Umělec řekl, že jej výstava v New Yorku potěšila a že si jí váží. "Galerista Peter MacGill vlastně zná všechno, co snad bylo uděláno ve fotografii. Když vystavuje tuto sérii, znamená to, že i nějakým způsobem potvrzuje, že ji uznává. Takže je to fantastické," řekl na čtvrteční vernisáži Stano.
Dodal, že jej výstava těší o to víc, že sám neobchází galerie a nenabízí v nich své práce. MacGill, označovaný za jednoho z nejvýznamnějších galeristů v oboru fotografie, se s jeho cyklem seznámil prostřednictvím katalogu z výstavy, kterou Stano měl v belgických Antverpách. Galerista pak napsal Stanovi, jestli by mu neposlal samotné fotografie. Když si je pak mohl prohlédnout, napsal fotografovi, že je z nich nadšený a že je chce vystavit.
Fotograf snímky vytvářel od roku 1991 až do současnosti. Stimulem pro jejich vznik byly staré fotoaparáty legendárního fotografa Josefa Sudka, které Stano získal díky kunsthistoričce Anně Fárové. "Pozvala mě tehdy do jeho ateliéru na Malé Straně, kde bylo několik Sudkových fotoaparátů asi ještě z devatenáctého století. Bylo Sudkovým přáním, aby i po jeho smrti aparáty dál pracovaly," uvedl Tono Stano.
Rodák ze Zlatých Moravců žijící v Praze patřil ke známé skupině slovenských fotografů, kteří počátkem 80. let studovali na pražské FAMU a výrazně ovlivnili českou i slovenskou fotografii. Jeho dílo je zastoupeno v mnoha soukromých i veřejných sbírkách doma i v zahraničí. Například v Národní knihovně v Paříži nebo v Uměleckém institutu v Chicagu.