Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ozzfest se připomíná živým albem

Velkolepým ohňostrojem nad Prahou skončil letos v květnu Ozzfest, legendární festival Ozzyho Osbourna. Jako připomínka jeho atmosféry vychází nyní koncertní album Ozzfest Live 2002 zachycující umělce, kteří se na festivalech Ozzfest objevili. Jeho principál Ozzy Osbourne se připomíná sabbathovskou písní War Pigs, a pak už patří každá z patnácti nahrávek nějaké tvrdé kapele včetně System Of A Down, P.O.D., Drowning Pool či Ill Nino.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wenca

Diváci?
Ahoj lidičky. Myslím, že festival byl takovej, jakej jsme si ho zasloužili. Kapely hrály dobře, ale my fanoušci jsme se moc nevyznamenali. Atmosféra místy připomínala druhořadý volební míting. V kotli to bylo lepší, ale přišlo mi, že většina lidí na koncetě tam byla jen jako statisti! Ozzy se nás snažil rozproudit, ale víc než udivený pohledy z nás nedostal. Děsný. Byl jsem vepředu u reproduktorů, skákal jsem, zpíval jsem, tancoval jsem a lidi kolem mě stáli a koukali na to jak na volejte řediteli. Hrůza. Chápu, že každej nezná většinu písniček, ale trochu aktivity by neškodilo. Docela se divím, že Ozzy tam vydržel 1,5 hodiny. Mě by hrát před takovejma DIVÁKAMA nebavilo!!! ATMOSFÉRA 0%!!!
Viděl jsem: AstroMetro - pohoda, RPC - dobrý, Slayer - výborný, Tool - trošku uspávající, ale pekný no a OZZY to byla lahůdka!!! Pohyboval se líp, než jsem čekal, zpíval sqěle, Mike Bordin pěkně tvrdil muziku a Zakkovo sólíčka mě přiváděly do transu!!! NÁDHERA. Ale to ticho, absence jakýhokoliv uznání od přihlížejících, to mě ZABÍJELO!!!!
Výborný bylo, že členové RPC a Antiproduct šli po odehrání svýho bloku mezi diváky a podepisovali vše co jim přišlo pod ruku a dalo se s nima i pokecat. Říkali, že se jim tu líbilo. Jo a popíjeli Plzeň
Takže až zase přijede nějaká kapela na českej fotbalovej stadion, tak si to lidičky trošku nastudujte jejich muziku a hlavně se BAVTE a nestujte tam jak na pohřbu!!! (viz Ozzy 2002 a Metallica 1999) Dovedete si představit jak tragickej by byl záznam tohoto koncertu na DVD? (záběry na lidi jak slyší War Pigs poprvé v životě?) To by byla bonus feature.
Díky fšem bavícím se divákům v kotli!!! Kéž by vás byl plnej stadion!!!
Wenca Štefka, Č. Budějovice
 
0/0
3.6.2002 17:25

DH

Re: Diváci?
Máš pravdu, atmosféra byla slabá. Já jsem se dostal nedopatřením na tribunu a tam se pomale ani netleskalo, natož nějaké projevy během hraní.
Dalibor Hanák, Brno
0/0
3.6.2002 21:43

Šedivec

Co se vám pořád nelíbí?
Když už jdu na takovou akci, tak asi vím proč. Nejdu tam proto, abych si hrál na chytrolíny z Katovny a všechno kritizoval. Já se tam chodím bavit!!! A bavil jsem se náramně. Pokud to někdo neumí - dobře mu takPřišel jsem, když hráli RPC. Následující Slayer mě nacpal energií na pěkně dlouhou dobu dopředu. Kapelu Tool jsem vůbec neznal a byl tak hodně zvědavý. Po Slayerech to byla fest změna. Ale předvedli se náramně. Takový psychonářez se hned tak nevidí.Super!!! No a Ozzy - byl prostě Ozzy....
 
 
0/0
2.6.2002 21:48

José

Ozzy to utnul
Je fakt, že Ozzy koncert utnul brzo tak že to nikdo nečekal, čekal jsem že bude řádit déle, ale uvědomte si, že i když je to profík životem otřískanej, není už mladík jako puberťácký skupiny typu Tool atd. Nikomu neberu, že se mu Tool nebo RPC líbí, to ne. Ale můj názor je, že Ozzy předvedl standart - nic super ale taky žádnou sračku. Dle mého ale jasnou jedničkou večera byli Slayer. Jako že je moc neposlouchám, vzali mě tak, že začnu shánět jejich placky a budu si je nahrávat. K organizaci koncertu a zejména MHD se vyjadřovat nebudu, protože už jsem si na ten českej bordel za ty léta zvyknul a tudíž mě nemohlo nic překvapit...
0/0
2.6.2002 16:16

bazzy

Re: Ozzy to utnul
Nechápu jak může někdo říct, že Tool je puberťácká kapela?????? To může říct fakt nějaký kretén, kterému pojem dokonalá hudba asi nic neříká! Nic proti Slayerům, je to samozřejmě úplně jiný (a dobrý)styl hudby, ale takový metálek je už dávno za nama. Budoucnost patří kapelám typu Tool, Korn, System of a Down a tak bych mohl ještě pěkně dlouho pokračovat!!! Řezat do kytary na čtyři doby umí každý trochu pokoušející se hráč na kytaru, ale měnit rytmus a hrát do proti rytmu a milióny synkop a předražených dob hned tak někdo neumí!!!!! Přeju hodně pohody při poslouchání Slayer!!! Zdraví Bazzy P.S. S tím MHD máš fakt pravdu, dopravní podnik prostě sere na takové akce. Asi mu připadá, že tam bylo málo lidí!!!! Měj se!! 
0/0
3.6.2002 12:52

KoRnofil

Re: Re: Ozzy to utnul
Jo, s tema KoRnama s to vychytal...Ty sou proste nejlepsi! Mimochodem, vis ze budou pristi rok v Praze??? Prid, bude to neskutecnej narez!!!
0/0
7.6.2002 19:32

Sri

Re: Ozzy to utnul
Tool a puberťácká kapela??? Ses posral??? "Hope somebody in your family die soon, asshole "
0/0
5.6.2002 19:38

BUBO

Vlasák=Špulák
Vše staré je špatné.Pane Vlasáku pište o tom, co máte rád.Nehodlám s Vámi polemizovat o Ozzym,ale to co jste napsal o jeho kapele je síla.Nebo Vám chybí na podiu dva gramofony ,aby to bylo zprávně progresívní?
0/0
2.6.2002 12:50

byl pan vlasak na koncerte?
Aha, takze pan Vlasak pise recenze podle ohlasu divaku a na koncerte zrejme nebyl. jinak si nedovedu vysvetlit existenci dvou naprosto odlisnych clanku: 1- tento v celku pozitivni a 2- dnesni (sobota 1. cervna) velmi negativne hodnotici ozzyho clanek. Ad1) Osbourne ve výborné formě atd. Ad2) jeho koncertni muzika uz skoro zemrela, rockovy fantom je prazdna nadoba, loutka, ozzy natahoval mezihry a nechaval kytaristu Zakka Wyldea chrlit jedno NUDNE solo za druhym... mily pane vlasaku, vetsi kravinu sem opravdu necetl, nevim jestli ste nekdy predtim byl na koncerte (je otazka jestli ste byl strahove), ale u instrumentalne zdatnych hracu je jejich muzika na instrumentalnich vykonech postavena... trochu z historie, dovoluji si tvrdit, ze opravdu velmi nezanedbatelna cast ozzyho fanousku posloucha ozzyho kvuli hudbe a ne kvuli tomu, ze je to legenda... ozzy se vzdy dovedl obklopit vynikajicim instrumentalisty a zde spociva vic jak polovina jeho uspechu... jeho prinos rockove hudbe je diky tomu neskutecny, staci tri jmena: Randy Rhoads, Jake E. Lee, Zakk Wylde... asi vam tato cast rockove historie trochu unikla... bylo by trochu trapne chtit po Zakkovi aby nehral TA DLOUHA NUDNA SOLA treba v Mr. Crowley, pro nehoz je toto dilo Randyho Rhoadse tak posvatne, ze jej hral presne notu po note jako na studiove nahravce az dokud je toto krasne solo slyset nez se ztrati diky fade outu... jsou-li v kapele pak takovyto instrumentalni tahouni, neni jen zvykem, ze maji svou desetiminutovku, kde se pekne vyradi, je to navic NAPROSTO NEZBYTNE... plno fanousku kvuli tomu prislo, nevim, jestli ste treba zaregistroval, proc ozzy vymenil Joe Holmese za Zakka... ??? "fanousci si ho proste vyprosili zpet"... a kdyz nekdo se snazi delat sou tim zpusobem, ze hraje zubama ci s kytarou za krkem, tak jen hlucheho a slepeho zaroven to muze nudit... ozzy predvedl, ze je stale hvezda a prestoze byl nejstarsi ze vsech, byl absolutne nejlepsi a nejaktivnejsi... dojem ze vseho kazilo akorat naprosto mrtve publikum, ktere nebylo schopno ani zatleskat, coz pak zpusobilo ty panem vlasakem zminovane trapne dlouhe pauzy mezi pisnickami, a v podstate ani nezaregistrovalo, ze ozzy odesel a uz neprijde a proto pro pridavek zacalo tleskat asi 5 minut po te... pusobili jsme opravdu zmlsane, vzdyt hvezdy takoveho formatu tu mame dnes a denne... ale prece ti stari fotri nebudou na stary kolena saskovat a nejak davat najevo, ze se jim to libi... Jakub Stastny, kebby@seznam.cz
0/0
1.6.2002 13:46

keb

Re: byl pan vlasak na koncerte?
co se pak tyka zbytku ozzfestu, reknu vam, ze v prubehu vystoupeni tool sem si rikal, ze nic moc... proste pocit zklamani... ozzfest sem sledoval od royal playboy cartel, kteri nijak zajimavi nebyli, slayer nejsou moje krevni skupina, ale dokazal bych ocenit vykony obou kytaristu, kdyby bylo trochu slyset, co hraji... tool jsou vynikajici kapela... tak si predstavuji, ze by se melo hrat, kdyz uz teda nejsem takovy mag jako zakk wylde... krasne hricky s rytmy, jo jo... ale mezi slayery a ozzyho se nehodili, protoze jejich ucinek byl uspavajici (nutno ale podotknout, ze meli nejlepsi zvuk)... (stal sem asi 20m od podia, a nikoho z meho okoli, krome me, nezaujali)... a tak diky ozzymu a zakkovi, ze tento pohled dokazali ulne zvratit na hodnoceni: nejlepsi pocin letoska, dalsi splneni snu, ktere predcilo vsechna ocekavani od techto dvou legend rocku... jakub stastny, kebby@seznam.cz
0/0
1.6.2002 13:59

Moonchild

Re: byl pan vlasak na koncerte?
Fakt nechápu, jak si mám vysvětlit  dva naprosto odlišný články o jedné akci psané jedním autorem. Že by se pan Vlasák probudil z pěkného snu??? Nebo snad dostal lekci od paní Spáčilové, že i dobrou akci je třeba negativně kritizovat??? :)))))))))
0/0
1.6.2002 20:20

lexi018

To je zajímavý, že do komentářů iDNES přisívá tolik holek. Na Ozzfestu jsem jich viděl jen minimum. Většinu návštěvníků tvořili páni s bříškem a v momentě, kdy vystupoval Ozzy, o sobě kvůli alkoholu dávno nevěděli...
0/0
1.6.2002 1:28

KachnaT

Re:
Ja myslim, ze tam byla spousta a spousta holek. Byly jsme tam totiz se svymi pany s briskem, ale vnimaly (i) jsme dobre. Nechodim moc na takhle velke akce a je pravda, ze me prekvapilo, kolik tam bylo lidi pod drogami.
0/0
5.6.2002 9:01

Katerina

tak nemas sedet na tribune
ja jsem byla vepredu a bylo to uplne super, na tribune to nema cenu a je to tvoje chyba....Ozzy rozdaval energii tak, az mne to zaskocilo, lepsi nez se Sabbath v 98
0/0
31.5.2002 20:03

Katerina

stvali mne securitaci
ja bych si nejradsi sla stezovat na security boys, ktere jen s usmevem prihlizeli, jak mne jeden agresivni typ mlati. nevim, co si mysleli, ze se deje, ale ja mam poradne modriny a kamaradka neslysi na jedno ucho. A to jsem byla v prvni rade, takte se s tim neco udelat dalo. tohle je fakt nebezpecne, pojdte s tim neco udelat!
0/0
31.5.2002 19:53

Matt

Was is das Tool ???
cO TO JE tOOL? tO SLYŠÍM PRVNĚ? Janak na Slayer bych šel hned ale na jejich koncert protože uděl předkapely je smutnej. Viz. loňi Rammstein to bylo ubohý ale jejich samostatnej koncert V Pegas areně byl ten nejlepší koncert kterej sem kdy viděl...  Když včera hral Ozzy tak bylo vidět světla (z 11 patra) a (chvilkama) slyšet až na Jižním městě (cca 15 km od Strahova)
0/0
31.5.2002 14:02

Risa

Re: Was is das Tool ???
Tool bejvaj oznacovany za "Metalove filosofy". Je to fakt cool.
0/0
31.5.2002 19:24

sigi

Suchá profesionalita
Ahoj všichni, tak jsem tam taky včera byla ( s mužem a teenegerovskou dcerou)
Opravdu jsme se těšili, že konečně "uvidíme" a "uslyšíme" celoživotně provokující hvězdu. No, "vidět" - viděla jsem poskakujici osůbku, křičící jak jsem super a jednička( když se bavím tak to nepotřebuji slyšet, to vím), absence velkoplošné obrazovky je již všem zřejmá (seděli jsme na tribuně). No a "slyšet" - slyšela jsem profesionalitu bez náboje, bez výrazných emocí u mě, ale i okolí. Přiznám se, že jsem tam málem jednu chvíli usnula. Vzpamatoval mě skoro až ohňstroj, který na mě působil bez předchozích efektů světelných natož pyrotechnických  jako drahý a nepoužitelný dárek z nouze, vemete jej na vědomí , ale nic ve Vás nezanechá.
Tak teď pozitivum, to byla kapela Tool, byli skvělí, předtím jsem je vůbec neznala, nechali ve mě dojem, bubnové solo mě opravdu dostalo. Když tu budou samostatně , jdu na ně. Kaleidoskop na obrazovkách prolínající se s nahými těly, provokující muzika,  i z dálky nepřehlédnutelný zpěvák, jeli na plno. Byli fakt jedničkou.
To je můj dojem
 
 
 
0/0
31.5.2002 13:22

Midloch

Re: Suchá profesionalita
Téměř s vámi souhlasím co se Tol týče, avšak to tzv. bubnové sólo předvedl Dave Lombardo se skupiny Slayer a nikoliv bicman Tool.
Mějte se.
IOzzy
 
0/0
31.5.2002 17:14

sigi

Re: Re: Suchá profesionalita
Diky za info, musim vic poslouchat :-)
0/0
3.6.2002 10:34

Sri

Re: Re: Suchá profesionalita
Těžkej omyl kámo, Lombardo hrál na percuse, ale většinu toho odehrál opravdu Carrey( bicmen z Tool ).
0/0
6.6.2002 10:47

bazzy

Re: Místy profesionalita
Konečně někdo, kdo dokáže ocenit pořádnou muziku (myslím Tool). U nás tato kapela je neznámá, ale v USA je to jedna z nejpopulárnějších kapel. Bohužel u nás se propagovat fakt dokonalá hudba asi ještě pěkně dlouho nebude! Škoda, musíme si počkat než někdo začne do hitparád, jak už v rádiu, tak i v televizi pouštět něco fakt cool namísto starých a ohraných, nudných a jednoduchých sraček! Jestli tu budou Tool samostatně, nemůžu přece zůstat doma na prdeli! Ty obrazovky a ten zpěvák, sakulajda to byl výraz a originalita, že? Úplně mi běhal mráz po zádech a bubnové sólo tomu dodalo ty správné vibrace a energii!!!  Těším se taky na nějakou českou podobnou kapelu, protože muzikanty máme tady v taky vynikající!!!!! 
0/0
3.6.2002 13:19

underground

Ozzy byl výbornej
Ozzy byl vynikající. Ostatní kapely nic moc. škody, že to skončila tak brzo!!!!!!!!!!
0/0
31.5.2002 12:59

piss

Trošku jsem překvapenej negativníma názorama,bylo to hodně dobré vystoupení a všichni v Ozzyho kapele předvedli perfektní koncert.Tool byl super, Slayer zamrzl,ale odehráli skvěle.
0/0
31.5.2002 12:28

VAsek

Skoda casu
Ahoj. Ozzyho pisnicky (ne image) se mi libi. Vcera jsem ale litoval ze jsem na nej sel. Ubohej, uslintanej odvar. Ted tady posloucham jeho CD a asi by mel uz jen vydavat desky a nejezdit po koncertech. Videl jsem hodne koncertu ale tenhle byl druhej nejslabsi po Uriah Heep ve Vitkovich. Odesel jsem po jedenacty. Po precteni clanku o Ozzyho vystoupeni mam pocit, ze byly v Praze ve stejnou dobu koncerty dva a ja byl pohuzel na tom druhym
0/0
31.5.2002 11:06

Midloch

Re: Skoda casu
Zřejmě jsi nebyl v roce 1998 na Slavii. To by jsi včerejší koncert nezavrhoval. To co předvedl Ozzy včera bylo fakt super. To opravdu všichni chcete neustále vidět Ozzyho jak kouše "neúspěšně" do netopýra?
Mějte se
IOzzy
0/0
31.5.2002 17:18

Martin

planek arealu a jine
To jsem rad, ze iDnes zverejnili planek arealu, ceny vstupenek a dalsi dulezitosti, ktere me nyni den po koncertu skutecne zajimaji
0/0
31.5.2002 11:05

Joe

Hvězda večera? Tool!!!
V rádiu pořád křičeli z reklam, že hvězdou večera bude Ozzy, ale pro mě byli jedničkou naprosto jasně Tool! Z bráchova CD jsem znal pár tracků, nějak mě to zprvu nebralo, ale jejich víc než hodinová show mě totálně dostala! Frontman byl vynikající, muzika dokonalá, projekce úžasný. Doufám že někdy přijedou i samotní, určitě zas půjdu! Mimochodem, nebyli v programu přehozený Royal Playboy Cartel a Slayer? To, co hrálo před Tool, bylo něco dokonale hroznýho...
0/0
31.5.2002 10:48

Moonchild

Re: Hvězda večera? Tool!!!
Jasná věc, nejlepší byli Tool!!! Já jsem je vlastně vůbec neznal a fakt mě velice mile překvapili, měli úžasnou projekci a určitě mi přišli líp nazvučený než Ozzy...
0/0
31.5.2002 13:48

satan

Me teda ozzy spis prekvapil
...a to hlavne tim, ze skoro nehral ty sr.... z noveho alba, nybrz vetsinu vypalovacek od Sabbath. A na nejaky efekty nebo projekci za nim se muzu vysrat. Ozzy je proste osobnost, s tim nikdo nic neudela - a kdyz si stoupne na scenu, je to mimo vsechny mozny efekty. Jinak vyse uvedeny clanek hodnotim jako plytky shit, ktery s hudbou nema nic spolecneho. P. Vlasak by mel radsi psat do Spye nebo Supru. Slayer rulez!!!!!!!!!!!
0/0
31.5.2002 10:16

Jakub

Už jsem z toho vyrostl
Sorry, ale ten článek o Ozzym asi psal jeho agent nebo zamrzlej fanda. Stačilo mi 15 minut a z koncertu jsem zmizel. Zvuk naprd, obrazovky, které vizualně pomohly TOOL podmanit jejich dost monotóní (nemyslím to negativně), až šamanskou a přesnou hudbu (mimochodem ještě jsem neviděl originálnějšího frontmana - zpěvák Tool měl od krku přes hlavu až na ohryzek černý pruh a pohyboval se asi jako indiáni když vykopou válečnou sekyru. Žádný hrození pěstí, plyvání a jiný metalový přežitky, prostě se tam tak podivně klimbal až to chvílema hypnotizovalo). Jenže Ozzy nechal ty obrazovky sundat, takže za ním zůstaly viset jenom černý igelitový plachty podia. Když po několika skřecích vyhopsal na podium, tak jsem měl fakt problém ho registrovat. Stál jsem u zvukařský věže (cca 100 až 150 metrů od podia) a jelikož Ozzy byl celej v černým, na prsou červenej kříž, tak dokonale splynul s pozadím oněch plachet. Dokonalý černý divadlo. Po podiu poskakoval červenej kříž, kterej pořád helekal "Are you having fun?", "You are number one", "I love you" a stříkal na lidi vodu z hadice a nachystanejch kýblů. Litoval jsem ty co zaplatili skoro litr a seděli až vzadu na tribunách, protože ty nemohly vidět ani ten kříž. Tak jsem se po třetí písničce sebral a šel se vyspat, považoval jsem Ozzyho za většího profíka. Metal se rozmetal.
0/0
31.5.2002 10:00

Rado

11.6. v Ostravě
... bude SLAYER jako headliner. Lístky za skvělých 540 korun, koncert je v Paláci sportu - jak hrají Vítky hokej. To teprve bude správná palba :-)
0/0
31.5.2002 9:33

Jméno

Je to jenom cirkus,
a já do cirkusu nechodím.Mastnej vlas,roztrhaná džíska a metalovej popík.80 léta jsou naštěstí mrtví.Příště obědnejte Limp Bizkit a přijdu se podívat.
0/0
31.5.2002 9:26

Anthony

Re: Je to jenom cirkus,
Mastej vlas, roztrhaná džíska... ale soudruhu, kterejpak ze SSM jsi ty? Vypasovaný klahoty a červený boty? Nauč se ale aspoň česky, blbe.
Když něco objednáváš, tak o tom jednáš. Když něco obědnáváš, tak možná  akorát obědváš. No hlavně, že námáš mastný vlasy. ....
0/0
31.5.2002 12:26

Lutricia

ZKLAMAL MĚ
Ahojky, ráda bych k OZZYFESTU něco řekla. Patřím k té mladší generaci (20let) a za normal okolnosti posloucham uplně něco jinyho (klasickej pop, disko), ale ráda si poslechnu cokoliv jinýho co je dobrý. Tak jsem získala lístky a vyrazila s kámoškou na koncert. Předskupiny dobrá, asi to co jsem čekala. Pak přišel Ozzy. Je to chlápek v pohodě, nicméně od rockera o kterým se traduje,co vše dělal za starých let sem čekala VIC!! Jediný na co se zmohl bylo párkát povyskočit, ukázat nám bílé slipy, tleskat rukama nad hlavou a nutit nás křičet "aj aj". Čekala sem samé velké hity, ale z těch slavnějších zazněla pouze Mamma I coming home, o tears ((omluvte mě, nejsem silná v psaní názvů))!! HIty jako See you on ... nebo slavný Perry Masson a dokonce ani jeho současná pecka Dreamer NIKDE!!!! Utl koncert, spustil ohnostroj a čaus, já ani nezaregistrovala že by se slovem rozloučil (možná sem čekala, že je to jen odchod a přijde s přídavkem)). Prostě mě osobně překvapil a zklamal. Vyjadřovat se k tomu, že město nemohl zavést linky z Strahova aspon na Anděla a častější provoz nočních tramvají je zbytečné!! Zážitek mít určitě budu, ale opravdu sem čekala víc!!
0/0
31.5.2002 9:18

Monthy

Re: ZKLAMAL MĚ
Já sice patřím k té trochu starší generaci, ale musím s vámi souhlasit. Není co dodat. Snad jen to, že hvězda jako Ozzy by si snad mohl dovolit něco jako velkoplošnou obrazovku. A té dopravě ? Totální kolaps
0/0
31.5.2002 9:39

BONO

Re: ZKLAMAL MĚ
Tak jdi příště na nějakej popík a nauč se anglicky ! Když ani nevíš jak se ty písničky jmenujou , tak alespoˇm svojí popíkovskou tupostí nevopruzuj !!!
 
0/0
31.5.2002 9:49

Raver

Re: Re: ZKLAMAL MĚ
Ty jsi asi dobrej primitiv kdyz se ohradis na nazor nezavisleho pozovovatele vid ? Kazda kritika je dobra i ta negativni dej si radsi pivko a neotravuj na takhle solidnim diskusnim foru,mam dojem ze jsi jeden z tech co se hned na zacatku koncertu vozral jak dobytek a sel jsi tam taky jenom z toho duvodu a ne kvuli hudbe,holt je skoda ze se vyskytujou porad nejaci primitivove jako jses ty,SLAVA LIDEM JAKO JSI TY KTERI BUDUJOU NAS NAROD.
Na koncerte jsem take byl a musim jen souhlasit s vetsinou prispevku,sice posloucham tanecni hudbu ale byly doby kdy jsem poslouchal death metal ale tohle me fakt docela zklamalo ale co se da delat kdyby bylo vsechno bez chyb tak by mozna byla nuda a zadna takova debata by asi nenastala,clovek je tvor omylny s tim jsme se uz vyrovnali jen nekteri ne viz moje reakce na prispevek BONA.
0/0
31.5.2002 10:22

BONO

Re: Re: Re: ZKLAMAL MĚ
Tak si jdi zatrsat někam do klubu a bude ti líp. :-) Možná by jsi se divil, ale nevožral jsem se a za primitiva se taky nepovažuju. Zase se někdy můžeš projevit , ať z toho něco mám . Jsi asi dost dobrej WANKER.
 
 
0/0
31.5.2002 17:25

Emil

Re: Re: Re: Re: ZKLAMAL MĚ
Co kecáš Bono, vždyť si byl zase jako dobytek. Na co si tu hraješ se základkou zrovna primitiva nepřevišuješ. Tak zítra na růžku. Emil
0/0
31.5.2002 19:26

Vojta

Re: ZKLAMAL MĚ
A War Pigs Iron man a Paranoid nejsouz hity? Sice od Sabbatů ale sou..
0/0
31.5.2002 10:46

Moonchild

Re: Re: ZKLAMAL MĚ
Jo, hitovky to sice jsou, ale já jsem si koupil lupen na Ozzfest s Ozzy Osbournem a Black Sabbath tam vystupovat neměli... Ne že bych je slyšel nerad, ale myslím, že za dobu svý sólový kariéry má i spoustu svejch bezva fláků...
0/0
31.5.2002 13:42

tnf

Kdyby tak přijel Carl Cox, na co mi je Uzzi?
nebo Darren Emerson. Ale proč sou všichni hotový z Ozziho, to nechápu.
0/0
30.5.2002 23:07

Rudá Kostra

MF DNES < (Bravo+Spy)
Výborně. Nestor české "seriozní hudební publicistiky" V. Vlasák nám mimo jiné oznámil, kolik má Ozzy kuchařů, odkud přijede, a jak dlouho se staví pódium. To, a ještě TV seriál, nás samozřejmě zajímá především. O hudbu tu přece nejde. Co je nějaký Tool nebo Slayer, koho zajímají, nemají seriál v televizi, budou akorát prudit. Přijde mi pozoruhodně ironické, že lidé, kteří produkují tu nejbezcennější, bezduchou konzumní žurnalistiku si zároveň osobují právo vynášet soudy o umělecké úrovni a integritě jiných. Vondráčková a Vlasák nejsou protivníci, nýbrž svým způsobem kolegové, spřízněné duše. A teď to nejdůležitější: poslechněte si poslední desku Tool. Je dobrá. ptr
0/0
30.5.2002 16:57

baron

předprodej
Škoda že je to tak levný!
0/0
30.5.2002 16:18

Ratamahata

Slayer
Na koncert se samozrejme podivat jdu (je tam prece Slayer), ale jsem zvedav, jestli se slavny Ozzy vubec vybelha na podium ...(kdo byl pred cca 4 lety na Slavii - Black Sabbath, Pantera, Helloween atd., tak vi o cem jde rec)
0/0
30.5.2002 16:05

Balabán

Jestli vůbec vyleze
No já tehdy na tý Slávii byl a byl jsem docela spokojenej (a to si nemyslím, že bych se spokojil s málem).
0/0
31.5.2002 8:07

antiozi

fuj
ozy je mekkej.At zije vypsana fixa
0/0
30.5.2002 15:58

jozef chovanec

viva kabat
stejne nejvetsi kalba bude na KABATECH 18.6 v edenu !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
30.5.2002 14:44

LB

Opravdu cirkus,
 To bude zase nad Prahou kravál. Bydlím na Malvazinkách a tam oko nezamhouříte do konce programu. Proč je ostatním lidem vnucován hluk i v noci, když ráno nás čeká časný nástup do zaměstnání!
0/0
30.5.2002 12:03







Najdete na iDNES.cz