Žačkou Lízou Doolittlovou, kterou bude učit dokonalé mluvě, se mu stane Carey Mulliganová. Ta by se právě teď měla věnovat scénáři od Emmy Thompsonové. Ta se už loni ostře pustila do klasické filmové verze s Audrey Hepburnovou v hlavní roli. "Ten film nijak zvlášť nemiluju. Audrey Hepburnová mi připadá neskutečně sentimentální, rozmarná, ale bez vtipu. Je to ta prudérní, zastydlá sladkost bez jakéhokoli náznaku sarkasmu. A to není pro mě. Neumí zpívat a neumí ani doopravdy hrát, obávám se. Jsem si jistá, že to byla příjemná žena – a možná, že kdybych ji znala, užívala bych si její herectví víc, ale neznám ji a neznala jsem ji," prohlásila tehdy držitelka Oscara a majitelka tří cen BAFTA.
Part květinářky ovšem již dříve nastudovala Keira Knightley, dokonce navštěvovala lekce zpěvu. Výměna nastala i u hlavní mužské role, kterou podle listu The Daily Telegraph odmítl Hugh Grant.
Za novým jevištním zpracováním stojí dvě producentská esa. Duncan Kenworthy je spojen se třemi nejúspěšnějšími britskými filmy všech dob: Čtyři svatby a jeden pohřeb, Notting Hill a Láska nebeská, všechny napsané Richardem Curtisem, připomínaly stránky Sony Pictures ve chvíli, kdy se připravoval film z broadwayského nastudování My Fair Lady.
Sira Camerona Mackintoshe list New York Times nazval "nejúspěšnějším, nejvlivnějším a nejmocnějším divadelním producentem na světě". V jeho biografii lze najít inscenace z londýnského West Endu i newyorské Broadwaye (Kočky, Bídníci, Fantom opery). Právě Mackintosh vrátil My Fair Lady dvakrát na prkna. Poprvé v roce 1979 v režii Alana Jaye Lernera a pak před deseti lety, kdy repríza získala hned tři ceny Olivier Awards. To třetí čeká diváky patrně příští rok.