VIDEO: Bídně zhyň, ty nevěřící pse, láká ve spotu Národní divadlo

  • 2
Možná přivedou diváky i do hlediště, v každém případě je však zatím baví samy o sobě. Režisér Miroslav Ondruš natočil ve spolupráci s Boogie Films a agenturou Young & Rubicam dvě nevšední reklamy pro pražské Národní divadlo.

Ve spotu, který láká na balet, předvádí v kuchyni otylý mladík své matce taneční scénu z představení, které mu učarovalo.

Který ze spotů Národního divadla se vám líbí víc?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 úterý 30. dubna 2013. Anketa je uzavřena.

S tanečníkem
S tanečníkem 311
Se sestřičkou
Se sestřičkou 91

Příspěvek, jenž zve na činohru, se odehrává v nemocnici, kde sestřička dramaticky přehrává své kolegyni vypjatý úryvek z divadla, přičemž pacientovi čekajícímu na endoskopické vyšetření zabodne přístroj do břicha.

Oba mikropříběhy završuje slogan "Musíte to vidět sami".

Podle mluvčího naší první scény Tomáše Staňka schvaloval reklamy ředitel a šéf marketingu ND Michal Janovský ve spolupráci s uměleckou správou, tedy s oběma soubory, a navazují  na úspěšnou kampaň, která se týkala vánočního předplatného. "Cílem  spotů je přivést do Národního divadla uživatele sociálních sítí prostřednictvím formy, která jim je blízká," vysvětlil záměr Staněk.