"Ano, je to pravda, že se Mladý svět spojil s Instinktem," uvedla pro iDNES ředitelka marketingu společnosti Mediacop Gabriela Bezdíčková.
Podle internetového serveru www.ceskamedia.cz dostali předplatitelé Mladého světa Instinkt s vysvětlujícím dopisem od ředitelky marketingu.
"Instinkt má podobnou strukturu jako Mladý svět, větší počet stran a TV přílohu s programem na celý týden. Setkáte se v něm s osobnostmi, na které jste byli zvyklí, například s Romanem Lipčíkem, který pracoval pro Mladý svět patnáct let a nyní již dva roky píše pro Instinkt. Navíc chceme v brzké době zavést čtenáři oblíbené rubriky, jako je třeba Tržiště senzací," stojí v prohlášení.
"Dalekosáhlé plány na využití ochranné známky nejsou. Naším cílem je čtenáře Mladého světa nadchnout časopisy Instinkt nebo Týden," uvedl pro iDNES nový majitel Sebastian Pawlowski.
A podotýká, že právě od toho se bude odvíjet náklad Instinktu, buď se zvýší nebo ne. "Předplatitelé Mladého světa mají tu možnost dostávat Instinkt nebo Týden dle jejich přání," míní.
Vzpomínková glosa |
exreportéra Mladého světa - ZDE |
V poslední měsících se Mladý svět potýkal se špatnými ekonomickými výsledky. Po nejisté existenci ho na konci května koupilo od společnosti FTV Prima vydavatelství Mediacop. - více zde