Sám Page se podílel na obalu alba Led Zeppelin IV, kterého se od jeho vydání v roce 1971 prodalo 32 milionů kusů. Na přebalu, který neuvádí jméno skupiny, je obrázek starce s nákladem dřeva na zádech. "Nikdo neví, kdo je muž na obrázku ani kdo ho namaloval," řekl Page. "To shrnuje naše záměry. Obal zůstal současně anonymní i tajemný."
Královská pošta uvedla, že vybírala podle kvality obalu a ne podle hudby, ale i tak je série procházkou rockovou historií. Dostaly se do ní přebaly desek Let It Bleed od Rolling Stones, The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars Davida Bowieho, Power, Corruption and Lies od New Order, Parklife od Blur, Screamadelica od Primal Scream, The Division Bell od Pink Floyd a Rush of Blood To the Head, kterou Coldplay vydali v roce 2002.
Královská pošta doufá, že obaly rockových alb se stanou její nejprodávanější zvláštní sérií a překonají prodej známek s obaly Beatles z roku 2007 i pamětní sérii k 80. narozeninám královny Alžběty II. vydanou v roce 2006. Série navazuje také na známky s produkty britského designu.
"Po úspěchu známek s britským designem se opět zaměřujeme na téma designu v sérii známek s obaly rockových alb," uvedla vedoucí oddělení zvláštních sérií Královské pošty Mail Julietta Edgarová. "Obaly desek po desetiletí navrhovali nejnápaditější výtvarníci. Tato série oslavuje tuto unikátní uměleckou formu a některé její nejlepší příklady."
Royal Mail loni vydala známky s klasickým britským designem, které zahrnovaly například dvoupatrový autobus, telefonní budku či minisukni.