Diskuse k článku

Na Andělích triumfoval Čechomor

Akademie populární hudby udělila výroční ceny za rok 2001. Akademici rozdali 16 sošek okřídlených andělů. Jejich majiteli se v hlavních kategoriích stali Helena Vondráčková, Dan Bárta a skupina Čechomor. Objevem roku je skupina Kryštof.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxx

Hruuza
Nechápu, jak páni akademici mohli uvést do Síně slávy tak "bezpáteřního" člověka, jakým je naše ctěná "podepisovatelka" Anticharty. Karel Kryl se jistě otáčí v hrobě:-(
0/0
10.3.2002 14:26

ber uber

Re: Hruuza
Ona ji nepodepsala. Prý Rejžek!
0/0
11.3.2002 21:52

holiday

pseudointelektuálům
spousta z vás nedokáže pochopit, že zde máme jen dva veřejnoprávní kanály (a ne 4 jak si myslíte), které ale svou veřejnoprávní funkci neplní. Takže po komerční TV NOVA (zajímavé je že o PRIMU nebo TV3 se nikdo neotírá) požadujete něco, co prostě není možné...Nikdo vás nenutí sledovat MTV, VOX, PRO7,....Primu ani NOVU ani padesátku dalších komerčních TV. Nechápu, proč vás tak bere, že se nemůžete koukat odpoledne na TV, kdy Prima i Nova vysílá ty svý telenovely. Ta si jděte třeba do čajovny, tam hrajou dobře! Nebo to vyběhejte...jsou i jiný možnosti... Ale čecháčkovský filosof-pseudointelektuál prostě musí pořád nad něčím naříkat. Ještě by se k tomu měl nějak vyjádřit ten hradní šašek...
0/0
10.3.2002 1:38

holiday

Kryštofům
Kapelo Kryštof, jste pubertální hovada. Přál jsem vám, abyste cenu převzali právě vy. Prý jste ale nemohli zklamat své fanoušky, tak jste převzetí sabotovali. Tím jste řekli jasně, že stojíte jen o to stádo, které "bere" všechno, co řeknete. Takže ode dneška vás vypínám. Jste trapný i co se týče vašich vět o reklamě. Víte např., že veřejnoprávní televize v Německu nesmí po 20. hodině vysílat reklamy? ČT je vysílá celý den od rána do rána. Aby jich mohla polde zákona vysílat co nejvíc, tak vysílá ubohosti 24hodin denně. Nic proti vaší muzice, ale pořad Medůza má daleko k umělecké opravdovosti a kvalitě, kterou by veřejnoprávní TV měla produkovat.
V Č ještě navíc obcházejí zákon různejma půlhodinovejma telešopingama, sponzorama časomíry, sponzorama počasí, sponzorama dopravní situace, sexu ve městě, bánánových rybiček atd, atd. Seznam je nekonečný! Ale to vám vy, gestaři, nevadí. To jsou konec konců penízky pro vás že jo? Tam je reklama morální! Klidně se serte do Medůzy. Doufám ale, že se nebudete srát do Paskvilu. To je to jediný z muziky, co stojí na ČT za koukání. Kdyby přenos dělala Prima, tak se zachováte stejně? Tam jsou reklamy a telenovely taky....Vy jste přesvědčivý důkaz toho, že komedianti všeho druhu hájící ČT hájí jenom svý bankovky.
0/0
10.3.2002 0:47

jawakej

Sorry... Čikori :-)
0/0
9.3.2002 23:35

jawakej

:-/
No věru hezké příspěvky jste sem zaslali. Asi nema cenu je komentovat... Z celého letošního "ceremonialu" předávání cen hudební akademie nejsem zrovna nadšen, ale myslím že celková úroveň je trošku lepčí než dříve. To že kapely hrály živě je super a doufám, že se v tomto trendu bude pokračovat. Sem opravdu rád, že jsem jednou slyšel na Nově zpívat lidi z oboru a né vše možné, jen ne zpěváky, jak se často děje :-) Horší je, že zvuk byl opravdu katastrofální (Tata bojs, Secret Servis, Illustratosphere..), časem se mi zdálo, že se to lepšilo, ale stejně...:-( Místo bosého pana Langmajera (kterého mám jinak docela rád) snad pro příště lepšího zvukaře (ale na zvuk si stěžuje každý, takže za rok to už bude určitě vychytaný :-)) Kapela Kryštof je jistě talentovaná a ocenění si zaslouží, navíc v postoji k Tv Nova s nimi víceméně simpatizuji, ale někde níže jsem tu četl: "méně je někdy více", což přesně vystihuje můj dojem z jejich "prohlášení"... Helenku nemiluji a nemyslím si, že by si cenu v pěvecké kategorii letos zasloužila, ale budiž, přeji jí to. Ovšem předtočené juchání, které následovalo, mě přinejmenším zaskočilo...:-( Vítězství by jistě lépe slušelo Navarové nebo Bittové, ale bohužel... To, že se může stát něco takového, jako omyl v udělení ceny (viz Koa a Jablkoň...) jen dokresluje celkovou úroveň Andělů... K tomu nemám co bych řekl, snad jen, že mám moc rád jak Zuzku Navarovou tak Jablkoň a co sem od nich letos slyšel na koncertech mě nadchlo a jsem nakonec rád, že tu cenu mají obě kapely :-)) Nejvíce mě ale stejně potěšilo ocenění pro Čikory. Přesto, že Bittová odmítla veškeré nominace už před několika lety, akademie se pochlapila a opět ji ocenila. Gratuluji a doufám, že je zase brzo uslyším naživo. Jinak nic... Nevím proč platit špatné Blackmore's Night (Deep Purple byla moje první oblíbená kapela... :-)), proč si hrát na velkou show, proč se snažit být za každou cenu ftipný (na Nově je to asi povinné...?) proč nominovat pana Muka.... A co na to Jan Tleskač :-))) Čau :-)
0/0
9.3.2002 23:28

Andrew

Na slavnostni predavani jsem se nedival, protoze podobne akce (Lvi, Slavici, TyTy) me uz hrozne nudi, ackoliv drive sem je sledoval. Proto mi neprislusi hodnotit tady organizaci slavnostniho vecera. Chci jen vyjadrit svoje stanovisko k vysledkum: Myslim, ze akademie mela letos nebyvale stastnou ruku. Ackoliv Helena Vondrackova ani Cechomor nejsou muj "muj salek kavy", musim uznat, ze oba se letos nesmazatelne zapsaly do povedomi posluchacu (kazdy samozrejme jinak) a ze si ceny zaslouzi. Zaroven jsem rad, ze skupina Krystof se po pravu stala objevem roku ale ne skupinou roku, coz by si nezaslouzily. Jedine, s cim nesouhlasim, je opetovne oceneni Dana Barty. Vzhledem k tomu, ze Barta v lonskem roce temer nic nepredvedl, roste podezreni, ze akademici jsou mu nakloneni vic nez si zaslouzi.
0/0
9.3.2002 14:45

Lina

Re:
No já teda nevím,ale Dan Bárta si Anděla rozhodně zaslouží už za to,jak maká na své hlasové technice.Taky zpívám,a je to docela námaha.Rozhodně to stojí za víc než neco nasamplovaného na počítači.Takže proč ne Anděl pro něho?Přece by to neměla být cena jen za vydanou desku,alew taky za výkony,ne?
0/0
11.4.2002 10:58

Jack Sommersby

Mejte se radi a budte na sebe slusni.
Ach jo, jak rekl nekdo tady prede mnou - tolerance - to je to, co schazi vetsine lidi v Cesku, z 50% komentaru je mi smutno. O tematu samotnem nemuzu prohlasit  nic, v australske TV jeste o zaznamy z hudebnich cen z Ceska neprojevili zajem.
Mejte se radi a budte na sebe slusni.
Tomas, Sydney.
0/0
9.3.2002 14:31

lieta

lieta
Nejsem zastancem Novy,ale musime  si uvedomit,ze opravdu zije jen z reklam.Proto se memuzete divit,ze se snazi ziskat do sveho vysilani takove porady,kde maji zarucenou velkou sledovanost.Reziser vitezneho klipu rekl,ze klipy vlastne toci zbytecne,protoze je nikdo nevysila.O to by se snad mela postarat hlavne CT. Te jako divaci platime nemale poplatky kazdy mesic.Ta by se mela snazit  vyprodukovat nejaky klipovy program.Jen si vzpomente na klip desetileti.To se po dobu dvou mesicu kazdou sobotu vecer na CT2  vysilaly ukazky ceskych klipu.Byly jich spousty a spousty jich bylo kvalitnich.Urcite by bylo co vysilat.Nechapu proc to nejde.Kazdy den odpoledne na dvojce stejne nic kloudneho nedavaji ,tak by tam takovy porad byl super.
0/0
9.3.2002 0:35

charlota

:o(
Nejvíc ze všeho mě mrzí, že akademici totálně ignorovali skvostnou  českou kapelu Support Lesbiens. Jejich deska Regeneration zaslouží absolutorium,  v Česku už dlouho nic tak kvalitního nevzniklo a bojim se, že dlouho zase nevznikne ( dokud Supporti nevydaji desku další ) Kryštof Michal si cenu zasloužil jako jediný z nominovaných a to každý kromě akademiků určitě víNechápu, proč jsou Supporti ignorováni. Zpívají anglicky, ale to oslavovaní a nominovaní ( a loni ocenění ) Monkey Bussines taky, tak v čem je zakopán pes? Máte k tomu někdo něco? Vyjádřete se, prosím. Přece nejsem jediná, kterou to mrzí!
0/0
8.3.2002 21:16

Jirka

Re: :ohlas
No právě Supporty poslouchám a musím ti dát za pradu.Kryštof Michal je opravdu třída, podle mě jeden z velkejch zpěváckejch telentů stejně jako celá kapela.Jinak si myslím, že je v Čechách dost dobrejch kapel, stačí jenom chodit na koncerty nebo fesťáky.
0/0
8.3.2002 21:59

Klára

A co Akademie ?
Rozpoutala se tu opravdu pěkná diskuze na téma NOVA. Mám ale pocit, že pokud si chcete hezky zanadávat, měli byste se zaměřit hlavně na Akademii populární hudby. Letošnímu ročníku vůbec nepomohla změna na postu předsedy Akademie a Ceny Anděl jsou stále stejnou fraškou. Pro komerční "umělce" tu máme Slavíka, Ceny Anděl by měli být spíše o kvalitě a podpoře zajímavým novým projektům. Proto nechápu kde se tam vzala Vondráčková a Muk. I když letošní nominace byly snad nejméně konzervativní, pořád je zde prostor pro zlepšení. Nepopírám, že Dan Bárta je výjimečný zpěvák, který dělá úžasnou hudbu, kterou umí i naživo, ale do letošních nominací pronikl pouze kvůli jedné písničce na desce Monkey Bussines. Myslím, že hlavní problém tkví ve složení akademiků. Asi 70 procent z nich jsou obchodníci, lidé kteří mají obchody s muzikou. A já se neubráním pocitu, že obchodník bude hlasovat "obchodně" - to co se prodává musí být dobré. A s tím nemohu souhlasit. Ke skupině Kryštof: Nejprve šli dobrovolně hrát na Slavíka, dobře věděli že budou hrát na playback a pokusili se revoltovat. Připadá mi to sice nelogické, ale budiž... Na Anděly odmítnou přijít, ale využijí situace k vlastní propagaci malým skandálkem. To už se mi zdá opravdu trapné. Buď něco bojkotuju, nebo ne... Na předávání cen jsem byla osobně a zde jsou mé pocity: Pan Langmajer není Dušek, ale ustál to celkem se ctí, některé momenty byly i podařené. Aňa s Liškou byli nezapomenutelní, opravdu to byla legrace a nesmála jsem se jen já. Hudba byla v pořádku, Dan byl skvělý, zvuk průměrný. Blackmore´s night jako zahraniční hvězda byli výsměchem našim muzikantům, což je další věc, kterou Akademii zazlívám. Perlička na závěr: Během záznamu vítězné řeči Heleny (neuvěřitelně trapný kousek, pokud někdo založí muzeum trapnosti, tenhle příspěvek tam nemůže chybět), se Zdeněk Suchý zřítil na podlahu hrůzou. To bohužel televizní diváci nemohli vidět. Ale vyjadřovalo to mnohé... Každý rok si říkám, snad příště... a ono to pořád nepřichází. Ten čerstvej vítr, kterej to pomůže na týhle malý hudební scéně trochu rozhýbat. Ač pro většinu posluchačů nejsou výsledky důležité, pro samotné umělce to znamená výraznou pomoc v jejich snahách a proto ty ceny přeju těm nejlepším, ne těm nejprodávanějším.
0/0
8.3.2002 20:37

Lucky K

A co Akademie ?
Rozpoutala se tu opravdu pěkná diskuze na téma NOVA. Mám ale pocit, že pokud si chcete hezky zanadávat, měli byste se zaměřit hlavně na Akademii populární hudby. Letošnímu ročníku vůbec nepomohla změna na postu předsedy Akademie a Ceny Anděl jsou stále stejnou fraškou. Pro komerční "umělce" tu máme Slavíka, Ceny Anděl by měli být spíše o kvalitě a podpoře zajímavým novým projektům. Proto nechápu kde se tam vzala Vondráčková a Muk. I když letošní nominace byly snad nejméně konzervativní, pořád je zde prostor pro zlepšení. Nepopírám, že Dan Bárta je výjimečný zpěvák, který dělá úžasnou hudbu, kterou umí i naživo, ale do letošních nominací pronikl pouze kvůli jedné písničce na desce Monkey Bussines. Myslím, že hlavní problém tkví ve složení akademiků. Asi 70 procent z nich jsou obchodníci, lidé kteří mají obchody s muzikou. A já se neubráním pocitu, že obchodník bude hlasovat "obchodně" - to co se prodává musí být dobré. A s tím nemohu souhlasit. Ke skupině Kryštof: Nejprve šli dobrovolně hrát na Slavíka, dobře věděli že budou hrát na playback a pokusili se revoltovat. Připadá mi to sice nelogické, ale budiž... Na Anděly odmítnou přijít, ale využijí situace k vlastní propagaci malým skandálkem. To už se mi zdá opravdu trapné. Buď něco bojkotuju, nebo ne... Na předávání cen jsem byla osobně a zde jsou mé pocity: Pan Langmajer není Dušek, ale ustál to celkem se ctí, některé momenty byly i podařené. Aňa s Liškou byli nezapomenutelní, opravdu to byla legrace a nesmála jsem se jen já. Hudba byla v pořádku, Dan byl skvělý, zvuk průměrný. Blackmore´s night jako zahraniční hvězda byli výsměchem našim muzikantům, což je další věc, kterou Akademii zazlívám. Perlička na závěr: Během záznamu vítězné řeči Heleny (neuvěřitelně trapný kousek, pokud někdo založí muzeum trapnosti, tenhle příspěvek tam nemůže chybět), se Zdeněk Suchý zřítil na podlahu hrůzou. To bohužel televizní diváci nemohli vidět. Ale vyjadřovalo to mnohé... Každý rok si říkám, snad příště... a ono to pořád nepřichází. Ten čerstvej vítr, kterej to pomůže na týhle malý hudební scéně trochu rozhýbat. Ač pro většinu posluchačů nejsou výsledky důležité, pro samotné umělce to znamená výraznou pomoc v jejich snahách a proto ty ceny přeju těm nejlepším, ne těm nejprodávanějším.
0/0
8.3.2002 20:37

Jana

Celkově ucházející
Především mě hodně zklamal zvuk. Zvlášt u Lucie, což mě nejvíc zamrzelo. To bylo fakt votřesný. A na závěr měl hrát určitě někdo jinej - strašně nudný zakončení. Co se týče ocenění: možná že se ted Vondráčková už konečně stáhne, když má ty Anděly. Jinak skladbou roku mělo bejt spíš Snadné je žít, ale to není zas tak podstatný. Jinak O.K. Samozřejmě tam bylo i spousta trapných předávajících, namá smysl jmenovat. I když výstup režiséra Tatabojs byl docela roztomilej. Dobrá byla Bártova řeč. Celkový dojem je spíš pozitivní, nebyl to takovej trapas jako loni. A na Nově určitě nejlepší pořad. Až se člověk podiví, že v rohu obrazovky je její logo.
0/0
8.3.2002 20:04

Klára

A co Akademie ?
0/0
8.3.2002 19:56

Katoda

Skandál střídá skandál!!!
Jak se ukázalo, v kategorii Folk byl Andělem odměněn Jablkoň, ačkoliv z hlasování akademiků vyšla vítězně Zuzana Navarová se skupinou KOA. Asi by měly padat hlavy!
0/0
8.3.2002 14:44

ituna

Krasna letadylka... :-)
Mela jsem tu cest sledovat predavani Andelu zive. Byla jsem na to MOC natesena, ale muzu vam rict, ze po 30 minutach tehle akce jsem se zvedla a odesla... Duvod? Hned na zacatku me dostalo to, ze ma rada, kde jsem mela sedet, se najednou nemela obsazovat... Duvod mi nikdo nerekl, ale byla jsem poslana jinam, kde me samozrejme taky vyhodili... Takhle jsem tam pendlovala 20 minut... Nakonec jsem si teda nekam sedla, ale to usili bych vam neprala zazit... A takovych zoufaliku jako jsem byla ja, tam bylo mraky... Priste nebudu zkoumat jake cislo rady a sedadla mam, protoze pri tehle organizaci, co byla na Andelech, ta cisla stejne neplatila... Mimochodem jedna pani mela na vstupence cislo rady, ktera ani neexistovala, tak nevim... Jestli z nas poradatele chteli udelat blbce, tak se jim to naramne povedlo... Ale to tedy k uvodu. Jiste uz pochopite, ze me pocatecni nadseni zmizelo v nenavratnu. Ale porad jsem si rikala: "Tohle te preci nemuze rozhazet, akce bude skvela a kvuli ni tady jsi." No ale... Langmajer... jako moderator cele tehle akce - absolutni propadak... Myslim si, ze v teto dobe Ebenu a Dusku, tam tenhle clovek nemel co delat. Nerikam, ze jsem proti nemu nejak zaujata, ba spise naopak, jako herce ho mam moc rada, ale to co predvedl jako moderator celeho tohoto vecera bylo opravdu na hranici "trapnosti". Nejen on, ale i ostatni herci, kteri Andele predavali, chteli byt vtipni, ale jestli se tem jejim vtipum nekdo zasmal, tak to byla opravdu mala hrstka pritomnych. Navic... Zvuk... Nejsem na toto odbornik, ale i takovy laik jako ja musel poznat, ze to bylo neco strasnyho... navic trapasy v podobe promitajiciho se klipu na platne minutu BEZ zvuku a Lenka Dusilova si taky dobrych 10 vterin zpivala sama pro sebe, mluvi za vsechno. Ten kdo to sledoval vi, ze Lenka Dusilova zpivala jako druha a v tu chvili uz jsem se zacinala nudit. Navic me priserne tlacila sedacka - tedy sedacka, neco kovoveho na cem jsem pri teto prestizni akci sedela. Mimochodem to me taky zarazilo a zaroven vlastne hodne zklamalo. Prisla jsem nacincana, muj pritel, ktery tento "zazitek" se mnou take sdilel mel samozrejme oblek a kdyz jsme videli kam nas to chteji posadit, byli jsme zklamani, ze jsme si nevzali teplaky. Bylo mi receno: "Tak na hokeji jsem v kravate teda jeste nebyl." Myslim, ze k tomu neni co dodat. Jasne, reknete si, ze s tim jsme museli pocitat, kdyz jsme vedeli, ze cely tento vecer bude na hokejovem stadionu, ale zas na druhou stranu nas ani ve snu nenapadlo, ze Andel 2001, takova velkolepa akce, bude sledovana ze zaplivanych kovovych sedacek, na ktere se damy v noblesnich satech a natupirovanych ucesech na to stiti i podivat... Prijde mi proste hloupe aby tato VELKOLEPA AKCE byla poradana na hokejovem stadionu. Slavik byl ve Statni opere a predavani cen Akademie popularni hudby... no skoda mluvit... Navic kdyz vam nekolikrat jeste opakuji, ze zpevaci opravdu zpivaji na zivo, tak si rikate: "Tak to by snad meli, od toho to jsou zpevaci", ale v dobe playbacku vlastne ani nevite zda bozsky Karel umi vubec zpivat "live"... Takze abych tomu dala nejaky zaver - po vystoupeni skupiny Lucie jsem to nezvladla a sla zklamana domu. Na to ze to byl uz 11. rocnik, jsem cekala, ze vsechno bude 100%, ale organizace, zvuk... proste spatne... Jediny pekny zazitek co jsem si odtamtud odnesla bylo sledovani letadylek, ktere ovsem nezaujali jen me, ale i ostatni na te nasi "tribune", kteri kvuli nim zapominali umelcum i tleskat... Nebo ze by to nebylo jen sledovanim letadylek...?? Kdo vi... :-)
0/0
8.3.2002 14:43

Inspa

Re: Krasna letadylka... :-)
Tak pod tohle se muzu jen podepsat. S tim rozdilem, ze my to vydrzeli jen 10 minut...
0/0
8.3.2002 16:39

petr

Velmi slabé nazvučení
Je mi neustále divlé, že si téměř nikdo nevšímá (až na pár vyjímek) velmi nepovedeného zvuku, a to tím spíš, že to bylo anoncováno v upoutávce. Samé kritiky na předávající, na akademii, na vše možné i nemožné(hlavně Helenka nedává části národa klid), ale ten ZVUK to byla hrůza, měl sem to stereo a to echo, který se tam ozývalo bylo úděsný. Přečetl sem všechny příspěvky a jediná rada údajně byla přepnout na mono. Podotýkám, že zbytek také nebyl zrovna nejlépe nazvučen. Mě je vcelku jedno, kdo dostane anděla, protože dle zisků ocenění nehodnotím interpreta, ale už jen zásluhou špatně vybraného moderátora a mizerného zvuku přenos hodnotím pouze průměrně. A čí je to vina nevím a je mi to fuck. Někdo to nezvlád a teď už s tím nic neuděláme.
0/0
8.3.2002 14:06

Inspa

Re: Velmi slabé nazvučení
Opet vina organizatora. Paegas Arena je povestna svym odrazem od zadni steny - zazil jsem takhle ke sve smule The Cure a Prazsky vyber...
0/0
8.3.2002 16:43

mno

Mr.Krajčo&Kryštof Čtvrtek 21:28:52
 
Skupina Kryštof v obýváku jednoho z členů sleduje přímý přenos a komentuje vystoupení své manažerky...
1člen:To sme jim to Ríšo dali ,ty vole fakt hustý ,ty čuměli ,co ?
Ríša:Jo dobrý,počkejte telefon...
Ríša:Ehm, Dobrý večer... ..Ano...Jo ale..... .. vždyť jste to tak chtěli, ne ?
....Hm ,tak já nevim to se máme jako omluvit a neni to blbý takhle narychlo?...
jo..takže počkáme co lidi ....ano ...rozumím...dobře...budu na tomhle telefonu kdyby něco ....né..určitě....jasně...příští týden pro Dobré ráno ano... nashledanou....¨
Ríša(položí telefon a ke skupině ): V pohodě kluci ,to byl Monitor ,máme počkat jak to dopadne nějáký články už sou připravený ,teď záleží na Nově, tak zatim  můžem zajít do pizzošky za ňákejma holkama ,ne...
Kdyby tak-Chinaski-měli tenkrát takový manažery jako Kryštof, ach kde jen už mohli být, tááková škoda...
0/0
8.3.2002 14:01

Grmela

Re: tragédie
"Prohlášení kapely Kryštof je směšné" "že Milan Páleš nedokázal říct nic víc než, že děkuje bylo směšné"... Tak teď fakt nevim?
0/0
8.3.2002 13:28

Martuška

Akademie špásovala
 
Ne snad tragédie, ale neštěstí rozhodně ano. Všichni jo, jen Helenka ne,ne,ne.
A taky MIG 21 zůstal nedoceněn. No, hlavně, že máme paní Vondráčkovou v Sini slávy. Leč ve hvězdách je, bude-li si tam rozumět třeba s Karlem Krylem.
0/0
8.3.2002 13:20

Petr Urban

Tragédie
Včerejší přenos / ceremoniál z předávání ceny Anděl byla tragédie. Z několika důvodů:
  1. Jiří Langmajer se na tuto roli moderátora nehodil. Nebyl vtipný, to, že několikrát jakoby zdůraznil, že je jinak jen herec a že toto dělá zcela vyjímečně jen snižovalo to, co předváděl. Celé jeho moderování bylo velmi rozpačité (proč třeba říkal, že si kostým musel vypůjčit u nich v divadle? ) a td. atd. Patrně autorům scénáře a J.L. ušlo, že většina národa holt neumí anglicky, takže asi i málokdo pochopil, proč uváděl Ivana Krale bosky (Dancing barefoot – Tančím bosky). Bylo toho více.
  2. Těžko se někdy dozvím, proč většina z předávajících hovořila o tom, že to, co měli původně říct před chvílí zapomněli, a že se tedy jejich scénka konat nebude atd. To, co prezentov ali Geislerová a Liška bylo velmi slabé a trapné. Pro někoho třeba rebelie a naschvál Nově, a le jednoduše, bylo to opravdu nemístné. Asi o to stejně nestojí, ale je více než jisté, že si je sotva někdo někdy pozve do TV.
  3. Zdá se, že živé vystoupení mohli možná ocenit diváci v sále, ale televizní diváci z toho neměli nic. Zvuk byl slabý a je dnes už jasné, že playback je v takovém případě správné řešení .
  4. Prohlášení kapely Kryštof je směšné. Zdá se, že hoši (jinak mají dobré písničky) nadřazují svůj vkus nad vkus většiny televizních diváků. Aby bylo jasné, TV Nova sleduji vyjímečně, jejich zábavné pořady mne nebaví a seriály nezajímají. A vlastně, proč se stavět do pozice, že také s  Novou nesouhlasím. Je mi úplně fuk, co Nova a jiné televize vysílají. To ovšem neznamená , že je to blbé. Dramaturgie Novy ví, co dělá a pokud to někdo neví, tak to vysílá jen a jen proto, že se na to miliony lidí dívají a díky tomu, že se ta sledovanost dá změřit, může se tak é dobře prodat reklamní čas spojeným s těmito pořady. P roto TV Nova také dobře p rosperuje. Kryštof tak přišel o možnost představit sebe nebo svou písničku těm, kteří se to jinak nedozví. Ale nelze vyloučit, že o to Kryštof nestojí, že si myslí, že všichni ti, co se dívají na Novu jsou hlupáci a že jen oni ví, co je správné. Není jisté, jestli zde třeba za rok ještě kapela Kryšto f bude, ale, že zde bude Nova je sto procentní. Jsem také přesvědčen o tom, že TV Nova už Anděly v této podobě nikdy vysílat nebude. Odhaduji, že propad sledovanosti byl katastrofální. Pokud nemáte doma nějaký muzejní typ televize, předpokládám, že na svém přístroji máte více programů a rozhodně i tlačítko, kterým se televize vypne. Ten, kdo nemá Novu ze zásady rád se na ni dívat nemusí a když se není dívat na co, může si televizi v   pohodě vypnout, ne? Umělci z  Indies records - také nepřišli , a to , že Milan Páleš nedokázal říct nic víc než, že děkuje bylo směšné, amatérské. Nechápu také, jak to, že pořadatelé neobsadili prázdná místa po těch, kteří se nedostavili apod.
  5. Ivan Kral nikdy nebyl a asi i nikdy nebude zahraniční hvězda. Je to jen Čech, který před více než 25 lety emigroval do Ameriky, kde napsal několik fakt dobrých písniček , hrál na pár deskách Patti Smith, jeho skladby natočilo pár více či méně známých umělců (mýtus, že U2 h rají jeho skladby je také blbost - v repertoáru měli jen jednu, tu s  kterou v Praze vystoupil, ale dali jen na B stranu singlu – tím fakt, že je perfektní nijak nesnižuji, ale …). Začátkem 90. let, kdy sem po letech přijel a podílel se producentsky na několika úspěšných deskách z toho byli všichni vedle. To je vše. To co předvedl na pódiu bylo fajn, jeho kytarista hrál božsky, ale nedá se svítit, pro většinu lidí je to naprosto neznámá postava, se kterou se už nesetkají .
  6. Spousta lidí se stále otírá o Von dráčkovou. Že je starší dáma, že má plastiky ? No a co, Cher je na tom podobně a nikdo se tomu u nás nepošklebuje. Všechny její vrstevnice by daly nevím co za to, kdy by měly stejný úspěch jako ona, stejně jako všechny dnešní mladé hvězdičky touží po tom, aby byly známé tak dlouho jako ona. A ona úspěch opravdu má. Její CD se prodávají dobře, její písničky se hrají a je mi úplně jed no, ko lik jí je let. Dělá to dobře. A v  pop music nejde o nic jiného než - děl at hudbu, která se dostane k co největšímu počtu lidí, prodat pokud možno co největší množství nahrávek atd. atd a být slavný. To všechno ona má. Komu to vadí ? Není to jen závist ? Nechci tímto nijak naznačit, že to znamená, že Vondráčková dělá kdovíjak kvalitní písničky atd. Dělá jen to , co se mase posluchačů, které hudba vlastně nijak zvlášť nezajímá líbí. Načeva je sice také fajn, ale je to zase někdo, kdo se dál, než do klubu díky stylu hudby, který dělá, nedostane. A o tom to všechno je. Její úspěch spočívá v tom, že si jí vůbec všimli, že ji ta Akademie registruje jako kvalitní umělkyni . Rozhodují v e skutečnosti jen fanoušci, nebo lépe řečeno ti, kteří chodí na koncerty a kupují si desky. Vkus každého jednotlivce je a vždy bude jen jeho soukromý názor . Pokud se médiím daří vkus jednotlivců měnit a ovlivnit , považuji to také za úspěch. Každý jsem totiž svobodný a můžeme se rozhodnout je n podle sebe.
  7. Podtrženo a sečteno bylo to celé špatné, je možné, že se ceny Anděl zcela zruší, někdo si sošku pře vezme, jiný si ji nechá vyzvednout, ale nepřijde, ti, kteří je mají předáv
0/0
8.3.2002 13:15

anonymus

Re: Tragédie
ad 3) sledování "zpívání" na playback?? ..opravdu ohromná zábava!! Řešením je kvalitní zvukař...
0/0
8.3.2002 13:35

gouda

Re: Tragédie
Jasně, lupni to sem ještě několikrát :-)
0/0
8.3.2002 13:36

Petr Urban

Tragédie
Včerejší přenos / ceremoniál z předávání ceny Anděl byla tragédie. Z několika důvodů:
  1. Jiří Langmajer se na tuto roli moderátora nehodil. Nebyl vtipný, to, že několikrát jakoby zdůraznil, že je jinak jen herec a že toto dělá zcela vyjímečně jen snižovalo to, co předváděl. Celé jeho moderování bylo velmi rozpačité (proč třeba říkal, že si kostým musel vypůjčit u nich v divadle? ) a td. atd. Patrně autorům scénáře a J.L. ušlo, že většina národa holt neumí anglicky, takže asi i málokdo pochopil, proč uváděl Ivana Krale bosky (Dancing barefoot – Tančím bosky). Bylo toho více.
  2. Těžko se někdy dozvím, proč většina z předávajících hovořila o tom, že to, co měli původně říct před chvílí zapomněli, a že se tedy jejich scénka konat nebude atd. To, co prezentov ali Geislerová a Liška bylo velmi slabé a trapné. Pro někoho třeba rebelie a naschvál Nově, a le jednoduše, bylo to opravdu nemístné. Asi o to stejně nestojí, ale je více než jisté, že si je sotva někdo někdy pozve do TV.
  3. Zdá se, že živé vystoupení mohli možná ocenit diváci v sále, ale televizní diváci z toho neměli nic. Zvuk byl slabý a je dnes už jasné, že playback je v takovém případě správné řešení .
  4. Prohlášení kapely Kryštof je směšné. Zdá se, že hoši (jinak mají dobré písničky) nadřazují svůj vkus nad vkus většiny televizních diváků. Aby bylo jasné, TV Nova sleduji vyjímečně, jejich zábavné pořady mne nebaví a seriály nezajímají. A vlastně, proč se stavět do pozice, že také s  Novou nesouhlasím. Je mi úplně fuk, co Nova a jiné televize vysílají. To ovšem neznamená , že je to blbé. Dramaturgie Novy ví, co dělá a pokud to někdo neví, tak to vysílá jen a jen proto, že se na to miliony lidí dívají a díky tomu, že se ta sledovanost dá změřit, může se tak é dobře prodat reklamní čas spojeným s těmito pořady. P roto TV Nova také dobře p rosperuje. Kryštof tak přišel o možnost představit sebe nebo svou písničku těm, kteří se to jinak nedozví. Ale nelze vyloučit, že o to Kryštof nestojí, že si myslí, že všichni ti, co se dívají na Novu jsou hlupáci a že jen oni ví, co je správné. Není jisté, jestli zde třeba za rok ještě kapela Kryšto f bude, ale, že zde bude Nova je sto procentní. Jsem také přesvědčen o tom, že TV Nova už Anděly v této podobě nikdy vysílat nebude. Odhaduji, že propad sledovanosti byl katastrofální. Pokud nemáte doma nějaký muzejní typ televize, předpokládám, že na svém přístroji máte více programů a rozhodně i tlačítko, kterým se televize vypne. Ten, kdo nemá Novu ze zásady rád se na ni dívat nemusí a když se není dívat na co, může si televizi v   pohodě vypnout, ne? Umělci z  Indies records - také nepřišli , a to , že Milan Páleš nedokázal říct nic víc než, že děkuje bylo směšné, amatérské. Nechápu také, jak to, že pořadatelé neobsadili prázdná místa po těch, kteří se nedostavili apod.
  5. Ivan Kral nikdy nebyl a asi i nikdy nebude zahraniční hvězda. Je to jen Čech, který před více než 25 lety emigroval do Ameriky, kde napsal několik fakt dobrých písniček , hrál na pár deskách Patti Smith, jeho skladby natočilo pár více či méně známých umělců (mýtus, že U2 h rají jeho skladby je také blbost - v repertoáru měli jen jednu, tu s  kterou v Praze vystoupil, ale dali jen na B stranu singlu – tím fakt, že je perfektní nijak nesnižuji, ale …). Začátkem 90. let, kdy sem po letech přijel a podílel se producentsky na několika úspěšných deskách z toho byli všichni vedle. To je vše. To co předvedl na pódiu bylo fajn, jeho kytarista hrál božsky, ale nedá se svítit, pro většinu lidí je to naprosto neznámá postava, se kterou se už nesetkají .
  6. Spousta lidí se stále otírá o Von dráčkovou. Že je starší dáma, že má plastiky ? No a co, Cher je na tom podobně a nikdo se tomu u nás nepošklebuje. Všechny její vrstevnice by daly nevím co za to, kdy by měly stejný úspěch jako ona, stejně jako všechny dnešní mladé hvězdičky touží po tom, aby byly známé tak dlouho jako ona. A ona úspěch opravdu má. Její CD se prodávají dobře, její písničky se hrají a je mi úplně jed no, ko lik jí je let. Dělá to dobře. A v  pop music nejde o nic jiného než - děl at hudbu, která se dostane k co největšímu počtu lidí, prodat pokud možno co největší množství nahrávek atd. atd a být slavný. To všechno ona má. Komu to vadí ? Není to jen závist ? Nechci tímto nijak naznačit, že to znamená, že Vondráčková dělá kdovíjak kvalitní písničky atd. Dělá jen to , co se mase posluchačů, které hudba vlastně nijak zvlášť nezajímá líbí. Načeva je sice také fajn, ale je to zase někdo, kdo se dál, než do klubu díky stylu hudby, který dělá, nedostane. A o tom to všechno je. Její úspěch spočívá v tom, že si jí vůbec všimli, že ji ta Akademie registruje jako kvalitní umělkyni . Rozhodují v e skutečnosti jen fanoušci, nebo lépe řečeno ti, kteří chodí na koncerty a kupují si desky. Vkus každého jednotlivce je a vždy bude jen jeho soukromý názor . Pokud se médiím daří vkus jednotlivců měnit a ovlivnit , považuji to také za úspěch. Každý jsem totiž svobodný a můžeme se rozhodnout je n podle sebe.
  7. Podtrženo a sečteno bylo to celé špatné, je možné, že se ceny Anděl zcela zruší, někdo si sošku pře vezme, jiný si ji ne
0/0
8.3.2002 12:45

KatkaM

Re: Tragédie
Více méně s tebou Petře souhlasím, jen s bodem č. 6 absolutně ne.Řekla bych, že v dnešní době tak moc fanoušci ani nerozhodují o popularitě zpěváka -čky, ale záleží jak dobré máš manažery a lidi kolem sebe.Vondráčková má na to udělat kolem sebe mediální humbuk, aniž by třeba vydala x let novou desku.To že se hraje hodně v rádiu, budiž, ale my normální lidi ale nevidíme dohody rádia a těch manažerů.Vůbec to nemusí mít souvislosti s úspěšností písniček, spíše to má souvislosti s úspěšností manažerů a sponzorů.Takže to shrnu - kdyby měla být populární podle jejich zkušeností a ne kontaktů, zřejmě bysme o ní už několik let neslyšeli.
0/0
8.3.2002 13:05

Dušan Forejt

Re: Tragédie
Nevím, mě to tak nepřipadalo, když si uvědomím, že podobný pořad, ve kterém se hraje živě je na našich obrazovkách poprvé. Nejsem si jistý jak je to v zahraničí, ale něco o tom napovídá i fakt, že předloni R.E.M. jako jediní hráli živě. Tam je to prostě zažité a usazené. U nás k tomu ještě musíme dozrát. Mnoho z muzikantů to umí, teď jen aby jim zdatně sekundovali zvukaři. Je ale dobře, že se tím směrem chceme vydat a doufám, že ideu živých koncertů vč. předávání cen neopustí ani telvize. Byla by to škoda pro všechny.
0/0
8.3.2002 13:11

beny

Re: Tragédie
Tak tohle by jste meli dat do novin. Obecne vyjadreni vcerejsiho vecera, ne zadny vyjev individua. Ja jsem se podival na zacatku na Buty a sel se divat na Priserky s.r.o., u kterych jsem se urcite bavil o mnoho vic a podle predchozich prizpevku jsem o nic neprisel ...
0/0
8.3.2002 13:13

Martuška

Re: Tragédie
Vážený,
Vondráčková jednak "dělá" nekvalitní písničky, jednak je to nekvalitní člověk. A její hlas? Její kvalita jako umělkyně? Jakživa nezapomenu na její pokus zazpívat v TV "Most přes rozbouřené vody".
Marta Havelková
 
0/0
8.3.2002 13:28

Radek

Re: Re: Tragédie
Marto, Marto. Bože, Vy jste tak hloupá! Mně se taky nelibí spousta zpěvaků a zpěvaček z mnoha různých důvodů, ale abych se takto ztrapňoval a kydal na ně na internetu špínu, to by mi opravdu připadalo trapné. Co se týče těch nekvalitních písniček, tak snad i Vám musí být jasné, že hodnocení kvality je čistě subjektivní. Prostě, líbí - nelíbí, tečka. Chcete snad se snad Vy pasovat na naomylného rozhodčího, který nám všem bude rozkazovat, co budeme poslouchat a co ne? Co se týče kvality člověka, asi  znáte Vondráčkovou  osobně, že? Já si ji neidealizuju, ale myslím si, že každý má právo na osobní selhání (já totiž taky nejsem neomylný, na rozdíl od Vás, a taky dělám v životě chyby). Jinak si myslím, že Vondráčková snad nikomu neublížila, tak jaký potom kecy ohledně jejích lidských kvalit. Nejspíš teď budete tvrdit, že to ona zakázala zpívat Kubišové, že? Její hlas se Vám nelíbí, mně ano. A spoustě ostatních lidí taky. A co je Vám po tom? Neznám televizní pořad, o kterém jste se zmínila, nicméně já jsem ji slyšel zpívat několikrát - a to živě - a myslím, že pokaždé předvedla solidní výkon. Ostatně, povšimla jste si ( a i vy ostatní, kteří Vondráčkovou tak kritizujete), že nebyla nominovaná v kategorii album roku? Prostě, Akademie ohodnotila její pěvecké výkony, nikoliv poslední desku.  Asi bude pro Vás problém si to přebrat, ale můžete to aspoň zkusit. Jinak by to chtělo míň předsudků do života. Radek
0/0
9.3.2002 14:01

Tomáš

Re: Re: Re: Tragédie
Souhlas! Konečně někdo normální. Všichni kritici by se měli podívat např. na záznam Koncertu hvězd na Žofíně 2001, kde Helena zpívala duet s Evou Urbanovou, nebo Královny popu v opeře, kde bylo jasně vidět, že z našich popových zpěvaček je bezkonkurenčně nejlepší.
0/0
11.3.2002 9:22

Martuška

Re: Re: Re: Tragédie
Radku,Radku,Vy taky nejste žádný světlo, jak vyplývá z Vaší reakce. O jakém to mluvíte kydání špíny. Názor je názor a já se svým nejsem ojedinělá.  Naopak i já připouštím, že i pí.V. může mít své ctitele, jak vidno ze všech možných příspěvků. Poslouchejte si svou oblíbenkyni od rána do večera, vydržíte-li to. Rozhodně s tím nebudete mít problém - je prostě všude. A ohledně těch keců (ještě, že diskutujeme opravdu na úrovni, že?) ohledně jejích lidských kvalit - tady prostě nejde o jednorázové osobní selhání, to by mi tak nevadilo, ale o dlouhodobý cílevědomý postoj. Ačkoli o tom pochybujete, není a nebylo pro mě  problémem "si to přebrat". Pro mě je to otázka pouhopouhé lidské slušnosti; některé věci slušný člověk prostě nedělá. To Vám nikdo nikdy neřekl? Ostatně, není nutné o tom mluvit, to  v člověku buď je nebo není. Zřejmě jste asi také neviděl v TV pořad o Petru Čepkovi (asi se díváme na různé pořady, já malovaný džbánky etc. nerada) a o tom, jak se zachoval, když L. Mrkvičkovi hrozilo vyloučení ze školy. To bylo jednání hodné obdivu... Naopak nemíním obdivovat osobu, která "temné roky normalizace" ulehčovala lidu  "rozdáváním radosti " a  jucháním na všech koncertních podiích,TV kanálech , rozhlasových stanicích, a všude,kam se jí bez velké námahy podařilo prodrat. A pokud jde o to ztrapňování, o kterém se zmiňujete v úvodu svého příspěvku, kdo, kdy a jak se ztrapnil, a to nejen na internetu, ať  posoudí sám laskavý náhodný čtenář naší morbidní korespondence.  Marta
Prosím, už nepište, je mi z Vás smutno! M.
 
 
0/0
11.3.2002 10:25

Radek

Re: Re: Re: Re: Tragédie
To by jste si to Marto představovala moc jednoduše. Abyste směla mluvit jen Vy? To snad ne? Nejspíš jste zaspala dobu - to se tady nosilo před listopadem 89. Takže Vaše přání nevysliším a znovu se ozývám. Asi Vám to bude připadat zvláštní, ale i v minulém režimu učitelé učili (i třeba to, co jim nadiktovali komunističtí ideologové), řidiči tramvají řídili tramvaje a chtě nechtě v době státních svátků vyvěšovali kromě té československé i sovětskou vlajku, historici píšící třeba o středověku, pokud chtěli vydat knihu, museli dát, třeba jen do úvodu, poučné formulky o třídním boji ve čtrnáctém století. A dělníci pracovali v továrnách, a zpěváci zpívalili. No, mě to připadá docela normální. Nevidím nic špatného na tom, že se Vondráčková chtěla prosadit a zpívala, opravdu ne. Já ji na rozdíl od vás považuju za dobrou zpěvačku a byla by- podle mně - škoda, kdyby nezpívala. Stejně tak, jako je škoda Kubišové, že nemohla celých dvacet let zpívat.
Je od Vás opravdu hezké, že požadujete po někom, aby se nechal "přibýt na kříž" a postavil se proti komunistrům, ale pochybuji, že právě Vy  jste to udělala a nebo by jste to udělala (záleží na věku). Stačí se podívat na seznam signatářů charty 77. Nepřesáhl počet dva tisíce. Zybtek národa zbaběle mlčel. A podílel se, tu menšími  tu většími kompromisy na fungování režimu. Pochopte, tím že si uděláte z Vondráčkové svého obětního beránka, tím přece nesmažete minulost svou anebo svých rodičů! O těch kompromisech, některých, jsem se zmiňoval výše - další - vzpomeňte si ještě na statisícové prvomájové průvody v Praze, Brně, Ostravě a dalších městech, v nichž účast byla většinou povinná (našli se i benevolentnější šéfové, kteří dochý¨ázku nehlídali tak moc), vzpomeňte si na jásající cvičence na spartakiádě a zaplněném strahovském stadionu, vzpomeňte si na volby, kdy se jen málokdo neodvážil přijít k volebním urnám. Jistě, našli se takoví a počet 99,9%, jaký uváděli soudruzi byl jsitě přehnaný, ale jsem si zoufale jistý, že k těm volbám nakonec přes devadesát procent lidí přišlo. Nikdo nechtěl mít problémy, až na tu zmiňovanou hrstku chartistů. Vzpomeňte si na to, že každý, nebyl li sám ve straně, měl nějakého kolegu nebo nadřízeného, který v té straně byl- A musel s ním - v rámci svých pracovních povinností, nějak vycházet. A opět - jen málokdo si troufl riskovat roztržku s dobře zabezpečenými komunisty. Podívejte se do Polska - když vnikla Solidarita, okamžitě se k ní přidali statisíce (možná miliony, v tomto bodě si opravdu nejsem jistý, jen to, že účast na protivládním hnutí byla skutečně masová) a rázem s eukázalo, že režim je nahý, že nestojí na několika nekonfliktních zpěvácích (ještě mi nikdo nevysvětlil, kterou písničkou vlastně Helena minulý režim podporovala - bylo to Lásko má já stůňu a nebo Malovaný džbánku, nebo Dvě malá křídla tu nejsou a nebo která tedy?), ale právě ná te mase obyčejných lidí, kteří dosud drželi hubu a krok. Znovu opakuji - u nás se k chartě 77 přidaly necelé dva tisíce lidí, zbytek zbaběle mlčel. Ono je to opravdu velmi jednoduché, vyrovnat se s minulostí tak nějak typicky čecháčkovsky - já nic, to ti druzí. A určitě jste zde, na internetu, našla dost lidí, kteří na tuto hru na obětní beránky přistoupili, ale skutečnost byla poněkud jiná. Vondráčková totiž dělala jen to, co naprostá většina tohoto národa - zpívala a o to ostatní se radši nestarala. Já ji chápu a vzhledem k výše uvedenému zdůvodnění ji neodsuzuji a neoznačuji jako nekvalitního člověka. Zamyslete se radši nad svou minulostí, nebo minulostí svých rodičů a ptejte se jich, co dělali oni a kdy se komunistům postavili. Ostatěn, všimla jste si,jak jsou Havel nebo Kubišová nad věcí? Oni si totiž svými postoji za minulého režimu, na rozdíl třeba od Rejžka, mohou být jisti. A tak bylo možno třeba v prosinci 2001 vidět v Obecním domě Kubišovou zpívat duet s Vondráčkovou. Překvapivé, že?
0/0
13.3.2002 9:29

Martuška

Re: Re: Re: Re: Re: Tragédie
To je právě ono, Radku. Dělníci sice pracovali, tramvajáci řídili tramvaje ....., ale všichni zpěváci nezpívali, jakož všichni básníci nebásnili, všichni spisovatelé nepsali a všichni herci nehráli. Dále - co připadá normální Vám, ještě normální být nemusí. Zamýšlet se nad svou minulostí nebo minulostí svých rodičů a prarodičů mi netřeba. A Vy se o ně neotírejte, nic o nich nevíte. Mohla bych se tu o jejich osudech sice rozepsat, ale nestojíte mi za to, nudíte mě - Vy, Vaše úvahy i Vaše pravopisné chyby.
Marta Havelková
0/0
13.3.2002 11:01

Radek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tragédie
Ano, to je přesně ono. Naprostá většina obyvatel tohot státu se totiž neodvážila komunistům postavit ( a dost silně pochybujï, že i ti Vaši rodiče, jejichž jímavý osud naznačujete - nejspíš jste si rychle nevymyslela nějakou dramatickou historku, nebo Vy osobně. Ale i kdyby jim komunisti kdoví jak ublížili, základní otázka zní - Postavili se jim na odpor? Pochybuji.). Asi jste nepochopila - Vy prostě nemáte právo odsuzovat někoho, kdo, pokud je všeobecně známo, neměl sice osobní odvahu, ale nikomu neublížil. Asi to nepochopíte nikdy, ale Vy to právo skutečně nemáte. A ještě jednou - nevidím rozdíl mezi kompromisem, který udělal třeba řidič tramvaje a tím, který udělala zpěvačka. Ó, jak jednoduché vyrovnání se s minulostí - ve Vašem případě trakové typicky české - prostě si najdeme obětního beránka a do toho se budeme strefovat. Ale já Vám to tedy přeju - když už nedovete žít jinak. Radek
0/0
18.3.2002 16:59

Martuška

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tragédie
Poslední slovo za každou cenu, že? Doufám, že jste hodně mlád, protože jedině mládí může být omluvou za celou tu kupu keců (to Vás cituji), kterou jste mě zavalil. Toto je definitivně poslední reakce na Váš příspěvek, grafomane. M.
0/0
19.3.2002 11:46

Radek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tragédie
Jakýkoli Váš věk ovšem nemůže být omluvou za Vaše vystupování, ty příšerný cinty, kterými jste se prezentovala. Jste zlý člověk, který má nejspíš potřebu vybíjet vlastní zlobu na lidech, o kterých absolutně nic neví. Ani jednou jste nebyla schopná konstruktivně zareagovat a jen si dokolečka dokola mlela tu svou, ani jednou jste nebyla schopna argumentovat, čím se to ta Vondráčková vlastně provinila - Vaše jediná odpověď: zpívala. Tak to je opravdu trapné zdůvodnění. A k tomu grafomanovi - já jsem jen reagoval na ty Vaše ubohý kecy a tím se vracím na začátek - je spousta zpěváků nebo herců, který nemám rád. Ale abych si léčil svoje komplexy tím, že na ně budu na internetu kydat špínu, tak k tomu se snad nikdy nesnížím. R.
0/0
21.3.2002 9:19

Beruš

Re: Re: Re: Re: Re: Tragédie
Diskuze mezi dvěma lidmi s tak rozdílnou úrovní projevu a inteligence nemůže nikdy dospět k žádnému závěru. Marto, už se s ním nezahazujte!!! Beruš.
0/0
13.3.2002 13:11

Cybernaut

ZVUK
S velkým zájmem jsem si přečetl příspěvky do této diskuse a musím konstatovat , že jsem velmi udiven . Takže za prvé : Proč si nikdo ( až asi na dvě vyjímky ) nepoložil následující otázku " Jak je možné , že předávání cen APH probíhající v přímém přenosu , naprosto šokujícím způsobem zachází se zvukovou stránkou přenosu ? Je vůbec možné , že si toho nikdo s televizních diváků nevšiml ? To opravdu nikomu z nás nevadí , že Nova vpodstatě odrovnala všechny interprety před jejich posluchači ??? Že po několika letém vyhýbání se podařilo dostat na Novu skupinu Lucie , kterou poté televizní režie a hlavně zvukař naprosto znemožní před posluchači ? Všichni kritizují úroveň vystupování jednotlivých účinkujících , ale nikomu nevadí naprostá neprofesionalita lidí zajišťujících tento přenos . Vždyť hudební ceny by měly být o muzice , nebo ne? CO NA TO AKADEMIE ??? TV NOVA - TELEVIZE NAPROSTÝCH PACKALŮ !!!! P.S. Pokud by chtěl někdo z producentů opakovat podobnou SHOW na obrazovkách této televize tak mu jen poradím , aby si pro realizaci takového projektu najmul štáb s ČT , tam alespoň umí řemeslo , že pane doktore ?
0/0
8.3.2002 12:39

Tonda Navrátil

Re: ZVUK
Loni vysílala předávání cen Akademie ČT a zvuk byl daleko katastrofálnější. Anebo Videoklip roku s Andělem. Nerozumím tolik technické stránce, ale asi to s dostupnou technikou není tak jednoduchý.
0/0
8.3.2002 14:18

Cybernaut

Re: Re: ZVUK
Co se týká dostupné techniky , tak Vám Tondo bohužel musím sdělit , že v současné době je možno pracovat s tím nejlepším co se v danném oboru používá . V technice to opravdu není - JE TO V LIDECH . NOVA prostě nemůže dělat přímé přenosy , ne proto že by na to neměla kapacity , ale protože používá lidi , kteří jsou neumětelové .
0/0
8.3.2002 15:06

Alena

Re: ZVUK
...ach ta paměť.....vzpomeňte si laskavě na loňské předávání cen,jaká to byla tragédie,vzpomeňte si jak jste na to tady nadávali......moderátor hrůza,při Darince vypadl zvuk,....a to vysílala naše zbožňovaná ČT...ale to bylo před rokem,to už je dávno,to si nikdo nepamatuje.........
0/0
8.3.2002 14:33

Cybernaut

Re: Re: ZVUK
Milá Aleno, souhlasím s Vámi , že se vyskytují chyby i u jiných televizí na našem trhu , ale co opravdu nedokážu pochopit a "zkousnout" je to , že za dvě hodiny přímého přenosu si nikdo nedokáže poradit s takovou "banalitou" , jako je "zvuková míchačka" . Je přece nedustojné , aby se interpreti znemožnovali v přímém přenosu v události roku .Ano může se stát , že odejde port, že vypadne lajna , ale poslouchat DVĚ HODINY takovou zvukovou sra.ku je nehodno i diváků NOVY . Jen se budu opakovat , ale asi nám už TV NOVA vymyla mozečky tak důkladně , že se dokážeme pozastavit pouze nad tím , jak to vypadalo , a je nám jedno , že To prostě hrálo jako z ... ( NOVY ) P.S. Pane Rosslere není načase si připustit , že jste jako šéfproducent naprosto vyhořel , a že za Vaší " vlády nad zabavou na NOVĚ " došlo k totální devastaci i těch nejzákladnějších premis řemesla ( jak hudebního tak televizního ) - doufám , že nejsem moc náročný , jen se zkrátka nechci dívat na pořad ( moc hezké televizní slovo ) o muzice , který nehraje ...
0/0
8.3.2002 15:42

Re: ZVUK
Mam pocit, pokud to mohu jako muzikant hrajici casto nazivo posoudit, jsou zvukari u takoveto akce urcite dva. Jeden zodpovidajici za zvuk v sale a na podiu a druhy, nejpis v prenosovem voze, za zvuk do televize. Druhy to dostava od prvniho a pak to leti do sveta. Takze ryby smrdi od hlavy, tak nevim, ze by chtel nekdo z Novy poskodit zrovna treba Lucii, ktera napr. hrala s vybornym trumpetistou Mirkem Surkou, ktery uz pro Novu hral mnohokrat. Otto
0/0
8.3.2002 15:46

Miu

Na vlastní Oči
... se všichni zblázněte, no... :-)))!!! Člověk se přepíše, a vy z toho děláte trágu :-))!! Chi chi, to se mi teda fakt povedlo, wachachacha!! Chtěla jsem říct, že Langmajer vycítil - a taky slyšel a viděl, že se to publiku nelíbí. Kapišto??
0/0
8.3.2002 12:27

Miu

0/0
8.3.2002 12:25

Noname

Vážení přátelé,
musím to napsat ještě jednou, vůbec jsem nevěděl, že to TV Hovna dávala včera, stejně bych to fuckoval, jak to čtu, asi všechno pěknej shit.... Prostě si poslouchám, co mne baví a líbí se mi, nepotřebuju žádný Zolotoje solovjeje, Andílky či podobné píčovinky, poslouchejte a věřte sobě a svému vkusu, ostatní je divnost, alespoň se nebudete vcelku zbytečně rozčilovat,ať už v kladném či záporném smyslu. Hudební Bůh s námi i Vámi....
0/0
8.3.2002 12:24



Najdete na iDNES.cz