Dražily se výhradně práce Alfonse Muchy, z 85 položek našla během hodiny nové majitele zhruba třetina z nich. Nejdražším dílem vyvolávaným za 1,8 milionu korun byl olej na plátně Zima ze série Čtyři roční období; sál opustilo za vyvolávací cenu.
Zájem nebyl o jídelní lístky a návrhy přebalů potravinářských výrobků, ale ani o knihy, časopisy s litografiemi, fotografie z Muchova soukromí i ateliéru. Nového majitele nenalezl ani soubor 109 litografických pohlednic vyvolávaný za půl milionu korun. Dražební čísla si vyzvedly tři desítky milovníků výtvarného umění; další dražili po telefonu.
Výjimkou mezi knihami byla Ilsée Prinzessin von Tripolis z roku 1901 vydaná v osmi stech očíslovaných výtiscích. Její cena vzrostla z původních tří tisíc na 55 tisíc korun.
Dvě barevné litografie Petrklíč a Pero vydražitel získal za 290 tisíc korun bez aukční přirážky, vyvolávací cena činila 180 tisíc korun. Cena půvabné plechové krabičky na bonbony s použitím motivu Zvěrokruhu vzrostla desetkrát na deset tisíc korun. Ilustrace ke knize Svatopluka Čecha Adamité nazvaná Lilita z roku 1897 byla vydražena za 360 tisíc, vyvolávala se za za čtvrt milionu. Muchův zápisník se vydražil za 41 tisíc korun.
Společnost 1. Art Consulting Brno-Praha nabízela v rámci výstavy Muchových plakátů se sbírek Ivana Lendla, kterou si dosud prohlédlo na 80 tisíc lidí, další práce jednoho z nejvýznamnějších světových umělců českého původu.
Dražená díla pocházela z domácích i zahraničních sbírek, ale nešlo o díla z Lendlovy sbírky.
Alfons Mucha (1860-1939) působil ve Vídni, studoval v Mnichově, "léta slávy" prožil v Paříži, ohlas měl v New Yorku a Chicagu. Vrátil se pak do Československa, kde se věnoval rozměrným dekorativním, historickým a symbolickým malbám. Svou všestranně zaměřenou tvorbou zasáhl do všech tehdy myslitelných oblastí výtvarného umění.