Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U2 vydávají hity z dalšího desetiletí

Oblíbená irská hudební skupina U2, která před čtyřmi lety vydala kompilaci svých hitů z let 1980 - 1990, chystá na podzim další výběr, tentokrát z let 1990 až 2000. Do prodeje uvede album s názvem "U2: The Best Of 1990 - 2000" společnost Universal-Island Records 4. listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kokot

hrajte si svoje
you-too mam taky celkem rad, je to jedna z mala kapel, kde krom dobre hudby clovek slysi aj zajimave napady v textex. a jsem zhavy na to, s cim zas prijdou, pac podle me jsou vsexna cd squela (byt mi nektere pisnicky moc nevoni na kazdem z nich). co ale nechapu je, ze porad lidi radi umelcum co maji delat. nexcete to nexat na nix? pokud xteji u2 zase zrekapitulovat kus sve drahy a vydat pekne arxivni CD, dokonce DVD, proc jim nedrzet palce? copak si nemyslite, ze po vsex tex koncertex co hrali za 10 let ty pisnicky co predelaj nebudou jine? ja se ted bavim tim, ze si pres kozu taham ruzne zive verze ruznych kapel a velmi casto je to zajimave slyset. toz ja jim drzim palce a doufam, ze me nezklamou. a vsimente si, ze jsem se dokazal vyzvejknout, aniz byx tady nektere urazil a napadal. to jsem ale dobrej, co? nexcete to zkusit taky? ze by pak treba cteni tex komentaru melo cenu. zatim o tom poxybuju (jo, jsem namyslenej, jakej jsem borec a myslim si, ze to co si myslim treba nekoho zajima. jaka troufalost...)
0/0
5.9.2002 11:51

Jirka

Kam dál?
Zajímavá diskuse o tom, zda se mají U2 rozpadnout nebo ne. Rozpadat se nemusejí, ale měli by najít nějaký nový téma nebo nějakou novou polohu. Je pravda, že poslední deska už je rutina. Zajímavý, že nikdo z věrných fanoušků nevzpomněl album, který vydali U2 pod názvem Passengers a který mně hodně zaujalo (půlka písní mi přijde naprosto vynikající, ostatní už je moc velkej experimetn). To by možná byl směr, ale chápu, že by to asi ne všem sedlo.
Jinak souhlasím spíš s Henrym. Pokud kapela nemá co říct (= nedokáže vyjádřit co prožívá, případně nic už neprožívá, případně prožívá blbosti) už ji poslouchat nepotřebuju. Je to otázka soudnosti, zda dokážou zvážit, jestli už to není trapný. A je teda pravda, že bych nechtěl, aby U2 byli někdy trapný. Jirka
0/0
5.9.2002 11:25

Gregor

TEN PRAVOPIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PANE BOŽE, KDY SE REDAKTOŘI IDNES NAUČÍ PRAVOPIS??????????? Už skoro 10 let se píše slovo "Vánoce" s velkým V a ne malým. Nééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
0/0
5.9.2002 7:49

Gregor

TEN PRAVOPIS
0/0
5.9.2002 7:47

Demolition Woman

Simply the best
U2 jsou géniové jací se rodí jednou za tisíc let. Jejich úspěch není založený na komerčních základech jako je to u managersky stvořených skupin jako např. Spice Girls nebo Backstreet Boys. Dali se dohromady sami a sami se i vypracovali. To se nedá srovnávat. Hudbu dělají sami, geniální texty, jakým není rovno, si píše Bono sám. Nemůžou se jim rovnat ani Beatles, ani Rolling Stones ani nikdo jiný. Mají právo na to, dělat to, co chtějí. A jestli vydělávají na skladbách z minulosti, tak ať - je o to přece zájem. A navíc oni z části těch peněz budou pomáhat potřebným - o tom jsem přesvědčena, několikrát už to v minulosti dokázali. U2 nemají manýry hollywoodských hvězd. U - for me u are the Unforgettable Fire!!! Remember - they took your life, they could not take your pride - In the name of Love!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.9.2002 9:43

Milada

Re: Simply the best
Taky je miluju, hrozne moc, jsou to geniove a vsichni by je meli poslouchat, jejich texty by se meli vyucovat na vysokych skolach. Taky mam plakaty v pokojicku, pouzdro s nalepkou U2 a Bona na tricku. Je to proste Dizaaaaaaaaajr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.9.2002 11:21

BOB

ad U2
U2 stáli na vrcholu mezi lety 1987-1992, stačí připomenout Joshua Tree, famózní novoroční koncert v Dublinu 1. 1. 1990 a Achtung Baby, to je bez debat.  Achtung Baby bylo album U2 a zároveň do sebe absorbovalo nové trendy, spolu s Joshuou je nejlepším albem U2, ač jsou obě úplně jiné. Snad ještě Pop se dá poslouchat, ale Zooropa a to poslední album jsou s prominutím shity. Všechny Best Of jsou komerce a U2 teď  jsou už jen komerční kapelou, která žije z minulosti - ale mají na to nárok a třeba ještě něco natočí...
0/0
3.9.2002 17:33

vondry

No a co?
Připadá mi naprosto normální, když chce nějaká kapela po několika letech vydat kompilaci několika svých hitů. A pokud jde o U2, myslím si, že neuslyšíme vůbec nic špatnýho. Já sama jsem taky přívrženkyní dob Joshua Tree apod. ,ale logicky po výběru z let 1980-90, musí následovat výběr z let 1990 - 2000 atd.. Určitě je spousta příznivců, kteří je objevili až v těchto letech. Podle je mě je skupina U2 skupinou, která ze sebe nic nedělá, nesnaží se být na scéně za jakoukoli cenu, a Bonova angažovanost vyvolává, v mně pouze a jenom úctu k člověku, který to má v hlavě aspoň trochu srovnaný.
0/0
3.9.2002 16:29

Dave

u2 a vyvoj
Ja si myslim, ze U2 jsou v tomhle hodne podobni Beatles, kazda dalsi deska jde dal a porad neco objevuji, Joshua Tree bylo dobre, pak zkusili rock'n'roll a blues na Rattle and Hum (super), lehce disco na Achtung baby, jeste vic disco na Zooropa, Pop elektronika (podle me tez dobre) a ted se vratili ke korenum (i kdyz ne tak docela). Kolik kapel je ochotno vyuzit popularity jenom jako odrazovy mustek pro uplne neco jineho, nez hrajou? Hodne malo... a kdyz uz, tak to malokomu vyjde. Henry je fakt zaprdeny  Jo a az bude Henry vypadat, zpivat a hybat se v 50ti tak, jako Jagger ted (a opravdu ma skoro 60), smekam hucku!
0/0
3.9.2002 16:06

Henry

Re: u2 a vyvoj
Hele Dave, jdi se bodnout, kdyz neumis slusne diskutovat. U2 ani nahodou nejsou Beatles a jejich vyvoj bych spis prirovnal k Rolling Stones. Beatles se po 10 letech rozpadli, coz je asi to nejlepsi, co muze rockova kapela udelat. nebo si dovedes predstavit sam sebe, jak s kamosema z gymplu vecer co vecer, 30 let v kuse krepcis po podiu a zpivas 30 let stary pisnicky? U2 proste hudebne skoncili, nastesti maji spoustu vernych fanousku, kteri jim zbasti cokoli. Nic proti tomu, ale je spousta jine dobre muziky.
0/0
3.9.2002 16:16

Sim

Re: Re: u2 a vyvoj
Vazeny Henry, pokud nekomu vytykate invektiva, tak je sam nepouzivejteNepripadam si jako fanynka, ktera nekomu hned tak neco "zbasti", jsem pomerne vybirava, take z tvorby U2 se mi vse na 100%nelibi, ale prevazuje opacny nazor.Je malo umelcu, kteri se angazuji jako Bono, bohuzel Nemel by jste zapominat, ze U2 jiz ovlivnuji nekolikatou generaci posluchacu (i muzikantu)a prave proto i zarazuji pri svych vystoupenich i starsi pisne. Jinak souhlasim s nazorem, ze kompilace by mely navazovat po jednotlivych obdobich.A pokud nechcete nikdo Vas, mily Henri, nenuti kompilaci si kupovat
 
0/0
3.9.2002 16:57

Henry

Re: Re: Re: u2 a vyvoj
K U2 - muj nazor je, ze U2 meli skoncit a ne dal varit z vody. A o tom muzeme diskutovat.
K diskusi - vsimnete si, ze jsem v prve rade diskutoval k clanku a nevsimal si,  jestli jste zaprdena nebo ne, jak jste to ukazala vy.
0/0
3.9.2002 17:08

Sim

Re: Re: Re: Re: u2 a vyvoj
Vazeny, nechci se hadat, je to zbytecne, ale nepouzila jsem slov "jdi se bodnout", ale to jsme zacali diskusi v osobnim tonu a to povazuji za neadekvatni. Kazdy ma pravo na svuj nazor ja i Vy.
0/0
3.9.2002 17:18

Dave

Re: Re: u2 a vyvoj
Dobre,jdu se bodnout.... Myslel jsem to jako vtip, tak sorry. Respektuju cizi nazory, ale obcas me stve, kdyz nekdo (aspon jednou v debate) nerekne misto "jsou zaprdeni" " ja si myslim, ze jsou zaprdeni". Cauec
0/0
4.9.2002 9:03

Sim

Re: Re: Re: u2 a vyvoj
Dave, ja si myslim, ze lze s Vami diskutovat
0/0
4.9.2002 13:56

Dave

Re: Re: u2 a vyvoj
Jo, jeste k tem Stounum.... tady ja moc podobu nevidim, protoze Stones hrajou skoro porad (krome Bridges to Babylon) stejnou muziku, nektera jejich alba jsou dokonce mirne propadaky (i kdyz u Stones je to relativni pojem), napr. Dirty Work. Beatles a U2 maji co album, to minimalne 2 pecky, nekdy i vice. Beatles se sice rozpadli po 10ti letech, to mas, Henry, pravdu, jenze oni vydavali album kazdy rok, nekdy i dve. Mam dojem, ze celkem vydali 13 alb, U2 presne nevim, ale myslim, ze je to dokonce i mene. Zaver: U2 nas jeste prekvapi.   PS. Posledni album od U2 me trochu zklamalo!
0/0
4.9.2002 9:10

DeCourcy

U2 jsou furt super!
Kam se hrabou cesky kapely jako Landa, Csakova, Hulka a spol...
0/0
3.9.2002 15:52

GiBo

Ale The Joshua Tree bylo vazne nejlepsi. Pak uz to slo z kopce. No a Pop? Darmo mluvit...
0/0
3.9.2002 15:52

Sim

Bono by byl fajn reditel zemekoule
Henry predevsim Ty mi prijdes trosicku "zaprdenej", mam U2 rada a jsem presvedcena, ze "fabrik na prachy" je mnoho jinych kapel.Bono by si mohl koupit vlastni ostrov, byt s rodinou, chytat ryby a na sve fanousky se vyprdnout.Muzika stejne jako texty se vyviji (i diky technice)a prirozene "zraji" stejne jako U2 a jeho fanousci.Rada bych Te take upozornila, ze U2 hraji vice nez 10let a pamatuji "fanousky", kteri je "odepsali" ve stejnem duchu jako Ty hned po Joshua Treetedy pred Achtung Babymej se
0/0
3.9.2002 15:02

Henry

Re: Bono by byl fajn reditel zemekoule
Vsak rikam, U2 meli skoncit po Achung Baby, coz je +/- tech 10 let. Prece mne nechcete rict, ze jejich posledni desky jsou nejak objevny? Jasne, pokud to chteji uz doklepat a nerozhazet si to s kmenovymi fanousky, jako vy a jednou za rok mit slusnej balik penez, pak nic proti tomu. Ve 40 letech je to i celkem pochopitelny. Nevycitejte mi pak ale, ze se mi to nelibi, a ze v pripade kapely, ktera udelala tak vyborne desky jako Joshua Tree, Rattle and Hum a Achtung Baby, mi to prijde hodne malo. Jak rikam, meli to v devadesatym zabalit a jit delat neco jinyho.
P.S.: A priste bez tech invektiv, vazena.
0/0
3.9.2002 16:05

Henry

U2 uz je jenom fabrika na penize
Po Achtung Baby to je cele pekna krize, zkouseli to s elektronikou, to nevyslo, tak se radeji vratili ke starym osvedcenym hymnam. Bono si hraje na spasitele, muzika zacina byt zaprdena a usazena. Proc nemuze kapela po 10 letech skoncit, kdyz uz vidi, ze nic novyho nevymysli? Nic smesnejsiho nez sedesatilety Jagger poskakujici po podiu, zpivajici po 4800x o tom, ze ho nemuze nic uspokojit, snad ani neni. Bona ceka asi to stejne, pokud tedy nebude kandidovat na reditele zemekoule.
0/0
3.9.2002 13:49







Najdete na iDNES.cz