"Většina představení má dekorace, které sice vypadají dobře na dálku, ale zblízka moc zajímavé nejsou. Výtvarníci v čele s Františkem Skálou, ale stvořili kulisy, které jsou propracovány do posledního detailu," řekl spoluscénograf divadelní hry Robert Smolík.
Vystaveny jsou i objekty, které se v představení jen mihly na několik vteřin nebo které diváci ani neměli možnost zahlédnout. "Často jsou ale na nich hodiny práce, takže by bylo škoda je alespoň teď neukázat," doplnil Smolík.
Loutky, kulisy a další rekvizity jsou vyrobeny například z PET lahví, izolační pěny, papíru nebo dřeva. Na jejich výrobu dohlížel sám autor, rozhodoval také o tom, který materiál výtvarníci použijí.
František Skála pracuje zejména s použitým materiálem, kterému tak podle svých slov dává nový život. "Baví mě zachránit věci těsně předtím, než se propadnou do zapomnění, pozvednout je do jakési vyšší formy bytí. Dostávají se ke mně náhodně. Nechodím po bazarech ani smetištích," prohlásil v minulosti Skála.
František Skála je vyučený řezbář, vystudoval také televizní a filmovou grafiku na VŠUP. Po skončení studií se živil ilustrováním knih. Jeho tvorbou se inspiroval například režisér Jan Svěrák při realizaci úspěšného filmového snímku Kuky se vrací.