Obal českého vydání knihy Slib mlčení

Obal českého vydání knihy Slib mlčení | foto: MOBA

RECENZE: Brutální thriller Slib mlčení opravdu není vhodné číst na noc

• 0
Vyšly tři velice dobré thrillery. V knize Slib mlčení řeší policejní šéfka ze sekty amišů surové vraždy dívek. Detektivka Alex je příběh o unesené ošetřovatelce a konečně norský thriller Podezřelý vypráví o zmizelé lásce.

Slib mlčení jako e-kniha

Knihu Lindy Castillo najdete na Knihy.iDNES.cz za 199 Kč.

Linda Castillo - Slib mlčení (75 %)
Ani se nechce věřit, že takhle brutální knihu napsala žena. A žena, policejní šéfka městečka Painters Mill v americkém Ohiu Kate Burkholderová, je i hlavní a zcela netradiční hrdinkou: pochází totiž z křesťanské sekty amišů. Rozešla se s ní mimo jiné i kvůli tajemství, které skrývá a které jí poněkud komplikuje vyšetřování neuvěřitelně surových znásilnění a vražd dívek. Podobné se v městečku odehrály už před patnácti lety. Bylo by možné, že se vrah vrátil? Lidem se slabší náturou nedoporučuji číst na noc, zvlášť ne závěr.
překlad: Petra Pechalová.
nakladatel: MOBA
384 stran, cena 320 korun

Alex jako e-kniha

Knihu Pierra Lemaitrea najdete na Knihy.iDNES.cz za 209 Kč.

Pierre Lemaitre - Alex (85 %)
Francouzský autor, který za román Na shledanou tam nahoře dostal Goncourtovu cenu, prokazuje své formální a jazykové mistrovství i v příběhu krásné ošetřovatelky Alex Prévostové, kterou jistý muž unesl a vězní ji v dřevěné kleci. Komisař Camille Verhoeven, netypický policista měřící necelých 150 centimetrů, ví, že při pátrání po unesených rozhoduje prvních pár hodin, ale nemá se čeho chytit. Naprosto nečekaný zvrat zhruba v polovině šokuje: kdo je vlastně ta Alex? Strhující historie nenávisti a pomsty.
překlad: Helena Beguivinová
nakladatel: Kniha Zlín
316 stran, cena 299 korun.

Podezřelý jako e-kniha

Knihu Kjella Ola Dahla najdete na Knihy.iDNES.cz za 199 Kč.

Kjell Ola Dahl - Podezřelý (80 %)
Také v thrilleru jednoho z nejuznávanějších norských autorů žánru se příběh točí kolem ženy. Policista Frank Frolich se s ní setká při jednom zásahu a zoufale se do ní zamiluje. Mají spolu krásný sex, vypadá to na vzájemnou lásku, jenže Elisabeth zmizí poté, co poskytla alibi svému bratru – kriminálníkovi – a jeho kumpánům, podezřelým z vraždy. Frank je kvůli ní ve vyšetřování osobně angažován a jeho důvěru v krásku postupně naleptávají fakta zjištěná při pátrání. Závěr příliš nepřekvapí, zato čtenář ocení nejen napětí, ale i lehkou melancholii prostupující románem.
překlad: Alice Týnská
nakladatel: MOBA
294 stran, cena 299 korun