Ředitel nyní přiznal, že chce, aby plastika fungovala jako magnet a přitahovala další návštěvníky. Dílo má být součástí expozice zaměřené na EU.
Entropu chce prý Techmania zaplatit z výnosů své činnosti a peněz od dárců z privátního sektoru. Splatit by ji měla během několika let.
Jeden z největších donátorů, Škoda JS, o pořízení Entropy včera ještě vůbec nevěděl. "Mohu ale potvrdit, že peníze určitě nepocházejí od nás," řekl tiskový mluvčí Škody JS Jan Stollár.
David Černý na dotaz MF Dnes, kdy se plastika objeví v Plzni, jen poznamenal, že to by také rád věděl. Šestnáctimetrové dílo bylo podle serveru o veřejných zakázkách prodáno Techmanii za 10,2 milionu korun.
Entropa vyvolala mezinárodní rozruch a pobouření v době českého předsednictví EU, kdy byla v lednu 2009 instalována v Bruselu. Dílo totiž karikovalo státy Unie. Například mapu Bulharska představovaly turecké záchody a mapa Slovenska měla podobu uherského salámu staženého páskou s maďarskou trikolorou.