Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hudba a reklama: sňatek z rozumu

Skoro čtvrt století stará píseň Peaches anglické skupiny Stranglers - skladba, která ve své době symbolizovala nekonformnost - se stala hudebním základem reklamního spotu firmy Adidas. A divoká remixová úprava skladby Elvise Presleyho Little Less Conversation, použitá pro reklamu kolosu Nike, je prvním zásadním zásahem do Elvisových nahrávek, jehož cílem je přenést jednu z největších ikon populární hudby do 21. století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libor

Lucie Bílá
No, pane Vlčku! Ten článek se Vám moc nepovedl. Lépe Vám jde psát o Lucce Bílé
0/0
27.7.2002 15:16

kuba

dobry, jen tu neco chybi...
co takhle pridat k clanku mp3 ke stazeni???
0/0
27.7.2002 8:26







Najdete na iDNES.cz