Stejně jako minule i tentokrát se umělec, oděný do červené haleny, představil v úloze zpěváka i dirigenta. A stejně jako v lednu se včerejší vystoupení neslo v žertovném duchu.
Jako dirigent přistoupil Cura k orchestrálnímu úvodu zahajovací árie z Pucciniho opery Děvče ze zlatého Západu.
Když se přiblížilo místo, ve kterém má nastoupit jako zpěvák, objevil se na pódiu argentinský dirigent Tulia Gagliarda a významně Curovi poklepal na rameno.
Oba muži pak k potěše publika ještě chvilku gestikulovali ve sporu o tom, který z nich bude dál dirigovat, nakonec však Cura svému kolegovi místo uvolnil a věnoval se zpěvu.
V podobném duchu vystoupení pokračovalo - Cura překvapoval diváky, když nečekaně vystupoval ze stran pódia nebo když se náhle svezl na zem a vyznával lásku houslistce.
Po včerejším koncertu, ve kterém zazněly árie z italských oper i Novosvětská symfonie Antonína Dvořáka, bylo publikum z Josého Cury znovu nadšeno.
Zpěvák i dirigent. Během druhého pražského večera vystoupil tenorista José Cura ve dvou rolích. |
Zpěvák i dirigent. Během druhého pražského večera vystoupil tenorista José Cura ve dvou rolích. |
Zpěvák i dirigent. Během druhého pražského večera vystoupil tenorista José Cura ve dvou rolích. |