Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Bídně zhyň, ty nevěřící pse, láká ve spotu Národní divadlo

  5:36aktualizováno  5:36
Možná přivedou diváky i do hlediště, v každém případě je však zatím baví samy o sobě. Režisér Miroslav Ondruš natočil ve spolupráci s Boogie Films a agenturou Young & Rubicam dvě nevšední reklamy pro pražské Národní divadlo.

Ve spotu, který láká na balet, předvádí v kuchyni otylý mladík své matce taneční scénu z představení, které mu učarovalo.

Který ze spotů Národního divadla se vám líbí víc?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 30. dubna 2013. Anketa je uzavřena.

S tanečníkem 311
Se sestřičkou 91

Příspěvek, jenž zve na činohru, se odehrává v nemocnici, kde sestřička dramaticky přehrává své kolegyni vypjatý úryvek z divadla, přičemž pacientovi čekajícímu na endoskopické vyšetření zabodne přístroj do břicha.

Oba mikropříběhy završuje slogan "Musíte to vidět sami".

Podle mluvčího naší první scény Tomáše Staňka schvaloval reklamy ředitel a šéf marketingu ND Michal Janovský ve spolupráci s uměleckou správou, tedy s oběma soubory, a navazují  na úspěšnou kampaň, která se týkala vánočního předplatného. "Cílem  spotů je přivést do Národního divadla uživatele sociálních sítí prostřednictvím formy, která jim je blízká," vysvětlil záměr Staněk.





Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.