Zlatým hřebem turné bude 2. prosince koncert v pražské Akropoli, kde 100°C slavnostně svůj debut produkovaný Yardou Helešicem a Janem Čechtickým pokřtili před naprosto zaplněným sálem.
"Nyní chystáme rozšířenou audiovizuální show. Budete moci vidět čtyři speciální projekce vyplněná animacemi a také samozřejmě momenty z klipů," popsali muzikanti v online rozhovoru, čím bude prosincový koncert výjimečný.
Koncertnímu putování po českých klubech předcházelo natáčení druhého klipu kapely ke skladbě Boring s téměř 300 dobrovolníky, kteří nejprve tvoří automobilovou zácpu a ve finále pak "pařící" dav.
Hudba 100°C je průsečíkem taneční muziky, rocku či reggae. "Chceme být originální, muzika by měla být jako pěst na oko. Přináší nám skvělý pocit, když ze sebe v písničce dostaneme tóny, které jsme nikdy neslyšeli," tvrdí zpěvák Jakub Joshua Johánek.
Kapela za svůj debut Evergreen sklidila i první úspěchy. Hned po vydání v březnu získali 100°C cenu "Překvapení roku" čtenářů časopisu Report. V květnu pak dostali cenu pro Objev roku posluchačů Expresradia.
Následovník Evergreenu by měl vyjít v září 2005. "Nové fláky ale už existujou a hrajeme je i na koncertech. První demosnímky na novou desku natočíme v lednu. Je to fakt mazec, máme z toho skvělej pocit," dozvěděli se čtenáři iDNES.
V prvním ročníku soutěže Coca-Cola PopStar 100°C triumfovali nad dalšími 766 formacemi. "Pořád děláme to samý a vlastně jsme pořád na začátku. Jen si teď přejeme, aby se naše debutová deska lidem líbila. Není na první poslech, nepodbízí se, ale probouzí různé emoce. A je v ní schovaný tajemství." komentuje úspěch v soutěži kapela.
Členové kapely 100°C při natáčení videoklipu Boring (podzim 2004) |