"Pavučina lží není prvoplánová agitka, kterou násilně biju na brány radnice. Je to zpověď pro mé město a pocta architektu Karlu Hubáčkovi," prohlásil Garand.
Videoklip se natáčel v podstatě na dvou zásadních místech. Prvním je kráter na Perštýně. "Zde byla vyhloubena jáma pro další supermarket, kde se ale nakonec nic nepostavilo a v centru města se tak naskytla hrůzná podívaná na obří, plotem obehnanou, díru k ničemu," řekl raper. Dalším místem je vrchol hory Ještěd. "Ještědský vysílač je nejvýznamnější dílo architekta Karla Hubáčka, jemuž patří tento song," dodal Garand.
Autor vzpomněl v klipu, který podpořili architekti z centra Mjolk, i na další Hubáčkovu stavbu: liberecký obchodní dům Ještěd, kterému přezdívá Žlutej úl. "To, že je Paulie Garand hrdý na svoje město a Liberec by nevyměnil za nic jiného, není žádnou novinkou," píše se ve zprávě, vydané k videoklipu labelem TyNikdy Records, pod nějž Garand patří.
Navíc se nebojí kriticky v textu glosovat některé liberecké nešvary. Není to poprvé, situaci v Liberci kritizoval už ve své starší skladbě Postmoderní pláč. V ní hostoval další liberecký raper, Lipo. Ani jemu se nezamlouvá stav města. "Radnice je místo, kde má ústředí stavební firma," zaznělo v jeho nedávném songu Pozdravy z Liberce. "Liberec podle mě nabral smutný vývoj, proto jsem taky udělal tu písničku. Chce to hodně odvahy a dost schopnosti nevidět, hájit, jak Liberec dnes vypadá," okomentoval to tehdy.
Co vlastně Garand svou skladbou zamýšlí? "Nevěřím v nějaká velká kouzla a nemyslím si, že by se něco změnilo. Stačí mi aspoň to, když se nad tím lidi třeba zamyslí. Nechci z Liberce dělat nějaké strašné město. Já ho miluju. Ale když mě něco štve, chci o tom mluvit," řekl.