Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kryštof bojkotuje Anděly kvůli Nově

Skupina Kryštof, která má pět nominací na české výroční hudební ceny za rok 2001, nevystoupí na vyhlašovacím ceremoniálu. Důvodem bojkotu je televize Nova, která předávání cen - Andělů - přenáší z pražské Paegas Areny. Skupina měla s Novou konflikt kvůli playbacku při přenosu ankety Český slavík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Pasev

Proč jenom Kryštof
Skupinu Krištof neznám,tedy neznám jejich jedinou skladbu.Znám ale stil práce TV NOVA.Nevím, proč je postoj této skupiny vůči zmíněné TV stanici v médiích nazýván skandálním a ,,dokonce" s dozvukem.Přeci věci se mají nazývat pravými jmény.Nebo to se nenosí?A nebo to nenosí peníze?A nebo to uráží sraby co neumějí říci NE.A mimo to. Česká kultura je na nedohled vzdálená americké průmyslové, učitelce to TV NOVA.Money money.
0/0
11.3.2002 19:42

Skupině Kryštof - DĚKUJEME.
sk.Kryštof dokazala svým důvtipem a také příležitostí, která se jim naskytla - vyřknout názor, jenž je plně totožný s velkou většinou lidí, kteří dokáží alespoň průměrně svoji hlavou přemýšlet. TV-Nova velkou částí svých zábavných pořadů a seriálů je pouze vhodná tak pro lidi, kteří jsou jednoduchého myšlení (viz. estrády Novotného; telenovely; "Volejte mrňouse" aj.).
0/0
10.3.2002 22:49

polinec

Hajzlíci
Krystof to jsou ubozí frackové.Kdyz se jim nelibi kdo je dava ve vysílani,pry nechteji byt komercni tak at sve CD prodavaj za 100Kc a ne za 500.At se dou vycpat.
0/0
10.3.2002 11:41

George

Železného koláč
Při čtení dnešní MF jsem byl nepříjemně překvapen přístupem skupiny Kryštof.Na jednu stranu bojkotují NOVU za její bezduchou zábavu a komerčnost( s tím musím souhlasit ),ale potom se dívají na přenos andílků a zvyšují sledovanost. Doufám že neutrpěli újmy na zdraví a duchu při sledovaní TV NOVA. P.S. stejně to NOVA s ČT projela.
0/0
9.3.2002 22:10

Lenka

Jinak to udělat nešlo!
Vy všichni, kteří tvrdíte, že Kryštof měl svůj názor na udílení andělů prezentovat sám a ne přes svoji manažerku, zamyslete se nad tím! Co by tam tak asi řekli? To tam měli jen tak přijít, přebrat cenu a jen tak mimochodem prohodit: "Tak a teď vám všem řekneme, jaký máme názor na televizi NOVA"? To by bylo asi dost hloupé a nedivila bych se, kdyby reakce některých byly: "Tak jste tam neměli chodit!" Nebo jak jinak byste si představovali, že by to měli provést? Toto byl prostě jediný možný způsob, jak to udělat! Možná jsem naivní, ale žádný reklamní tah bych v tom neviděla. Ti, kterým se jejich hudba líbí, je budou poslouchat stále a ti, které nijak nezaujala, je nezačnou poslouchat ze dne na den jen proto, že udělali něco ne moc obvyklého.
0/0
9.3.2002 21:18

hansek

Tak to uz je opravdu moc
Kaapelu krystof vážne nemam rád. Jejich album je komercni a studiem vypiplana blbost. (ne ze by neumeli kluci hrat, az na Richarda). Kdyz jsem v poradu "noc s andelem" slysel jak Richard zazpival posledni pisen "Lolita" smál jsem se ješte týden. Něco tak falešneho jsem snad v televizi ješte neslyšel. Asi proto už jsem tuhle věc nikdy v televizi živě neslyšel. Pravděpodobne jim to management zakázal hrát. Fuj to byl ale hnus. U předávání cen jsem se moc bavil. Nejenže tím co si tam nechali přečíst urazili všechny přítomné muzikanty a herce, kteří se zúčastnili a že jich nebylo málo a to vůbec neberu v úvahu, kdo !všechno! tam byl, ale udělali ze sebe ještě větší blbečky, no snad kdyby byli kapának starší, ale tohle? Jestli to byla ale reklama, tak to bylo dobrý silný a působivý, ale troch přepísknutý. Nu byla to alespoň sranda. Jinak plně souhlasím s tim, co jim odepsala akademie na jejich prohlášení. Koneckonců celý ten večer byl jedno velké FUJ, skvélá byla Lenka Dusilová, skvěle jim to se Secret Service hrálo. Buty prostě super. Bárta mě trochu zklamal, bylo to takový unilý, ale jinak ho zbožňuju. Blackmoore's night, to byla ale vážně perla, to jsem řval smíchy, hlavně nechápu proč nehráli živě (možná snad hlavní stopa zpěvu byla živá) Když měli všichni plnou hubu keců, jak se bude hrát živě. To byla teda fakt fraška jako řemen. Ale musim uznat, jsou chytrý už si dávaj do kytar kabely, aby to jako vypadalo, ještě to chce ale dělat prstama tak, jak to hraje ven. No snad příště a s někým jiným. Už se těšim na příští rok snad to bude zase taková velká zábava. No ale zaplaťpánbů, že se alespoň něco děje.
0/0
9.3.2002 14:08

Lenka

Re: Tak to uz je opravdu moc
No páni, ty jsi asi vysmátý 24 hodin denně! No, hlavne že ses dobře pobavil.
0/0
10.3.2002 22:17

Honza

Ať žije underground !
Abo souhlasím s bojem s dinosauří stanicí Nova, ale nemyslím si, že rytíři mého srdce jste zrovna Vy - Kryštof -. On drobný skandálek se přece v pop-music nosí a Váš neotřesitelný postoj vůči této televizi ukázal čas (zlatý slavík), pravděpodobně, také čas ukáže (zlatý slavík 2005 ????). I tak Vám přeji hodně hudebních úspěchů ve zviditelňování a vlastní práci.Ať žije underground !!!
0/0
9.3.2002 12:55

Kočkodan

tak i tak
V první řadě docela překvápko, když černovlasá slečna v přímém přenosu na Nově do mikrofonu sděluje, jaká je Nova s...... Už sice ne tak originální, co do skandálků Kryštofa. Výborný tah pro reklamu skupiny, leč lacině schovaný za tímto bezesporu pravdivým postojem (hlavně, že každý má potřebu o tom diskutovat a vyjádřit se k tomuto velkému činu:o)). S názorem na Novu souhlasím,(nejradši mám ČT1 a ČT2). Ale zároveň info pro ty, kteří tak lamentují nad tím, že se na to nedá koukat atd. U vaší TV určitě nějaký čudlík na přepínání najdete, tak ze sebe nědělejte nemohoucí chudinky. Jinak skupina Kryštof je mi sympatická a skladby se mi líbí a mimoto mi Richard Krajčo mi připadá jako nadaný umělec. Takže tak i tak, hezký den všem, Kočkodan:o).
0/0
9.3.2002 11:49

bobek

To cumim !!
0/0
9.3.2002 0:35

DC98

Sráči
Víte, to, že na NOVĚ běžej telenovely, za to si českej národ může přece sám. Když 1/3 naroda nemaká a čumí a vzhlíží se v těch připosranejch telenovelách a ještě si o ně píšou řediteli, tak je to težký. Jen se podívejte na svoje tetičky, babičky a i "maminky" na co Vám koukaj po odpolednech => Divoký měsíc, Divoký Anděl...ble..ble..ble....
A co se týče kapely Kryštov, .....trochu vám narostly křídla kluci...víte...nebejt televize a je teď jedno jestli NOVA nebo zasraná infatilní MEDUZA na CT1 ( ze jo ) tak porad zkousite nekde v garazi, takže by jste meli možná volit jinej způsob, jak na sebe upozorňovat a ne si lecit mindraky pres udelovani cen. Petr Janda ( ačkoliv ho taky nemusím ) měl ale v jednom pravdu......všichni jste si z toho tam dělali prdel.....a proto jste u mě srači, který náhodou vydali par chytlavejch odrhovacek a hned ze sebe delaj celebrity !!!
0/0
8.3.2002 23:07

Johny

Kryštof
jejich písničky jsou dost dobrý, ale tohle jejich vystupování... je sice pravda, že odpoledne na Nově běžej samý podělaný telenovely, ale večer je občas i nějakej dobrej film a vsadil bych se, že spousta z těch, co tu nadšeně souhlasíte s tim prohlášenim, čumíte na Novu dost často
0/0
8.3.2002 21:36

Horst

Hip, Hip!!!
Hip, Hip koláč!!!....................................................................................................................... Pardon, Železník se pravděpodobně naboural do mého počítače. Chtěl jsem říct: hip, hip Liška!!!
0/0
8.3.2002 21:32

Eliška

Dokonalé.Chlapci z Kryštof přesně vystihli názor české mládeže.
0/0
8.3.2002 20:40

grym

Re:
....ano, zrejme te casti mladeze, ktera netvori sedmdesati az osmedasti procentni kolace doktora Zelezneho !!!
0/0
8.3.2002 21:07

Kevin

Vladimír
A jsem zvědavý, jak se z tohodle Vladimír ve Volejte Spasiteli zitra vykroutí ;-) "Ale on vás nikdo nenutí se na ty telenovely dívat, klidně můžete přepnout... A ještě vám ukážu koláč, nova 70%... ... ..."
0/0
8.3.2002 20:36

Kevin

Naprosto souhlasim
S prohlášením Kryštofa se nedá než nesouhlasit. Nevím jestli to bylo novou, ale letošní ceny byly tak trochu propadákem. Hold Horáček byl Horáček!!!! A že chybu ospravedlňují akademici nějakým špatným e-mailem svědčí o jejich úrovni a profesionalitě. Nebýt Kryštofa, Gaislerové a Lišky tak jsem usnul!
0/0
8.3.2002 20:26

David

Chlapci z Krystofa, budte prosim dusledni !!!
Mistrne jste to chlapci vymysleli a jeste lepe provedli. Aspon se ma cesky divak cim bavit (ale jen chvili, ono to zas za moc nestalo). Ale jeste byste hosi meli byt o trochu vice dusledni. Chtelo by to dalsi prohlaseni, nyni smerovane k producentum a vydavatelum vasi extaticke, uhrancive hudby, ktere by je odsoudilo za to, ze komercializuji vase uslechtile tony a nasazuji nehorazne ceny ve vysi 500 (nekdy i vice) korun ceskych za vase cedecka. No neni to k vzteku, kdyz takhle nekdo vedome stavi bariery tem ceskym (ve srovnani se svetem) prumerne vydelavajicim Cechum ? A co jim takhle jeste ulehcit dalsim prohlasenim smerovanym k agenturam poradajicim koncerty, ktere tak nechutne komercionalizuji tu vasi uprimnou snahu o povzneseni hudebni uslechtilosti ceskeho popoveho fanouska: coz takhle listky na vase koncerty za 30 nebo 40 korun, tedy cenu prizovacich nakladu vasich estrad ? No, a nakonec bychom se mohli vratit do doby bolsevika, kdy nikdo nic nekomercionalizoval a vy byste si mohli zahrat jako treba predkapela Alexandrovcu nebo na schuzi Vyboru Cesko-kubanskeho pratelstvi v ramci hudebni hygieny nasich pracujicich. Bravo, chlapci, jen tak dal.
0/0
8.3.2002 18:38

hrejsek

Re: Chlapci z Krystofa, budte prosim dusledni !!!
Solidni demagogie: "Dokud sam nejsi svaty tak nemas pravo cokoliv rict a cokoliv menit!" Nemyslim ze protestovali proti komerci (asi tezko kdyz se chteji hudbou "zivit") ale proti obludnemu monstru TV NOVA, ktere mimo jine - jak tady jeden z diskuteru podotknul - bude nas stat stat :-) vic nez rocni (jenom muj laicky odhad) provoz CT. A rocni produkce CT vyda za celou dosavadni existenci NOVY a na dalsich 10 let dopredu. NOVE petkrat FUJ - FUJ FUJ FUJ FUJ FUJ! :-)
0/0
8.3.2002 18:49

David

Re: Re: Chlapci z Krystofa, budte prosim dusledni !!!
Jeee, prominte. Ja jsem asi cetl asi uplne jine prohlaseni, ve kterem se tento text rozhodne neobjevil: "Nechceme se účastnit přenosu, který si podle našeho názoru Televize Nova koupila od pořadatelů jen proto, aby díky vysoké sledovanosti mohla získat finanční prostředky z reklam, za které ve výsledku nebude vyrábět ani nakupovat kvalitní hudební pořady, ale bezpochyby další prostoduché telenovely nebo estrády, o kterých si myslíme, že kazí vkus naší společnosti." Chlapcum z Krystofa rozhodne nikdo nechce ubirat pravo na vyjadreni jejich svobodneho nazoru (ostatne jsem je za to - po svem - pochvalil), stejne jako nikdo nemuze brat pravo ceskemu divakovi rozhodnout o svem vyberu prostym otocenim knofliku na televizoru. Myslim, ze chlapci z Krystofa musi milovat estrady typu ESO nebo ty dalsi (bohuzel, televizi Nova moc nesleduji, takze nevim, v jakych to poradech chlapci vystupovali), protoze ty prinaseji tu pravou komerci, ktera jim dava obzivu (aby mohli chodit do tech pizosek balit pekne po rebelsku holky).
0/0
8.3.2002 19:27

hrejsek

Re: Re: Re: Chlapci z Krystofa, budte prosim dusledni !!!
Aha takze jsme si z toho jejich prohlaseni kazdy vzali to "svoje" - ja myslel ze jim vadi ze ty prachy tezko vrazi zpatky do hudby, kultury apod. Myslet znamena hovno vedet. (timto vulgarnim prirovnanim jsem chtel rict ze nevime moc o tom co je k tomu vedlo) Ale me je to celkem fuk - ja jsem hlavne paranoidni odmitac NOVY :-)) p.s.> KOMERCE je stejne divne a zdemonizovane slovo asi jako GLOBALIZACE
0/0
8.3.2002 19:46

David

Re: Re: Re: Re: Chlapci z Krystofa, budte prosim dusledni !!!
Hmmm. To je mi Vas lito. Paranoia, to je tezka vec. Jenom aby nepostihla chlapce z Krystofa. To by se z nich mohli stat za chvili paranoidni odmitaci hudby nebo paranoidni odmitaci sebe sama. Ja s tim problem nemam. Aby me neco tak nicotneho jako jsou skupina Krystof a jeji problemy s ustrihnutym playbackem nebo estrady na televizi NOVA dohanely k paranoie, to uz bych asi musel byt opravdu PARANOIK. Pekny vecer (by the way, nedavaj dneska neco peknyho na Nove ???).
0/0
8.3.2002 20:28

hrejsek

Re: Re: Re: Re: Re: Chlapci z Krystofa, budte prosim dusledni !!!
podival jsem se do programu..... uz nejsem schopen ani to vtipne komentovat "-( pujdu se asi lecit (v lednici mam rum)
0/0
8.3.2002 20:38

Ally

Re: Chlapci z Krystofa, budte prosim dusledni !!!
Nevim tedy, pane Davide, kde nakupujete CD, ale ja jsem si CD od Krystofu koupila v Bontonlandu v Praze - coz je asi tak nejdrazsi prodejna CD - za 260, -- Kc a za stejnou cenu jsem jej videla i v jinych obchodech. Myslim, ze levnejsi Cd domaciho uspesneho interpreta na obchodnich pultech nelze najit (snad s vyjimkou stare verze CD k filmu Rebelove). Takze muj vzkaz pro Vas - vy budte dusledny, kdyz nekoho z neceho obviňujete!!!
0/0
9.3.2002 17:34

Mira

Krystof
Krystof jsou divni nesympaticti debilci
0/0
8.3.2002 18:25

hrejsek

bojovnik za zniceni TV NOVA :-)
Me je uuplne jedno jak to mysleli nebo ne - hlavne ze verejne plivli na Novu, ja to udelat nemuzu - me samozrejme nikdo neposloucha. A udelali to dokonce komercni umelci, kteri ted zijou z popularity a TV. Mimochodem je zajimave jak je ted pro kdekoho TV Nova spatna - hlavne ze ji ma doma pustenou - ja jsem ji pred casem na svy televizi rozladil. Boji proti Nove zelezne trikrat NAZDAR - ZDAR ZDAR ZDAR!!!
0/0
8.3.2002 17:22

Tom

CT1,2 nebo Nova???
Když se chci neco dovědět, koukám na CT1 od 19.15 do konce zpráv.Pak si dám chvilku oddech a pobavim se na Nově-rád se zasmeju, proto vynachávám první minuty jejich tragických událostí a potom opět přepnu na Sport na CT1. A mam li sílu vědět víc, pak sleduji CT2, protože co do kvality nemá konkurenci. Prima kromě F1 toho až zas tak nenabízí a kromě toho ani neovlivňuje. Bohuzel ani CT1 nedrží potřebnou kulturní úroveň diváka, ale stále je na tom lépe než Železného NOVA, ktera nás stojí nejen pokleslé morální hodnoty, ale i značné náklady spojené s podnikáním PANA DOKTORA a arbitrážemi tím spojené. Myslím, že poplatky, které bude muset ČR zaplatit budou pěkně vysoké. Zlaté koncesionářské poplatky!!Ty aspoň zůstanou u nás.
A Kryštofáci-znám Richarda jako osoby, která uznává určité hodnoty, ale myslím, že je  jedno jestli si udělal reklamu či ne, ale že všichni vyvolali tak dlouho potřebnou diskuzi. A podle příspěvku na IDNES, bych řekl, že se jim to povedlo!!!
A je hezké, že ani u nás v CR existují více názorů, a že nejsme homogenní. Někod kouká na Novu, Někdo na CT a Primu, a někdo ci ČTE
0/0
8.3.2002 17:05

Silvester Marek

KRYŠTOF aneb jak na slávu...
Tak Kryštof skutečně zná svou hodnotu... Myslím, že to co včera kluci, resp. jejich management vymyslel podporí prodej jejich desky. Je to skvělý nápad a já jako člověk pracujíci v reklamě jim to skutečně chválím. Samozrejme v tom byli emoce a taky pravda, ale stejně svůj zisk podle mého z prodeje jejich CD se o tretinu zvýší, ne-li více. Taky si na své prijdou i prodejci nosičů. Takže skvělý tah..
Nové kapely UČIT se, UČIT se a tentokrát to neíká Lenin, nýbrž návod dává skupina KRYŠTOF!!!
0/0
8.3.2002 16:54

Ally

Re: KRYŠTOF aneb jak na slávu...
Pri precteni nekterych prispevku si pripadam jako ve spatnem snu. V podstate z nich vyplyva, ze nikdo nemuze mit vlastni nazor, ze kazdy ma nejake postranni umysly. Nechapu, proc by Krystofaci nemohli svoje prohlaseni myslet vazne? Proc v tom kazdy hned hleda nejakou formu sebepropagace. Ale ono je to asi tim, ze v tyhle republice uz malokdo ma nejakej vlastni nazor, a proto neveri ani ostatnim!!!
0/0
9.3.2002 17:29

Gismonda

Re: Re: KRYŠTOF aneb jak na slávu...
Promin,ale Ty mi naopak pripadas jako v nejakem moc naivnim snu...Ja nevim nikdo tady nikomu neupira rict si svobodne svuj nazor, ale tohle je proste jasna propagace a to mi nikdo nevymluvi Nevim co se da jineho cekat od komercni a nicotne skupiny jako Krystof. O to presne jim slo, aby lide jako jsi ty jim na tohle vsechno skocili (nechci te urazet, ale je to tak...promin). Pokud to nechapes, taak se nad tim zkus znovu zamyslet...Je to trapny a rozhodne si tato skupina nezaslouzi, aby jim tady nekdo dekoval a oslavoval je (samozrejme s obsahem prohlaseni vice mene souhlasim, ale ne aby toto prohlaseni vypousteli z ust oni - tedy prostrednictvim sve ponekud hodne nervozni manazerky...
0/0
11.3.2002 12:58

Pavel

Provedení
Ve spoustě příspěvků vyjadřujete nesouhlas nad provedením bojkotu ze strany KRYŠTOFa. No nevím samozřejmě přesně proč (neznám se s nima osobně), ale zkusím spekulovat... Koho by nenaštvalo, kdyby tě střihač zlatého slavíka velice chytře vystřihnul z přímého přenosu ? A kdyby tě potom jako na truc vyřadili z jejich televizní video-hitparády (ESO)? Myslím, že obě akce byly bojkot, jen ten první měl bojkotovat hraní z "playbacku" a ten druhý "praktiky TV NOVA" ! Kdyby vystoupili na TV NOVA, tak by museli podepsat smlouvu o neválčení. Což manažerka nemusela. On to Pavel Liška řekl dobře "130tis. je holt 130tis.".... Pavel, 28 let
0/0
8.3.2002 14:45

tommyknocker

Re: Provedení
Ale jak jsem cetl prohlaseni skupiny, tak nikde nebylo nic o slavikovi, ani o praktikach....
0/0
8.3.2002 16:48

mno

Mr.Krajčo&Kryštof Čtvrtek 21:28:52
Skupina Kryštof v obýváku jednoho z členů sleduje přímý přenos a komentuje vystoupení své manažerky
1člen:To sme jim to Ríšo dali ,ty vole fakt hustý ,ty čuměli ,co ?
Ríša:Jo dobrý,počkejte telefon...
Ríša:Ehm, Dobrý večer... ..Ano...Jo ale..... .. vždyť jste to tak chtěli, ne ?
....Hm ,tak já nevim to se máme jako omluvit a neni to blbý takhle narychlo?...
jo..takže počkáme co lidi ....ano ...rozumím...dobře...budu na tomhle telefonu kdyby něco ....né..určitě....jasně...příští týden pro Dobré ráno ano... nashledanou....¨
Ríša(položí telefon a ke skupině ): V pohodě kluci ,to byl Monitor ,máme počkat jak to dopadne nějáký články už sou připravený ,teď záleží na Nově, tak zatim  můžem zajít do pizzošky za ňákejma holkama ,ne...
Kdyby tak-Chinaski-měli tenkrát takový manažery jako Kryštof, ach kde jen už mohli být, tááková škoda...
0/0
8.3.2002 13:58

tommyknocker

Re: Mr.Krajčo&Kryštof Čtvrtek 21:28:52
Krasne a trefne :-)))))
0/0
8.3.2002 16:45

David

Re: Mr.Krajčo&Kryštof Čtvrtek 21:28:52
Skvele, uz dlouho jsem se takhle nepobavil. Trefna sonda do duse ceskeho (resp. moravskeho) pop-makera. Tak zdar buh v pizosce.
0/0
8.3.2002 18:28

Tomas

AT ZIJE PRAVDA...
vazeni korespondenti idnesovske debaty o postoji skupiny krystof k televizni stanici nova, vim, ze mne rada z vas nema rada, ale nechci tentokrate reagovat na vase nazory. chci pouze vyslovit svuj vlastni nazor. vcera jsem jako asi vsichni z vas shledl predavani cen popularni hudby. videl jsem rovnez akt, kdy manazerka skupiny krystof precetla jejich prohlaseni, ktere povazuji slovo od slova za pravdive. nasledne reakce nekterych radoby umelcu mne prijdou naprosto scestne. richard krajco, zpevak krystofu, ma muj obdiv. na druhou stranu cely poprask kolem jejich prohlaseni ve mne bohuzel vyvolal dve asociace. 1) vzpomenul jsem si na film Bila pani, kde z ust Vlasty chramostove zazni veta: kus s tou pravdou, nekecej a plav.... cesky receno rici pravdu se v teto spolecnosti a dvojnasob na adresu tv nova opravdu nesmi. 2) tento povyk ve mne vyvolal jeden daleko horsi pocit, ze byt jsme 13 let po revoluci bohuzel se u nas jeste nepodarilo, aby platilo ono masarykovsko-havlovske PRAVDA ZVITEZI NAD LZI A NENAVISTI. proto vivat KRYSTOF,proto vivat RICHARD KRAJCO.
0/0
8.3.2002 13:28

tommyknocker

Re: AT ZIJE PRAVDA...
To jsi trosku ujel, ne? Srovnavat Masaryka a Havla se skupinou Krystof mi prijde ponekud nejapne. A ze zpevakovi Krystofa nevadi, ze moderuje "vinikajici" hudebni porad Meduza. A jinak se nemusis bat, nejsem priznivec NOVY, ba naopak. Ani na Andely jsem se nedival, nejsem na to zvedavej. Ale rozhodne se mi nezda, ze by Krystof nejak vyrazne proti necemu bojoval. To, ze na NOVE na kvalitni vec malokdy narazis, je znama vec...
0/0
8.3.2002 16:42

Pavel Troníček

AŤ ŽIJE KRYŠTOF!!!
Poprvé v životě lituji toho, že jsem neviděl pořad na TV Nova. Při prohlášení skupiny Kryštof bych se totiž velice bavil, na dálku členům kapely děkoval a Nově bych se smál. Konečně se někdo nebál říct to veřejně, navíc v přímém přenosu "postižené" televize. Největší gól by byl, kdyby toto prohlášení kluci řekli sami, např. s tím, že by rádi zahráli pro své fanoušky, ale na Nově tak neučiní. Vím, že Nova nedělá nic špatného, jen vydělává peníze jak nejlépe umí, ale mě způsob, jakým to činí, neuvěřitelně vytáčí a veškeré pořady na Nově, vyjma přenosů ze sportovních klání (vypínám zvuk), bojkotuji. Když už na Nově něco vidím nebo slyším (u přátel, u rodičů), musím se jen smát - nejen telenovelám, ale i stupidním estrádám, zpravodajským reportážím, způsobu mluvy, prezentaci svých pořadů atd. Nova je bohužel fenomén, který pomalu ničí kultivovanost českého národa. S prohlášením skupiny Kryštof (i když její písně a hudbu moc neznám) se naprosto ztotožňuji.
0/0
8.3.2002 13:27

Zbyněk Mrkvička

Re: AŤ ŽIJE KRYŠTOF!!!
A já jsem NOVU po dlouhé době viděl a fakt jsem nelitoval. A dokoukal jsem se až do konce, protože jsem chtěl vidět nějaké protáhlé novácké obličeje. Ovšem kameraman byl šikula a umně se jim vyhýbal. Škoda. Kryštofu se každopádně povedl moc hezkej kousek (a jak to načal Liška s Geislerovou...dóbrý) a teď mě jen zajímá, co na to milý Spasitel v sobotu, až se ho budou rozezlené babičky dotazovat.
0/0
8.3.2002 13:55

jiFi

krystof a jejich manazerka
Vcera jsem jen tak na pul ocka zahledl predavani cen Andel 2001, mel jsem jinou zabavu nez sledovat v tu chvili TV, a nejvic se mi libilo vystoupeni Anni Geislerove a Pavla Lisky, to me pobavilo a doufam ze i mnoho dalsich (trefna narazka na pseudo forky p.Novotneho) ... ke Krystofu, jejich hudbu neposloucham a poslouchat v brzke dobe asi nebudu, ale jejich nazor respektuji a svym zpusobem se s nim ztotoznuji. Ze to neprisli rict sami mi nevadilo, jinak bych nemohl videt jejich bajecnou manazerku :-) Navic me velmi potesil fakt, ze Floex a Tatabojs ziskali sosku.
0/0
8.3.2002 13:03

JC

Jako absolventi zvláštní školy
se jeví skupina K. ve včejrejším večeru, protože prokázala, že nerozumí ničemu, ani byznisu. Vždyť čeho dosáhli?? Složit jen jednu písničku s hloupoučkým textem a které podlehli i "akademici"! Uvidíme, co bude dál, za rok za dva... Bojují proti byznisu, ale budou tolik důslední, že ani honoráře za CD a přehrávky v médiích nebudou přebírat a budou je věnovat na dobročinné účely??? Už tuším, že sotva...Pokud někdo něco dostane a odmítá, dokazuje jen, že této ceny není hoden.
0/0
8.3.2002 12:15

Pavel

Re: Jako absolventi zvláštní školy
Zkus nám vyzdvihnout nějakou větší věc kterou jsi ty (JC) v životě dosáhl(a) ? Možná pak pochopíme, že složit písničku s hloupoučkým textem je nic....
0/0
8.3.2002 13:11

Tomas

Re: Jako absolventi zvláštní školy
PROMIN, ALE TVUJ PRIZPEVEK MNE NUTI K REAKCI, BYT TO UDELAT NECHCI. JESTLI TU NEKDO NECO NEPOCHOPIL TAK JSI TO TY. PROTOZE KRAJCO A JEHO COMPANY NEBOJUJI PROTI BUSINESSU, ALE PROTI PRAKTIKAM A VYMYLANI MOZKU A HANOBENI CESKE IDENTITY ZE STRANY TV NOVA A JAK JSEM NAPSAL VE SVE REAKCI A NE JEDINY. NEKDO UZ TO RICI MUSEL, TU PRAVDU.
0/0
8.3.2002 13:34

flynt

poslouchejte text. budou stále inteligentní?
Názor vznešený na TV Nova nebyl priliž taktním krokem jak zase o kousek přidat své popularitě. Každopadne pokud si členové skupiny myslí, že by se Česká republika bez telenovel na TV NOVA obešla, ANO mají pravdu obešla... Pokud se však zamyslíme nad samotnými v podstatě nic neříkajícími texty jmenované skupiny, naskytne se otázka: Obešla by se Česka republika, ba i celá planeta bez, v jádru velmi komerčně založené skupiny KRYŠTOF? Ale jistě, obešla...
Zaposlouchali jste se někdy do jejich skladeb a poslouchali texty? Vřele doporučuji to udělat. Přijdete sami, že slov ze kterých je například skladba "ŽENY" komponovaná, je převelice málo...
Čechy jsou ve většině národem inteligentním, a proto existují hranice přes které se chodit nevyplácí....
 
0/0
8.3.2002 11:46

Ally

Re: poslouchejte text. budou stále inteligentní?
Mozna by to chtelo poslechnout si cele album a ne opirat svoji kritiku o pouhe dve pisnicky, ktere bezely v radiu. CD Krystof je naprosto vynikajici, rozmanite a ke komercnosti ma hodne daleko!!! A ja bych se bez teto skupiny rozhodne neobesla!!! Alena, 23 let. P.S.: Na Novu se koukam jen ve zvlastnich pripadech - jako byl napr. Andel, ktery stejne patril vic na verejnopravni televizi, ktera ma uroven vysokou a na rozdil od Novy dava inteligentni porady, filmy i serialy (napr. Kralovstvi, ktere by na Nove nikdy nemelo sebemensi sanci, a ktere je naprosto dokonale).
0/0
9.3.2002 17:50

Vl. Železný

Peoplemetr
Vše podléhá zákonu nabídky a poptávky.
p.s.
peoplemetry máme přeplacené, kdo umí ten umí, kdo neumí ....
0/0
8.3.2002 11:35

Ma

Re: Peoplemetr
To je tedy primitivni videni sveta. Kdyby tohle platilo, tak by asi nejvic "umeli" vyrobci drog a prostitutky. Poptavka je preci sakra vysoka.
0/0
8.3.2002 11:46

Keramik

Re: Re: Peoplemetr
Podle čeho soudíš, že poptávka je vysoká ? Spíš naopak, nabídka je nízká, kvůli restrikci státu... ale nechci se pouštět do debaty jestli je to dobře nebo špatně.
0/0
8.3.2002 13:15

Kamil

To co předvedla skupina Kryštof, je naprosto ubohý. Zřejmě se snaží napodobit skupinu Lucie. Jenomže ta se nepotřebovala zviditelnit a sve nazory nikomu necpala a ještě k tomu dost ubohé názory. Mohli si to nechat pro sebe a prostě nepřijít. Po tom všem co Kryštof předvedl, ještě bude rad, když bude v Nově hrát nějaké křoví, nebo dabovat telenovelu...
0/0
8.3.2002 11:25

Pavel

Re:
A ty nevnímáš obecně nižší kvalitu jakýchkoliv pořadů od NOVY ? Myslím si, že skupinu Kryštof nějak moc nerozpláče nemožnost učinkovat v tak skvělé a objektivní televizní stanici! Pavel, 28let
0/0
8.3.2002 12:57







Najdete na iDNES.cz