Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pavel Opočenský: problémový sochař

Zatímco díla sochaře Pavla Opočenského znají jen odborníci, o jeho incidentech toho noviny otiskly na román. V roce 1991 se zastal napadených chodců a v sebeobraně zabil skina. Nestačilo to. Opočenský se nedávno vrátil z vazby, kam se několik dní předtím dostal pro podezření ze zneužívaní nezletilých dívek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SirRaist

Úchyl
Takový kterétn jako je pan Opočenský by v té "svojí" Americe už dávno seděl. Neštěkl by po něm ani pes. Jenže u nás, se ho budou zastávat různé "humanisticé zrůdy". Je prokazatelné že dělal to co dělal, takže nechápu co se tady řeší, stát se to třeba mně sedím a nikdo se semnou nemaže. Hold nejsme "umělci" a neděláme díry do šutrů a neznáme se s "elitou". Měl sedět už za toho zabitého "skinheada", taky byl poprvé odsouzen, ale pak se "něco" stalo a všechno bylo v pořádku. Přeju pěkný den.
0/0
10.8.2003 9:50

To je za Alese!!!
0/0
28.2.2003 19:32

sara

Nechapu, ze se nekdo takovyho hnusaka zastane.
Verim, ze kdyby se ozvaly vsechny, co s nim mely podobnou neprijemnou zkusenost jako ja, nikdo by se ho nezastal.
0/0
31.10.2002 15:24

Jara

Opočenský
I Štursa a Benda sochali nezletilé, je v nich čistota a rozkvět krásy. Kde má umělec vzít inspiraci, čistě vyzuální. Vždyť s nimi nic neměl. Netroufám si odsuzovat
0/0
25.10.2002 0:50

SirRaist

Re:
Jestliže s nimi nic neměl. Tak proč v poslední kauze jedna dívenka přiznala, že s ním měla orální styk. Pokud reportáže cíleně neklamou tak jsem měl možnost i vidět záznam kdy pan Opočenský přiznával že s nimi něco měl. Nevím jestli to byl pohlavní styk, ale pokud vím tak s nimi jinak dělal vše, od masturbace k různé mu ošahávání. A jestli bere inspiraci na své díla ze sexuálních hrátek s holčičkami, tak nechápu co je to za umělce, navíc bych jeho díla určitě nenazval umělecká.
0/0
10.8.2003 9:54

jens13

zakon=15
umelec je umelcem protoze ma sve hranice vnimani reality zpravidla jinde nez ostatni a pan Opocensky umelec je. Bohuzel v CR je hranice 15let, ale zakon plati pro kazdeho-krom poslancu=Capkovsky-nadlidi.
ps za obranu cizich lidi pred skiny ho obdivuji, kolik z vas by to dokazalo???
neco PRO SKINY- naucte se s lidmi jednat. Zmlatit nekoho v presile v jake zpravidla skini utocej-  minimalne 2 na 1 dokazou i mimina, je to levne a primitivni, jako cela vase ideologie.
0/0
21.10.2002 7:39

Pater Havlasa

tezkej uchyl
jak to ze se nikdo neoboril na ty devky???  takhle si vlezou do bytu, svlykaj se jak stary k*rvy a pak nechal sochare sedet.  to jsou ale bestie.  snad je sochar dopadne ted kdyz je z vazby doma na chvili.
mel by jim zmalovat p*dele za to.  copak naka nezletila coura to nemuze rict?  proste ted nemuzu, mistre, prijdu se sefe k*rvit pristi tejden po narozeninach.  o co de?  tydle fasistycky holciny by se meli pochytat a navizt do Valdic, tam by jim zkerovali ksifty.
0/0
21.10.2002 4:40

Lucie

Re: tezkej uchyl
No, tvá reakce a vyjadřování jsou vskutku na úrovni.
0/0
10.1.2003 13:17

Ozzy

Boží mlýny ...
.....přece jen melou !!!! Teď už snad nikdo nepochybuje o tom,že vražda Aleše M. nebyla žádnou sebeobranou.Kdyby tehdejší soudy za něco staly (s dnešníma je to snad ještě horší) ,byl ten ujetej člověk za mřížema a nic podobného se nemuselo stát.Takhle mohou rodiny postižených dívek poděkovat jen tehdejšímu souu .......
 
0/0
21.10.2002 0:06

Anna Jasna

Re: Boží mlýny ...
Ze by sympatizant hnuti holych lebek?
0/0
21.10.2002 11:02

Martin Š.

úpadek...
Nechápu jak se stále může mluvit s určitou úctou o pochybném umělci Opočenském, který má za sebou pro mě stále nejasný případ/ samozřejmě respektuji výrok soudu/ se zavražděným skinheadem a nyní mladé holky.
On se směje ,média obdivně referují . Úpadek !!!!
0/0
20.10.2002 2:48

Hanka

kanec...
Pan Opočenský pěkně stárne jestliže vyhledává přítomnost mladých děvčat,tak co si o něm máme myslet.Je to kanec.
0/0
19.10.2002 12:38

hyena

ach
pavle, jeste ze jsem ti na to neskocila..
0/0
18.10.2002 18:06

Michal

Já tomu rozumim, mě prostě mladý holky přitahujou taky. A navíc, někdy opravdu těžko poznáte jestli je tý dotyčný 14 nebo 18.
0/0
18.10.2002 8:27

J.

Za morem by na tom byl hur
Zakonna hranice je 18 let, a v tomto pripade by musel chodit od dveri ke dverim a rikat "dobry den sem se spoustel s holkama pod zakon". Ten zpatky do USA nepujde. Nehlede na fakt ze by nevyzil 2 kameny za rok je dost malo.
0/0
17.10.2002 23:33

mirka

aspekt : svoboda rozhodnutí
Asi by při posuzování celé situ mělo být dost bráno na zřetel zda se ony dívenky celé záležitosti účastnily dobrovolně,  ba dokonce rády, zda jim pan PO dělal něco co jim bylo jakkoli proti mysli... To je ostatně asi to nejpodstatnější at je člověku 5, 13 , 20 nebo 90 - možnost svobodně se rozhodnout zda chci být té či oné situaci přítomen. Já vím - tohle byla mladinká děvčata, ale nedělám si iluze, žeby byla tak hloupá, žeby se nemohla už svobodně rozhodovat  co ano a co ne...
0/0
17.10.2002 16:14

Boris

Přiznejme si, že kdyby onanoval před svlékajícími se nezletilými děvčaty pomocník traktoristy Venca, dívali bychom se na celý případ poněkud jinak. Sochařům, malířům a jinak postiženým jedincům se takové mravy jaksi tolerují.
0/0
17.10.2002 14:41

Zdeněk

Re:
A on snad před někým onanoval?
0/0
21.10.2002 0:04

Anna Jasna

Neodsuzovat... Podivejte se nejdriv do vlastniho talire
Podle osobnich replik pana Opocenskeho uvedenych v clanku na jeho vztahu k temto divkam nevidim nic vyrazne negativniho - bral je do spolecnosti, prosadil je v modelingu, nepripravil je o panenstvi. (Vyrok o placeni za to, ze se svlekly, to stavy bohuzel trochu do jineho svetla). Proc by nemohly mladice podlehat starsim svudnym muzum? Myslim, ze v soucasne dobe divky nejen na hranici zletilosti, ale uz daleko driv, vedi co je sex. A co jake jsou vase tajne  intimni predstavy, damy a panove?
PS: Pane Marsale, co to znamena AZ TO BERE MOZEK nerika se spis AZ TO BERE DECH
0/0
17.10.2002 14:02

Jirka

Re: Neodsuzovat... Podivejte se nejdriv do vlastniho talire
presne tak ... kdyz to rekne nekdo naostro a jeste k tomu v mediich hned je podle nekoho uchyl ... osobne si myslim, ze obcas je skutecne dost tezky rozpoznat, jestli je holce 14 nebo 18 a vic, a hlavne jsou nekdy tak vyzyvavy, ze by to mela byt spis otazka pro jejich rodice, at se potom nedivej ... holt nekdo to v sobe neudrzi a musi tu holku mit ... a jestli sli k nemu dobrovolne, tak nevim nevim, neni chyba spis u jejich rodicu?
0/0
18.10.2002 13:32

pavlicekp

Je zajímavé číst o něm
a o tomto jeho "skandálu" různé články. Jeden ze starších ho líčí jako vyvrhela, který przní nic zlého netušící mladé slušné a dobře vychovávané dívky. Hm... Tento ho zase popisuje jako člověka v zásadě slušného, který prostě šlápl vedle. Musím říci, že mediální obraz, který vytváří tenhle článek, je o hodně příznivější. Pokud se týče incidentu z roku 91, který skončil skinheadovou smrtí, také si myslím, že útočník by neměl být před zákonem rovným před napadeným. Že se to všelijakým Danielům Landům, Davidům Matáskům a podobným méně mediálně známým holým mozkům nelíbí, tomu se nedivím.
0/0
17.10.2002 14:01

randall

Sbohem hvezdo
Pavel Opocensky-sochar,vrah,pedofil a pritel Havla.Vystava sadomaso umeni a po letech paragraf za pedofilii.Trochu moc nahod najednou!?K tomu ukajeni vlastniho ega po vrazde mladeho kluka.Vrat se zpet do Statu, v zemi Myslbeka s dirama v kameni neuspejes.Za morem budes Michelangelo.Stastnou cestu.
0/0
17.10.2002 13:23

Jirka

Von furt něco neví....
Von neví, že zde neplatí anglosaské právo, von neví kolik těm holkám let, von neví že po těch 15 je nesmí ani svlíkat. Neni von prolhanej hajzl?
0/0
17.10.2002 12:14

garp

Re: Von furt něco neví....
Myslis, ze je svlikal po patnacti? To sem netusil, ze jich mel tolik... A co ty, Jirko - ses bez viny - hod kamenem, vole!
0/0
20.10.2002 8:28

ERIK

Takové malé hodnocení
Je to prostě frajírek a úchyl. I když taky souhlasím s tím předchozím pisatelem, že by mě zajímalo co to je za holky? Svým způsobem taky úchylačky.
P.S. Pokud se nemýlím, tak ta písnička Daniela Landy se jmenuje Ztracení hoši a ne Zatracení hoši.
 
0/0
17.10.2002 11:52

Petr Urban

No, nevím ...
To, jestli se nevhodně choval před holkama pod 15 let je jeho těžkej průser. Na druhé straně ale, co to bylo za děvky, že se před ním svlíkly a co to bude za flundry, až vyrostou. Jejich rodiče by měli zfackovat nejen je, ale i sami sebe. Opočenskému přeju svobodu, ale hergot, nemysli furt na to ...
0/0
17.10.2002 11:31

ddd

občanka
Základní pravidlo když chci nějakou položit na záda pokud si nejsem jistý věkem je  podívat se na občanku. Za blbost se totiž platí.
0/0
17.10.2002 11:26

genius

Jak byt slavnym socharem,
o kterem se pise ? Zabit cloveka a byt na maly holky. Je cosi shnileho.....
0/0
17.10.2002 11:17

garp

Re: Jak byt slavnym socharem,
long live opocensky & freedom!
0/0
20.10.2002 8:34

lidka

Je to existence,jez ukoncila zivot 16-tiletemu cloveku!
0/0
17.10.2002 11:17

Tomáš

Re:
... jez ukoncila zivot 16-tiletemu cloveku!
... který měl v úmyslu ukončit život jinému člověku! Pavel Opočenský prokazatelně zachránil život tomu, koho napadla banda agresivních nácků. Že to bylo za cenu života útočníka není v tomto ohledu důležité, protože si to měl ten skinhead uvědomit, že když někoho napadne, může se stát, že za to zaplatí - třeba i životem.  Je úplně fuk, jestli to byli skinheadi, cigáni nebo nějaká pouliční parta. Nezáleží na tom. Napadli člověka a nečekali, že se veřejnost pokusí toho napadeného chránit a útočníka zneškodnit. Když máme policii, které to nevadí a nebo se bojí (vybírání pokut nebo rozhánění davů demonstrantů je přece jenom snadnější), tak je to správné. To neznamená, že souhlasím s tím, co sochař dělal doma s těma holkama.
0/0
17.10.2002 13:28

Jára

Re: Re:
    100% souhlas s Tomášem
0/0
17.10.2002 13:50

100% souhlas
to se měl nechat zabít?
0/0
17.10.2002 14:02

Milca

Re: 100% souhlas
A jak vite,ze ho chteli zabit?Treba si chteli s nim popovidat!
0/0
17.10.2002 16:40







Najdete na iDNES.cz