Z poslechu celé desky však nepochopíte, proč se tu Timbalandovy skladby nakonec neobjevily. Tyhle memoáry jsou především plné milostných balad, případně dojímajících songů o rozchodech.
Dolaďovat? Ale proč?
Nahrávka bohužel zůstává na půli cesty a ve výsledku není klasická ani moderní. Krom pár působivých písniček v klasickém popovém stylu jsou tu totiž i takové, které chtějí znít moderně, ale producenti Tricky Stewart a The Dream Nash jim připravili až překvapivě zpátečnický zvuk.
Vrcholem progrese je používání efektu auto-tune (v podstatě "ladičky"), který deformuje hlas. Jednak je problém v tom, že zrovna u zpěvačky rozsahu a pověsti Mariah Carey je jeho použití totální hovadina. A za druhé se tahle nadužívaná producentská úchylka amerického r’n’b dávno přejedla, o čemž svědčí i nedávný singl rapera Jay-Z pojmenovaný Death Of Auto-Tune.
Na Memoirs of an Imperfect Angel se Mariah Carey podařilo dostat jen málo výrazné písničky, ve kterých ani nijak zvlášť nevyniká její hlas, natož zpěv.
Ne, že by ta deska byla nějaký obrovský průšvih, ale je tak nevýrazná, že probublá jako dva dny otevřená sodovka. Nakonec to, že ani ten singl Obsessed v hitparádách příliš neuspěl, není zase tak velké překvapení...
Hodnocení MF DNES: 50 %