Přestože koncert začal z blíže nevysvětlených "logistických příčin" o hodinu později, pětapadesátiletý hudebník si hned od úvodních skladeb Un soffio caldo a Il suono della domenica získal pozornost publika, které při skladbě Vedo nero uposlechlo zpěvákovu výzvu "stand up" a při tanci vstalo ze svých sedadel.
Při zhruba dvouhodinové show Zucchero v typickém klobouku a vestě představil za doprovodu jedenáctičlenné skupiny své nové album Chocabeck, na němž spolupracoval například s Bonem z U2 nebo Brianem Wilsonem z legendárních The Beach Boys. Nechyběly ani starší melodické hity jako Diamante či Miserere, jejichž úvodní tóny nadšení posluchači vítali bouřlivým potleskem.
Na začátku vystoupení vévodilo pódiu vedle mnoha nástrojů velké ozdobené křeslo a Zucchero první tři skladby odzpíval a odehrál na kytaru vsedě. Komorní ráz koncertu však záhy vzal za své, křeslo bylo odneseno a koncert s bohatým nástrojovým obsazením doprovodné kapely získal rockový náboj.
Silné melodie zpívané v italštině a angličtině jako Overdose (d'amore) se střídaly s kousky provokujícími k tanci jako Baila (Sexy Thing), náladu pak změnilo temné blues God Bless the Child. V přídavku se posluchači dočkali nejpopulárnější písně Zucchera v Česku Senza Una Donna, kterou si s ním mnozí zazpívali i se zlidovělým českým refrénem "Jsem sama doma".
Pražský koncert byl výjimečný komorním prostředím. Zatímco všechna ostatní Zuccherova vystoupení v rámci Chocabeck Tour jsou umístěna do arén či velkých hal, tento jediný se odehrál v útulném prostředí divadelního sálu a bez předkapely. Do Prahy se Zucchero vrátil po čtyřech letech od své koncertní premiéry v Česku v pražském Kongresovém centru.
Zucchero hraje písně čerpající z blues i rocku s využitím elektroniky. Autor hitů Mama či Diamante proslavený i duetem s Paulem Youngem Senza Una Donna má na kontě dvě desítky alb a spolupráci s umělci zvučných jmen, jako jsou Eric Clapton, Sting, Elton John, Bono, Elvis Costello, John Lee Hooker či Luciano Pavarotti. Dosud prodal přes 40 milionů alb.