Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

David Kraus: Slečna Vondráčková mi je jedno

Mladý zpěvák David Kraus, jehož vyznání Zuzaně Norisové se v současné době line z většiny tuzemských rozhlasových stanic, přišel do redakce iDNES, aby on-line odpověděl na dotazy čtenářů. Většina otázek směřovala na dívky, kterým věnoval skladby na debutovém albu. A proč nevěnoval jednu z nich také Lucii Vondráčkové? "Slečna Vondráčková mi je jedno," odpověděl Kraus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stupnice

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A to se má to jeho CD jmenovat Koprová omáčka, když jeho jméno je od narození David Kraus ? A jen tak mimochedem kdo z vás si mohl vybrat tátu a mámu ? Já jsem se jim narodil......
0/0
6.6.2002 22:38

Michal

Davide...
...slysel jsem jen tech nekolik par ukazek na Tvym webu, protoze ted uz rok bydlim v zahranici, ale presto: ta muzika fakt nic moc. Ja sam ji delam, treba ani ne na takovy urovni jako Ty, ale mirim upne jinam, nez vydat CD v takovym stupni kvality. Mas urcite na vic, tak proc jsi nepockal, takhle to opravdu chvilemi pusobi tak, jak to tady nekdo i kdyz trochu neobratne, popisuje. Taky se prehnane stylizujes, nevim, proc v pisnicce ,,Proc'', s jejimz textem se ztotznuji, nasadis hlas tak nizko, az to opravdu pusobi, ze to delas na efekt a tomu se mi nechce verit...Ale jinak gratulace k tomu, ze si tady nadzvedl tolik lidi, alespon se nejak projevili. S tim Tvym tatou...LIDI!! A TO KVULI TOMU ZE JE TO KRAUS NEMEL VYDAVAT TOHLE ALBUM? I KDYZ DIVNY...?
0/0
1.6.2002 20:19

helper

zbytecnej blabol
Clovek by mel psat a zpivat az ma o cem. On nema a proto mele pyskem o nicem...
To, ze se snazi vytezit neco z toho, ze jeho fotr je relativne znamej svedci to, ze sve album nazval svym/jeho jmenem (za co ho nekteri chvali). Je o dalsi zbytecne album.  At si radsi najde normalni praci.
0/0
31.5.2002 17:01

Irena

fakt dobry
Uplne nahodou se mi dostalo do ruky CD Davida Krause(ziju v USA a tak nam Zuzana bohuzel v radiu nehraje).Myslim, ze je to po dlouhy dobe hodne dobra ceska originalni muzika. Vzdycky jsem mela rada jeho rodice a humor jeho otce. Nedavno jsem zacla cist i knizky stryce Ivana. Myslim si ze jsou takova "normalni " vesela rodinka a drzim Davidovi palce.
0/0
31.5.2002 16:42

borec

zakomplexovanej zmrd
Dle slov v jeho textech myslim, že je to zakomplexovanej ZMRD s vyšlapanopu cestičkou od tatínka.
0/0
30.5.2002 13:29

...

Re: zakomplexovanej zmrd
ZMRD není vhodný slovo je to ČURÁK na n-tou
0/0
30.5.2002 23:09

roman

kraus
fadni hudba, hloupy text i cely ten kolotoc okolo toho
0/0
29.5.2002 21:40

Standa

Kraus
Mladý pán Kraus těží z toho, že je KRAUS. Kdyby nebyl, musel by pracovat a neměl by čas vymýšlet své debilní texty. Schází mu pokora, skromnost a sebereflexe. Nakonec proč ne, když se najdou omezenci a rádia, kteří mu to hrají a kupují, protože je to KRAUS.
0/0
29.5.2002 10:05

Tomáš Kubín

je to hloupé, hloupější je, že redakci stojí za to o tom psát ...
Vyýplody D.Krause jsou hloupoučké, pravděpodobně se domnívá, že na co sáhne dostává punc geniality. Koneckonců se v tom potatil. arogantní oslnění vlastní genialitou se zdá Krausům vlastní.
0/0
29.5.2002 9:44

....

Kraus
Je to totální vocas, ten když tu držku votevře v soukromí to je bonbonek za bonbonkem, o jeho fotrovi ani nemluvě...
0/0
29.5.2002 8:49

putin

Fylyp Janda je trubka
0/0
19.5.2002 18:05

Fylyp Janda

Nejste úplně spravedliví...
Je sice pravda, že to není žádná hudba, kterou bych musel nebo která by se líbila mnoha lidem, ale house taky někdo poslouchá a přitom je to taky blbost jak noha. A navíc všichni si ve svých letech psali psaníčka pod lavicemi, ale nikdo z Vás si to nedovolili napsat do píšniček...On to udělal. V angličtině byste to poslouchali a ani byste nemrkli, protože tam kolikrát posloucháte takové hovadiny až to hezké není...A navíc on se podepsal jménem pod celé svoje album a Vy nejste schopni se ani podepsat pod příspěvek na internetu...nevím nevím, kdo z Vás je horší...
0/0
17.5.2002 6:02

Martin

Re: Nejste úplně spravedliví...
Souhlasim!!!
0/0
31.5.2002 15:15

Car4go

(Příspěvek zrušen)
0/0
16.5.2002 19:00

unknown

:)))
Taxem dneska konečně slyšel tu Zuzanu..No větší ptákovinu jsem neslyšel. Ten text je fakt síla viz. ...vykašli se na toho slováka, uděláme si malého Krausíka..Dost dobrý.By mě zajímalo kam na ty texty chodí :))) Jediné co bych možná pochválil tak je hudba. Docela se to dá poslouchat, jinak je to krávovina.
 
0/0
16.5.2002 10:44

braun

Re: :)))
hudba je slepenec jiných songů, není originální
0/0
16.5.2002 12:24

Mařena

Kdyby jste uměli desetinu toho....
Nikde se neuvadí,že ty písničky psal ve 22. Jsou to i písničky z doby brzské puberty! Což něco dost omlouvá. A vy co nejvíc prudíte - napsali jste své holce, ikdyž jste o ní třeba jen usilovali - alespon 2 takty písničky nebo nějakého vyznání? Zkusili jste to? Kdyby jste uměli vzít mikrofon a zazpívali svůj pocit...nebyli by jste tak neomalení. Odsoudit to není problém!
0/0
14.5.2002 22:08

kojot

Re: Kdyby jste uměli desetinu toho....
Milá Mařenko, svoje výtvory ale prezentuje nyní ve 22 letech a to dost neomlouvá. Nevím jak ty, ale já se za svoje pubertální výtvory docela stydím, ať básničkové či hudební. Třeba Davídek jednou dospěje a chytne se za nos, snad to bude brzy, protože další škvár už nesnesu.... 
0/0
15.5.2002 9:25

martin

Re: Kdyby jste uměli desetinu toho....
teď jsem se kouknul na klip, a jestli tenhle člověk není výtvorem nějaký nadnárodní hudební korporace tak si o něm samotném toho moc myslet nemůžu
0/0
16.5.2002 7:41

Anthony

(Příspěvek zrušen)
0/0
14.5.2002 20:47

redgreen

?
CO JE TO DAVID KRAUS ?
0/0
14.5.2002 15:22

xxx

Re: ?
magor, co ho měl táta radši vychcat do splavu (ale když to tak vemu, není se čemu divit, jeho fotr je také idiot)
 
0/0
29.5.2002 12:29

jojo

(Příspěvek zrušen)
0/0
14.5.2002 13:55

Lokitka

chtěla bych
tu hrůzu slyšet, ale přeci kvůli tomu nebudu volat do rádia nebo kupovat CD a podporovat to. Poraďte :o)
0/0
14.5.2002 13:32

Anglicky pacient

Re: chtěla bych
Je to na jeho strankach ke stazeni, tusim ze www.davidkraus.org nebo tak nejak, odkaz je pod clankem...
0/0
14.5.2002 19:50

Lokitka

Re: Re: chtěla bych
Díky za radu, snad to přežiju a ještě se tu uvidíme :o)
0/0
15.5.2002 9:37

Lokitka

Re: Re: chtěla bych
Hm, ted to hráli v rádiu. Hudba mi nepřipadá ale originální (jako bych v ní rozeznávala 3-4 starší cizí písně), zato text je originální dost, takovej slint :o)
0/0
15.5.2002 12:38

hopkins

je to chudáček.
0/0
14.5.2002 11:57

Jirka

Davdi Kraus vs David Kraus
Jsem ted delsi dobu v zahranic a myslel jsem si, ze pujde o rozhovor s fotografem Reflexu Davidem Krausem. Docela jsem se tesil. no, nestalo se. Tak jsem si precetl aspon tohle. Never More!
0/0
14.5.2002 11:16

Jan Rejze

(Příspěvek zrušen)
0/0
14.5.2002 9:33

Anglicky pacient

To si musite poslechnout - je to trapnost a ubohost, co se jinde nenajde
Doporucuji kazdemu poslechnout si tu "skladbu" Zuzana. Ten clovek je tak slabomyslnej, ze neni schopen poznat, nakolik je to ubohe. Pri jeho (evidentne velmi nizke) inteligenci za to nemuze, ale ze ma tak nesoudneho tatika, to mne prekvapuje. Kdyby to napsal muj 13ti lety bratr, tak si reknu, on z toho vyroste. Ale tohle je vyplod 22 leteho dospeleho chlapce. Je ostudou nasi spolecnosti, ze jen kvuli jeho slavnemu fotrikovi to nekdo hraje v radiu a vyda na CD. Kdybych nahral zvuk, jak 40 minut bliju, bylo by to asi stejne inteligenti a prinosne, jako jeho CD.
0/0
14.5.2002 9:25

Luke

??
Kdo je ten mladik, slysim o nem poprve...
0/0
14.5.2002 8:41

dan

Je to celé nesmysl
Musím souhlasit s kritiky. Album postavené na mediální pseudoskandalizaci jediné písně. Nesmysl, který po pár týdnech vyšumí. Ale o tom to je. Zašumět a vyšumět. A pak zas přijdou další a lepší (spíš horší). Za dvacet let se budou pořád ještě poslouchat Mišíci, Osbournové a třeba Buťáci, protože to má něco do sebe ( myšlenku, nápad ) a zanechává to paměťovou stopu v mozku. Krausíci v té době už budou tak maximálně dělat ty krausíky. Tak čau lidičky u skutečné kvality. dan
0/0
14.5.2002 0:59

Andrea

Je dobrej
0/0
14.5.2002 0:13

Katka

Re: Je dobrej
...CO je dobrej???? Písničku jsem slyšela a přestože jsem hodně benevolentní, k tomuto nelze jinak než NIKDY VÍC !!! Vážně, takovou pitomost jsem ještě neslyšela a doufám, že neuslyším.
0/0
14.5.2002 12:53

Angel

Malej Kraus
Neznám,tedy vím jen,že existuje,nic jsem od něj neslyšela a ani neplánuju, i když nic se nedá vyloučit,život je samá náhoda.Ale mám ráda lidi,kteří jdou proti proudu,nejsou stádo a ovce,ačkoli si myslím,že v současnosti mít ho za partnera bude něco strašného,nechtěla bych být holka,co se mu dostane do spárů,ale asi bude dobrej ve 40.
0/0
14.5.2002 0:03

Trucker

V zivote jsem o nem neslysel
...takze takovy master to asi nebude
0/0
13.5.2002 23:30

Stvořitel

KRAUSOVÉ! MILUJTE SE A MNOŽTE SE.........
ANI JEDEN Z KRAUSŮ NIKDY NEVYZRAJE...!!!A TO SE POŘÁD RODÍ DALŠÍ KRAUSOVÉ!!!TOMU NEJMLADŠÍMU JSOU TEPRVE TŘI ROKY! TĚŠTE SE !!!
0/0
13.5.2002 22:37

Andy

My, zástupci uličního výboru Prahy 2
důrazně protestujeme proti pokleslé hudbě a propagaci drzých mládežníků, kteří místo aby se učili a budovali vlast nebo nastoupili vojenskou službu k obraně vlasti využívají média k svým hormonálně nevyrovnaným citovým výlevům.
Kdopak asi financuje tuhle pátou kolonu naší kultury? Jistě nějaká mánička nebo snad dokonce arogantní tatíček,žijící nemravným a nesocialistickým způsobem života.
Fúúj, hanba takové mládeži.
 
0/0
13.5.2002 19:32

ahojda

já chci taky!
jéje, já snad taky nazpívám cédéčko. Taky neumím noty, zpívat moc neumím, ale tu maturitu mám a slibuju, že texty nebudou o mých neukojených láskách. Třeba si povedu lépe, co myslíte? :o)
0/0
13.5.2002 19:12

Vlky

Podivení
Pana Krause osobně neznám a nepřísluší mi tedy hodnotit jeho aktivity, ale musím se pozastavit nad úrovní dotazů a příspěvků čtenářů. Devadesát procent z nich vypovídají o úpadku inteligence, slušnosti a tolerance tohoto národa. Patrně je módou vyzvracet svojí agresivitu na kohokoliv , kdo je na ráně a je zřejmě jedno, zda se jedná o D. Krause nebo někoho jiného. Většina přispěvatelů nepochopila rozdíl mezi zlobou a kritikou. Snad právě proto neměl David Kraus problém takovýmto dotazům čelit.
0/0
13.5.2002 17:25

ted sem docetl jeho odpovedi a myslim ze jeho vyvoj se zastavilo v 16 mam stejny vek jako on tedy 22 a myslim ze delat zarezy na pazbe dokaze kazdy blb, ale opravdu mit nekoho rad a vazit si ho uz je o necem jinem a to by uz by ve svem veku mohl vedet.
0/0
13.5.2002 16:44

l

Zuzana
zajimavy zpusob vyjadreni svych pocitu
0/0
13.5.2002 16:30

www.valka.cz

Je to ubohy ...
ale musim souhlasit s tim, ze si proste udelal to co chtel, a jestli to nekdo hraje a posloucha, vypovida to spis o tech lidech samotnych ... o radiich mam svuj vlatni velmi kriticky nazor, protoze to co ted rotuje eterem je fakt priserny, ale tezko se s tim da neco delat, dokud to lide budou poslouchat a psat si o to, tezko to bude jinak ...
0/0
13.5.2002 14:41

karel

Re: Je to ubohy ...
Máš pravdu.To, co rotuje éterem je někdy ubohost.Takový Radiožurnál už několik let dává svoje "zaručené šlágry",místo aby pustil něco nového.To, co se pouští v rozhlasech,je vyloženě založeno na osobních kontaktech zpěváků nebo jejich managerů s hudebním redaktorem daného média.Jak jinak vysvětlit neustále omílané šlágry bývalého poslance Michala Prokopa ..Karlův most nebo ..kolej..Text je pěkný, ale když to slyšíte každý den,je to na zblbnutí.Nebo 4 střídající se písničky od Ledeckého.Ty už nemůžu ani cítit.Rádia mi s nimi vypláchly mozek a hlavně náladu.Posledně zmiňovaného slyšíte dokonce i dvakrát denně.Proto nevěřím,že si lidé o písničky píší.Posledně dva jmenovaní mají zřejmě u Radiožurnálu dlouhodobou smlouvu.OSA se s nimi už nějak vyrovná,samozřejmě tak,aby nikdo nebyl ztratný.Vidíte a zase je to o penězích.
0/0
13.5.2002 15:18

zab

Re: Je to ubohy ...
A to je právě ten problém,že dokud to lidi poslouchají...Oni totiž moc na výběr nemají. Zatímco dříve nám to určovali lidé jako soudruh Muller nebo Skalka, dnes to určují peníze. Je mnoho dobrých kapel a zpěváků, o kterých se nikdo nedozví. Jednoduše proto, že za nimi není kapitál. Výjimek je opravdu málo. V rádiích pouští několikrát denně písničky v zaplacených časech, současně probíhají rozhovory s interpretem, ten se objeví na titulních stranách několika časopisů. Tomu se říká masívní reklama a zpravidla netrvá déle, než několik týdnů. Buď se kampaň podaří a posluchač totálně zblbne, nebo interpret nadobro zmizí. Stačí si vzpomenout na to, jak s jedinou písní ,,Máma" takový Lunetic vydržel okupovat rádia a všemožné estrády, či jak dlouho vydržel s jedinou písní třeba Maxa. V těchto případech lidi zblbli, v případě masívního útoku na media, spojeným třeba s ,,objevem" Jirky Bílého neštěkl pes. Takže mě by nevadilo těch pět rozhovorů s Krausem, co jsem zatím nedobrovolně vyslechl, jako spíš to, že o hudebním vkusu tu z velké míry rozhoduje pět šest polovzdělaných expertů z hudebních vydavatelství. To, že jsou to kašpaři mi potvrdil případ,kdy jeden redaktor spolu s kapelou Lucie před dvěma lety těmto expertům nabídl nahrávku fiktivní kapely Ulice. Nahrávku pouze přezpíval jiný zpěvák, redaktor byl ze všech vydavatelství s patřičným komentářem vyhozen. Ta samá deska po vydání již pod hlavičkou Lucie dostala ve velmi krátké době ocenění jako zlatá. Tak takoví odborníci nám dnes diktují, co bude, či ne. A Kraus vyšumí. Nebo ne. Podle peněz.
0/0
13.5.2002 15:19

Zlý kukuč

Jeho tatínek
je taky vůl
0/0
13.5.2002 14:37

gpx

zij a nech zit
me osobne je toho kluka trosku lito, protoze casem se za to co stvoril bude sam stydet, ale nechme ho, at si dela co chce.
kdyz se vam jeho album nelibi, tak si to nekupujte a neposlouchejte to...
0/0
13.5.2002 14:26

Kaktus

Re: zij a nech zit
Presne, presne, presne! A uvedomi si, ze treba takova Norisova si o nem musela myslet, ze je uplne vylizany pubertak.  Neboli: mysli si, ze rika "ja jsem pro tebe ten nejlepsi chlap" a pritom ve skutecnosti rika "jsem nadrzeny pubertak, co to totalne nezvlada". Chudak kluk.
0/0
13.5.2002 15:14

JIrka

"Zabava"
Lidi, dyt jde o to se dobre pobavit, ne? Ja teda slysel jenom jednu pisnizku o Zuzane Norisove, pobavil jsem se, ale vickrat bych si ji sam a dobrovolne asi nepustil, nebot jak hudebne, tak i textove se to proste moc poslouchat neda... A pokud nekomu vadi, ze si lidi skladaji pisnicky a delaji z nich desky, tak to je mi lito. Ale mame demokracii. Navic, kdyz je na trhu poptavka po takove radoby kvalite, tak to neukazuje na nic jinyho, nez na to, ze popmusic u nas je na velice nizke urovni. A na zaver jedno doporuceni: kdyz se vam ta pisnicka nelibi, neposlouchejte ji.... Me osobne se libi, ze DK se vubec neohlizi po tom, co si kdo mysli, nebo myslel o jeho muzice. Proste chtel vydat CD, tak ho vydal. Mel cil nebo sen a ten si splnil. Kez by nas takovych bylo vic. Mozna by ubylo zapsklych lidi, co jenom kritizuji...
0/0
13.5.2002 14:20







Najdete na iDNES.cz