Pravda, dnes se dá spousta věcí vylepšit technickými triky v nahrávacím studiu, navíc Jones už neřve tak jako před čtyřiceti lety, ale duše, kterou dává do svých písní, září svou otevřeností stejně jako dřív.
Bruce Springsteen musí být v sedmém nebi, když slyší, s jakou vášní a prožitkem zpívá jeho příběh The Hitter. Rovněž U2 musí být nadšeni z jeho provedení skvostného funky kousku Sugar Daddy, který napsali přímo pro něj.
TOM JONES - klip k písni 24 Hours
Jones je výjimečný zpěvák, jenž přežil do doby, která majitelům velkých hlasů nepřeje. Je proto logické, že se po úspěchu společné desky s pianistou Joolsem Hollandem znovu vrátil zpět do šedesátých let, kdy mu bylo nejlíp. Vsadil na moderně stylizovaný surový zvuk, jednoduše sejmuté bicí, dravé soulové vypalovačky s ostrou dechovou sekcí a na velké melodie středního proudu.
Například nosný singl desky If I Should Ever Leave You napsal a nechal zaranžovat tak, aby připomínal nejlepší kousky Burta Bacharacha. Vstupní skladba I’m Alive, která jako by vyjadřovala hlavní poselství alba, je zase obskurním singlem v šedesátých letech populární skupiny Tommy James and Shondelles. Jones je v ní snad nejblíž svému typickému rozevlátému stylu, na jaký jsme u něj zvyklí. Podle dravosti bychom sázeli na zpěváka spíše polovičního věku.
TOM JONES hovoří o vzniku alba 24 Hours
Jeho syn Mark Woodward ve spolupráci s mladou muzikantskou partou Future Cut vyprodukoval nejlepší Jonesovu desku od roku 1999, kdy slavný zpěvák v duetech zválcoval většinu britské pěvecké elity.
Jeho 24 Hours je dokonalou ukázkou toho, že velká pop hvězda může natočit velké album v jakémkoli věku. I když mu některé playboyské pózy v textech zrovna moc nevěříte.
TOM JONES - 24 Hours
CD 54:30 minut, cena 299 korun
Hodnocení: 60 %