Prezentuje zde nejen současné výrobky, ale i práce starší, které vypovídají o úrovni českého špičkového designu v různých dobách dvacátého století.
Autoři výstavy Jana Semerádová a Jiří Macek se vyhnuli prototypům a vybrali předměty, které se vyrábějí běžně nebo alespoň v malých sériích.
Velmi dobrý výběr českých designérů i jednotlivých prací je navíc podpořen lehce sebeironickou a vtipnou instalací, kde vedle sebe stojí technicistní chladná pohovka od Radima Babáka nebo pseudorokokové digitální hodiny Maxima Velčovského doplněné parůžky na stěně a vycpaným ptákem.
Bílý porcelán - jeho autory jsou Daniel Piršč a Maxim Velčovský - je rozmístěn v kompozici s českými vlaječkami na "kutilské" stěně z dřevěných špalíků. Společně se současnými exponáty se tu vyjímá hračka Mrož od Ladislava Sutnara z 30. let minulého století, dóza Pavla Janáka z roku 1911 či slavná žehlička ze 60. let od Stanislava Lachmana.
Ze současníků se ve Vídni dále představují například Jiří Pelcl, Barbora Škorpilová, skupina Olgoj Chorchoj, studio Dejanew a další. Překvapením a hvězdou večera se však při vernisáži stal automobil Roomster ze Škody Auto postavený u vchodu do galerie. Potvrdil fakt, že u nás vznikají špičkové výrobky s designem srovnatelným se světovými trendy - a tudíž že jsme skutečně "in".
Výstavu, která bude otevřena do 5. června, doplňují rovněž fotografie architektury a objektů, které nebylo možné fyzicky představit: například Ještědu Karla Hubáčka, tramvaje T3, Tatry 603 či kubistického domu v pražském Podolí.