Diskuse k článku

Arnošt Lustig: Nevěřte Arabům!

"Arabům nevěřím, bez ohledu na to, kdo za nimi stojí," odpověděl v dnešním rozhovoru se čtenáři iDNES spisovatel Arnošt Lustig. Otázka zněla na původ kořenu zla mezi Palestinci a Židy: "Musel byste se vrátit 3000 let dozadu, abyste viděl, že Palestinci (Filištínci) pokračují ve sporu, který už kdysi začal o Zemi na břehu Středozemního moře, zvanou Zaslíbená," odpověděl jednomu z čtenářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jidas

Zidovska nenavist...
Prectete si "Protocols of the Elders of Zion" a uvidite kam Zioniste uspesne smeruji  Povazuji se za "nadlidi" a doufaji v ovladnuti celeho sveta, coz se jim dnes penezmi docela jiz dari...mysli si, ze penezmi zacpou kazdemu hubu...
To ze Arnost ziska "Pulitzerovu cenu" me vubec nerekvapuje, nebot Americe vladne "zionisticka kultura" (viz. bezduche televizni serialy). Arnost by si vsak mel dat pozor na pusu pri svych perverznich vyrocich, kterymi obtezuje studentky na Americke Universite ve Washingtonu  Mohl by pres tu svoji spinavou pusu pekne dostat  
0/0
29.3.2003 15:46

mami

názor
Možná by neškodilo, kdyby si většina přispívajících přečetla příslušnou odpověď v rozhovoru celou a pořádně a ne pouze výňatek uvedený v článku.
0/0
14.11.2002 11:46

jíra

..a vaše slovo ?
0/0
2.11.2002 16:16

do pranice

Re: ..a vaše slovo ?
0/0
1.2.2003 14:33

Ondřej Hetmánek

Ještě otázka
Zajímalo by mě jestli pan Lustig považuje za oprávněné odčinit(?) jednu křivdu jinou křivdou. Myslím si, že kolonizace území dnešního státu Izrael židovskými emigranty bylo křivdou na místních domorodcích. Křivdou, jež měla léčit předchozí křivdu a černé svědomí Evropanů. Také by mě zajímalo jestli pan Lustig má přátele také mezi statisíci palestinských uprchlíků. Ví co oni říkají na Izraelskou politiku? Dosti mě překvapil paušalizující výrok "Nevěřte Arabům!" od člověka s osobní zkušeností s rasismem a holokaustem. Kterým Arabům nemám věřit - jejich vůdcům, jejich náboženským hodnostářům, nebo snad všem Arabům?
0/0
28.6.2002 21:13

SUKUR

Re: Ještě otázka
Nopřece v š e m - ty místní domorodče!
0/0
29.6.2002 18:57

jojo

David a Golias
S Lustigem samozrejme nesouhlasim, ale je mi jasne, ze Zid bude vzdy obhajovat Zidy (teda pokud nepujde o prachy,ty jsou pro ne prvorade - viz Zid vosral Zida = Lauder vs. Zelezny apod.). Akorat mi nejde do hlavy. proc iDnes toto vubec muze otisknout, ikdyz na druhou stranu to chapu - nesedi ve vedeni taky nejaci Zidacci? Jinak se podivejte k roku 48 - ono za vse mohou Anglicani, ktery naslibovaly hory doly Arabum a pak se na ne vyflakli a nechali je napospas Zidum, ktery do te pouste prijeli, nebot ve svete je nikdo nechtel. Jo, ted me napada, proc se tam neodstehovali i bohati Zide, kdyz teda jde o narod a stat? Jo a taky ten vychcanej David..... To je proste v nich, takze si davejte bacha, at vam nevrazi kudlu do zad (samozrejme zezadu, jinak to ani Zidi neumi). Lituju Araby.
0/0
28.6.2002 10:13

JOAO

Re: David a Golias
JOJO-tys takové jojo,že by tě i Arab politoval!!
0/0
28.6.2002 17:44

karel Marik

Tolerance
Velmi mne prekvapilo jak malo tolerantni je p.Lustig. Neprekvapuje mne to protoze vetsina Izraelitu je netolerantni. Presvedcil jsem se o tom mnohokrat v NY na Izrael Day 4.kvetna na 5.Avenue. Transparenty : Kill all Arabs byly zcela bezne. A hrabani se v historii 3000 let stare je nesmysl. Cesi a Moravaci stehujte se Kelt se vraci na stara loviste.
0/0
27.6.2002 14:07

tis

Re: Tolerance
Přesně to mě napadlo, ještě že Keltové nemohou uplatňovat svůj nárok na Čechy a Moravu, protože tu byli dříve než Slované.
0/0
27.6.2002 15:55

tis

Re: Tolerance
Přesně to mě napadlo, ještě že Keltové nemohou uplatňovat svůj nárok na Čechy a Moravu, protože tu byli dříve než Slované.
0/0
27.6.2002 15:56

JOAO

Re: Tolerance
Chcu tě vidět Kájo,jak vedeš dišputace o TOLERANCI s tím,kdo se ti hrabe nožem v břiše!!!
0/0
28.6.2002 17:48

,

Re: Re: Tolerance?
0/0
21.1.2003 19:54

jojo

Re:. Re: Re: Tolerance?
0/0
31.1.2003 17:17

matysbrno@post.cz

neverte arabum
Za totality se nas stat kamaradil s arabskym svetem.Samozrejme hlavne kvuli zbranim.Ted se kamaradi s zidy a nevim proc.Nevim co dobreho udelali pro tuto zem,ale mluvi se o nich vsude a porad jak kdyby spasili svet.Vsechny sdelovaci prostredky jim skrabou na zada,ale obycejni lide si o nich stejne mysli svoje.Nejsem rasista,jsem ateista.DOufam ze se na me nebudete zlobit za to co jsem vam napsal,ale heslo je zcela opacne NEVERTE ZIDUM.diky
0/0
27.6.2002 11:36

JOAO

Re: neverte arabum
Matysu-pokud se chceš ve svých samorostlých úvahách odvolávat na"obyčejné lidi"-zadrž, koukni na sebe do zrcadla a spatříš obyčejného BLBA!!
0/0
28.6.2002 17:54

Vlasta Krystofova

Jednostranost je vzdy problematicka, pane Lustig, a vetsinou velmi nebezpecna
Tento prispevek jsem uz jendou napsala, ale zda se mi, ze neco dobre nefunguje.
Tento text je mozno zverejnit.
Vaseho dila si velmi vazim, stejne jako diferencovanych nazoru nekolika jinych osob zidovskeho puvodu, ktere stejne jako Vy, pane Lustig, prezily KZ, pochod smrti atd. Sama jsem bez vyznani a kdyby moji rodice po valce "arijsky prukaz" neznicili, tak bych byla podle neho arijka.
V Israeli jsem byla dvakrat, kontakty z nekolika obyvateli Israele (mezi nimi je nekolik "vyvolenych" a nekolik okupovanych) mam caste.  Znam jednu rodinu v Nablus, jejiz dum byl pred lety vyhozen do povetri a pritom v nem tato rodina zila staleti. Svedkovi  (zastupci IKRK) teto akce - jednomu svedovi - ktery byl jako neutralni osoba pritom, zavolany mymi znamymi palestinci, pritom israelsti vojaci zlomili ruku. Takovych historek znam vice, o jedne se ale chci zminit, aby se moje nazory nezdaly byt jednostrane. Moji pratele - dnes v Tel Avivu - se pokusili po te, co prezili KZ, pochod smrti a osvobozeni u Landshutu v letech 1946/47 vratit do Polska, odkud pochazeji. Domy jejich rodin staly, oni dva byli ale jedini na zivu. Jejich polsti "spoluobcane", kteri mezitim v tech domech bydleli, je nazyvali "spinavymi zidy"..... Takze pozdeji opustili Evropu a odjeli do tehdejsi Palestiny.
Vase jednostranost, intolerance mne pane Lustig prekvapila. Rada Vam popisi, so jsem zazila, kdyz se mi syn te nabluske rodiny, ktery nyni zije ve Svycarsku, snazil vysvetlit, ze se vyhlazeni zidu v Evrope behem druhe svetove valky vubec nekonalo. Jedna se jen o vymysleny duvod, aby zide mohli zalozit stat Israel. Kdyz jsem mu dokazala, ze se jedna o historickou skutecnost, tak se zamyslel a rekl "Staci aby jenom jeden clovek byl kvuli sve rase, puvodu, presvedceni zahnan za ostnaty drat. To je bezpravi a nasili." Sam byl jako 14-tilety (za hazeni kamenu) uvrzen za ostnaty drat a ten tabor, ktery jsem na okraji Nablusu videla mel podobnost s KZ.
Rada bych vedela, co to s Vami dela, pane Lustig, kdyz ctete tyto radky.
Vlasta Krystofova, Mettmenstetten, Svycarsko
 
 
 
 
0/0
27.6.2002 11:28

I N

Re: Jednostranost je vzdy problematicka, pane Lustig, a vetsinou velmi nebezpecna
Madam-pročítám tyto příspěvky a myslím,že si o psychice a tolerantnosti obyvatel  naší republiky utvoříte názor, který vám jistě umožní odpovědět si sama sobě. Chci samozřejmě kvitovat s povděkem vaši misionářskou činnost,kterak s tabulkou výborné čokolády v ruce tam pod Alpami přesvědčujete zatvrzelého arabského chlapečka o masakrech, na jejichž autorství tak bazírují jeho dnešní soukmenovci. Určitě je vám znám termín EMPATIE. Chci vás ubezpečit,že je rozdíl koukat na nějaké místo ,ohražené ostnatým drátem a žít-neřkuli p ře ž í t - KL se vším všudy...A pak argumentovat"podobností" !?...Madam-pokud vím,v Israeli nevzkvétá výstavba plynových komor...Možná by stálo za úvahu,abyste s větší zásobou sladkostí jela za kamarády onoho zmoudřelého chlapce a pokusila se znich stejně elegantně dostat jejich fanatizmus,který vlastně ohrožuje i je samé...Upřímně si myslím-vážená paní- že naivita vašeho vímání situací,o nichž jste ve svém textu svědčila-že právě tato naivita se s měrou nemalou podílela i na hrůzách,které se sice staly součástí historie,ale které jsou i nadále velmi životaschopné. Nevím,zda a jak bude pan Lustig reagovat na váš text- možná i reakce moje nebude pro vás až tak překvapivá. I.Novák,Mar.nám .4,Ostrava1
0/0
28.6.2002 18:38

Vlasta Krystofova

Re: Re: Jednostranost je vzdy problematicka, pane Lustig, a vetsinou velmi nebezpecna
Jsem prekvapena, pane Novak, jak rychle se mne a moje nazory snazite"degradovat". Pochopitelne, ze mi fanatismus nekterych palestincu neusel. Neusel mi ale take ten nekterych ortodoxnich zidu a uz vubec mi neusla neschopnost Y. Arafata a agresivita Scharona. Takze si dovolim vratit se k me puvodni thesi: jednostranost je vzdy problematicka a vetsinou i nebezpecna.
Vase zraneni (anebo je to jen theoreticky?) z KZ s plynovymi  komorami plne chapu. ale otazka nestoji jestli jsou lepsi nebo horsi KZ, ale pripoustime-li je - jako humaniste - vubec.
S pozdravem"schalom" V. Krystof(ova)
0/0
1.7.2002 16:04

I N

Re: Re: Re: Jednostranost je vzdy problematicka, pane Lustig, a vetsinou velmi nebezpecna
Vážená paní-pokud vás zarazila jen forma mého textu,omlouvám se.Určitě jsem se nesnažil zpochybnit vaše n á z o r y-prostě proto,že jste žádný názor nevyslovila.Jen jste citovala určité situace z obou stran barikády.Jakože vidíte věci v širším spektru. Ale co z toho použijete pro svůj názor na tuto situaci..-nic! Jediný názor vámi napsaný byla citace věty onoho palestinského chlapce-jakože si poopravil historické souvislosti.Ten kluk nakonec vyslovil onu větu,se kterou mohu souhlasit stejně jako vy. Dovolím si ji připomenout. ...Bezpráví a násilí je,když jsou lidé zahnáni za ostnatý drát kvůli své rase,původu,přesvědčení.    ...Rád  bych se onoho chlapce do-vyptal,proč se za tím drátem ocitl. ..že je Arab-rasou?  Nemožné-je stejný Semita a ne-árijec jako židé. Původ?-To by přece všichni Palestinci museli žít od vzniku státu Israel v klasickém KL a dnes by při použití tohoto schématu vlastně fyzicky neexistovali. A přesvědčení? To by mi musel onen hoch definovat své postoje i spůsoby jejich realizace. Pokud je mi známo-Israel je v regionu jediný stát demokratického ražení. Poopravte mne jestli se mýlím. Nevím-ale sama jste uvedla,že házel kameny.Oba víme,vážená paní,že házení kamenů je v naší středoevropské kultuře běžná klukovská činnost,která se dá vždy tolerantně nazvat jako k l u k o v i n a. A jako takovou ji  v těchto souvislostech dokážeme coby dospělí tolerovat-někdy i s humánním a chápajícím úsměvem.Někdy ale zasáhne rodičovská ruka a kluk je výchovně trestán-vždyt´ nemusel jen rozbít okno,ale mohl ublížit sousedovic Marušce! Snad si dá po tom pohlavku propříště pozor.Nevím-vás možná zaráží,že onen arabský chlapec nebyl tolerován stejně jako ten náš lotr lotrovatá.Vždytˇ držel obdobný šutr,vždytˇ je to KLUKOVINA-tak humanitu na plac! Otázkou ovšem zůstává počínání jeho kamarádů a ti už neházejí po Maruškách nechtěnně kamínky,ale velmi zarputile granáty a bombičky.A tak co? Co tedˇ s tou vytouženou humanitou-jak ji aplikovat,aby jedna hodná paní pod Alpami klidně usínala,jako že Svět je v pořádku, 1! arabský chlapec zmoudřel/?/,nějaký p.Veselý přehání-no tak mu něco od srdce napíšu!---...a Maruška a celý školní autobus je na cimprcamr---je to klukovina? Na to bych se rád onoho vašeho hocha přeptal.Paní-váše prvotní imprese mluvila o PODOBNOSTI s KL- vy jste nezminˇovala a neporovnávala rozdíly ve kvalitě německých a židovských vyhlazovacích lágrů--to až nyní jste lidsky přitvrdila a připouštíte a trváte na jeji současné existenci. A tam úpí a mřou ubozí arabští hoši za arabské klukoviny. Světe vzbudˇ se!!!!  Chcete být navýsost objektivní a  ne-jednostranná-sama to zdůraznˇujete. Nic proti tomu. Píšete o fanatismu palestinském a fanatismu ortodoxních židů. Paní-i já jsem o jejich existenci přesvědčen--ale ukažte mi perfektně vycvičené komano ortodoxních židů,jak s Talmudem v ruce levé a se samopalem v ruce pravé útočí v sobotní noc na pokojně spící arabskou vesnici-že by si to špatně spočetli?-vždytˇ masakrovat mohou jen ve čtvrtek-když jsou teda ORTODOXNI´. Paní- vaše"objektivita" vás žene porovnávat neporovnatelné. A pokud se pustíte do srovnávání "vůdců" obou znesvářených stran,tak ve stylu vaší ne-strannosti je Arafat jen n e s ch o p n ý  , ale jeho židovský rival AGRESOR!! Tak se presentujete-a máte na svůj/konečně/ názor plné a demokratické právo. Mimochodem-připoměl jsem si tu často používanou bolševickou rétoriku,která vysvětlovala jejich masakry zpětně neschopností a omylností-vždytˇ chybovat je lidské- to přece pochopí každý humanista-i v zemi alpské. Hlavně přeji dětem a vnukům všech vašich přátel tu krásnou jistotu,s jakou mohou bezstarostně jezdit a chodit do školy-a širokodaleko žádný uličník s granátem v ruce!  I N
0/0
2.7.2002 17:48

dieda

Černá a bílá ?
Většina židovského obyvatelstva přišla po r.48 z Evropy vybavena vzděláním s touhou znovu vybudovat svůj stát na historicky daném území. Dříve nejednotní Arabové jsou dnes všemožně podporováni okolními islámskými státy za přispění sil mez. terorismu. Když zjistili, že Židy z Izraele nedostanou, snaží se je likvidovat. Do Arafata dříve cpaly finance Sověti, dnes teroristi. Vysoká hra politiky, peněz pod vlajkou víry. A mezi tím bezbranní občané, Palestinci a Židé, matky s dětmi, staří lidé. Špatný není ani islám či judaismus, špatní jsou lidé, kteří víru používají jako důvod pro vraždění, získání území. Možná, že někomu můžou znít slova p.Lustiga příliš kategoricky, ti ale neberou v úvahu jeho osobní historickou zkušenost. Zkusme se zamyslet, když nadáváme dnes a denně na zdražování, politikaření, úřady a pak si vezměte jednu z jeho knih. Stáli byste o takovou zkušenost a jak by se Vám dařilo zůstat nezaujatí, pokud v zemi, kde jste se rozhodli žít, Vás zabijou proto, že jste Žid.
0/0
27.6.2002 11:15

Vlasta Krystofova

Jednostrannost je vzdy problematicka, pane Lustig, a vetsinou velmi nebezpecna.
Vaseho dila si velmi vazim, stejne jako diferencovanych nazoru nekolika osob, ktere take prezily KZ a pochod smrti.  Sama jsem bez vyznani a kdyby moji rodice neznicili "arijsky prukaz", tak bych podle papiru byla arijka.  V Israeli jsem byla dvakrat, mam kontakty nejen k Israelcum zidovskeho vyznani, ale i s obyvateli "obsazeneho uzeni", tedy s Palestinenci. Vim, jak dum jedne rodiny , ktera nyni zije v Nablus, byl vyhozen do povetri a pritom tam zila tato rodina staleti, a jednomu svedovi (od IKRK?), ktery jako neutralni pozorovatel  byl pritomen israelsti vojaci zlomili ruku.... Takovych historech bych mohla popsat nekolik a abych nebyla jednostranna, tak alespon jednu. Moji israelsti pratele, puvodne pochazejici z Polska, se pokusili s letech 1946/47 vstoupit do domu, kde drive zili a polsti "spoluobcane" je nazyvali spinavymi zidy atd., takze pozdeji odjeli dko Israela (tehda to ale byla Palestina s anglickou spravou) a tam ziji dodnes.
Od Vas, pane Lustig, bych ocekavala vice tolerance, vice vule ke spoluziti. Tak jako jsem se ji dozvedela od jednoho mladeho palestince, ktery se mne nejdrive snazil vysvetlit, ze systematicke vyhlazeni zidu se v Evrope vubec nekonalo, ze se jen tak rika, aby zidi mohli zalozeni statu Israel zduvodnit. Kdyz jsem ho presvedcila, ze se jedna o historickou pravdu, tak se zamyslel a rekl "Staci, aby jen jediny clovek byl kvuli sve rase, svemu puvodu, presvedceni zahnan za ostnaty drat na to, abychom mluvili o bezpravi, a to se tyka kazdeho cloveka". Sam byl na okraji Nablusu jako 14-lety za ostnatym dratem nekolik let. A ten tabor (velmi podobny KZ!) jsem videla.
Rada bych vedela, jaky to na Vas, pane Lustig, dela dojem, co jsem zde popsala. A predpokladam, ze jsem videl film Costy Gavrase "Hanna K."
Vlasta Krystofova, Mettmenstetten, Svycarsko
0/0
27.6.2002 10:53

PéKáčko

Hledání kořenů
Milý pane Lustig, (vím že rozhovor skončil, snad vám to redakce předá) tento rozhovor bylo to první co jsem od vás četl a ihned jsem se rozhodl, že to bude i to poslední. Člověk z jehož slov dští nenávist vůči arabskému národu neboli vůči několika stům milionů lidí, to je pro mne nepřekonatelnou překážkou vás uznat jako inteligentního člověka, který má svými knihami co říci. A závěrem vzkaz: přestaňte se babrat v tisíce let staré historii, kterou nikdo z nás nežidů i vás Židů nezažil, snažme se komunikovat s ostatními národy bez předsudků a dopřejme jim stejných práv, jakých sami chceme mít.
0/0
27.6.2002 10:47

pampeliška

Filištýnci versus Palestýnci(je to správně česky?)
, Když se dva Židé honili, schoval se jeden z nich dvakrát, a jednou dokonce na dva roky ve filištýnské oblasti, nedaleko města Gatu(1.Samuelova kapitola 27). Později sice David Saula nahradil a vyhrál nad Filištýnem Goliášem, ale to je jiná historie. Pravý Bůh si vybral Davida. Filištýnci ale nejsou Palestýnci.Pane Lustigu v některých arabských překladech bible čtete arabské slovo, příbuzné hebrejskému Filištýni, ale Today´s Arabic Version používá jiné arabské slovo, které právě označuje Filištýnce za jiný národ než dnešní Palestýnce a jak můžete číst u Amosa 9:7 pocházeli Filištýnci pravděpodobně z Kréty(Kaftoru). Není známo, kdy emigrovali, ale v době Abrahamově už byli zaznamenáni na jihovýchodě pobřeží Velkého Moře, což je dnešní Gaza. Jinak si ráda znovu přečtu vaše knihy. Znám také několik osob, které přežily Pochod smrti do Osnabruecku.
0/0
27.6.2002 8:03

technar

sionismus je zlo
milý pane Lustigu. Vaší sionistickou propagandu fakt žrát nebudeme - šaronovy jednotky, decimují roky nezávislý palestinský národ, Izrael založili teroristé typu vašeho bývalého premiéra Menachema Begina, nacisty typu Kahaneho jsme také slyšeli. Bůh je velký a jednou vás potrestá. nepoučili jste se ze zeločinů páchaných nacisty na vás, jste banda idiotů a patří vám nemít žádný vlastní stát Allah akbar!
0/0
26.6.2002 23:01

Zed

Nema Judaismus blizko k Nacismu?
Takze kdyz nekdo rekne, "Neverte zidum, jsou to skrti" tak to je 'hnusny' antisemitismus. A kdyz zid rekne "Neverte Arabum" tak mu jeste tleskaji. No to je snad vtip, ne? Osobne mam se Zidy docela dlouhou zkusenost (pracovni pomer) a musim objektivne rici, ze je to taky pekna sebranka. Nechci nijak pomlouvat, nejsem xenofob, ale zamyslete se nad timhle: Na cele Zemi je spousta praktikovanych nabozenstvi. Vsechna jsou povolna k jakekoli rase a narodnosti (krome snad Rastafarianu, kteri nesnasi vsechno bile :-). Krestanstvi - kazdy muze byt krestanem, Buddhismus, Hinduismus - to stejne. Dokonce i Islam nedela vyjimek. A jediny judaismus rika: My jsme opravdove deti bozi - my z Abrahamova kmene. Konvertovat k judaismu, (ktery je deden po preslici) je v nekterych skupinach zhola nemozne. Recnicka otazka: Takze ostatni lide (neZide) jsou snad povl, ktere JHV (bezjmenny) nema rad a jsme neco nizsiho? My nemuzeme verit ve vaseho boha, protoze nemame Zidovskou krev? Neni to tak trochu prevleceny nacismus?
0/0
26.6.2002 22:51

Henry

playboy lustig
Arabům je opravdu těžké věřit, to souhlasím; ale šéfredaktorovi plyboye nevěřím také !
0/0
26.6.2002 22:10

Ludvik Homolka

a ještě pro redakci
"S čistým svědomým doporučím...."a co Vaše svědomÝ?Čisté,čisté?
0/0
26.6.2002 19:36

hombre

Vzkaz pro redakci
Premiera filmu Denik Any Frankove jiz v USA probehla a to nekdy vloni v lete,
0/0
26.6.2002 16:31

aha

tak je to!
Aha, Mistr odpovída jen na to co se mu hodí ,poněkud nevychované. Vlastně proč bych měl stát o odpověď nezdvořáka?
0/0
26.6.2002 15:50

marie.cigankova@bbdogroup.cz

Dobrý den pane Lustigu, moc zdravím nejenom Vás, ale i Pepu. Toho jsem naposledy viděla na Božím Daru. Už se miminko narodilo? A co Vy, jak to všechno jde? Honza Šmíd je teď v Koreji, ale třeba bychom si mohli všichni někde dát sraz i s Honzou Bubeníkem. Taková ta stará partička z DC. Srdečně zdraví Maruška Cigánková
0/0
26.6.2002 15:01

Maruška Ciganková

Pěkně zdravím
Dobrý den pane Lustigu, moc zdravím nejejnom Vás, ale i Pepu. Toho jsem naposledy viděla na Božím Daru. Už se miminko narodilo? A co Vy, jak to všechno jde? Honza Šmíd je teď v Koreji, ale třeba bychom si mohli všichni někde dát sraz i s Honzou Bubeníkem. Taková ta stará partička z DC. Srdečně zdraví Maruška Cigánková
0/0
26.6.2002 14:48

Jirka

Srdečně tě zdravím Arnošte !
 
Shallom in Israel !  Při posledním setkání jsi nám slíbil besedu pro Židovskou liberální unii a rozhovor pro  naši Hatikvu.  Co takhle někdy na podzim ? Neber to jako výčitku, vím že poletuješ mezi Prahou a USA a máš toho hodně.  Držím palec a srdečně zdraví Jirka.
 
 
0/0
26.6.2002 13:34

Martina

Pozdrav
Mily Arnoste, nejdriv Te co nejsrdecneji zdravim a doufam, ze se snad konecne sejdeme u nas na te veceri, kterou jsem Ti rukoudanim slibila! A ted moje otazka, jak jsi se dostal k psani knihy o Karlu Gottovi? Tohle tema mi totiz nejak nejde s Tvym spisovatelskym zamerenim.
 
Dik za odpoved
 
kamaradka Martina
 
0/0
26.6.2002 13:15

.

Re: Pozdrav...
0/0
22.1.2003 17:12

.

Re: Re: Pozdrav...
0/0
2.2.2003 21:31

Fredy

Kibutz Hahotrim
Ahoj Arnoste!Pokazde,kdyz jsem v Praze (kazdy rok)Te hledam a nemohu Te najit.Jak se mohu s Tebou spojit?Budu v Praze opet v zari-rijnu.ozvi se mi,prosim-Fredy W.
0/0
26.6.2002 9:00



Najdete na iDNES.cz