Diskuse k článku

Na scéně je Šárka! Ale jaká?

Čas dal odhadům za pravdu. Superstar Aneta Langerová má dál své zásady, "stříbrná" Šárka Vaňková svůj televizní pořad. Sobotní Nova jej nazvala prostě Šárka!, jako by nemohlo být pochyb, o koho jde. Jistě, byla to Šárka - ale jaká?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DrHorak

a lidi budou čumět na všechno, co jim tam pustěj !!
Už samotná upoutávka naznačila, že se bude jednat o komerční škvár nejhrubšího zrna. Když jsem se vrátil domů z pivka a viděl kousek toho výtvoru, hned jsem věděl, že o nic nepřicházím.
0/0
16.1.2005 21:24

Pu239

ja nechci porad Sarka
ja chci porad Mirka!
ale to by bylo se Spacilovou spis sou pro seniory....
0/0
16.1.2005 13:29

Black Out

vy všichni
Vy všichni hodnotíte ten pořad = všichni jste ho sledovali... Co víc si může Nova přát? Já ho neviděl, ani mě skutečně nenalákala vlastní zvědavost. Stačí mi tento článek k tomu, abych pochopil, že jsem neprohloupil...
0/0
14.1.2005 8:59

ropacek

Re: vy všichni
konečně dobrý názor. také jsem to neviděl, slečna Superstar mě vůbec nezajímá, tak proč bych to sledoval
0/0
14.1.2005 18:46

rejdar

Re: Re: vy všichni
co se tady teda k tomu vyjadřujete, když jste ho neviděli. Byli jste někde na chlastačce a museli jste se rozhodnout...a podle vašeho názoru asi správně
0/0
15.1.2005 17:42

rada07

otřes
Je tragická, byl to horror.
0/0
14.1.2005 7:29

breberaksuper

se na to nedívejte a je to
CO vy na to
0/0
13.1.2005 18:18

black_gamespot

Naše společnost
Uroven nasich "zabavnych poradu" je skutecne zalostna, ovsem zda se, ze v teto oblasti neplati zakladni pravidlo trhu - nemuze existovat nabidka bez poptavky.
Zda se ze v teto oblasti muze. Sledovanost zcela jasne potvrzuje, ze cesky divak se bezmyslenkovite diva na Novu a je mu v zasade jedno co tato televize vysila. Je otazka jestli je to vysledek sousasneho zivotniho stylu, nebo jenom ceska specialita. Vzhledem k tomu, ze sem se s nicim podobnym v zahranici (zapad) nesetkal, pujde zrejme o druhou variantu ...  
 
Opravdu nechapu jak muze clovek pod 25 let poslouchat Gotta, Vondrackovou a spol. Vzdyt prece nejsme narod duchodcu, prece musi existovat mladej chlap kterymu se libi mlada zenska - kde to ziju?. Ach jo
0/0
13.1.2005 14:56

abysser

Re: Naše společnost
Nemuzu s tim souhlasit... Je mi 23 a posloucham autory, jez predstavuji straou dobrou eru golden oldies :). Tady z te formualce predchozi vyzniva, ze kdyz clovek posloucha trebas Pink Floyd, tak je na tom stejne jako u Vondrackove. Ja se nedivam, je mi jedno, jak kdo vypada, jestli je sexy nebo neni, protoze ja hudbu posloucham, ja se na ni nedivam.... Oddelujem prosim hudbu od showbiznisu :))
0/0
13.1.2005 16:54

troleybus

hnus
byla to hrůza!to už i novoroční projev prezidenta byl zábavnější a upřímnější!!!
0/0
13.1.2005 14:09

Kirken

Paní Spáčilová,..
...na základě Vašeho článku jsem si udělal jasný obrázek, a sice o Vás. Vaše budoucí recenze budu číst u vědomí toho, že je píše zamindrákovaná škatule, která nesnáší úspěšné mladé holky. Pořad Š. Vaňkové nebyl žádný zázrak, ale tak špatné, jak píšete, to rozhodně nebylo. Laskavě to srovnejte s trapárnou zvanou Hodina pravdy, která běžela ve stejný čas na Vaší milované veřejnoprávní ČT.
0/0
13.1.2005 13:57

Jiri82

Re: Paní Spáčilová,..
Nechápu proč se navážíte do paní Spáčilové? Podle mého názoru to vystihla naprosto přesně. ...
0/0
13.1.2005 14:36

Kirken

Re: Re: Paní Spáčilová,..
Důvod: pořad nebyl zas tak špatný (to je zase můj názor). Byla to typická masovka pro většinového diváka a v této katergorii nic moc lepšího čekat ani nelze. Kritika p. Spáčilové mi připadá buď účelová nebo (to spíš) založená na její osobní antipatii k Š.V. Dotaz pro Vás: Asi jste to viděl, když víte, že to bylo špatné. Proč na to proboha tedy koukáte?
0/0
14.1.2005 17:04

ropacek

Re: Paní Spáčilová,..
Mně se Hodina pravdy líbí.
0/0
14.1.2005 18:39

sandyn

článek
No musím říct, že mě tento článek překvapil tím, jak danou situaci vystihuje. Nechci hodnotit Šárku jako takovou, také má zatím všechno před sebou (trocha poesie :o) ale pořad Šarka! mi přišel velmi laciný a na nízké úrovni. Možná je to však také tím, že jsem viděl posledních 20 min. Začátek byl možná lepší...
0/0
12.1.2005 23:07

oli.karamba

Re: článek
A to ten začátek byl uplně trapnej.to ten KONEC ještě jakž,takž.Až holka spadne na zem bude to mít  Těžký.Ale kdo nemá?
0/0
13.1.2005 10:37

petsuch

Šárka se mi docela líbila víc
než se dívat na přihlouplou Gondíkovou. Buhužel jí to pokazil Novotný s jeho primitivním humorem.
0/0
12.1.2005 18:24

ProfesorR

Dojemná starost paní Spáčilové
A co jste v 17 letech, kdy jste ještě ani Vy nemohla volit, dělala Vy, paní Spáčilová? Že Vy to té Šárce tiše závidíte!  
0/0
12.1.2005 17:53

rejdar

Lolitka, za chvilku bude fotit porno
Čárka si teď zvykne na penízky, až se rozkutálí, tak se poohlídne po něčem jiném. Už se těším na fotečky
0/0
12.1.2005 17:34

HenryP

Názory
Narozdíl od tebe si myslím, že je velice dobrý, když se ozve tolik kritických hlasů na úroveň zábavy a kultury, kterým nás krmí televizní stanice.
Díky Bohu, že takovéto diskuze existují!!!
Snad se i díky nim dočkáme mnohem kvalitnějších a smysluplnějších pořadů a snad si budeme moci všichni jednou dívat na televizi a nestydět se sami před sebou za to, jací jsme (alespoň z tohoto pohledu)ubožáci.
 
0/0
12.1.2005 13:48

mike-š

proč ta hysterie? :-)))
Novácké zábavy jsou opravdu o ničem, na druhé straně:
  • že někdo v 17 odmoderuje pořad v hlavním programu je tak trochu hrdinství. je to opravdu záběr a myslím, že málokdo si uvědomuje, jak je to náročné
  • odvedla práci celkem OK (čekal jsem že to neustojí ani náhodou
  • je to pro ni finančně i kariérově výhodné, tak co do toho šijete
  • kdybych věděl, že podobný pořad ustojím já a NĚKDO STÁL O TO, ABYCH TO BYL JÁ, jdu do toho taky, a to přes to, že je považuju za blbé
P.S. Češi jsou sice zdatní kritici, ale sami moc morálky nemají. Myslím, že většina lidí by v případě, že by jim šlo o práci či peníze (propouštění, povýšení, přidání platu) udělala kdejakou ubohost a tady se naváží do takové kraviny. Jestli je pořad vkusný nebo ne? Kurňa, není to jedno? Znám pár umělců, co mají lukrativní pořad a sami se na podobný žánr vůbec nekoukají. Nese jim to, tak to dělají a basta. Přistaňte na zemi moralisti!
0/0
12.1.2005 13:10

Riddley

Rádobykritici
Jak tak koukám, vesměs všichni nadáváte na nevkusnost a zrůdnost pořadu, ale koukali jste. Proč jste nepřepnuli na jiný program ?! Uvědomte si, že jde o 17letou holku, která, na rozdíl od řady Vás kritiků, něco dokázala a nemele jenom pantem.Takže, zameťte si před vlastním prahem.Ten pořad stál za koukání.
0/0
12.1.2005 11:10

qoknu

Re: Rádobykritici
Schválně : co třeba dokázala hodnotného? To Aneta alespoň se podílela na pořádání koncertu pro Asii. Tak to si myslím, že  ta něco dokázala. A že se lidi dívali na ten pořad? No samozřejmě chtěli právě vidět co Šárka dokáže. A zklamala .
0/0
12.1.2005 12:07

Tyrl

Re: Re: Rádobykritici
Nehodnotil bych zpěváky podle humanitárních aktivit a už vůbec ne podle toho, jak jsou tyto aktivity medializovány. Konkrétní pomoc konkrétním potřebným lidem ( na základě toho, že je známá a oni o její návštěvu a pár slov stojí ) je pro mne víc než nějaký koncert v záři světel bez nároku na honorář. Samozřejmě, riziko, že pár lidí bude "neinformovaně qokat" , je pak větší... Pořad - Šárka je zpěvačka, a jako taková nezklamala ( ani nezazářila, jistě). Do dramaturgie, scény, předepsaných dialogů, atd. ( v sobotu vše většinou průšvih ) sotva mohla výrazně zasahovat. 
0/0
12.1.2005 12:29

mike-š

Re: Re: Rádobykritici
co by asi ty moulo měla dělat hodnotného? :-))))
Nevím v jakém oboru děláš, ale když za tebou přijdu, že mám kšeft za např. 100 táců, tak se těžko zeptáš: "A co z toho bude mít postižená Asie?".
Jdi do háje s pseudointelektuálskými řečmi. Pořady na Nově jsou o prdu, ale jsou lukrativní. Ona jeden má a ustála to. Za to zaslouží spíš obdiv. Ty bys to zvládl?
A pokud odpovíš, že bys to nedělal kvůli svým zásadám tak - zvládl bys moderovat jiný, třeba podle tvého vkusu sestavený pořad???
Jestli ne, tak tu neremcej.
0/0
12.1.2005 13:15

reagovat

Re: Rádobykritici
Já ten pořad sice neviděl, ale dovolím si tvrdit, že Šárka sama o sobě vůbec nic nedokázala, je jenom produktem mnohem schopnějších.
0/0
12.1.2005 12:38

Tomboy

Trefna kritika
Myslim ze tento clanek byl velmi trefny a urcite je to vec o ktere by se melo diskutovat (stejne tak jako napr. o detskych urazech viz. jeden z predchozich clanku) zejmena proto ze Sarka! Superstar a podobne porady dost ovlivnuji vetsinu nasi populace zejmena pak teenagery a "deti" jako je Sarka, ktera je cilovou skupinou techto poradu a zaroven se stala jejich hvezdou. Dost teenageru ted mozna touzi byt jako ona, je to jejich vzor. Pokud si tuto kritiku nektery z teenageru precte mozna se zamysli a lecos si uvedomi. Sarka neni takova jak vypada je to jen vymodelovany showbyznysovy panacek, ktery moc dobre vydelava, prave na nich. Proto myslim ze je dulezite tyto kritiky psat a vyjadrovat k tomu sve nazory. Tato kritika byla napsana vyborne a aktualne.
0/0
11.1.2005 23:20

Tyrl

Re: Trefna kritika
Kritika M. Spáčilové určitě výborná, v tom souhlas. Co se vzoru pro teenagery týče, naopak výrazně nesouhlasím : 16-letá holka si s trochou kliky, ale hlavně talentem a prací splnila za jeden rok svůj sen. To není tak špatný vzor. Druhá věc je, že si z toho může někdo vzít  "... a stejně dostanete přes držku". Zatím. Doufám, že bude pro Šárku časem líp než v sobotu na Nově. Pokud ne, navrhuješ alternativní vzor, Brutální Nikita ?
0/0
11.1.2005 23:50

Tomboy

Re: Re: Trefna kritika
pokud si nekdo rekne: "... a stejně dostanete přes držku" asi se nema nad cim zamyslet, je to ztraceny pripad a nejspis to svedci i o jeho inteligenci... co jsem chtel rict je ze by si meli uvedomit, ze neni dulezity aby te znalo 10 mil. lidi ale je dulezity aby tech 10 co te zna te uznavalo(to je preci to co teenager chce, aby ho okoli bralo, jeho nazory a pripominky), bejt osobnost je to co by se melo cenit, mit svuj nazor, svuj smer, svuj styl... a to Sarka teda rozhodne nema!  
0/0
12.1.2005 1:39

Tyrl

Re: Re: Re: Trefna kritika
1) "... a stejně..." čti " míra manipulovatelnosti jedince organizací/společností bude stejně tak vysoká, že zpochybní i hodnotu případného úspěchu" ( teenager by to tak asi neřekl). 2) těch 10 co mě zná, protože spolu chodíme hulit za školu? Vzor = osobnost pro 10 lidí ? Neujel jsi trochu ? 3) řeči o stylu, názoru, směru ... lišíme se v osobních sympatiích a asi i v tom, co očekáváme od 17-letých slečen. Pokud by se každý desátý teenager dokázal za rok vlastní prací, pílí a cílevědomostí propracovat v oboru, pro který má talent, z dvacetiny tak daleko, jako to dokázala Šárka, užíval si radost z úspěchu a uměl ji předávat dál - bylo by v téhle zemi hodně dobře.
0/0
12.1.2005 12:51

Tomboy

Re: Re: Re: Re: Trefna kritika
Nejsem si jist jestli se lisime v osobnich sympatiich a v tom co ocekavame od 17 letych slecen, nic osobniho proti Sarce nemam. Ovsem zcela jiste se lisime v nazoru co Sarka dokazala, poprad jste zda se nepochopila ze Sarka se nepropracovala za rok vlastni praci, pili a cilevedomosti v oboru, pro který má talent. Sarka jiste vyborne zpiva, ale to ostatni uz za ni udelali jini! A to z duvodu, ktery jsem tady jiz zminoval. Pouze se hodil Sarky zpev a jeji tvarnost a jestli by to byla Sarka, Martina, Petra je uplne jedno, Sarka se hodila, nic nedokazala. ... co se tyce toho byt osobnost, se asi prilis moc lisime v pohledu na osobni hodnoty a nema cenu o tom dal diskutovat
0/0
12.1.2005 20:32

Tyrl

Re: Re: Re: Re: Re: Trefna kritika
Přesto ještě poznámku : nepřu se o tom, co dokázala od finále do teď, jde o dobu od Zlíntalentu do finále. Pokud tam chcete zpochybnit její práci, cílevědomost atd., jste nejspíš neinformovaný. Poslední půlrok je ve vleku událostí, prostě na rozdíl od Anety nemá staršího bratra-managera a nedělá muziku pro klubovou scénu... Teprve uvidíme, co si z toho vezme a jak tuto zkušenost zúročí dál, tedy co za poslední půlrok dokázala. Zatím bych se neodvažoval soudit, a už vůbec  ne z nějakého paskvilu na TV Nova. - Nevím, jaké máte osobní hodnoty vy, já velice oceňuji schopnost přenášet radost a pozitivní energii na druhé. To je dar, který Šárka má od lesních skřítků (nebo od Boha, jestli někdo chce), umí ho používat a používá ho i v rámci své nové společenské role. Nemusíme tomu říkat "osobnost" (pojem je jen to, co do něj nasoudíme), ale je to všechno dohromady sympatické.
0/0
12.1.2005 23:19

sandyn

Re: Trefna kritika
Souhlasím s tebou, ale opravdu si myslíš že "teenagři" čtou tyto články??? Mně je 18 a jsem výjimka potvrzující pravidlo. Z mé třídy ví o serveru Idnes tak 10% a to mám špatné svědomí jestli jsem to nepřehnal. Jinak můj názor si můžete přečíst asi o 10 příspěvků nahoru...
0/0
12.1.2005 23:14

Tomboy

Re: Re: Trefna kritika
Doufejme ze ano a jestli ne, tak ze budou. Pokud chce mit teenager, vlastne kdokoliv, nejaky rozhled a vedet co se okolo nej deje urcite by mel sledovat nejaky ze sdelovacich prostredku at uz je to idnes, nebo jakykoliv jiny, tedy az na bulvar, nebo zpravy na televizi Nova, to clovek musi brat s jistym nadhledem a rozhodne to nepovazovat za duveryhodnou informaci....  mas asi pravdu ze vetsinou to tak nebyva a pak jsme svedky toho jak lide mluvi o tom o cem nic nevi a jeli u toho nekdo zasveceny do probirane problematiky, muze si jen tukat na celo... ale to neni problem jen teenageru
0/0
13.1.2005 23:20

mart_ini

100% souhlas
Konecne kritika napsana nekym dospelym. Konecne se zdrave nasral a napsal to.
0/0
11.1.2005 21:42

Martin128

Mirko, vibrátor patří do v.a.g.i.n.y a né do úst ....
0/0
11.1.2005 19:06

Concrete_Donkey

Článek o ničem
I kdyby to byla treba tisickrat pravda, nechapu, proc nekdo neco takovyho publikuje?!? To uz rovnou muzete zacit psat o tom, ze stromy jsou zelene a na podzim opadaji
0/0
11.1.2005 17:28

Ccecil

Re: Článek o ničem
Spadané listí? Proč ne.
0/0
11.1.2005 17:52

Jesuslives

Re: Článek o ničem
Naopak. S timto clankem souhlasim a jsem rad, ze vznikl. Takoveto zamysleni a trochu zhnuseni nad diktatem Novackeho showbussinesu pro teenagery mi prijde prospesnejsi, nez resit, s kym se Savka porval (a ze tech clanku o tom na iDnesu bylo v pomeru k dulezitosti teto udalosti fakt hodne).
Navic tento clanek povazuju za naprosto trefny, Sarka pri SuperStar ukazala, ze zpivat umi a navic ma oproti Anete vetsi smrnc a charizma. A je proto smutne, ze svuj talent zahazuje takovejmahle sr.ckama a priblblejma estradama.
Mimochodem, iDnes sice nepise, ze stromy na podzim opadaji, ale ze v zime mrzne.. kdo by to byl rek..
0/0
11.1.2005 20:12

oli.karamba

šarka
Je Telatko produkt naši doby za to ANETKA je BOží
0/0
11.1.2005 17:13

Mike_Oldfield

SUPERSTAR
Myslim si, ze jedine o cem byla superstar bylo dostat z mladych, lehce ovlivnitelnych lidi, penize a Sarka je produkt o ktery se tato soutez zajiste snazila - lehce prizbusobiva a jeste s vetsi lehkosti meni sve nazory, aby vzdy byla oblibena vetsinou. Myslim si, ze Sarka v showbyznysu mit problemy nebude, ba naopak, dostane se velmi daleko.
0/0
11.1.2005 15:55

Jesuslives

Re: SUPERSTAR
Mas pravdu.. ale za jakou cenu..? S clankem souhlasim a pripada mi dosti trefny
0/0
11.1.2005 20:13

BeNiSh

PRAVDA
jednoznacny souhlas .... sam bych to nerekl lepe ... spacilova za jedna a zpatky do lavice ;-) :o)
0/0
11.1.2005 14:22

Tyrl

*
atraM21: Souhlasím jen částečně. I u nás vznikla za poslední léta spousta velice dobrých skladeb, jen se o nich neví. Příklad, trochu staršího data : Venclovský - Huvar ( jejich nové věci moc neznám, mám na mysli dobu kdy vznikl "Ptačí song" a další ). Dnes o nich takřka nikdo neví. Proč? Protože autoři a zároveň interpreti nebyli dost mediálně známí ( navíc byla úplně jiná doba ). Představ si hypoteticky, že by některá z takových písniček ( ne nutně od této autorské dvojice, samozřejmě ) ještě neexistovala -a vznikla dnes. Autorům by se zpropadeně vyplatila spolupráce s interpretem, který má už vybudovanou popularitu - protože  by ze skladby okamžitě udělal(a) hit No. 1.. Za předpokladu, že na to hlasově má - to je ale u Šárky Vaňkové do puntíku splněno. Proč by podobná pecka nemohla vzniknout zítra? Šárka ale musí - aby se něco takového mohlo povést - zůstat "na očích" .. pokrač. v Re
0/0
11.1.2005 12:35

Tyrl

Re: *
a bude za to platit tvrdou daň, jako v sobotním pořadu. Zatím. Možná je to víc přání ( od začátku Š. fandím ) - ale myslím si, že se jí to vyplatí, a že se pro ni nějaký nový(?) V&H najde. --- k poznámkám o "mamince" atd. : pokud by jednou moje nezletilé děcko ( ještě nemám ) vydělávalo za týden tolik co já za rok, v oboru, který ho uspokojuje a nachází v něm naplnění, okamžitě prodám firmu a budu se věnovat tomu, abych mu poskytl takové zázemí, jaké potřebuje a chce. Bez ohledu na to, že jsem chlap a nesedím u přepážky, ale dělám tvůrčí práci, která mě hodně baví. Tož asi tak, chytrolíni.
0/0
11.1.2005 12:47

atraM21

Re: *
No asi je to taky možný. Já vycházím z toho,co tvrdí ti slavní hitmakeři, že napsat "pořádnou pecku", je fakt to nejtěžší. Já jsem na Superstár vůbec nekoukala. Znám je jen trošku z rádia (asi tu Anetu) a nepřipadá mi to nic převratnýho. Pro mě to jsou mediální bubliny. Skutečná Star poslední doby je pro mě Radůza.
0/0
11.1.2005 17:16

Tyrl

Re: Re: *
No jo, copak naši slavní (s)hitmakeři... z CD co mám z 2003-4 z venku, asi libovolná skladba vhodná hlasovým rozsahem a stylem pro Šárku by tady byla pecka. Jinak Radůza mě moc nebere, Superstar jsem sledoval a zas budu, jako v podstatě jediný TV program ... prostě mě muzika baví. A řekne-li se "Star", vybaví se mi spíš např. Ellen Schutyser (pro redakci idnes: to je jméno!), ale to jsme úplně jinde...
0/0
11.1.2005 18:48

atraM21

Re: Re: Re: *
Asi máme trochu jiný "okruh",ale to nevadí. Ono je to asi potřeba dát dohromady - nápaditý hit + zajímavýho interpreta. To se občas podaří,např.když je to tatáž osoba. A myslíš,že ten pořad - supersta- je fakt o muzice??? Mně ten zlomek,co jsem zahlídla,nepřipadal.
0/0
11.1.2005 19:33

Tyrl

Re: Re: Re: Re: *
Tatáž osoba... to bychom asi od Šárky chtěli (zatím?) moc. Čerti vědí, kam se nakonec vrtne, já si myslím, že u popíku příšer ze záhrobí dlouho nezůstane, ať už půjde směrem ke Kosheen (její nápad) nebo k tvrdším žánrům. Jinak Superstar je samozřejmě na prvním místě o penězích, o kšeftech pro pár lidí, o show... Produkce nadějných zpěváků či zpěvaček je jakýsi vedlejší efekt, a IMHO většina finalistů časem zapadne do průměru, muzikálů a pod. nebo zmizí. Při té hrůze co se u nás vydává za moderní muziku je to ale i tak zpestření a pokud se objeví někdo dost dobrý, může mít šanci prorazit v žánru, který se u nás zatím moc nenosí, aspoň oficielně. Aneta a Šárka (bez ohledu na pořadí, každá jinak a jinde) by na to mohly mít - to už o muzice je; a sledovat, jak se "líhnou" od začátku je docela fajn. 
0/0
11.1.2005 23:01

atraM21

Re: Re: Re: Re: Re: *
To si právě myslím,že počet talentů na počet obyvatel je omezen. Věřím,že skutečný talent (!) se neztratí. Ale je fakt,že jsou to ještě "děti". No, uvidíme....(-:
0/0
12.1.2005 0:14



Najdete na iDNES.cz