"Vstupenky v rozpětí od 990 do 1 450 korun budou k dostání od pondělí 4. 6. v distribuční síti Eventim a v prodejnách Bontonland," oznámil za pořádající agenturu NuCoast Productions Patrik Svitek.
Taneční show ve strhujícím rytmu, kterou členové souboru vytvářejí za pomoci věcí, které nás obklopují v každodenním životě – popelnic, košťat, kuchyňských dřezů, zapalovačů, krabiček od sirek, plechovek, židlí.... Tak lze jen stručně charakterizovat jedinečnou podívanou tohoto dvanáctičlenného souboru.
Za zrodem Stomp stojí bubeník a reklamní režisér Luke Cresswell a všestranný Steve McNicholas, herec, muzikant a televizní režisér, který je mj. podepsán pod režií Mr. Beana. Spolupráci zahájili v roce 1981, kdy oba působili ve streetovém bandu Pookiesnackenburger. Jejich společné divadelní a posléze televizní počiny už od 80. let vytvářely předobraz dnešních Stomp.
První zřejmým důkazem toho byla jejich reklama na Heineken s všeříkajícím názvem Popelnice. Do podoby, ve které je známe dnes, se ale Stomp zformovali ve Velké Británii až v roce 1991 a ještě v témže roce odehráli první vystoupení v londýnském Divadle Bloomsbury, za které obdrželi první cenu v kategorii okrajových žánrů.
Z divadelních pódií se vliv Stomp záhy přesunul i na filmové festivaly a do reklamního světa – na jejich mistrovském umění postavila svůj reklamní spot např. Coca-Cola nebo společnost Apple, za krátký film Smetáky dokonce získali i nominaci na Oscara.