpson, sprymar a veselej clovek, kterej se zase urcite najde... DRZIM PALCE!!
0/0
21.11.2002 20:40

Ivan

Moc mu fandim. Naprosto mu rozumim. Bajecnej clovek!
0/0
21.11.2002 17:20

Lendl

Martine drz se
Preju ti jenom to nejlepsi, znam moc dobre situace ktere popisujes. Je to o odvaze neco dokazat a kdyz se ti to podari mas kamaradu plny kybl. Kdyz ale nahodou nepovede, tak ti kamaradi na tebe ten kybl sracek jeste vylejou. Martine drz se, vsechno se da zvladnout praci a tim ze se prestanes zabyvat nazory na to proc se to stalo. Najdi cil byt jenom maly a snaz se po kouskach dat zase dohromady, narod te potrebuje.
0/0
21.11.2002 16:20

Ludek

skromnost sama ...
Namyslenejsiho pablba uz jsem dlouho nevidel, on nic, on chudacek, vsechno ostatni ....
0/0
21.11.2002 16:16

Martin

Deprese
Není ta deprese poslední dobou u známých osobností nějaká moderní? Vašut, Dejdar. Kdo bude další?
0/0
21.11.2002 16:11

Franc

Dejdovi se nedivim
Mám Dejdara rád a chápu jeho zklamání nad naší "uměleckou elitou". Éra pánů Hůlků, Kotvaldů, Michalů Davidů je naprosto nechutná a je to éra mafií. S kamarádíčkováním to je pravda, stačí se podívat na českou televizi, kde například Jančaříků pracuje asi 8, všechno vzájemně dcery, synové a otcové a nikoho jiného mezi sebe nepustí. Tomu odpovídá i kvalita tohoto veřejnoprávního média.
0/0
21.11.2002 15:49

pavlina

tolik vašni najednou
Z rozhovoru zni sebelitost i ukrivděnost, vážně by se měl léčit a taky jsme trochu hrabal, ze? Věčně o prachach, kdo kolik za co mu zaplati. A platy fotbalistu, popelaru nebo hercu nechte na pokoji. Zalezi na tom, kolik jsou za ne lidi ochotny dat. Do divadla nechodime, tak holt nemuzou mit takovy platy, do kina nejdeme, protoze kvalita vetsinou cene neodpovida a holt si chlapi radsi zajdou na pivko a na fotbalek, tak je ty fotbalisty z ceho platit. Je to otazka poptavky.
0/0
21.11.2002 15:29

Leona Pavlíně

Re: tolik vašni najednou
No to nemyslíš vážně? Co to píšeš za blbosti?Co kdyby ses šla léčit ty?Jaký hrabání ? Co je špatné na tom, že zajišťuje rodinu? Jestli obdivuješ hospodský kecy, tak běž do hospody a dej pokoj. Jak Ty zajišťuješ rodinu, jestli nějakou máš? Ono se to pěkně odsuzuje, závidí a kritizuje, když se sedí na p..... a nejlépe, aby vše padalo z nebe a nic pro to neudělat.  
0/0
21.11.2002 16:21

Pepicek

Re: tolik vašni najednou
Pavlinko, ty ses blond vid? Fotabal je v Cesku k nekoukani, a ze vstupnyho zaplatis tak maximalne nocniho hlidace =)!!! Doporucil bych Pavlinko, abys aspon jednou vyrazila do Y-ky, teda pokud se dostanes k nejakymu listku... porad vyprodano, proc asi?
0/0
21.11.2002 20:45

airwaves

Martine,
NEVZDAVAT SE, A BOJOVAT A BOJOVAT A BOJOVAT AZ DO POSLEDNIHO DECHU!!!
0/0
21.11.2002 15:27

Zdeněk

Ach ten rock
Nevracím se k tomu zoufání a fňukání - asi bych to prezentoval podstatně klidněji a s odstupem a ne: všichni jsou proti mně...
Ale proboha proč lezete do rocku? Nemáte hlas a po shlédnutí Vašich 2 vystoupení v TV jsem musel ihned přepnout. Proč budete ubírat peníze vydavatelů a díky své popularitě se cpát do míst (pořadů) kde be se mohla zviditelnit začínající skupina (interpret), kteří umí hrát i zpívat a taky psát texty.
Hejdřív brečíte, že jsou všichni jedna mafie a potom stejného principu používáte v hudební branži.
Sorry za kritiku hudebních a pěveckých dovedností, ale to co vy zvládám také ale jsem dostatečně soudný, abych tím neobtěžoval své okolí, popř. národ...
0/0
21.11.2002 15:17

MMM

Ceska filmova mafie
Kdy uz nekdo rekne jmena? Boji se snad o zivot? To nemusi, pokud se ukaze ze mluvil pravdu, staci svolat demonstraci (za film by sli lide ochotneji nez za politiku) a vypalit prislusnym mafianum jejich vilky. Jedine tak se da s chobotnici bojovat!!!
0/0
21.11.2002 15:05

David

Re: Ceska filmova mafie
Vzhledem k tvym slovum se divim, ze nejses zrovna nekde na ulici nebo na namesti a neucastnis se nejakeho anarchistickeho nebo komunistickeho shromazdeni...
0/0
21.11.2002 17:14

Top Gun

Dejdare, nevzdávat se!
Lidi, co dělají humor, jsou obvykle maniodepresivní typy. To se dá tlumit, ale zase jednoho přejde ta sranda. Hm. Nejlíp bude jet si svoje i navzdory všem klanům, které obsadily posty šoubizu hůř než v časech normalizace.
0/0
21.11.2002 14:50

Septimus

Hořké poznání
Z toho rozhovoru čiší hořké poznání, které je bohužel pravdou. Myslím, že takových příběhů se konkrétně zde u nás odehrávají tisíce. Lidi se u nás prostě milujou, vůbec si nezávidí a jeden pro druhého by udělal cokoliv. Film Panství jsem neviděl a je pravda, že jsem se nechal ovlivnit vesměs negativní kritikou filmu, ale také cenou 130 korun za vstupenku, ale zkusím ho najít ve videopůjčovně.Vážím si hereckých kvalit Martina Dejdara i jeho moderátorského a bavičského umění, ale co se týče jeho nesmírné touhy něco zde po sobě zanechat, myslím, že zde již po sobě zanechal syna a má vystaráno :o) Co se týč tvůrčí činnosti, kdo si dnes vzpomene třeba na vynikající herce z řeckých divadel?
0/0
21.11.2002 13:49

Ivo Hubálek

Lítost
Všichni mají nějaký problém. Někdo větší, někdo menší. Trochu jste mě zklamal. Na jedné straně tvrdíte, že to dusíte v sobě, což Vám přináší pravděpodobně jisté zdravotní problémy, na druhé straně se bojíte( celkem pochopitelně) zveřejnit jména těch lidí, kteří ale neškodí jenom Vám. Buďte konečně trochu chlap, možná se Vám uleví i zdravotně, možná Vám tato očista přinese i něco mnohem více, než jenom stále dokola omílané peníze. Jenom pro zajímavost : má žena absolvovala dvě vysoké školy, hovoří plynně třemi jazyky a má panáctiletou praxi. Je učitelka. Její čistý příjem je v minulém měsíci : 14.136,-Kč.
0/0
21.11.2002 13:33

majkl

Re: Lítost
Pro pana Hubalka.Neni  mi jasne proc zde pisete o tom jak vzdelana je vase zena a kolik bere penez.V kazdem pripade  se svymi znalosmi (jestli jsou opravdu dobre) by si mela najit lepe placenou praci tak jako ji hleda Martin.
0/0
21.11.2002 20:06

0/0
21.11.2002 12:24

davidh

pane Dejdare, fandím vám!!
Pana Dejdara jsem neměl až tak úplně v lásce, ale po tomhle rozhovoru si ho musím začít vážit. A to, (kromě všeho ostatního, co o sobě prozradil) jen minimálně proto, že musí absolovovat takové rozhovy na úrovni bulváru!!!  
0/0
21.11.2002 12:01

Mimochod

Re: pane Dejdare, fandím vám!!
Nechci hodnotit M. Dejdara, ale souhlasim. TOTO JE  BULVAR. Styd se, autore!!!
0/0
21.11.2002 16:19

Ja;

Dejdare DEJDARE
Ty jseš furt stejnej břídil jako před léty hraješ si na osvoboditele ale nevidíš si do úst.Ale jedno ti zůstalo jseš pořád zahleděněj egoisticky do sebe. Měj se jak chceš.Karel
0/0
21.11.2002 11:30

KENY

Ach jo
Pene Dejdar, co to je , ptát se proč se lidi nestarají kolik berou jiní, ohánění se fotbalisty atd.Čiší z toho bolševické rovnostářství až do morku kostí.Proč?Jednou jste se dal na mediálně viditelnou práci, dobrovolně, tak ji berte se vším všudy, a nestěžujte si poukazováním na jiné profese.To přece není fér.Soudruzi my nemáme maso, ale Kuba nemá ani máslo, tak nějak?A pokud jde o moderováni misek, jestli vy to považujete za hluboce uměleckou práci, v tom s Vámi hrubě nesouhlasím.Už sama soutěž se svým prezidentem zavání koňskou handlířinou a podpásovým (doslova)kšeftem. No ale na konec Vás potěším s Panstvím.Většina skutečných géniů došla uznání až po své smrti, takže třeba za 50-100 let dojde tento skutečně dobrý film (viděl jsem) oprávněného uznání.A v té době už po mělkých Vachlerech,Vorlech, apod. už neštěkne ani pes.SORRY.
0/0
21.11.2002 11:00

Pritel

Lido Holmerova
Zavidita lidem prachy, ze se na ne tak tresete? Zkuste delat to, co delaji ti, na jejichz penize jsi tak zvedava a prestan vopruzovat. A nebo zalez do rudeho koutku MLADE FRONTY a NESSSSER!
0/0
21.11.2002 8:33

libor

Někdy se ptám,
proč vlastně čtu takové pičoviny o chudácích. Nemá peníze, kamarády, nikdo ho nemá rád, všichni mu závidí. Škoda, že si nevzpomněl kolikrát vykřikoval, že už nikdy nebude nic moderovat, nepoleze do reklamy...
0/0
21.11.2002 8:16



Najdete na iDNES.cz