Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Martin Komárek nemá mezi politiky přátele

Martin Komárek přišel na on-line rozhovor při příležitosti vydání své v pořadí páté beletristické knihy Rytíři kříže. Dotazy se samozřejmě točily okolo ní, ale dotýkaly se hlavně politiky, neboť autor pracuje v deníku Mladá fronta DNES jako komentátor. I když chtěl s komentováním, podle vlastních slov, asi stokrát praštit. Ale nikdy vážně. Na otázku, zda má mezi politiky nějakého přítele, Martin Komárek odpověděl: "Ne. Komentátor nesmí mít mezi politiky přátele."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VF

Nedivím se,
Nedivím se,neboť pan Martin Komárek své komentáře píše velice neobjektivně, překrucuje věci, podsouvá politikům to, co neřekli či neudělali. Jeho komentáře jsou velice agresivní až nenávistně, zejména ke všemu levicovému, uráží a nadává. Je to zřejmě proto, že podstatu věci mnohdy nezná. Nadávka či urážlivé vyjadřování o někom (případně o něčem) však není argument! Naštěstí naši lidé mají smysl pro pravdu a spravedlnost, médiím už se nedaří v takové míře vymývání mozků, takže tato nenávistná kampaň médií byla ve volbách kontraproduktivní. (Napsáno znovu, tentokráte bez několika překlepů)
0/0
15.7.2002 13:36

VF

Nedivím se,
neboť pan Martin Komárek své komntáře píše velice neobjektivně, překrucuje věci, podsouvá politikům to co neřekli či neudělali. Jeho komentáře jsou velice agresivní až nenávistně, zejména ke všemu levicovému, uráží a nadává. Je to zřejmě proto, že podatatu věci mnohdy nezná. Nadávka či urážlivé vyjadřování o někom (případně o něčem) však není argument! Naštěstí naši lidé mají smysl pro pravdu a spravedlnost, médiím už se nedaří v takové míře vymývání mozků, takže tato nenávistná kampaň médií byla ve vobách kontraproduktivní.
0/0
15.7.2002 13:32

Gunter

Citite jako Zid zodpovednost za genocidu Palestincu?
0/0
3.4.2002 23:59

Čertik

Co si myslet o člověku,
který si do titulku "svých" novin dá, že nemá přátele mezi politiky a přitom díky přátelským vazbám na některé politiky na sebe ( spolu s ostatními ) převede zavedené (značka, předplatitelé,... ) noviny a pak se ziskem několika miliónů do vlastní kapsy prodá. Rozíl mezi Komárkem a V. Železným je v tomto případě jen to, že, že Železný  a spol. vyhráli soutěž ( ani to nebylo dvakrát čisté), zatímco Komárek ( pod vedením Hvížďaly a  spol.) využili svých známostí u politiků, zprivatizovali MF pod heslem "Továrny patří těm, kdo v nich pracují". A tohle má být pravicový komentátor.
0/0
3.4.2002 10:10

holiday

nejde o to, že nemá mezi politiky přátele (to má asi být záchranná síť?)
......jde o to, že je obyčejný kašpar s názory občas extremistickými, občas jen obyčejně pubertálními. Velice málokdy seriozními. To není žádný novinář, ale mluvka, který si nevidí do huby.
0/0
3.4.2002 0:30

Lubos

Pane Komarku
rad ctu vase clanky, byt nekdy jen vykriky a provokace, ale esprit se vam neda uprit. Ryjte i nadale do vseho kolem, cesky rybnik je prilis zasmradly a kapri lenivi az beda. Nemam na to, abych hodnotil literarni uroven vasich kratkych zamysleni, ale vzdy jsem se pobavil, nekdy jste tal do ziveho az prilis. Myslim si, ze nekoho jako vas MFD potrebuje.
0/0
2.4.2002 23:05

Mirek

nemáte přátele ?
Že nemáte přátele  mezi politiky, by mohlo mluvit ve Váš prospěch. Ale to je jen to klima co tu chcete navodit. Je to ale jen kamufláž. Jistí politici Vás naopak mají velmi rádi.  Že nemáte rád Havla,  je jasné. Řekl Vám , že chcete-li se pro pravdu zavřít, jak jste tvrdil, tak jste dobu, kdy se za pravdu zavíralo již propásl.  V tom jediném s ním souhlasím. Jinak mi připadáte jak reklama na Fidorku Opavia. Hodně řevu, ale mimo absence myšlenky, jen drahá reklama.
0/0
2.4.2002 22:50

0/0
2.4.2002 21:54

Alois Mejzr

K panu Komárkovi
Mladá fonta D je nejčtenější a zřejmě jako celek nejlepší deník o v š e m: má nejhorší komentáře -pro jejich zaujatost,rádobypravicovost a rádoby antikomunismus.Takový K.Streigevald je opravdu dno žumpy(ačkoliv jinak tyto boonmoty M.Z.nemiluji!)A snaživci Kubík a Slonková popsali kilometry čtvereční papíru blbinama (benz.karty za 400 tis.Grosová 3dny v Audině a jiné ještě pitomější. M.Komárek,ačkoliv také chytrosti nepobral(vloni napsal,že zemedělci používají j e d o v a t á hnojiva-ať vrátí matur.vysvědčení)je alespoň v t i p n ý,což se o Bendové a spol.říci nedá!A že píše proně´mecky (protičesky)?Koho chleba ...Vždyť MFD patří Němcům!!Lojzík
0/0
2.4.2002 17:50

Jiří

Re: K panu Komárkovi
Jestliže by měl podle vás vrátit pan Komárek maturitní vysvědčení, nevím, jak by to dopadlo s vámi. Když se někdo otře o levičáky či jejich paničky (tím netvrdím, že aféry nevznikají i v jiných stranách), píše podle vás blbiny. Pak mně ale řekněte, vážený vzdělanče, k čemu ti novináři vlastně jsou. Já čtu naopak nejraději komentáře pánů Steigerwalda a Baráka, zaujmou mne i pobaví. A jestli chcete v boji proti kapitalismu chválit jen levičáky, kupujte si jiný tisk. ˇA tutově tvrdím, že jste bývalý komunista.
0/0
2.4.2002 18:26

Michal

Re: Re: K panu Komárkovi
Nejsem bývalý komunista, ba ani budoucí, a s panem Mejzrem zcela souhlasím.Mladá fronta Dnes je nechtěný humoristický časopis,o čenž ovšem nevědí jeho zaměstnanci.Stačí si přečíst jejich prognózy budoucího vývoje před čtyřmi lety a o silvestrovskou zábavu máte postaráno.Zejména prognózy vývoje opoziční smlouvy a hospodářství jsou obzvláště nebezpečné, pro pacienta po operaci hrozí potrhání smíchy.Pravicově nezaujatým a obzvláště na svých německých majitelích nezávislým novinám třikrát hurá.
0/0
3.4.2002 15:24

jarek

Holí F.X. Šaldy
Pokud pan M.K. něco vydělá na prodeji svých infantilních literárních počinů, jejichž kvalitu odhaduji z úrovně jeho Komárkovin na i-dnes, budu to považovat za historicky největší úpadek českého čtenáře.
0/0
2.4.2002 16:52

Bogan

Jen k těm odpovědím
Pokud je vážně míněna odpověď, že 40 000 Kč měsíčně má v ČR každý - no tak
to už se článkům v MF nedivím.
0/0
2.4.2002 16:46

Karel

Mezi politiky
nemám přítele! Zajímavé, debilní jedinci se obvykle přitahují.
0/0
2.4.2002 16:24

honza

Kdo je profesional?
Rozhodne ne pan Komarek,jeho clanky vetsinou vychazi z jakychsi kusych informaci,ktere se pak snazi nejak splacat dohromady a vetsinou z toho vyjde skutecny paskvil.Nebojim se rici,ze jeho clanky jsou tendencni a neobjektivni a skutecne hodne informaci je v nich zkreslenych pokud vynecham obcas datum tak se da rici ,ze vsechny.Ucitel matematiky nam vzdy rikal nemuzes scitat hrusky s jabkama,ale jak clovek vidi tak to jde a jeste se mu za jeho zvasty plati.Pokud necemu nerozumim tak se zeptam a ne ze ze dvou vet co zjistim od jednoho informatora napisu clanek ,ktery je sice zajimavy,ale je to blabol jak se patri,ale to vi jenom ti kterych se to tyka a to je skutecne malo,jini tomu casto veri a z toho mam skutecne strach,strach z moci lidi jako jste vy.Posim uz zadny dalsi clanky od vas.
0/0
2.4.2002 15:21

seedee

M.K.
Články pana M.K. si s chutí přečtu a kolikrát i nesouhlasím. Co mu ale nemohu odepřít je to, že se vrhá do každého tématu hlava nehlava a mnohdy z toho vyjdou zajímavé myšlenky a jiný úhel pohledu. Že nemusí rozumět všemu, je nad slunce jasnější. I v hospodách se mnohdy diskutuje o tématech takovým způsobem, že by se i OSN divila a není to na škodu věci, i když přesvědčené nepřesvědčíš. A to že pan M.K. studoval na VŠ to co studoval, mnozí z nás, mnozí z politiků ale i dravých podnikatelů studovali za socializmu a nijak jim to neublížilo, spíš naopak. Mají před ostatním světem náskok, protože denně se přesvědčuji o tom, že zkušenost je nepřenosná a vysvětlit někomu ze "západu", co to obnášelo žít za bolševika v ČSSR je prostě nemožné. Pane Komárku, máte ode mne svolení rejpat do čehokoli co uznáte za vhodné. Já to bohužel tak neumím a jenom tiše závidím.
0/0
2.4.2002 15:19

Honza

Komárek je dobrý
Považuji pana Komárka za jednoho z nejlepších komentátorů. Přesto, že někdy mívám na věc jiný názor než on, oceňuji styl jeho komentářů a osobní statečnost, se kterou se vyjadřuje k aktuálním tématům. Přeji mu, aby se nenechal znechutit. Ještě stále je u nás hodně lidí se stádním myšlením, jejichž názory jsou často kopiemi názorů některých politiků či médií nepřímo těmito politiky podporovanými.
0/0
2.4.2002 15:11

jarek

Re: Komárek je dobrý
Honzo, ty jsi dobrý. A nespadl jsi snad z měsíce nebo alespoň z višně. Tu nálepku s tím stádem si nech pro sebe.
0/0
2.4.2002 16:44

Juras

Re: Komárek je dobrý
:-)) Ano, s tím stádním myšlením máte bohužel pravdu. A nestádní myšlení mají podle Vás lidé, kteří nevěří všemu, co slyší v České televizi nebo naopak ti, kteří vytvořili stádo vloni v lednu na Václaváku (BTW pan Komárek to stádo taky podpořil).
0/0
3.4.2002 11:12

Michal

Re: Komárek je dobrý
Být pravičákem, stádností bych vůbec neargumentoval.Celá devadesátá léta jsou svou křečovitou vpravdě Fojtíkovskou pravicovostí celá nabitá.Jako stádní se chovaly pravicové, to jest veškeré sdělovací prostředky až dosud, a teď mají nahnáno z výsledků voleb.Pokud pan Komárek tvrdí, že je stejně spravedlivý k pravici jak k levici,jeho diagnóza je paranoia,diagnózou jeho příznivců koupenost.Panečku, ta stmeluje.Po roce 48 jsou šedesátá léta léta prozření.Po roce 89 by analogicky mělo přijít prozření první dekády století jednadvacátého.
0/0
3.4.2002 15:39

ladis

Neuznávám pana Komárka
Za tímto nadpisem pevne stojim a hned vysvetlim proc. Pan Komárek se bez znalosti veci propůjčuje ke psaní "módních" článků, ve kterých kritizuje a očerňuje myslivce a celou českou myslivost. Mým přáním je, nechť se věnuje tomu čemu rozumí a nevyvolává vlnu odporu k myslivosti, nádhernému koníčku, který naprostá většina myslivců dělá z lásky k přírodě a ne z odporu ke všemu živému, jak prezentuje M. Komárek. Doufám, že se výše uvedený autor veřejně v brzké době omluví všem poctivým myslivcům. Myslivosti a dobrým novinářům zdar!
0/0
2.4.2002 14:48

Jiří

Re: Neuznávám pana Komárka
Kolik myslivců je poctivých? Chovají si zvěř, kterou pak zabíjejí. Naopak si myslím, že většina z nich přírodě svým sobectvím škodí. Jsou to většinou bývalí komunisté, mnoho z nich ani v nemenším nesplňuje podmínky pro držení zbraně. Otřesné případy, kdy nějaký bouchal místo kance střelí člověka, nejsou řídké.
0/0
2.4.2002 18:35

Yvan

Re: Re: Neuznávám pana Komárka
Omlouvám se předem všem, kterých se to dotkne, ale pán na jehož poznámku reaguji, je podle mého názoru "idiot". Konečně otevřete oči a podívejte se kolem sebe, všechno není jen černé a bíle, ve vašem případě špatné(komunistcké) a dobré(pravičácké). Nejsem členem žádné strany, ani komunistické, jak by si snad mohl někdo myslet, ale takovéto reakce mě dokážou zdvihnout ze židle. Ještě jednu potnámku si dovolím.. a to, znáte vůbec nějakého myslivce??? Trošku se o tom poučte a pak pište tyhlety kydy do novin.
Mimochodem i když v mnoha věcech s panem Komárkem nesouhlasím, tak se těším až si přečtu jeho novou knihu..
 
0/0
3.4.2002 16:46

Blanka

Když přišla řeč
na jeden z největších privatizačních skandálů, kterého MK účastil a vydělal na něm, rozhovor skončil.
0/0
2.4.2002 14:13

Milan

Rudý oči
Pane Komárku, dokážete napsat komentář bez toho, aby neobsahoval ODS a V. Klaus? Píšete, že nemáte přátele mezi politiky. Já si ale myslím, že se vymezujete hlavně proti ODS a právě V. Klausovi. Pokud si myslíte, že přátele nemůžete mít mezi politiky, když o nich píšete, tak potom nemůžete mít žádné přátele, protože píšete o všem i když tomu vůbec nerozumíte. Stačí vzpomenout hlouposti o Temelínu. Divím se, že takto jednostranně zaměřeného komentátora MFD zaměstnává.
0/0
2.4.2002 13:52

holiday

Re: Rudý oči
kam se ale Komárek hrabe na Leshtinu! ( v tom vymezování se)
0/0
3.4.2002 0:38

Zdeněk

Co mi vadí na Martinu Komárkovi
Pane Komárku, asi jste člověk, který musí stůj co stůj zastávat menšinový názor, a patrně si myslíte, že jste díky tomu kdovíco, že ano. Narážím na Vaše nepokrytě prosudetoněmecké články, postrádající jakoukoli objektivnost a kydající tuny hnoje na český národ. S tím souvisí i otevřený posměch na adresu národní hrdosti. Ale i v jiných sférách si hrajete na provokatéra, a přitom jste trapný. Nechápu ani Vašs přesvědčení - např. v otázce potratů máte názory přímo středověké, na druhé straně prosazujete legalizaci incestu(!) či měkkých drog. Nevyznám se ve Vás. Vysvětluji si to tím, že platí moje první věta.
0/0
2.4.2002 13:39

karel prucha

studium
Chtel bych se zeptat pana Komarka, zda opravdu studoval filosofii, marxisticko leninskou filosofii, nebo obor vedecky komunismus? V jeho studijnich letech se totiz samotna filosofie nestudovala. Dekuji Karel Prucha
0/0
2.4.2002 13:09

Jihočech

Proč nám škodíte?
Proč s takovou vehemencí píšete prosudetské (protičeské) články? Pochopil bych to u sudetských novinářů, nikoli u novinářů nejčtenějšího českého deníku! Co Vám vadí na českém národu a chtěl byste žít raději v Německu či Rakousku? Myslím, že byste se velmi dobře uplatnil v Kronen Zeitung...
0/0
2.4.2002 13:01

Koďous

Infantilita
Hezký den přeji. Má Vaše infantilita vliv na výši Vašeho platu ?
0/0
2.4.2002 12:55

liška

radost
 Jste nadšen, že můžete odpovídat na otázky v internetových diskusích?
0/0
2.4.2002 12:42







Najdete na iDNES.cz