Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena s odhaleným rozkrokem šokuje

Lidé, kteří denně procházejí kolem sousoší před budovou Sazky v ulici K Žižkovu už zůstávají klidní, ale nepřipravený chodec by se mohl při pohledu na roztoužený pár trochu zaleknout. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vrata66

puklina
Dost odvazny urcite se pujdu podivat abych to videl na vl. oci.
0/0
27.2.2004 23:05

Castor

Vždyť to má logiku !
No jasně, Sazka to myslela dobře. Jen chtěla vyjádřit, co si dělá ze svých sázejících a co vlastně většinou vyhrají :-)). Tak mě napadlo - a co dát před parlament sochu herce Rocca Schifrediho společně s Dolly Buster :-).. Každý by hned věděl, co se tam dělá se zákonama :-)
0/0
20.2.2004 5:44

Rudolff

Není to vkusný
...a to nejsem stará konzerva..
0/0
19.2.2004 13:22

Michalll

Sazka je hazard,
už tím, že z poštovních úřadů dělá kasina a člověk tam ve frontě maří čas.
I zde se mrhá energií, která by mohl vést ke šťastné početné rodině. Náhradní činnost, která nejen nevede k výhře , ale opět vyčerpává, ubližuje. Tak výběr sochy je skvělý, stejně jako smutná budoucnoist vypasených ředitelů obtěžujících na stáří školačky.
Autorku bych pochopil, jako mnohé zneužité ženy, které své zneužití staví na odiv a dál zneužívají. Ponížená ponižuje, šokovaná šokuje, poškozená lokalizací sochy poškozuje.
Dobře ale mluví o vlivných tohoto polostátního podniku, lépe by to snad už být nemohlo. To dokončí už jen TV.
Bulvár nezneužívá, ten je pravdivý, nedělá totiž nic navíc, jen kšeftuje. Nikoho nepodporuje.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
18.2.2004 21:17

Kuttlirz

Špidloland
Stručně řečeno: nahota a sex je krásná v soukromí, ale hnusná na veřejnosti. Stejný rozdíl jako mezi milovanou partnerkou a štětkou. Rušení hranic mezi soukromým a veřejným je socialismus, který se k nám teď valí z nečekané světové stany - ze západu, hlavně z EU, ale občas i ze zámoří (nesmysly jako sexuální harašení). Na druhou stranu: dobrý symbol budování Špidlolandu. Lennon
0/0
18.2.2004 15:21

šplouch

Re:
Jsem téhož názoru, a navíc mne štve, že svým hazardováním sponzoruji i takový humus. Ani antičtí sochaři nezabíhali do podrobností při zobrazování ženských genitálií. Domnívám se, že zde se již jedná o zákonem postižitelné porno. Když jsem jezdil občas okolo autobusem, připadala mi poloha figur poněkud podivná, ale skutečný stav mě opravdu překvapil. Možná se v tom odráží estébácký vkus vrchního pána, který pokládal tajnou spolupráci s politickou policií morálnější než formální členství v komunistické straně, a to bez valného veřejného ohlasu. Národ, který pro tento prohřešek kdysi spontánně odsoudil autora libreta prodané nevěsty Sabinu a zlikvidoval chudáka Mrvu, který se svým konfidentstvím jen planě vychloubal, urazil opravdu velký kus cesty...
0/0
19.2.2004 14:54

Kandelábr

Re:
Mate pocit, ze Michelangeluv David je taky zakonem postizitelne porno?
0/0
20.2.2004 13:19

Gaston

Re:
No, jestli nevidíte, nebo spíše nechcete vidět, propastný rozdíl mezi Davidem a tímto, je zbytečná jakákoliv diskuse.
0/0
20.2.2004 13:47

kocourekp

Frantiska ??
Treba z ni bude nova tradice, jako je Frantik ve Frantiskovych laznich!  Uvidite, jakou ji bude mit za par tydnu vylestenou a vyhlazenou! 
0/0
18.2.2004 15:20

idx

Re:
Na Frantíka z Františkových Lázní  stejně nemá !
0/0
18.2.2004 18:03

Houn

je to vtipný
Tak tohle sousoší mě nepohoršuje, mě se líbí. Zato jiné pomníky jsou hnusný. Třeba na Míráku od Opočenskýho prostřílený památník bří Čapků - to nechápu. Nebo ten pomník obětem třetího odboje na svahu Petřína od Olbrama Zoubka, to je humus na entou - všichni ti okousaní hubeňouři mají stejný ksichty - nevkus! Ten svatý Václav sedící na břiše koně mě přijde hodně znesvěcující - výsměch všemu na co mohou být Češi hrdí. Ale to ještě beru. Nejvíc se mi líbí mimina lezoucí po Žižkovské televizní věži.
0/0
17.2.2004 13:40

skajwolkr

Re:
Promin, ale co je na zenskem rozkroku vtipneho? To se tedy po vecerech s divkou nejspis v urcitou dobu valis smichem po podlaze...
A byt hrdy na sv. Vaclava? Vsichni taci "svati Vaclavove" jsou jen dobra zaminka pro omluvu zbabelosti a slabosti pred silnejsim, takove to ceske ohnout se a prezit... 
0/0
18.2.2004 12:19

Kuttlirz

Re:
Být hrdý na svatého Václava, to samozřejmě a stoprocentně. Přečti si kromě komunistických falšovatelů dějin také nějakého pořádného historika, třeba Josefa Pekaře! Lennon
0/0
18.2.2004 15:26

johoho

Re:
Svatovaclavska tradice se tady kdysi uz velice pestovala, za protektoratu, a mocneho zajmu Nemcu. Pak znovu, kdyz hravy intelektual Havel usedl na stolici.  Vzdy to melo odvesxt pozornost odzasadnich veci.
A svaty Vaclav? Jaka zasluha? Ziskat nejvetsi slavu tim,ze byl zavrazden bratrem,coz bylo v dane dobe v danych kruzich bezne. Navic Boleslav ve svych schopnostech za Vaclavem nezaostaval. Ba v dusledku potycky lze spise rici, ze byl lepši. Bohuzel v Cechach se dava dycky za pravdu tomu, kdo se stavi do role trpitele.
0/0
19.2.2004 9:22

Jirmat

Pilate,
nejen na Petříně.E 55 , Cheb,Chomutov a celé příhraničí a není to jen pevné sousoší.Naše republika už v sexuální turistice předběhla i Polsko.To je totiž to jediné co tu ještě funguje.
0/0
17.2.2004 13:14

Dedalus

Re:
sex jako sluzba na E55 a sex na Petrine... to snad muze spolu plest jen ten kdo to druhe nikdy nezazil:-)
0/0
17.2.2004 15:32

witchcraft

Jo
Vsadim se , ze kdyby byl na miste te zenske chlap s klimbajicim se ocasem , tak uz by to vsem tak legracni nepripadalo  a urcite by takove sousosi nedaly na verejne prostranstvi .Nevim , proc se neustale obnazuji zenska prsa a pohlavi a vsem to pripada  normalni ale chlap s odhalenym penisem uz je moc provokujici a vulgarni.Haloo ??
0/0
17.2.2004 13:14

Dedalus

Re:
podle me je to tim ze zenska je proste hezci
0/0
17.2.2004 15:34

TurMcDonnel

Re:
prober se...historicky je běžnější naopak ten tvůj "klimbající se ocas"... umění a kultura koresponduje s dobou...a jelikož tahle doba (stejně jako všechny minulý) patří mužúm, pak je jasný, že objevuje víc ženských v předklonu než choulostivých chlapů... a konečně...autorkou je ženská...takže bez komentáře... ;)
0/0
18.2.2004 21:02

Dony

Ona asi ta socharka dobre vedela
proc ji udelala tu sukni tak kratkou. Bez te odkryte frndy by to bylo jenom obycejne sousosi, po kterym by nejspis ani pes nestekl. Takle vsichni koukaj s otevrenou papulou a rikaj "je bronzova frnda!!!". Myslim si ze v tomto pripade je to samoucelne aneb mnoho povyku pro nic. Rekl bych, ze co nevidet vznikne obcanske zdruzeni ktere bude usilovat o zakryti frndy.
 
0/0
16.2.2004 20:28

vasnivyctenarIDNES

Re:
he he ... taky si myslim, ze tam mela udelat jen asi 50 cm vysoky podstavec a na konci jen tu frndu... jenze, kdo by zase poznal, ze to je frnda.. :
0/0
17.2.2004 12:10

Pilat

he he
k videni na Petrine "zive" od kvetna do zari po pate hodine vecerni :o))
0/0
16.2.2004 19:11

Pilat

Skandalni?
rekl bych vsedni realita :o))
0/0
16.2.2004 19:09

Fibber

Která ji nemá, ať první hodí šutrem...
Děvčata, klid... Není to nic jiného, než co tam má naprostá většina z vás - nebo ne? Nechápu, že to někoho může úrážet (že by závist?). Tak se na to nekoukejte. Pokud byste si tam zašli, tak byste zjistili, že je potřeba trochu ohnout hřbet, aby "to" bylo vidět v plné kráse. Já jsem zvědavej a tak jsem se ohnul. Hodně. A viděl jsem... Hummm...
0/0
16.2.2004 17:48

Fibber

Re:
Máš pravdu, Fibbere.  Navíc je to sousoší moc hezký a nikoho nemůže rozčílit, ani urazit. Jen se na něj musíš koukat zhora. Je to jak v politice. Poslanci směrem dolů vidí spokojenou ženu a muže - no a my zespodu vidíme, kde ta naše politická scéna je...
0/0
16.2.2004 18:41

Pilat

Re:
0/0
16.2.2004 19:12

Jirmat

Re: !!!
Neuvěřitelně trefné.Díky.Moc jsem se nasmál.
0/0
17.2.2004 13:11

Pesha

Nevkus !!!
Zde jde patrně tvůrci "díla" a těm, co svolili k vystavení výhradně o to, provokovat, zviditelnit se ...
0/0
16.2.2004 16:34

hrebyk

Re: to je přeci jasný.....
 Tady nejde "patrně" o zviditelnění, ale určitě. Kždej, ať už ochař, malíř, muzikant atd, dělá svojí práci proto, aby se zviditelnil. Kdo by taky dělal něco, čím se nezviditelní???? To by musel bejt magor a asi by chcíp hlady 
0/0
18.2.2004 8:21

alzbeta1

Jde prece o znazorneni myslenky..
Umistenim u budovy Sazky bohuzel zenam nepridava na charakteru.
0/0
16.2.2004 16:04

Kleki Petra

Nechápu, v čem je problém.
Této oblasti ženského těla bych postavil pomníků daleko víc. Nevím, co na tom může někomu vadit. Prudérie snad nemá v dnešní době opodstatnění, navíc platí přece heslo "Kdo nejvíc křičí, od toho to fičí". Někdy mám pocit, že se někteří lidé snaží vyvolat dojem, jako bychom se vylíhli z kukaččího vejce pod lupenem. Nahý chlap s nádobíčkem nikoho nešokuje a určitě by se o něm žádné debaty nevedly. Jak jde ale o ženské přirození, najednou se vyrojí mravokárců za šesták věrtel. Nicméně nedovedu si představit normálního kolegu chlapa, kterého na tom něco negativně nadzvedává.
0/0
16.2.2004 14:11

Karlus

Re: Kleki Petra
Jiste, naprosty souhlas.... viz tisice a tisice sntickych a renesancnich soch a sousosi...
0/0
16.2.2004 17:44

Jenik111

Kde to je?
Autor sice uvedl, že socha je na ulici Žižkově, naproti Sazky, ale zapomněl  uvést město. Ostrava, Hradec, Liberec nebo Brno?  Nebo snad Praha?
0/0
16.2.2004 13:37

tonny_w

Re:
Hezky!!! Ale oni to většinou ty nadutci nechápou.
0/0
16.2.2004 15:13

Magdon

Ale no tak...
Zas tak odporné to není... konec konců jsme tím přišli všichni na svět a jak rádi se tam my muži, jen jiným způsobem vracíme...
0/0
16.2.2004 12:23

kafy

hustota ...
Dneska, aby si lidi všimly uměleckého díla, musí se tomu říkat falus (opočenský) nebo to musí mít roztáhlou kačenu.
0/0
16.2.2004 12:18

jeen

No a?
Proč asi nepobuřuje "moralisty" Michelangelův David? Jeho nářadí je vyvedeno též celkem realisticky. Že by to bylo jen tím, že David je zcela nahý?
0/0
16.2.2004 11:19

kafy

Re:
Nejde o nějaké přehnané puritánství. Jsem vcelku tolerantní a otevřený člověk. Sex a erotiku mám rád. Jenže pokud někdo nevidí významový rozdíl mezi davidem a tímhle paskvilem, tak nemá cenu se o tom bavit.
0/0
16.2.2004 12:15

Yaroukh

Re:
Tak nam ten zasadni rozdil vysvetli PLZ, jsi-li toho schopen ...
0/0
16.2.2004 18:25

Dony

Re:
No rekl bych ze Davidova (renesancni socha; renesance se ve svych umeleckych dilech ideove obraci zpet k antice) socha symbolizuje ideal krasy "antickeho cloveka".  "Anticky clovek" = soubor  moralnich, fyzickych atributu.  
Otazkou zustava ceho symbolem je toto bronzove sousosi ze bylo zapotrebi vytvorit ho v takove podobe? Nejspis symbol dnesni doby, ktere vladne sex, drogy, nasili?!
0/0
16.2.2004 20:39

Little Boy

Re:
Jojo, hned na prvni pohled je videt ze to predstavuje bandu zfetovanejch, zvrhlych, maniackych, vrahounu.
0/0
17.2.2004 7:25

-rejpal-

Re:
Který doby tyto tři "zvěrstva" nebyli (nebudou) symbolem?
Bez sexu to nejde. Drogy se v určité síle a množství budou podávat pořád a násilí, nebo jeho hrozba je to co drží společnost pohromadě.
0/0
18.2.2004 17:36

Jardiss

krásná práce
pořád 100x hezčí pohled než-li na jiné, nic neříkající umělecké výtvory některých našich rádoby umělců. A pravdou je, kdo se nechce dívat - tak nemusí.
0/0
16.2.2004 11:19

Pesha

Re:
Ten závěrečný argument je chabý !!!
0/0
16.2.2004 16:36

BBarret

krásná socha
Komu se nelíbí,dívat se nemusí.
0/0
16.2.2004 10:43

Luciperka

Nešokuje!
Mě osobně to nešokuje. Spíš mi vadí, že všude ukazují pouze ženskou nahotu. Muži jsou asi tajemství. Ve filmu, když je vidět mužskej nahej zadek tak to je hodně, ale ženská i v 10hod. dopoledne je tam jak ji Bůh stvořil. Proč? A je to i na sochách, na obrazech i v časopisech .... prostě všude. Jen ženská se musí ukázat, ale chlap je tajemství. Divný.      
0/0
16.2.2004 9:05

DaveMitch

Re:
Vis co?Ja ti to tajemstvi prozradim...chlapy nejsou nahaty vubec hezky ...kam se na vas v tomhle hrabem.
0/0
16.2.2004 9:35

mrakodrap

Re:
Souhlas!!
0/0
16.2.2004 13:06

dir

Re: ŽENA JE KRÁSNÉ ZVÍŘE.
Ženská nahota je fascinující a proto je všude. Ale tento pohled nepatří mezi nejhezčí.
0/0
16.2.2004 15:16

di_do_pici

"umeni"
Dost trapna snaha o provokativni umeni, je to spis peknej kyc. doufam ze tomu nekdo urazi hlavu jako onehda v plzni Hurvinkovi
0/0
16.2.2004 0:19







Najdete na iDNES.cz