Program byl prošpikovaný hvězdami bluesových i písničkářských žánrů. V kytarové hře bílého Američana Johna Hammonda (1942) se prolínala černošská žahavost i folková kultivovanost. Jeho styl zůstal muzikantsky fascinující a zároveň lidsky přístupný. Právem Hammondovo sobotní vystoupení patřilo k vrcholům festivalu.
Páteční návštěvníci byli nadšeni výkonem zpěvačky Anny Popovic, která pochází z Bělehradu, žije ve Spojených státech a míchá blues s jazzem či rockem.
Tělnatý Američan Popa Chubby začínal původně s punkem a to se projevilo v jeho "nátlakovém" soundu nazvaném New York City Blues.
Zatímco při kytarovém pábení nadějného Australana Gwyna Ashtona sebou publikum šilo, během vystoupení kapely Popa Chubby tančilo nadšeně pod pódiem.
Hudba kanadské sestavy Marty Hall Band již tak řezavě eruptivní nebyla, zato vyzařovala jakousi dynamickou lehkost.
Jiří Suchý a Hot & Sweet Orchestra dokázali, že i smoking do lesa patří. A Suchý noblesně střihal evergreeny včetně písní Půl párku nebo ukázky z muzikálu Divotvorný hrnec.
Motto festivalu, na němž se objevily i polské a maďarské kapely a kterým provázel publicista Jiří Černý, znělo: Cestou blues...
"Od blues se mohou odvíjet pocity, nálady nebo texty. Náš festival hledá různé souvislosti s touto muzikou. Zatímco loni a předloni jsme oslovili známější interprety, aby se lidi o 'Lese' dozvěděli, nyní jsme oslovili hodně umělců, kteří se teprve rozjíždějí. Například Anu Popovic," řekl pořadatel David Gaydečka.
Do řevnického žánrového objetí se pohodlně vešly též kapely bratří Ebenů nebo písničkáře Roberta Křesťana, které byly pozvány na včerejší, závěrečný program. Jakýmsi dozvukem festivalu bude pak koncert legendárního bluesmana Johnnyho Wintera, jehož bratr Edgar koncertoval v Řevnicích loni a který vystoupí 19. července na pražském Střeleckém ostrově.