Pokud sama ctí pravidlo, že méně sebepředvádění znamená více, mohou pukat ledy. Třeba ve výtečně zaranžované písni Cherry Pie, kombinaci hip hopu a soulu, která má takřka rukodělný pouliční rytmus.
Lopezová, která prodala asi 35 milionů alb, si může najmout nejlepší řemeslníky, což taky udělala. Album Rebirth produkoval Rodney Jerkins, který se podílí na úspěchu dámské formace Destiny’s Child a jenž umí muziku nazdobit tak, že vypadá jako luxusní americký bourák.
Solidní práci odvedl Rich Harrison, autor hitu Crazy In Love pro Beyoncé Knowlesovou, který Jennifer složil šlágr Get Right. Svižná píseň, již prokrvuje šílící saxofon, je mixem černé a latinské hudby s nevtíravou melodií. Radost tancovat.
Avšak jakmile se Lopezová pokouší zpívat krásně a melodicky, upadá do průměru a loudivé líbivosti. Píseň Whatever You Wanna Do zní po chvíli prázdně a skladba Hold Your Down, ve které hostuje rapper Fat Joe, je přeslazená jako vánoční cukroví. Takových snímků včetně I Got U, ozdobených karibskými kytarovými ornamenty, zní na albu celá řada.
Problém je v Jennifer Lopezové, které chybí tvůrčí invence. Madonna také nemá úžasný hlas, ale stále hledá nové styly nebo dokonce diktuje módu. Nebojí se riskovat a vítězí přesvědčivostí svého přednesu. Zatímco Jennifer Lopezová zůstává spíš při zdi a veze se s hudbou, která momentálně slaví úspěchy na americké hitparádě.
Její deska Rebirth je výtečná v detailech nebo několika písních, dokonale vyprodukovaná, ale vcelku průměrná. Paradoxně jí moc nepomohlo, že vnad i najatých tvůrců má Lopezová dostatek. Ale kdo ví, třeba bude zajímavější voňavka Miami Glow By J. Lo, kterou prý zpěvačka sama navrhla.