Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Debata Sněží a soutěž Gladiátor končí

V novém vysílacím schematu České televize, které vstoupí v platnost od letošního září, diváci nenajdou několik dosavadních pořadů. Bez náhrady bude zrušen soutěžní cyklus Gladiátor a debatní Sněží. Některé další tituly, třeba kritický klub Katovna nebo zpravodajská relace 21, se objeví pod jiným jménem, v jiné podobě a v jiném vysílacím čase.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2525

Pozdě!
Že neuvidím katovnu, to mi opravdu nevadí, spíš to, že opravdu zajímavé věci jdou pozdě, takže se na ně stejně nejde dívat. Viz. Šumná města 22:50, Krásný ztráty 23:45, nebo film Mzda strachu v neděli (pardon - pondělí ) 0:10 .....
0/0
9.7.2002 16:03

Cowley

A je to...
Vůbec se divím, že ten blbej gladiator vydržel tak dlouho. Něco trapnější ho jsem neviděl.21 bude určitě chybět, ikdyž Vítková nikoliv. To byl jediný publicistický pořad na Čt na který se dalo dívat. Ostatní pořady snad kromě Twin Peaks a noci s andělem stojí úplně za hovno (sorry za ten výraz...). Rádoby intelektuální pořady pro tři promile národa jsou naprosto o ničem. Ještě snad dokumentární pořady....Zdar (v zájmu spravedlnosti, Nova vysílá jenom sračky, od normalizačních socialistických estrád pana Adamce po naprosto oblbovací telenovely pro přestárlou většinu národa......
0/0
2.7.2002 14:42

Radek Tulis

Sklep jo
S tou sklepáckou katovnou bych souhlasil.
0/0
1.7.2002 23:40

Radek Tulis

Hlavně nerušte noc s Andělem
Ať s programem dělaj.co chtěj, hlavně ať zůstane Noc s Andělem, jinak se nemám na co dívat. Kdyby se objevilo víc muziky v normálním lidským čase a ne hluboko po půlnoci, bylo by to ještě lepší. AHoj Radek
0/0
1.7.2002 23:38

2525

Zrušení
Pořadu 21 je mi líto, ale rádobyintelektuální blafání odborníků na cokoliv pana Rejžka nebo Justa mi fakt chybět nebude. Přiznám se, že katovnu jsem poprvé viděl poté co, ji Čtvrtníček parodoval v České Sodě, pak jsem se na ni díval "in natura" a fakt to byla hrůza. Ti pánové tam opravdu plácali něco ,co nemělo hlavu ani patu, ale nikdo nemá odvahu jim to říci, protože se jedná o tzv. intelektuály, kterým mi ostatní nesaháme ani po kotníky :-))
0/0
1.7.2002 9:46

*********Oskar Blecha**********

snad nikdo nepočítal, ....
 
 
 
 
    .......,   že  pan  Vrba  z Gladyjátora  udělá    nejsledovanější pořat ??!?
To   snat  jenom  lidem  z ČT  nebylo  jasný,    dyť  normálního člověka  odradily  i jeho  upoutávky, než pořad vůbec  začal!!!!
Pánové  Rejžeg a spol.:   Nestačil  by půlročník ????
- doporučuju  oprášit  Sklepáckou Katovnu  s  Biblí !!!!!!! - To bylo přesný...
 
A  jedenadvacýtku  vyhoďte a máte po vtákách.  Nedívám se.  Uděláte z ní  Střepy, Mozaiku týdne   nebo tak něco  ????
      Na zdar
0/0
30.6.2002 15:58

*********Oskar Blecha**********

Re: snad nikdo nepočítal, ....
sorry, ještě něco  ke  Katovně:
co takhlenc,,,,    trošku    UPRAVIT   Rejžka ?!?
-Ne , to  není  socialismus      a názor,  Kdo není hezký, nesmí na obrazovku,  ale proč sámnepochopí, že jeho názory inteligenta, ať už s ním souhlasím, či ne,  se schovávaj pod (záměrnou ?!.-(   )  image  nemytého odpora ??!?
 
Báj
0/0
30.6.2002 16:05

*********Oskar Blecha**********

snad nikdo nepočítal, ....
0/0
30.6.2002 15:55

MaM

CT je vrchol neschopnosti a předsunutá hlídka...
...lidí z TV NOVA a Primy - přesně tak to je. Uvědomte si, odkud pochází Balvín (z Novy), odkud pochází programový řeidtel Koliha (z Primy), co je zač ředitelka dokumentární tvorby (manželka J. Rejžka!)... všechno je to úspěšně provázaný a propletený spolek kamarádíčků a dohromady jeden velký Augiášův chlív.
Abyste se na ČT k něčemu dopracovali, musíte být hodně dobrý známý a nezapomínat solit. Ivan Mládek řekl něco v tom smyslu že, na Nově vás potřebují, i když vás nenávidí, protože jste komerčně úspěšný. Na ČT, abyste mohli dělat, vás musí mít někdo rád.
A my volové jim to platíme ze svých koncesionářských poplatků. To se to rozhazují peníze. Mimochodem v ČT stále ještě fungují ekonomické mechnaismy tzv. socialistického chozrasčotu, kdy se peníze papírově přelévají z jedné přihrádky do druhé - např. z nákladů na inscenaci ČT účtuje sama sobě až 80% nákladů na výrobu inscenace (pronájem studií, kamerové techniky, stižern, zvuku) a 20% jsou teprve přímé platby (honoráře).  Netřeba jistě dodávat, že těch 80% nikdy výroba neuvidí (přeci nevěříte, že ČT tyto "stržené peníze" užívá na obnovu a údržbu stávající či nákup nové techniky. Tyto investice (a ještě k tomu blbě s koupí většinou vzájemně nekompatibilních zařízení) jsou k ničemu, zato se nakupuje maximálně kamerový systém pro Balvína = pro nelegální špehování lidí (americký prezident Nixon při podobné aféře Wattergate odstoupil - co udělá Balvín...?), ale hlavně se tyto tzv. vnitřně přeúčtované peníze vynaloží na platy úředníků a administrativy, kterou ČT hojně živí a zaměstnává - naprosto k ničemu.  A samozřejmě to slouží též k ulití peněz pro přátele a známé. Dekorace Gladiátora jistě nevyráběly stavební dílny ČT, ale firma na zakázku (a pravděpodobně i s patřičným obolusem všimného všem zainteresovaným). Když už redaktoři ČT zcela spravedlivě monitorují machiance mezo společnsotí Musiacal a ministrem Dostálem, snad už by také mohli natočit něco o podobných praktikách v ČT? Jenže sice ne první ale uričtě poslední, kdo by to ais zarazil by byl Balvín, že?
0/0
28.6.2002 15:00

Maruška

... A TY TRAPNÝ NÁZVY VĚTŠINY POŘADŮ : KLEKÁNICE, KATOVNA, SNĚŽÍ A ZVLÁŠŤ GLADIÁTOR BYL SVÝM NÁZVEM JAK OKO NA PĚST OPROTI UNUDĚNÉMU A TRAPNÉMU VÝKONU HRÁČŮ I MODERÁTORŮ..... NABÍZÍM PRO DRAMATURGY DALŠÍ PODOBNÉ NÁZVY NA POŘADY JAKO : ŠLEMY, FUJTAJB
0/0
28.6.2002 14:53

Pavel

Jedenadvacítka byla dobrá
Jedenadvacítka  je můj oblíbený pořad a drtivá většina témat mě zaujala.
Myslím, že podobný pořad je potřeba zachovat.
0/0
27.6.2002 21:27

on

Kupte si radio
Kupte si radio a bude.Tv je jen na vysílání reklam a většina ostatních pořadů je jen krmivem mezi další reklamou. U komerčních Tv je to jasný,a u veřejnoprávní Tv to nejspíš brzo nebude jiný.Sejdeme se v Intersparu.
0/0
27.6.2002 14:49

bradley

Tápavá dramaturgie
Když jsem se dozvěděl o tom, že končí KATOVNA, vůbec jsem se nazaradoval. Její poslední vydání bylo skvělé a bylo takové proto, že si v něm zúčastnění dokázali nejen projevit, ale i obhájit své názory na věc. Leč k věci. Mnohá rozhodnutí vrchních dramaturgů (či jak sa tyto funkce jmenují) jsou obrazem nekoncepčnosti a spíše ukazují na uplatňovaní metody pokusu a omylu. Záměr uplatnit GLADIÁTORA je toho důkazem. Představa, že, když na věřejnoprávní TV pustím obdobný pořad jako na NOVĚ,  a budu očekávat stejnou sledovanost, je naprosto scestná. Cílem ČT přece není soutěžit s komerční televizí ve sledovanosti, ale v pestrosti, hloubce a hlavně skutečné kvalitě. Jako příklad uvedu hodnocení hlavních zpravodajských pořadů. NOVA je sice sledovanější, ale ČT lidé hodnotí jako daleko serioznější. Možná jsem naivní, ale zpravodajství snad lidé sledují, aby se něco dozvěděli a ne, aby se jenom pobavili. Ti kdo rozhodují o ČT by se již měli jednou provždy oprostit od hlediska sledovanosti a mělo by je prvořadě zajímat hledisko spokojenosti, byť i toho jediného procenta lidí, kteří se dívají třeba zrovna na onu KATOVNU. Poznámka:jestli nejkvalitnější redakci (tj. sportu) se vedení rozhodne svěřit panu Černému, pak už mi nezbude nic jiného, než tu televizi zahodit a věnovat se po večerech sexu.
 
0/0
26.6.2002 16:53

JLProch

Škoda, že 21 končí
To jsem opravdu zvědavá čeho se dočkáme. Relace 21 byla mou oblíbenou, neboť zprávy v 19,15 nestíhám.  Jinak souhlasím s názorem v předcházejících příspěvcích, že ČT je veřejnoprávní televize a že by se měla vyhnout přehnané komerci a podobání se TV NOVA. Kde potom budeme hledat pořady pro užší okruh diváků, když se bude ČT řídit jen sledovaností.
0/0
26.6.2002 14:50

Roro

TV zábava
V oblasti "TV zábavy" by se podle mého soudu měla ČT dál vyvarovat podobných pomýlených příkladů vytváření "konkurenceschopnosti" vůči Nově jako jsou pořady Jsou (normalizační) hvězdy, které nehasnou, reprízy sraček typu Karel Gott ve Slaném, záznamy z Děčínské kotvy (či jak se teď ta akce jmenuje), Jak na to... (já bych ansámbly typu Maxim Turbulenc nepustil v ČT ani na hajzlik) apod.
0/0
26.6.2002 11:41

Roro

Kultura v ČT
"21" byla jediným z mála pořadů našich TV stanic (s výjimkou regionálních zpráv na ČT 1 a Prima jízdy, ty se však nevysílají v prime timu) věnujícím se s každodenní pravidelností aktuálnímu zpravodajství z kultury včetně zajímavých rozhovorů (vždy v závěru pořadu). Jen proto jsem se na "21" mnohdy díval (pomáhalo i zařazení před filmový klub na ČT 2). Snad tento zajímavý prvek něčím v novém pořadu ČT nahradí (anebo, ještě lépe, kulturní část rozšíří ). Jinak, fandím novým (nebo nově pojatým) pořadům jako je s nadhledem pojatá Artóza a ostravský Salon (je vtipně a nápaditě vystavěný, průvodci-umělci-naturščici jsou vážně dobrý fór) - Praha je v Salonu konvenční, Brno je nevyzrálé a úzkoprsé (dost citelná preference výtvarného umění). Ještě jedna prosba na Kavky: udělejte něco s Dobrým ránem, je tak ospalé a unylé, až se chce člověku vlízt zpátky do peřin a chrápat dál ! Od dob, kdy pořad před drahnými lety začínal, se z něj vytratila nápaditost, pestrost témat a přibyla šeď , chlad a (byť profesionální) macha. Howgh
0/0
26.6.2002 11:17

zvedavec

A co vy, pani Spacilova ?
Nehodlate se take angazovat v novem kritickem poradu? Jako profesionalni kritik v nejvetsim nasem deniku jiste mate pro to dobrou kvalifikaci.
0/0
26.6.2002 11:17

Martin

Privatizovat!!!!!!
A to rychle, nebo se nam ta socialisticka televize jeste poradne prodrazi. Ze ja vul chodil na ten Vaclavak - vzdyt ja podporil liny flakace, kteri neumeji udelat ani jeden slusny porad! Kazdopadne by mne zajimalo, kdo zaplati kulisy na Gladiatora?? Byly udelany na zakazku, jsou jednoucelove a nedaji se vyuzit na neco jineho - takze z kapes nas vsech si CT poridila neco, co ted muze tak akorat vyhodit! Kdyz skonci na NOVE "Nejslabsi...", tak se nic nestane - kulisy jsou stejne jako pro Milionare a dalsi porady. Umeji setrit, protoze na to nedostavaji od statu!! CT MUSI BYT PRIVATIZOVANA, NEBO JI JEJI ZAMESTNANCI ROZKRADOU!!!!
0/0
26.6.2002 10:35

Olda

Re: Privatizovat!!!!!!
Naprosto souhlasím. A jsem rád, že přiznáváš chybu o tom chození na Václavák. Bylo mi tenkrát naprosto jasné, že jim nejde o žádnou svobodu slova, ale jen o to, aby jim nikdo nešlapal na paty a aby si dál v klidu lebedili v tom ostrůvku socialismu na Kavčích horách.
0/0
26.6.2002 10:48

klidman

Re: Privatizovat!!!!!!
To ale neni argument k privatizaci, ale k vymene vsech medialnich rad a k vymene vedeni. CT by naopak mela zustat mimo privatni sektor a dotovana z dobrovolnych prispevku jako dnes. Jinak tady zachvili budem mit Manuelu i k veceri. Co se tyce tvyho chozeni na Vaclavak, priste si radsi zajdi koupit burty na levnejsi plac. Dobrou noc.
0/0
26.6.2002 11:08

gerry

a co Aleš Ulm?
pokud vím tak ,,mozkem,, gladiátora je náš slavný normalizační zpěvák a svazák Aleš Ulm, který si nechá říkat dramaturg. je obdivuhodné, že tento neschopný chlapík stále zůstává v ČT a ,,tvoří,, zábavné pořady. Je to ostuda
0/0
26.6.2002 9:14

středoškolák bez peoplemetru(střední Morava)

Stručný momentální názor na pořady na ČT
Katowna nebyla zas tak špatná, ale změna by mohla být k lepšímu. Pořad 21 byl výborný-sledovanost je sice nízká, ale od toho byla na ČT2. Doufám, že alespoň zůstane v novém pořadu ta šikovná blonďatá moderátorka. Pořad Sněží mi chybět v žádném případě nebude. No a co bych momentálně chtěl: přesunout The Simpsons na pátek po 18.00 a Kinobox přesunout před regionální zprávy, které začínají v 17.50. Nový diskusní pořad na ČT1, který by moderoval p.Pokorný na neděli v cca 12.00-13.00. Možná by stálo za úvahu dát předem vědět 4 odborné témata hostům a ti by se mohli na úrovni připravit (se svým týmem) na souboj před televizní kamerou. Poslouchat univerzální politické odpovědi mě silně nebaví a je podle mě možné, že i tato skutečnost snižuje podstatným způsobem sledovanost takových pořadů. PS:Naostro se mi docela líbilo  
0/0
26.6.2002 9:06

Ivo

Změny, jaké bývají k horšímu
Co se týče Gladiátora, viděl jsem z něho všehovšudy 10 minut. Myslím, že ČT si mohla neúspěch s módní "interaktivitou" ušetřit. Není nutné reflektovat na kdejakou vlnku, která přeběhne komerčními televizemi. Závažnější je zrušení Katovny, Sněží a "21", byť třeba ne bez náhrady. Netroufnu si posuzovat, jak široký okruh potenciálních diváků podobné pořady mají. Možná, že ono 1 % je opravdu poněkud pod možnostmi. Nicméně bych chtěl podotknout, že některé knihy, vycházející za komunismu v nákladu přes 100 tis. ks, jsou dnes (či by dnes byly) vydávány v nákladu dobře 10x menším. I vskutku kvalitní a zároveň zajímavý titul nedosáhne nejspíš pozornosti ani desetiny lidí, kteří sledovali Katovnu nebo Sněží. Jinými slovy, neúspěch pouze dramaticky vypadá. Charakteristické je, že oba zmíněné pořady byly subjektivní, vyjadřovány v nich byly osobní názory, což je činilo cennými. Televize tu není od toho, aby vysílala především, i mimo volební kampaň, v náležitém poměru vyjádření politických stran. Výběr originálních interpretů vlastních myšlenek by se pro médium neměl nijak zvlášť lišit od výběru originálních hudebníků. K pořadu "21" jen krátce. Za nejkvalitnější a nejzajímavější jsem v minulosti považoval nedělní relaci věnovanou zahraničí. Jestli byla méně sledovaná, nebo nevím proč, ale pořad byl přesunut před 19. hod. Za víc než rok jsem jej od té doby viděl stěží 3x (předtím z dobrých 80 %). Mám dojem, že různými přesuny a změnami pořadů se běžná televize častěji poškozuje, než posiluje. Divácká setrvačnost je nemalá, a když v danou dobu divák nenajde na obrazovce to své, je dost obvyklé, že se s tím smíří. S V. Justem a J. Rejžkem např. jistě každý nesouhlasí a i oni se ovšem začnou po čase trochu opakovat, nicméně je značně nadpoloviční pravděpodobnost, že na nového moderátora (s jeho asi uhlazenějším, korektnějším a nesoustavným počínáním) si lidé častěji nezvyknou.
0/0
26.6.2002 8:32

klidman

Re: Změny, jaké bývají k horšímu
S tim naprosto souhlasim. Jen se mi zda, ze tlaky na zruseni poradu typu Katovna, Snezi, Pohled zvenku a dalsi diskusni porady v CT budi silne podezreni, ze se nejedna o pouhou snahu vedeni CT o zvyseni sledovanosti. Tyto porady prece nemaji nikdy sanci byt sledovanejsi nez napr. zabavne serialy, ale to neni jeste argument k jejich zruseni ci zmene. Naopak tvrdim, ze takovy porad, byt ho sleduje 1% divakuje je casto dulezitejsi a podstatnejsi, nez telenovela s 30%. A dulezity je neprimo i pro tech 99%. Ono totiz nejde jen o kvantitu, ale i o kvalitu skladby divaku. Nechci timto nazorem nikoho zbytecne poburovat, ale takove 1% muze prinest casto do spolecnosti vice nez tech 30%. Jenze nase spolecnost je tak rovnostarska, ze se okamzite, kdyz toto slysi, urazi. Nejake uznani elit se u nas nenosi, alespon ve vedeni CT urcite.
Spis bych tedy za tim hledal snahu eliminovat kriticke hlasy vuci vedni CT,  ale tez nekterym politikum a skupinam. Just a Rejzek si totiz dovolili jmenovat, coz se pochopitelne mnoha lidem nelibilo, byt sledovanost byla, jak uvedeno, pouhe 1%. Strach z techto osobnosti, ktere jsou daleko duveryhodnejsi nez cele vedeni CT dohr., pak logicky vedl k jejich faktickemu zakazu.
Podle me se jedna o skrytou cenzuru, horsi o to, ze neni institucionalne urcena, ale je vedena potajmu z ruznych zajmovych skupin. Vsechny televize se dnes snazi divaka opit levnou zabavou se snizenou hladinou vkusu. Dukazem toho, ze cenzura neexistuje, je pro mnohe pravidelne softporno vysilane na Nove. Po pravde, kdyby se ozyvaly hlasy na zruseni takovych poradu, dacela bych se divil, toho se tezko nekdo odvazi.
Nejvetsim sklamanim je pro mne cesky divak. Ta nenarocnost na kvalitu je az zarazejici. A to je taky duvod, proc je to 1% tak dulezite. Budme radi, ze ho mame, ze se jeste aspon nekdo dokaze divat hloubeji a hodinu vydrzi sledovat kriticky, absolutne "nudny" porad. 
Z meho pohledu se CT chysta rusit porady, ktere jedine jsem v ramci vsech televizi sledoval (az na vyjimky). Poplatek jsem neplatil ani driv (hrisnik-chudy student) tak asi jen prodam tu zatracenou bednu.
 
0/0
26.6.2002 10:59

karel

Re: Re: Změny, jaké bývají k horšímu
Absolutní souhlas. Sněží i Katovnu jsem sledoval. I když jsem někdy nesouhlasil, tak mě to dokázalo vyprovokovat k přemýšlení o některých věcech z jiného úhlu a pohledu. Pro mě to byly velice cenné pořady.
0/0
26.6.2002 11:14

Martin

Re: Re: Změny, jaké bývají k horšímu
No tak to se ti povedlo! Porad nevim, jestli jsi to myslel vazne, nebo je to vyborna ironie. Jednim dechem kritizujes intelektualni uroven naroda a soucasne priznavas, ze neplatis koncesionarsky prispevek. Neznas to porekadlo o "hodte kamenem, kdo jste bez viny"? Katovna i Snezi jsou v podstate soukrome televizni kluby a stejne jako cela CT funguji na principu protezovani urcitych nazoru a skupin lidi na ukor objektivity. A o tom, jaky nazor je pro spolecnost prinosnejsi by mela rozhodnout svobodna nazorova soutez a ne nejaky dramaturg. Jenomze CT je rizena lidmi, kteri maji pocit, ze jejich vkus a politicke preference jsou to prave a ze maji pravo (a svatou povinnost) vnucovat svuj intelektualsky (tedy elitarsky) pohled na svet i ostatnim. Proc ne - ale at si to delaji ve svoji televizi a za svoje penize.
0/0
26.6.2002 11:15

Roro

Chyba dramaturgie?
Martine, nesouhlasim s jednim Tvym nazorem, ktery je podle me zkresleny a zobecnujici: " o tom, jaky nazor je pro spolecnost prinosnejsi by mela rozhodnout svobodna nazorova soutez a ne nejaky dramaturg. ... CT je rizena lidmi, kteri maji pocit, ze jejich vkus a politicke preference jsou to prave a ze maji pravo (a svatou povinnost) vnucovat svuj intelektualsky (tedy elitarsky) pohled na svet i ostatnim." Jednak si vubec nemyslim, ze na dobre dramaturgii jakehokoli TV poradu je cokoli "elitarskeho" - ten dramaturg porad jako je Katovna nebo Snezi proste formalne a koncepcne vytvari a upravuje, nazorove ho naprosto neovlivnuje (a jestli ano, potom je to spatny dramaturg). Pokud by se naopak nekdo z tvurcu poradu (Jan Rejzek, V. Just) dopoustel takoveho pressingu, jaky popisujes ty, ma pravo se obratit na nekterou z vysilacich rad, nebo zkusit podat namet na vytvoreni nazorove objektivniho poradu.
0/0
26.6.2002 11:28

Martin

Re: Chyba dramaturgie?
Dramaturg vytvari "prostor", tvurce ho "zaplnuje". Problem je ale v tom, JAK se to dela! A faktem proste zustava, ze objektivita v CT dostava na frak a to dokonce i v poradech typu Katovna (ktera je jinak docela vtipna). Pokud by CT chtela byt skutecne objektivni, mela by Katovnu zaplnit pokazde jinymi lidmi (coz se zrejme od podzimu stane), nebo by mela vytvaret pro kazdou nazorovou skupinu zvlastni porad (coz je pochopitelne blbost). Panove Just a Rejzek totiz zapominaji na drobnost - odstup a nadhled. Udelali z Katovny politicky klub a to je spatne. Strili porad jen jednim smerem a to je take spatne. Kdyz uz se dela "kriticky klub", mel by odrazet sirsi nazorove spektrum. A pokud se to tak nedela, mel by mit porad v podtitulku "Katovna - aneb poprava objektivity". Aby bylo vsem jasne co bude nasledovat.
0/0
26.6.2002 11:42

klidman

Re: Re: Chyba dramaturgie?
To je nesmysl. V nemecky verejnopravni TV funguje absolutne stejnej porad se stejnym zamerenim jako Katovna a uvadi ho furt ten samej clovek-osobnost, kterej tam ovsem nefunguje jako objektivni moderator, ale sam taky kritizuje, a nejen kulturu, ale i politiku - je to totiz kritik, ne moderator !
Bejt objektivni totiz neznamena nebejt kritickej, takovej Just a Rejzek podle me objektivni jsou, pouze objektum jejich kritiky se to mozna tak nezda. Kritik je proste od toho, aby kritizoval. Takovej Salda, nas nejvetsi kritik, taky pro furu lidi tehdy nebyl objektivni nebo kritizoval neobjektivne, poustel se taky do politiky. Ale nikdy to nedoslo tak daleko, ze by mu zakazali psat, a to budme dnes radi. Dnes je to podle me pripad Katovny. Snaha zakomplexovanejch nichtsmochru umlcet kazdej nazor, kterej je jinej nez jejich.
0/0
27.6.2002 16:27

pina

Re: Změny, jaké bývají k horšímu
Jo, konečně slušný úvahy, i reakce na ně. Ten zbytek by si asi přál více Novy.
0/0
1.7.2002 14:01

Pavel

Dobře jim tak
V poslední době mám dojem, že ČT řídí agenti NOVY a PRIMY a cíleně snižují sledovanost. Jak jinak vysvětlit přesuny oblíbených relací do nočních hodin a místo nich politické debaty v hlavním vysílacím čase. Mluvím o přesunu seriálu Šest v tom z úterní 20 hodiny na čtvrtek 22 hodin. Teď jde v úterý v osum večer Na hraně. Nevíte paní Spáčilová jaká je sledovanost u těchto dvou pořadů a jaká byla před změnou?
0/0
26.6.2002 7:31







Najdete na iDNES.cz